Advertentie:

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. RAD-140 + S4 log

    Zit momenteel in het begin van de 3de week Ostarine. merk een sterke pomp en wat kracht toename.Ik heb dezelfde bron 😂😂,ik lees veel slechte ervaringen over internet sarms, daarom dat ik het wilde weten... Ben benieuwd hoe hard je gaat op deze stack... Veel succes!
  3. RAD-140 + S4 log

    Ik heb ze van een betrouwbare bron van dit forum! Heb jij de sarms via internet of ook een betrouwbare bron? Wat neem je en hoe verloopt het tot nu toe?
  4. RAD-140 + S4 log

    We lezen mee! Leuk dat je een log maakt Je kunt de S4 naar smaak iets omhoog doen halverwege je kuur, als je het chill vind en geen last hebt van dat gelige tintje in je zicht. Dan kan je naar 62.5mg per dag gaan bijvoorbeeld. Is net een tussenstap tussen 50 en 75, waar 75 net teveel zou kunnen zijn. De RAD zou ik persoonlijk op 25mg doen. 20mg is net de ondergrens en dan heb ik persoonlijk liever wat meer, maar je MOET niks hoor. Dus kijk hem even aan voor jezelf en dan misschien toch naar 25mg gaan. Groeten!!
  5. RAD-140 + S4 log

    Inn. Ga je volgen,ben namelijk ook met eerste sarm kuur bezig. Heb je op internet je sarms besteld of een betrouwbare bron...
  6. Last week
  7. RAD-140 + S4 log

    Beste forumleden, Aangezien er weinig ervaringen over RAD-140 + S4 te vinden is op het internet wil ik mijn ervaringen wel gaan delen. Natuurlijk alleen als mensen hier interesse in zouden hebben. Ik update dan wekelijks mijn vooruitgang. Waarschijnlijk geen foto’s ivm privacy. 2 maart wil ik gaan beginnen aan mijn cut: Week 1-6: RAD-140 20mg + S4 50mg (25/25) Week 7-12: RAD-140 30mg + S4 50mg (25/25) Week 13: Clomid 50mg Week 14-16: Clomid 25mg Stats: Leeftijd: ergens in de begin 20 Lengte: 184cm Gewicht: 84kg Bodyfat%: ongeveer 16% Squat: 140 Deadlift: 170 Bench: 112,5
  8. Droogtrainen

    Aan de eiwitten geraken zal dan niet zo een probleem zijn veronderstel ik dan. Die excelsheets ga ik ook zeker eens opzoeken want wat ik nu zelf in elkaar geflanst heb trekt op niet veel haha. En over die Whey, ... Dat weet ik, dat je er niet dik van word. Het zit gewoon in mama haar hoofd en wat daarin zit gaat er niet meer uit . Zal ook zeker eens iets in elkaar steken qua voeding. Als ik ergens eens de tijd vind Nogmaals bedankt! Hey Shorty! Dat van dat die koolhydraten proteine besparend werken wist ik niet, weeral wat bijgeleerd buiten school! En in dat verhaal van fucking ripped worden door McDonalds wil ik je best geloven, maar logisch lijkt me het toch niet vettig eten en vet verliezen En dat van m'n moeder begrijp ik zelf ook niet zo goed... Mijn papa heeft het vroeger ook gebruikt en die is er daar toen ook niet dik van geworden maar zoals ik al antwoordde op Sander; eens het in haar hoofd zit wilt het er niet meer uit. Ik zal ook een van de komende dagen hier een voeding schema droppen dat ik ga proberen volgen zodat jullie hier op kunnen kritiseren
  9. Droogtrainen

    Allereerst Yorben, je MOET helemaal niks. Je MOET geen 160gr eiwit per dag etc. Neem gewoon voor jezelf dingen op een rijtje en tel wat daarin zit aan kcal. En het is ook zo dat als je veel koolhydraten eet, dat die proteine besparend werken. Dat wil zeggen dat een veel hoger percentage van de eiwitten die je eet gebruikt wordt voor spiergroei, niet voor energie. De hoeveelheid vetten maakt ook gewoon absoluut geen ene reet uit! Je kunt fucking ripped worden op alleen McDonalds, geen grap. Het draait allemaal om kcal in en kcal uit. Als je je eiwitten op een kleine 130 houdt en daarbij eet je gewoon tot je dagelijks die 2200 kcal hebt, zit je prima en val je in vetpercentage af. Oh en je moeder is gek no offence natuurlijk, maar misschien moet je daar even met haar over praten haha. Na 20.00 in de avond eten wordt je ook niet dik van, dat zei de mijne ook altijd
  10. Bredere grip lat pulley niet altijd beter

