Advertentie:



All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Last week
  3. cottage cheese

    Misschien had je het zelf al gevonden, maar: Recepten met cottage cheese Natuurlijk kun je hüttenkäse gewoon op je boterham doen, maar wie minder koolhydraten probeert te eten, zal waarschijnlijk liever voor een andere optie kiezen. Probeer dan bijvoorbeeld eens plakjes komkommer met hüttenkäse, of maak bijvoorbeeld courgetterolletjes met een vulling van cottage cheese en kruiden. Ook als dressing in een salade kan cottage cheese een heerlijk frisse smaak geven! En wil je een zoete snack wat eiwitrijker maken? Probeer dan bijvoorbeeld eens een portie aardbeien of partjes appel met een lepel cottage cheese en wat kaneel – een heerlijk tussendoortje waar je zonder schuldgevoelens van kunt genieten. Bron; Www.drogespieren.nl
  4. cottage cheese

    Ben blij dat ik niet de enige ben. Ja het is echt ranzig zowel van smaak als van structuur.
  5. cottage cheese

    Haha ik vind het echt heel goor😆 kan je niet helpen bij deze, sorry man!
  6. cottage cheese

    Heeft er iemand een idee, buiten het niet eten, om cottage cheese te consumeren zonder te moeten kokhalzen van het zoutgehalte er in verwerkt ? Zag dit goedje als een goede aanvulling om 's avonds te eten daar het rijk is aan eiwitten en vetarm. Kwark als alternatief geeft toch aanzienelijk minder eiwitten. Groeten
  7. Introductie + enquete

    Hoi allemaal, Mijn naam is Daan, ik ben 24 jaar en doe al ruim 5 jaar aan krachttraining. Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeeronderzoek waarin ik de markt van thuisfitness onderzoek. Een belangrijk onderdeel daarvan is een enquête. Ik merk dat het erg moeilijk is om reacties daarop te krijgen dus vandaar dat ik jullie wil vragen om mij te helpen. Dus doe jij thuis wel eens aan fitness en wil je mij helpen met afstuderen? Dan mag je via onderstaande link mijn enquête invullen! http://fontysfeht.qualtrics.com/jfe/form/SV_72N9F4253t4mTJ3 Sportieve groet, Daan
  8. Hebben jullie nog tips wat betreft warming-up? Ik merk dat ik zelf wel eens verkeerde bewegingen maak tijdens de warming-up, waardoor ik later in de HIIT last krijg en dat ook merk op de opvolgende dagen. Hoor het graag!
  9. Hoe trainen en eten? Bulken of cutten?

    Hi all, Voor mij werkt het idd ook goed om een duidelijke split te doen tussen beide dagen. In het verleden ging ik vaak naar de gym om cardio en krachttraining te doen. Hier ben ik na meer dan twee jaar van afgestapt. Het resultaat? Ik train nu meestal in het weekend met cardio (lekker buiten in de openlucht) en zorg dat ik drie verschillende krachttrainingen doe tijdens de werkweek. Voor mij werkt dit perfect. Hoop dat dit jou ook kan helpen!
  10. Hoe trainen en eten? Bulken of cutten?

    Hi snelleehv, ik hoor wel vaker dat goed slapen belangrijk is voor je herstel en heb gelezen over CBD olie en het verschil tussen wiet en hennep. Heb jij hier ervaring mee en of dit een bevorderend effect heeft op mijn nachtrust?
  11. Hoe trainen en eten? Bulken of cutten?

    Ik zou persoonlijk eerst gaan cutten ivm je vetpercentage. Richting de 10/11% cutten en dan beginnen met een bulk. Zo heb je een prima basis om 4-5 maanden te gaan bulken. Zou je eventueel je trainingschema kunnen posten? Ik ben zelf geen voorstander van cardio naast krachttraining. Ik merk dat als ik cut dit mijn herstel in de weg zit en daardoor minder presteer met krachttraining. Ik wandel dagelijks wel veel om toch extra kcal te verbranden. Verder wat al gemeld word zorg dat je voeding in orde is en je slaap ook goed is, dit word enorm onderschat door veel mensen.
  12. Je slaat de spijker op zijn kop Geert. HIIT heeft geen ''extra zin'' als je wilt cutten of ''afvallen'' in de simpele volksmond.... Dan dien je alleen simpelweg minder kcal in te nemen dan dat je verbrandt. En dan kan je dat op 2 manieren doen: 1. De vork/lepel neerleggen en minder eten. 2. Of dus meer kcal verbranden en exact hetzelfde blijven eten. Beiden zullen ervoor zorgen dat je in een calorie ''min'' komt te zitten en DAARDOOR val je af. Beiden tegelijk kan natuurlijk ook, dat zal het verder versnellen. Simpel hoofdrekenen is het eigenlijk.
  13. Hoe trainen en eten? Bulken of cutten?

