Advertentie:

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Spieropbouw zonder bulken

    Je zegt het zelf al een beetje, maar aan genetica kan je niks doen. EN dit klinkt wellicht een beetje lomp, maar komt uit een goed hart; Je bent nog niet echt groot/gespierd genoeg om te zien/merken wat je genen zijn. Dat duurt ff, minimaal een paar jaar. Dan zie je alles komen en dan merk je dat bepaalde spieren minder hard groeien, of zelfs helemaal niet meer willen. Of juist veel harder groeien dan de rest. Voorbeeld: ik dacht dat mijn borst een sterk punt was van me, maar dat is dus zelfs een ZWAK punt en is juist mijn rug hetgeen wat de rest zwaar overstemt. Je leert je lichaam kennen door de jaren heen! Komt allemaal goed kerel!
  4. Please help

    Hierboven is helaas alles al gezegd. There is no easy way out. Goed uitgelegd @Fit Wat wij doen met zijn allen, is moeilijk. De truc is om dingen te eten die je LEKKER vind met weinig kcal. Het komt goed, maar je moet een manier vinden waarop je het kunt volhouden zonder dat het een sleur wordt! Meer kunnen we niet zeggen!
  5. Spieropbouw zonder bulken

    Waarschijnlijk had je het zelf al gevonden maar hieronder een video waarin de traps worden uitgelegd (engels)
  6. Spieropbouw zonder bulken

    Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik dan gewoon op mijn behoefte blijf, wat denk ik rond de 2500 zit inderdaad. Ik moet nu droogtrainen anders ben ik niet fit genoeg bij start van competitie. Ik train nu 2x per week elke spiergroep en ik doe eigenlijk altijd borst triceps schouders of biceps rug op 1 dag en dan benen en buik uiteraard. Benen train ik wel maar 1x per week anders is het niet vol te houden met voetbal. Ik had trouwens nog een vraag weet niet of dat hier kan of beter bij een nieuwe discussie. Het gaat ook om mijn traps je ziet op deze foto's duidelijk t verschil tussen een vriend van mij (die pas 4 maanden traint wel intensief) en bij mij die al 4 jaar traint intensief alleen wel tussentijds aantal keer gestopt en wel gewoon traps getraint. Ik denk namelijk dat ik mijn traps nooit meer goed kan laten aansluiten omdat dit bij mijn genen hoort. Het ziet er zo raar uit aan de achterkant en voorkant alsof ik geen nek heb. Ik vind dit oprecht heel vervelend. Ik train mijn traps wel echt goed (alleen nu thuis met lage gewichten) omdat vrienden van mij echt er veel verstand van hebben en zij misschien ook denken dat het genetisch bepaald is. Wat denken jullie? Foto van donkere jongen is mijn vriend met echt een gebogen aansluiting en ik heb hele kleine aansluiting. Ik span op een foto ook mijn rug aan en dan zie je dat de traps nog steeds niet aansluiten met mijn nek (kan ook aan mijn nek liggen) dus daarom denk ik ook aan genetisch bepaald. Ik train nu schouders en rug met oefeningen: lat pull down (lang niet meer gedaan), rows, shrugs (1x schouderbladen naar achteren en 1x normaal vind t lastig om uit te leggen), shoulder press en lateral raises en uiteraard onderrug maar dat is nu niet belangrijk. Wat denken jullie? Genetisch bepaald, ligt het aan mijn rare vorm van nek/achterhoofd of kan ik het nog goed laten aansluiten? Alvast bedankt!
  7. Last week
  8. Spieropbouw zonder bulken

    Goed advies van Scato. Daarbij zou ik geen vergelijk trekken met anderen. Ieder mens is uniek en heeft een eigen genetische code. Die code bevat informatie hoe je bent en zult gaan ontwikkelen. Da's voor iedereen anders. Onderzoek wat bij je past en waar je je prettig bij voelt. En inderdaad: neem de tijd, blijf gestructureerd trainen en behoud je focus! Veel succes met je carrière!
  9. Please help

