Advertentie:

Forums

  1. Krachtforum

    1. Nieuws en mededelingen

      Hier worden al het nieuws en mededelingen geplaatst.

      130
      posts
    2. Introductie

      Ben je nieuw op het forum en wil je een goede start? Maak dan hier een introductie van jezelf om je voor te stellen aan de rest van de leden.

      627
      posts
    3. Algemeen

      Dit is de plek voor algemene fitness praat.

      1,260
      posts
    4. Other sports

      Here you can discuss other sports then fitness / bodybuilding.

      49
      posts
    5. Praathoek

      Hier kun je over van alles discussiëren, ook niet fitness gerelateerde onderwerpen zijn toegestaan.

      197
      posts
  2. Bodybuilding and fitness forum

    1. Oefeningen

      Dit forum is bedoeld om bijvoorbeeld vragen te stellen over een bepaalde oefening.

      628
      posts
    2. Vetverbranding en conditietraining

      Voor vragen over het verbranden van lichaamsvet en/of het verbeteren van je conditie.

      217
      posts
    3. Voeding

      Leer hier alles over de juiste voeding voor de allerbeste resultaten.

      1,109
      posts
    4. Krachttraining

      Hier is alles te vinden over krachttraining

      580
      posts
    5. Logboeken

      Hier kan je een logboek starten over je vorderingen.

      950
      posts
    6. AAS

      Discussieer en deel informatie over het gebruik van (androgene) anabole steroïden.

      396
      posts
    7. Powerlifting en gewichtheffen

      Discussieer over deze en andere krachtsporten.

      58
      posts
    8. Gemoed en Motivatie

      De categorie om jezelf en je forum leden gemotiveerd te houden

      152
      posts
  • Berichten

    • Dit schema is voor zowel beginners al gevorderden! Veel succes en maak het jezelf niet te makkelijk
    • Hey mensen,

      Fit en ik hebben eens zitten brainstormen en door de vele vragen hebben we dus bij deze een 4 dagen split schema opgesteld.
      Dit schema kan je alleen zien en openen als je daadwerkelijk een account hebt op dit forum.

      Succes mensen, het is een pittig schema en draait om maximale groei. Dit schema is niet gefocust op kracht, maar op algeheel groeien van de spiergroepen. Wil je dat 1 spiergroep harder groeit dan de ander (omdat hij in proportie achterloopt)?
      Dan pak je die spiergroep 2 keer per week en de rest 1 keer per week.

      Veel trainingsplezier en melkzuur haha! Trainingsschema beginners-semi gevorderd - 4 dagen split.docx
    • Schouders horen bij upper body en niet bij lower body. Zou niet nog eens armen apart doen op woensdag want armen krijgen, zoals al je andere spieren, 2x per week een training. Hou er rekening mee dat je biceps ook belast worden bij rug training en dat meer niet altijd beter is.
  • Sponsors