    Nog een aanvulling op wat Hansie zei. Probeer cardio en krachttraining toch op aparte dagen te doen. Dit schijnt beter te werken voor vetverlies. Wat het mechanisme hierachter is weet ik niet.
  14. LGD-4033 Ervaring

    Lekker uitgebreide log ik volg!
  15. Hoe trainen en eten? Bulken of cutten?

    Welkom, Je hebt verschillende push/pull schema's. Hoeveel trainingsdagen heb je ? Als je elke spiergroep 2 keer per week aanpakt zit je goed. Een full body schema kan ook prima werken. Dat je armen niet goed groeien kan allerlei redenen hebben. Met push oefeningen komen je triceps goed aan bod en het omgekeerde geld voor biceps. Armen zijn geen grote spiergroep en zeker biceps zijn vlug verzadigd, dat is mijn mening. Triceps die 2/3e van je armomvang bepalen kunnen dan weer iets meer hebben. Is je lichaam voldoende herstelt voor je de volgende training aanvat ? Juiste voeding is naast trainen minstens even belangrijk. Probeer zo weinig mogelijk waardeloze caloriën te eten d.w.z. snelle suikers en slechte vetten. Veel calorieoverschot gaan generen zou ik gezien je stats precies nog niet doen en zwaar gaan cutten ook niet. Denk persoonlijk dat als je proper eet met voldoende eiwitten (zo'n 2 gram/kilo lichaamsgewicht), juiste vetten en voldoende koolhydraten je wel beter resultaat zal bekomen. Vriendelijke cardio is wel een goed idee maar dan inderdaad op rustdagen. De combinatie van krachttraining en cardio is uiterst doeltreffend en zal je vetverbranding zowiezo ten goede komen. Succes met je doelen
  16. Beste krachthelden, Ik zit met enkele vragen en start normaal gesproken nooit echt een forum maar nu kan ik wel wat raad gebruiken van meer ervaren mensen in dit vakgebied. Ik ben 23 jaar, ongeveer 188 cm en ben op mijn 17de ongeveer gestart met fitness/bodybuilding. Heel mijn leven voetbal ik al dus ik houd van sporten. Zoals meerdere mensen het denk ik hadden, begon ik heel fanatiek met sporten en zag ik snel verschil en groeide ik hard. Daarvoor was ik altijd heel erg dun maar iemand met een grote maag. Door het sporten groeide ik veel, maar zowel in spiermassa als in vetmassa omdat ik alles at wat ik wilde (heel veel Nutella....). Fitness ging ik altijd met pieken en dalen, want na bijvoorbeeld een week carnaval kwam ik bijna niet meer terug in het ritme (erg slecht ik weet het). Inconsistentie is een van de grootste kwalen om een doel te bereiken. Nu ben ik weer een tijdje goed aan het sporten in een Push- en pullschema. Het probleem is echter, ik weeg ongeveer 88 kilo en heb ongeveer een vetpercentage van 18 tot 22%. Ik heb wel een gespierde bouw en de vormen, maar de armen zijn relatief een stuk kleiner geworden. Vet zit ongeveer gelijkmatig verdeeld over mijn lichaam met wat extra's op de love handles. Als je dus van de zijkant kijkt zie je een best breed/lang lichaam met smalle armpjes eraan en als ik ga zitten komt het vet goed te voorschijn. Mijn vraag is wat ik nu het beste kan doen volgens jullie? Trainen in bijvoorbeeld een fullbody workout en aparte dagen voor cardio en dus onder mijn caloriebehoeften gaan, of toch push en pull. Misschien zelfs bulken wegens de afgenomen spiermassa (of absoluut niet? :P). Ik ben redelijk open minded en heb niet bepaalde voorkeuren maar ben benieuwd naar andermans inzichten. Wel spreekt een split schema mij het minste aan denk ik. Verder houd ik van touwtje springen en wil ik het liefst wel een beetje atletisch en lenig zijn. Dus niet te veel herhalingen geloof ik of zit ik fout? Ik doe thuis wel eens aan yoga en stretchen wat voornamelijk goed is voor de lenigheid. Dus atletisch sterk is een beetje het vooruitzicht. Succes met lezen en ik ben benieuwd naar jullie inzichten! mvg, Marco
  17. LGD-4033 Ervaring

    Fantastisch om te horen! En ook super gedetailleerd man. Hier hebben we wat aan Een goed begin is echt een serieus teken van een fijne kuur. HEEL benieuwd wat je weegt straks aan het eind! (Dan ff wegen als je darmen en maag goed leeg zijn, anders is dat ook gewicht natuurlijk en dat is geen spiermassa natuurlijk haha. Wel andere massa🤣)
  18. LGD-4033 Ervaring