    Beste Phen, Ik sluit me volledig bij Fit aan wat dit betreft. Zoek eerst eens serieus naar de oorzaak van de gewichtstoename. Zoals Fit al zegt: meer calorieën innemen dan verbranden resulteert in gewichtstoename. Je zult dus je voedingspatroon en/of je trainingsintensiteit/-frequentie moeten veranderen. Het besluit van je huisarts is erg verstandig! Die afslankrotzooi doet rare dingen met je lijf. En tot slot: ik heb eveneens het idee dat je selectief bent. Als je een antwoord niet wilt horen moet je de vraag niet stellen. Gegarandeerd dat je huisarts bijvoorbeeld wel bereid is om je te verwijzen naar een diëtist(e). Afslankpillen horen thuis bij mensen met daadwerkelijke gezondheidsrisico's. En dan nog op medische indicatie. Als je een strak lijf wilt moet je hard werken met een overeenkomstige leefstijl. Last but not least: de aanhouder wint!
  10. Please help

    Hoi Phen, Wat ik begrijp zoek je een "wonder pil", dan moet ik je al snel teleurstellen want die is er niet. Het enige "wonder middel" is voeding. Tussen gezond eten en een dieet om af te vallen zit een heel groot verschil. Je kunt namelijk "gezond" eten maar toch dik worden. Dit gebeurt wanneer je meer calorieën op een dag binnen krijgt dan je verbrand, moeilijker is het niet. Wanneer jij dus "gezond" eet, en veel sport maar niet afvalt, betekend het dat je teveel calorieën binnen krijgt. Het enige wat je hieraan kunt doen is uitrekenen hoeveel calorieën je eet per dag, en dit aanpassen naar je onderhoud - 200 kcal. Als je hierbij dan nog sport zal je gegarandeerd afvallen en zonder pillen! Ik snap dat dit niet het antwoord is wat je wilt horen, maar helaas is het wel het enige antwoord wat je blijvend verder zal helpen. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.
  11. Okey ik moet echt mijn frustratie kwijt ; naar van alles geprobeerd te hebben (gezond eten , veel beweging , diëtiste, personal coach ... ) en niks geholpen te hebben maar in plaats van afvallen alleen maar meer aankomen en abnormale eetlust wat me in de obesitas toestand heeft gebracht meet hoog risico van diabetes en gezondheidsproblemen ben ik me gaan inlezen zoals vele van hier geloof ik om een “wonder middel “ te vinden om af te vallen . Nou dat heb ik dus niet gevonden want het bestaat niet maar wel iets gevonden wat mij probleem zou wel bij de handje geven en bij al deze moeilijke proces mij bij kunnen helpen , en ook nog via de huisarts te verkrijgen . Het gaat namelijk om Phentermine ( pil wat de eetlust verminderd en waarvan meer energie krijgt ) op recept verkrijgbaar... dus ik ging naar de huisarts alles uitgelegd en ze weet dat ik al zo lange tijd mee bezig ben en niks helpt en ze zegt aaa nee dit ga ik niet voorschrijven ik vraag waarom zegt ze omdat iets zoals speed erin zat ofzo wn dat er veel nadelen zijn terwijl ik zei dat ik alle risico op mijzelf wil nemen en bla blah blah nog een heleboel onzin ... dan denk ik dan waarom dan krijgen de anderen wel( ik ken veel anderen met obesitas wat deze pillen gewoon op recept krijgen ) en ik niet ? En zo is mijn laatste hoop in de zee gegaan 😢 Wie Oh wie weet hoe kom ik aan deze afslank pillen ?
  12. Spieropbouw zonder bulken