    @Hansie moest aan deze topic denken toen ik het zag.
  11. Baserend op info online stelt men dat 0,5 kil tot 1 kg per maand spiermassa aanzetten voor beginners toch echt wel het maximum is. Genetische aanleg en alle optimale omstandigheden in acht genomen kan een persoon dus 12 kg het eerste jaar in spieren bijkomen (als natty). Normaal gezien zou dus in jou geval 10-13 kilo spieren op 6 maanden tijd vrijwel ongezien zijn wat doet vermoeden dat het een mengelmoes van water ophouden, vet en natuurlijk veel spiermassa zal zijn. In hoofdzaak dat laatste gelet je spreekt over "strakgetrokken" bovenlichaam. De cijfertjes op een weegschaal zeggen niet altijd alles over een fysiek.
  12. Eens met alles hierboven, MAAR het moet natuurlijk wel te zien zijn in je compositie. Ben je die 10-13 kg aangekomen en is het ook te zien als in dat je ietsje bent aangekomen in vet of dat totaal niet? Want dan zijn het inderdaad ''beginners gains'' als het allemaal redelijk vetvrij is. Nu moet ik wel zeggen, in 6 maanden 10kg aan spiermassa pakken, is misschien ook wat te gek. Zelfs in het begin.
  13. Velen, waaronder ik zelf, waren de mening toegedaan dat hoe breder je de lat pulley pakt hoe beter maar niets is minder waar. Over het algemeen stelt men dat er een betere lat activatie is bij een grip die niet veder gaat dan 10 cm boven schouder breedte. Allicht al verworven kennis voor de gevorderden maar voor sommigen misschien toch een leuk weetje. Sportieve groeten
  14. Droogtrainen

    Mij lijkt het verschrikkelijk om elke dag een bak kwark van 500 gram binnen te steken. Precies een dikke witte verf die je kokhalzend naar binnen moet werken. Wie houdt dat vol ? Over smaken en kleuren kan men niet twisten natuurlijk. Hou het zelf liever op 2 scheppen whey over de dag ipv die pap . 250 gram dat gaat nog maar zo"n hele kwak no way.
  15. Droogtrainen

    Dat is 640 kcal aan eiwit, 576 gram aan vet. Totaal is dat 1216 kcal. Blijven er dus zeg 1000 kcal over aan koolydraten. vet kan je afronden naar 60 gr hoor dat kijkt niet op een grammetje. Om aan je eiwit te komen kan je bijvoorbeeld nemen op een dag: bak kwark: 40 gr, schep whey, 20 gr. 200 gr kip, 40gr, 150 gr kipfilet op brood, 27 gr, 500 ml melk, 17 gr= 144gr je koolydraatbronnen leveren ook eiwit, dus stel je neemt 4 boterhammen voor de kipfilet dan heb je ook weer 10 gr eiwit. 100 gr pasta bij het avondeten is ook 12 gr eiwit en zo ben je er al. Zet deze voedingsmiddelen in een excel en je krijgt een optelsom. op internet vind je overal wel de viedingswaardes van de producten, zelf gebruik ik de voedingswaardetabel. Tik gewoon in op google: voedingswaarde kwark of brood of iets anders en dan staat het er tussen. voorbeelden van excelsheets kan je ook overal vinden. in het begin is het even rekenen en zoeken maar je wordt al vrij snel zeer handig als je je er een beetje in verdiept. whey daar wordt je niet dik van hoor haha, je wordt dik als je meer energie (kcalorieen) binnen krijgt dan dat je verbruikt. zet een iets in elkaar en laat het weten, dan kijken we er naar. je kan beginnen met gewoon invullen wat je nu eet, dan heb je al een beetje een beeld. gr sander
  16. Droogtrainen

    Hey Sander! Bedankt voor de uitleg. Ik heb hier zeker wat aan gehad en ga ik hier zodra ik kan mee beginnen. Wat ik me alleen nog afvraag is het volgende. Als ik om te beginnen 2200kcal zou innemen voor 1 week lang , moet ik aan 160gr eiwit en 64gr aan vet innemen en de rest vullen met koolhydraten, hoeveel is dit dan aan koolhydraten in gram? ( Ik denk iets rond 246gr , als je stelt dat 1gram koolhydraten gelijk is aan 4kcal?) Wat wel moeilijker gaat gaan is aan de eiwitten komen met supplementen. Ik woon nog bij de ouders thuis en mijn mama is tegen het nemen van supplementen ( whey ) omdat ze denkt dat je er dik van wordt. Kun je misschien eens laten weten wat jij precies eet? Alvast bedankt, gr Yorben
  17. Droogtrainen

