Advertentie:



All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Progressie in armen

    Ah top! Dankjewel
  4. Even voorstellen,en graag adviezen

    Exact. Het is net wat je wilt. Mij maakt dat vetlaagje niet zo uit, en dan bulk ik totdat niks meer past haha!
  5. Progressie in armen

    Google even naar "Exercises inner biceps" Dan vind je oefeningen van Athlean-X bijvoorbeeld. Of van Seth Feroce moet je eens een filmpje kijken van arm workouts. Leer je veel meer van dan wanneer ik het ga zitten proberen uit te leggen. En dan heb je er bewegende beelden bij en dan kan het niet missen!
  6. Even voorstellen,en graag adviezen

    Het ligt wel een beetje aan je doel, wat ik persoonlijk fijn vind werken is cutten tot een vrij laag vetpercentage en daarna een clean bulk. Aangezien ik zie dat je ook graag een strakke buik wilt is dit misschien een betere optie dan gelijk te gaan bulken.
  7. Progressie in armen

    Nee die 4/5 kilo is denk een combinatie van spier en vet inderdaad. Ik ben zeg maar iets voller geworden, maar niet dat ik zichtbaar veel vet heb. Maar, wat zijn die oefeningen voor de dikte dan?
  8. Progressie in armen

    Als je niet aan de anabole steroïden snoept op het moment, is 4/5 kilo onmogelijk om dat aan te komen in spiermassa in dat aantal weken. Een natuurlijke atleet zal dat nog niet aankomen in 2 jaar😆 Dus dat zou betekenen dat je mega veel aangekomen bent in vetmassa OF je weegschaal is optimistisch of stuk haha😂 De dikte in je bicep komt door de jaren heen, omdat je niet veel hoger kunnen. EN je hebt er oefeningen voor, voor de dikte dan.
  9. Even voorstellen,en graag adviezen

    Cutten doe ik altijd pas als ik tevreden ben met hoe weinig kleren ik nog pas! Meer eten is meer een probleem als in, je maag zit nog vol en je moet ALWEER eten. Een beetje een dilemma inderdaad als je van hardlopen houdt haha! Mijn vriendin heeft marathons gelopen en ze zegt dat ze in jouw situatie gewoon lekker 2x zou blijven lopen, maar die ene intervaltraining zou vervangen door een normale duurloop. Probeer de hartslag tussen de 140 en 150 te houden op je maximum snelheid. (Anders zul je sneller spiermassa opvreten i.p.v vet en dan moet je dus een STUK meer gaan eten)
  10. Miami pro

    Goed droog al aan het worden! Poseren ook goed oefenen, dat is vooral belangrijk!
  11. Miami pro

    Ik ben aan het oefenen voor de Miami pro fitness competitie die in november is. 20190616_105033_s.mp4
  12. Even voorstellen,en graag adviezen

    Bedankt voor je advies, cutten is zoals ik begrijp voor nu (nog niet)nodig?Ik kan het hardlopen zeker wel wat naar beneden schroeven,maar hoeveel? Het groeien in spiermassa heeft voorlopig mijn eerste prioriteit,maar het hardlopen wil ik ook niet helemaal opgeven(dilemma) (ik werk thuis,dus meer eten is niet heel problematisch)
  13. Progressie in armen

    Beide eigenlijk, weegschaal niet extreem veel, ik denk afgelopen 5/6 weken zo’n 4/5 kilo aangekomen, maar voonamelijk indd in de spiegel en mensen die het zeggen.
  14. Even voorstellen,en graag adviezen

    Hoi Frederique, In elk geval welkom op het forum! Hoop dat we je wat kunnen helpen. Het is goed dat je je man hebt laten meten, want dat is een goed uitgangspunt, dan kan je ook de daadwerkelijke veranderingen zien gebeuren. Allereerst wil ik je vertellen dat het alleen mogelijk is om extra spiermassa te bouwen als je meer eet dan dat je verbrandt. En dat is natuurlijk wel te doen, meer eten dan je nodig hebt en keihard trainen. Maar! Jij doet ook aan hardlopen, en DAT maakt het moeilijker voor jou. Want dat verbrandt stiekem veel kcal die je lichaam eigenlijk nodig zou hebben om te groeien in spiermassa. Je kunt best wat cardio doen naast je krachttrainingen, maar als je op de meest efficiënte manier wilt groeien, zal je de hardloopsessies toch even wat omlaag moeten schroeven. OF dat, of VEEL meer eten. En dat tweede is op een gegeven moment toch lastig, zeker naast een baan etc. Het is een beetje afwegen wat je het liefst wilt.
  15. Progressie in armen