    Hoi, gefeliciteerd met je promotie naar betaald voetbal! Persoonlijk zou ik, op een x aantal calorieën gaan zitten, dat je niet afvalt maar ook niet aankomt. Zal rond de 2500 zijn. Maar voornamelijk gezond eten, goed rusten en lekker trainen. Dan blijf je je wel fit voelen denk ik. Ik zou me ook niet teveel zorgen maken of focus leggen op je traps, dat komt als je je rug blijft trainen vanzelf in orde. Zeker als je de Bent over Row, facepulls, Lat Pull down al regelmatig doet. Een goed fysiek ontwikkelen gebeurd niet in een paar maanden, dat kost tijd en consequent trainen. Wat voor schema train je?
  13. Spieropbouw zonder bulken

    Hallo, ik ben net 20 en al paar maanden bezig met sporten. Nu maak ik een stap met voetbal en ga ik meer geld verdienen dus moet ik altijd fit zijn. Nu merkte ik na het bulken dat ik gewoon niet meer zo behendig was en snel als daarvoor (wat logisch is na 10-12kg aankomen qua spier en vet). Nu ben ik aan het droogtrainen en merk ik dat als ik op dit niveau wil voetballen ik niet meer zo extreem kan bulken. Ik heb ook niet super veel verstand van sporten. Nu vraag ik me af wat is de beste manier om wel flink spieren op te bouwen maar toch redelijk afgetraind blijven. Het is voetballers zoals memphis depay en lewandowski ook gelukt dus moet het haalbaar zijn. Ik heb zelf nu traps die ondergetraind lijken en eigenlijk gewoon niet zichtbaar zijn dus ben ik bang als ik niet bulk ze niet gaan groeien en ik hiermee blijf lopen. Ik wil mij traps wel binnen 1 jaar zodanig kunnen verbeteren dat het weer symmetrisch is met de rest van mijn lichaam. Heeft iemand tips of een soortgelijke situatie? Alvast bedankt
  14. RAD 140 cyle + log

    Push pull legs 6x per week. Jup 12 weken 25 mg.
  15. RAD 140 cyle + log

    Goed om te lezen! Wat voor schema doe je? Doe je die de gehele kuur of verander je die tijdens?
  16. RAD 140 cyle + log

    Heel beknopt! Tof om te lezen dat het fantastisch gaat Met ECHTE SARMs heb je geen bijwerkingen (afgezien van bijvoorbeeld S4, maar die zit niet in je kuur) dus die komen als het goed is niet Keep pushing forward! Groeten!
  17. RAD 140 cyle + log

    Update week 2: Even kort een paar dingen die ik bij mijn vorige bericht ben vergeten. - tijdens de lockdown hier verbleef ik in het buitenland. Daar waren de gyms op enkele weken na gewoon open. Ik heb dus in deze periode gewoon in een gym kunnen trainen ( wel maar 3x per week ipv 6x) en hierdoor dus weinig tot geen kracht verloren dus ik heb een goede graadmeter voor mijn kracht progressie. - ik heb geen van de "big 3 lifts" in mijn programma dus ik kan jullie hier geen progressie op geven. Vragen of mijn oefenselectie kan je altijd welUpd Update in de gym: Trainingen gaan lekker. In de loop van de week merk ik dat de training "makkelijker" gaat. Ik ga sneller door de sets en oefeningen heen zonder in te leveren op uitvoering en gewicht. Ik heb deze week op vrijwel elke oefening gewicht of reps kunnen toevoegen. De pomp zit er na een workout lekker in en blijft er lang inzitten. Of dit nu al geheel aan rad toe te schrijven is laat ik in het midden omdat ik mijn calorie aan het begin van de cycle verhoogd heb van onderhoud naar klein surplus en dus ook meer vocht vasthoud in de spieren. Update buiten de gym: In het begin van de week wat meer moeite gehad met in slaap komen en vast door te slapen. Ook op mijn vorige cycles had ik hier een paar nachten last van in het begin van de cycle. Ik denk dat het mijn immuunsysteem is die merkt dat er iets nieuws in mijn lichaam aanwezig is. Dit ging zoals bij de vorige cycles na een paar nachten weg en ik slaap nu weer zoals voorheen. Sinds gister begin ik de toenemende vasculariteit te zien. Ik houd van nature heel weinig vet vast op mijn armen en onderbenen. (zelfs in een goede bulk hier nog een goede vasculariteit). Ik houd juist veel vet vast op mijn schouders, onderrug, buik en bovenbenen. Op mijn schouders en boven benen begin ik nu merkbaar meer vasculariteit te zien en zie ik aders opspringen op plekken waar ik ze nog niet eerder zag en dit terwijl vetpercentage redelijk laag is. Ook na een wandeling duidelijk meer veins op mijn bovenbenen. Lekker gevoel Sinds een aantal dagen ook zichtbaar een vollere look in mijn gehele lichaam ondanks dat mijn weekgemiddelde gewicht lager is dan vorige week. (Ik weeg mezelf dagelijks in de ochtend na het opstaan en neem hiervan het weekgemidelde als graadmeter). Ik heb dus zojuist ook 150/200 kcal per dag extra toegevoegd aan mijn voedingschema. Al met al tevreden met de eerste 2 weken. Geen noemswaardige side effects gehad en progressie begint zich al te laten zien op zowel papier als in de spiegel. Tot volgende week
  18. Ah top, dan wacht ik in spanning af
  19. Zijn er eventuele vragen voor de volgende YouTube video?

