Advertentie:

Forums

  1. Krachtforum

    1. Nieuws en mededelingen

      Hier worden al het nieuws en mededelingen geplaatst.

      144
      posts
    2. Introductie

      Ben je nieuw op het forum en wil je een goede start? Maak dan hier een introductie van jezelf om je voor te stellen aan de rest van de leden.

      1,060
      posts
    3. Algemeen

      Dit is de plek voor algemene fitness praat.

      1,665
      posts
    4. Other sports

      Here you can discuss other sports then fitness / bodybuilding.

      72
      posts
    5. Praathoek

      Hier kun je over van alles discussiëren, ook niet fitness gerelateerde onderwerpen zijn toegestaan.

      331
      posts
    6. Marktplaats

      Heb jij trainingsmateriaal wat je wilt verkopen of ben jij juist op zoek naar trainingsmateriaal? Dan is dit de categorie die jij zoekt.

      25
      posts
  2. Bodybuilding and fitness forum

    1. Oefeningen

      Dit forum is bedoeld om bijvoorbeeld vragen te stellen over een bepaalde oefening.

      843
      posts
    2. Vetverbranding en conditietraining

      Voor vragen over het verbranden van lichaamsvet en/of het verbeteren van je conditie.

      325
      posts
    3. Voeding

      Leer hier alles over de juiste voeding voor de allerbeste resultaten.

      1,307
      posts
    4. Krachttraining

      Hier is alles te vinden over krachttraining

      809
      posts
    5. Logboeken

      Hier kan je een logboek starten over je vorderingen.

      993
      posts
    6. AAS

      Discussieer en deel informatie over het gebruik van (androgene) anabole steroïden.

      1,040
      posts
    7. Powerlifting en gewichtheffen

      Discussieer over deze en andere krachtsporten.

      125
      posts
    8. Gemoed en Motivatie

      De categorie om jezelf en je forum leden gemotiveerd te houden

      168
      posts
  • Berichten

    • Hoy    Bedankt man neen hoor net niet haha al een eindje bezig met sportieve groeten 
    • Hoi Sani, In mijn optiek zou ik op je benen dagen, nog een soort Hip extension oefing erin doen, zoals (romanian) deadlift, Hip trust of zoiets. En sowieso iets meer Hamstring gerichte oefeningen, nu heb je alleen Hamstring curls 2 keer, de rest is wel meer gericht op je quads.   Woensdag zou het wel 1 setje minder kunnen met de biceps denk ik. Ook zou ik vrijdag nog sowieso 1 setje schouders inplannen en zaterdag of de bent over row of de dumbell row skippen
    • Hoi Darius, Welkom hier! Niet net begonnen zo te zien 👍
  • Sponsors