    Lijkt het of je groeit in de spiegel of gebeurt er op de weegschaal ook iets?
  16. Progressie in armen

    Bedankt voor je reactie! Nee ik begrijp dat je met 1 eiwit shake niet aan de dagelijkse hoeveelheid eiwitten komt, dit vul ik aan met ander eten als kwark, ei, kip, groentes en vis. Wat betreft het eten, ik denk niet dat ik altijd perfect eet op elke dag, soms erg veel kcal en eiwitten, soms wat minder (soms skip ik ontbijt) Dit is indd een puntje waar ik beter op moet letten, maar ik vind het raar dat ik wel bijvoorbeeld in mijn schouders en borst groei. Wat betreft volume, ik doe borst: benchpress, 5 sets met max gewicht dat me lukt incline benchpress, 4 sets max wat me lukt kabels van boven naar beneden en andersom, 3 sets zowel boven als onder Dan soms nog de benchpress machine of incline machine welke vd twee ik niet echt voel. Vervolgens doe ik nog 2 oefeningen voor mn schouders, en dan triceps 2/3 oefeningen Rug is de zelfde volume maar dan natuurlijk rug oefeningen en biceps :). Wel dezelfde hoeveelheud oefeningen en sets. Groetjes Rob
  17. Goede morgen, Ik ben Frederique 39 uit Almere. Graag zou ik willen kijken wat voor mij met betrekking tot massa haalbaar is in ongeveer anderhalf jaar,om van daaruit te kijken wat ik verder wil. Momenteel loop ik gemiddeld 2 x hard in de week 1 x interval en 1 x duurloop(beide trainingen 1 uur tot 1.5 uur)en soms een wedstrijd(run) van 5 of 10 km. Daarnaast ga ik 1 a 2 x in de week naar de sportschool. Aangezien het moment aangebroken is dat ik het (veel)serieuzer aan wil pakken met krachttraining en voeding,ik wil meer massa en mijn buik zou ik ook graag strak willen.Hoe ik dat precies moet aanpakken met voeding hardlopen en krachttraining,dat weet ik niet precies,mede daarom mijn aanmelding hier. Mijn man heeft vanmorgen de metingen gedaan: Nek-omtrek 34 cm Buik-omtrek 77 cm gewicht 60 kg Graag jullie adviezen voor voeding en training als dat mogelijk is, hierbij foto's van deze ochtend
  18. Progressie in armen

    Hi Rob, Wat eet je zoal op een dag? totaal aantal kcal en verdeling van koolhydraten/eiwitten/vetten? Een eiwitshake per dag zorgt er namelijk niet voor dat je je eiwitten die je nodig hebt binnenhaalt. Hoeveel volume doe je tijdens je rug en borst training?
  19. Earlier
  20. ff Voorstellen

    Voor massa is het inderdaad niet optimaal
  21. ff Voorstellen

    Ik sluit me helemaal aan bij Peter. Een simpele toevoeging: Je hebt snelle koolhydraten NODIG, want je hebt die insuline-piek nodig voor groei. Geen hoge insuline-piek = geen gains. Niet bang zijn voor suiker.
  22. ff Voorstellen

    Voor zover ik weet heeft een keto dieet alleen voordelen bij duursporten. Wanneer je doel is om spiermassa te bekomen ben je beter af om je koolhydraten te verhogen. De reden hiervoor is dat elk deeltje glycogeen 3 delen water vasthoud waardoor je spieren zowiezo al opzwellen zonder je er iets voor doet. Het ideale dieet dat zowel gezond als spieropbouwend is is volgens mij een dieet met een lage glycemische lading. Dus veel groenten(vezels) en fruit. Een typisch dieet voor diabetici maar wel het gezondste. Ook voor niet-diabeten.
  23. ff Voorstellen

