Advertentie:

Forums

  1. Krachtforum

    1. Nieuws en mededelingen

      Hier worden al het nieuws en mededelingen geplaatst.

      130
      posts
    2. Introductie

      Ben je nieuw op het forum en wil je een goede start? Maak dan hier een introductie van jezelf om je voor te stellen aan de rest van de leden.

      631
      posts
    3. Algemeen

      Dit is de plek voor algemene fitness praat.

      1,265
      posts
    4. Other sports

      Here you can discuss other sports then fitness / bodybuilding.

      49
      posts
    5. Praathoek

      Hier kun je over van alles discussiëren, ook niet fitness gerelateerde onderwerpen zijn toegestaan.

      197
      posts
  2. Bodybuilding and fitness forum

    1. Oefeningen

      Dit forum is bedoeld om bijvoorbeeld vragen te stellen over een bepaalde oefening.

      641
      posts
    2. Vetverbranding en conditietraining

      Voor vragen over het verbranden van lichaamsvet en/of het verbeteren van je conditie.

      219
      posts
    3. Voeding

      Leer hier alles over de juiste voeding voor de allerbeste resultaten.

      1,109
      posts
    4. Krachttraining

      Hier is alles te vinden over krachttraining

      583
      posts
    5. Logboeken

      Hier kan je een logboek starten over je vorderingen.

      951
      posts
    6. AAS

      Discussieer en deel informatie over het gebruik van (androgene) anabole steroïden.

      398
      posts
    7. Powerlifting en gewichtheffen

      Discussieer over deze en andere krachtsporten.

      58
      posts
    8. Gemoed en Motivatie

      De categorie om jezelf en je forum leden gemotiveerd te houden

      152
      posts
  • Berichten

    • Ik zou op jou leeftijd alleen nog wel uitkijken, je bent nog in de groei. Er geldt niet voor niets de regels in de sportschool van 16+.
    • Hey,   als je je spieren elke dag hetzelfde voorschoteld gaan ze niet groeien. Je zal misschien wel wat peziger worden maar in massa ga je niet toe nemen. Je skelet is nog niet volgroeid daarom is sleuren aan gewichten nog niet echt aangewezen. Probeer eens dag om dag te pompen en varieer met je handen stand. Driehoekje maken met je handen zal je nog meer de nadruk leggen op je triceps. Je handen wat breder zetten meer de nadruk op je borstspieren. Je kan je voeten ook op je bed plaatsen en zo pompen zo leg je de focus op je bovenste borstspieren. Als je echt sterk bent kan je eens proberen push ups in handstand zo zal je sterke schouder spieren ontwikkelen.   Groeten
    • Ik ben 14 jaar, 1 meter 73 en tussen de 50 en 55 kg. Ben nogal dun en lang en zou graag wat breder / gespierder willen worden. Ik doe nu dagelijks 2×15 push-ups (Is niet veel maar misschien is er na een jaartje dit doen wel verschil te zien). Heb geen speciaal eetschema, eet bij het ontbijt meestal 2 broodjes, bij lunch op school 3 en in de avond groente met aardappelen en vlees. Als ik naar sportschool zou gaan zal mijn moeder waarschijnlijk zeggen dat ik er nog te jong voor ben wat ik ook wel begrijp. Heeft iemand tips voor mij?
  • Sponsors