    Heey guys, Begonnen aan een LGD kuur van 12 weken. Inmiddels in week 3. Om te beginnen kan ik zeggen dat voor mij een DIRECT effect heeft gehad ik lees veel verhalen over een aanloop echter was dit voor mij niet van toepassing. Energie levels zijn top verder heb ik vooralsnog nul last van negatieve bijwerkingen en alle health markers worden in de gaten gehouden. Stats 185cm 88 kilo 12 / 13% vet 10+ jaar trainings ervaring Week 1 Hyped Pomp en sterk Belachelijke pomp Belachelijke pomp Kracht minder ( kramp in rug en borst) waterinname, kalium, & sodium verhouding aangepast en opgelost. Volheid blijft verder stabiliseert alles Status, quik responder hahah Bloeddruk gemiddeld 120 / 65 week 2 Volheid constant een zieke refeed pomp 24/7 Iets meer zweten Gewicht omhoog Lichte Water retentie (surpluss) energie levels zijn perfect. Mensen zien de volheid. Onrustig ( caffeine minderen) Belachelijke pomp Belachelijke pomp Bloeddruk gemiddeld 122 / 68 week 3 hardheid blijft gewicht klimt langzaam Meer honger Vol en de pomp blijft continue aanwezig Zichtbaar voller (valt op door andere mensen) Belachelijke pomp wat lager in energie (slaap gerelateerd) Alles stabiliseerd verder en voel me oprecht erg goed. Bloeddruk gemiddeld 116 / 68 Gewicht 1,5 kilo omhoog ( zal ook komen noor de nitro retentie) ik hanteer een zeer licht postieve energebalans om de gains relatief clean te houden(150kcal+), Keep you guys posted. @Shorty
  19. Introductie

    Bedankt voor de reacties! @shorty ja ik heb je artikels allemaal gelezen! Zijn zeer leerrijk! De bedoeling is op termijn wel volledig onafhankelijk te worden van de gym. Voorlopig heb ik thuis een dumbell set tot 40kg(verstelbaar), olimpische baar, ez baar, 180kg aan platen, bench, power rak, crosstrainer,.. En er komt nog een leg press, kabels, smith, fiets,.. Maar we bouwen stilletjes aan. Gezien het vrij duur is allemaal 😃
  20. Geen spierpijn??

    Ik denk dat jullie allemaal ff wat harder moeten trappen in de gym jongens... denk ik echt. Ik heb toch echt altijd spierpijn als ik stevig getraind heb. ZELFS als ik aan de spulletjes zit. (Wat praktisch het hele jaar door is...) Intensiteit is belangrijk. Ik kan in 25 minuten mijn armen, zowel biceps als triceps compleet naar de klote hebben en dan heb ik daar zeker 1 volledige dag last van! Hetzelfde kan ik met elke andere spiergroep. Je moet niet als een halve tamme trainen guys😆 (grapje he) De uitspraak "no pain, no gain" komt niet zomaar uit de lucht vallen he...
  21. Exact Inderdaad, dan zou iedereen daar een laag test gehalte hebben haha. Ik zuip het ook met pakken tegelijk. (Ja ik weet het, Lipton Green Tea is niet hetzelfde haha) Nergens last van. Neem het met een blaadje thee
  22. Earlier
  23. Introductie

    Hey Thomas! Welkom op het leukste forum van NL natuurlijk kan je hier nuttige inbreng hebben, daar gaan we vanuit! Over SARMs probeer ik veel dingen te plaatsen en mensen loggen steeds meer hun kuurtjes met SARMs etc. Een goeie bron is belangrijk, want anders weet je totaal niet wat erin zit etc. Een lekkere thuisgym ben ik jaloers op😆 maar als je een goeie hebt, kan je alles doen en gains maken voor de komende tijd. welkom nogmaals en knallen verdomme met dat ijzer!
  24. Persoonlijk nooit last van gehad. En drink behoorlijk veel groene thee. Ik denk dus dat het allemaal wel meevalt zoals peter aangeeft.
  25. Introductie

    Welkom hier Guwon “Thomas”
  26. Introductie

    Welkom hier!
  27. Introductie

    Hey Thomas, welkom op het forum en bijlleren kunnen we allemaal van elkaar.
  1. Load more activity
  • Berichten

    • Misschien had je het zelf al gevonden, maar: Recepten met cottage cheese Natuurlijk kun je hüttenkäse gewoon op je boterham doen, maar wie minder koolhydraten probeert te eten, zal waarschijnlijk liever voor een andere optie kiezen. Probeer dan bijvoorbeeld eens plakjes komkommer met hüttenkäse, of maak bijvoorbeeld courgetterolletjes met een vulling van cottage cheese en kruiden. Ook als dressing in een salade kan cottage cheese een heerlijk frisse smaak geven! En wil je een zoete snack wat eiwitrijker maken? Probeer dan bijvoorbeeld eens een portie aardbeien of partjes appel met een lepel cottage cheese en wat kaneel – een heerlijk tussendoortje waar je zonder schuldgevoelens van kunt genieten.   Bron; Www.drogespieren.nl
    • Ben blij dat ik niet de enige ben. Ja het is echt ranzig zowel van smaak als van structuur.  
    • Haha ik vind het echt heel goor😆 kan je niet helpen bij deze, sorry man!
  • Sponsors