    In het begin moet je inderdaad onder de 20gram zitten, na 1 jaar of zo kan je het wat verhogen naar tussen de 25 en 50 gram, alles daarboven is lowe carb tot 100 gram of zo
  24. ff Voorstellen

    Volgens mij raak je niet in ketose als je meer dan 25 gram koolhydraten per dag eet, maar dat kan ik fout hebben!
  25. Progressie in armen

    Beste leden van dit forum, Mijn naam is Rob en ik ben 21 jaar en sport nu ongeveer 1,5 jaar (4x in de week). Ik heb een vraag over hoe ik het beste progressie kan maken met mijn armen. Ik ga sinds de laatste tijd best lekker, mijn gewichten gaan lekker omhoog en ik ga steeds zwaarder. Ook is dit in mijn fysiek wel te zien. Echter is het probleem bij mij dat mijn armen niet echt mee gaan. Ik sport 4x in de week, waarvan ik 2x mijn rug doe en eindig met biceps (wanneer ik erg zwaar ga met rug wil ik nog wel eens wat minder bicep oefeningen doen) en 2x mijn borst waarbij ik triceps doe (ook wanneer ik erg zwaar ga ik wil ik nog wel eens wat minder oefeningen doen). Dus zowel mijn biceps als triceps worden 2x in de week getraind maar ze groeien niet. Voor biceps doe ik vaak: - Rug oefeningen waarbij mijn biceps automatisch mee worden gepakt - Rond de 3 verschillende bicep oefeningen van ongeveer 3/4 setjes Voor triceps geldt hetzelfde. Wanneer ik mijn armen heb gedaan, vooral met biceps, zijn de volgende dag mijn armen vaak juist kleiner. De dag erna zijn ze iets groter en die dag erna lijken ze soms iets groter (maar niet altijd). Echter is het dan weer tijd voor biceps en worden ze weer kleiner. Triceps heb ik minder dat ze de volgende dag kleiner zijn, maar in het algemeen mijn armen worden gewoon niet groter. De ene dag lijken ze wat groter, de andere juist weer echt tegenvallen. En het begint een beetje uit verhouding te lopen met de rest van mijn lichaam. Heeft iemand tips om mijn armen te vergroten? Ik weeg nu 70kg, en kan zeggen dat ik amper vet heb, eigenlijk alleen maar spier wat je ziet. Van bicep tot tricep is mijn arm op zich nog redelijk te doen (denk zo’n 10-12cm) maar in de breedte zijn ze echt veel te dun. Misschien komt dat omdat ik totaal geen vet heb? Maar goed, heeft iemand goede tips om dit te veranderen, bijvoorbeeld goede oefeningen die goed werken, of dat ik misschien niet mijn armen moet trainen in combinatie met rug en borst maar juist een dag moet pakken waar ik alleen mijn armen pak? ps. Ik neem elke dag eiwit shake, dus ik kom wel goed aan mijn dagelijkse hoeveelheid eiwitten. Groeten, Rob
  26. ff Voorstellen

    Klopt dat ze niet de vijand zijn,, en overal zitten ze in dus ik krijg ze binnen via groenten en zuivel..ik kom alleen niet hoger dan 50gr per dag en ik voel me er goed bij,, scheelt ook dat ik geen diabetes meer heb daardoor 😁 En de energie haal ik dus uit de ketonen niet meer uit glucose of bijna niet meer uit glucose, je lichaam maakt het altijd zelf nog aan wat nodig is
  27. Schema advies gezocht

    Als je met 4 dagen alles 2x wilt doen moet je wel meer oefeningen doen. Wat je nu in je schema hebt is gewoon simpelweg te weinig. Upper lower body is een goed voorbeeld maar is wel tijdrovend. Over hoe meer dagen je schema verspreid zit hoe minder lang je bezig bent. Maar reken toch wel op 3 oefeningen per spiergroep per training.
  28. ff Voorstellen

    Hey Corst, Waarom geen koolhydraten? Die zorgen juist voor de energie die je nodig hebt om te trainen! Ze zijn niet de vijand Het is alleen belangrijk om de balans tussen het totaal aantal kcal per dag! Heeft niets met koolhydraten te maken
  1. Load more activity