    Sowieso een goed initiatief Shorty. Misschien is 't ook 'ns mogelijk om een video te maken met daarin bijvoorbeeld basistraining en/of specifieke oefeningen voor bepaalde spiergroepen. Merk hier op 't forum dat veel vragen van vooral beginnende krachtsporters op 't zelfde neerkomen. Kan een berg van die Google wijsheden meteen naar het land der fabeltjes verwezen worden. In ieder geval succes met je project. Fijn weekend, Geert.
  20. Ja die komt snel! Belgische dokter wil daar graag ook een video van maken!
  21. Earlier
  22. Hey Shorty, had je al een video over Sarms gemaakt? Ben wel benieuwd naar wat informatie.
  23. LGD-4033

    Inbox zal wel volstaan. Ik gooi hem even leeg! Probeer nog eens!
  24. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Stuur me maar even een berichtje. Dat je bezig bent met een kuur en je dan nog moet vragen wat je moet hebben voor PCT (nakuur)... dat baart me serieus grote zorgen...
  25. LGD-4033

    Hey shorty, ik probeerde u te sturen maar lukt niet 😅
  26. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Er staat dat ik hem geen bericht kan sturen als ik naar mijn verzendoverzicht ga.
  27. RAD 140 cyle + log

    Leuk uitgebreid verslag ! Ben heel benieuwd naar je bevindingen zodra je het gaat "merken".
  28. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Zie paar berichten hierboven. Stuur @Shorty even een berichtje. Hij heeft veel info hierover.
  1. Load more activity
  • Berichten

    • Je zegt het zelf al een beetje, maar aan genetica kan je niks doen.    EN dit klinkt wellicht een beetje lomp, maar komt uit een goed hart;  Je bent nog niet echt groot/gespierd genoeg om te zien/merken wat je genen zijn. Dat duurt ff, minimaal een paar jaar. Dan zie je alles komen en dan merk je dat bepaalde spieren minder hard groeien, of zelfs helemaal niet meer willen. Of juist veel harder groeien dan de rest.    Voorbeeld: ik dacht dat mijn borst een sterk punt was van me, maar dat is dus zelfs een ZWAK punt en is juist mijn rug hetgeen wat de rest zwaar overstemt. Je leert je lichaam kennen door de jaren heen! Komt allemaal goed kerel!
    • Hierboven is helaas alles al gezegd. There is no easy way out. Goed uitgelegd @Fit   Wat wij doen met zijn allen, is moeilijk. De truc is om dingen te eten die je LEKKER vind met weinig kcal. Het komt goed, maar je moet een manier vinden waarop je het kunt volhouden zonder dat het een sleur wordt!   Meer kunnen we niet zeggen!
    • Waarschijnlijk had je het zelf al gevonden maar hieronder een video waarin de traps worden uitgelegd (engels)       
  • Sponsors