    Hai Yorben, Wat je mijn inziens het beSte kan doen: Eet een week lang het zelfse aantal kcal, laten we zeggen 2200 kcal per dag. Voor je begint weeg je je zelf in de ochtend en na een week weer. Dan zie je of je aankomt, afvalt of gelijk blijft. Wat moet je eten: Je eiwit hou je op 2 gr per kg lichaamsgewicht, dus in jou geval 160 gr. Hoe kom je daar dan aan: bv een bak kwark met een schep whey is al 60 gr. 200 gr kip is 40 gr etc. Je vetten begin je op ca 0,7 a 0,8 gr. Dus 64 gr in jou geval. Kijkt echt niet op een paar gram trouwens. Vetbronnen: pindakaas, avocado, noten, olijfolie etc. De rest vul je aan met koolydraten. Je zal dan zien dat je eiwit ook weer wat stijgt en dan kan je daar weer iets in schrappen. 100 gr brinta heeft bv ook 11 gr eiwit. zet alles wat je eet in een excel schema en zo heb je overzicht. ik zit nu ook in de cut en eet iedere dag exact t zelfde. T is disipline maar ik vind dat geen probleem, het is maar tijdelijk moet je denken en als het makkelijk was dan zag iedereen er wel strak uit. als ik een week stilsta en niet afval kan ik bv heel makkelijk 1 boterham per dag skippen en ik heb weer resultaat. Op die manier heb je echt 100% controle over het proces. Er Is in princiepe niks wat je NIET mag eten in de cut. Je lichaam ziet geen verschil tussen een hamburger of een bord pasta. Afgezien dat de macros en kcal anders zijn natuurlijk. Een bigtasty bv heeft 655 kcal. Op die manier zit je Zo aan je daglimiet en dan barst je van de honger. Eten levert energie in de vorm van kcal. wat trainen betreft: blijf zwaar als halen kan trainen. Je lichaam moet een rede hebben om je spier te houden en alleen het vet te verbranden. voorbeeld: normaal bankdruk je 80 kilo in een set van 4x8. In de cut wordt dit zwaarder en wil je 70 kilo pakken. Je lichaam zal dan zeker wat spier gaan afbreken want die chest hoeft immers niet meer die 80 kilo te duwen. je moet dan die 80 kilo blijven duwen, maar dan doe je wat minder volume. Dus 3x8, of 4x6 of 5x4. De eerste stap is dus: een week je kcal tellen en kijken wat er gebeurd. gr Sander
  18. Wat Peter zegt kan ik me ook wel in vinden ja. Je bent 203 cm en dus is 10 kilo op jou frame goed mogelijk. Zou je 180 zijn bv dan is dat een heel ander verhaal. ik ben Zelf 193. Ik heb me eerst gefocust op droog trainen toen ik begon. Eenmaal “ droog” ging ik bulken volgens een strak train en eetschema. Ik knalde er in minder dan een jaar 17 kilo op. Toen cutten en hield netto een ruime 10 kilo over aan zuivere gains. 10 kilo op 193 vind ik voor het eerste jaar een uitstekende score. Daarbij zeg ik wel dat ik op het startpunt, dus toen me bulk begon, te mager was. Dus me lichaam ging in combi met de schema”s en in no time naar de massa die het zoeizo het liefst wil vasthouden zeg maar. Je bent fors sterker geworden zeg je, zolang je vooruit gaat in gewichten dan bouw je spier op. Op hoeveel kcal zit je nu als ik vragen mag? gr Sander
  19. Gewichtstoename bij krachttraining: wat is mogelijk?

    Ja meer gespierd zijn. Voorkomen kan je door te stoppen met krachttraining
  20. Thanks. Is er een manier om dit te herkennen/vast te stellen/voorkomen?
  21. Gewichtstoename bij krachttraining: wat is mogelijk?

    Vermoedelijk te wijten aan oedeem/water dat vastgehouden wordt in de spieren. Dit wordt in verband gebracht met de beginners gainz. Ik kan me voorstellen dat dit met jouw lengte wel eens kan meespelen in je gewichtstoename
  22. Beste forumleden, ik heb me hier aangemeld met een serieuze vraag ik krijg er irl namelijk allerlei verschillende antwoorden op. In augustus vorig jaar heb ik mij aangemeld bij de sportschool. Dat deed ik na al een jaar of twee m'n lifestyle flink te hebben veranderd. Ik woog namelijk 143 kilo. Toen ik mij aanmeldde bij de sportschool, woog ik 120,3 kilo. Dat lijkt nog steeds gruwelijk veel, maar ik ben wel 2 meter 3. Toen ik net begon heb ik vooral cardio gedaan. Crosstrainer, loopband, etcetera. Na ongeveer anderhalve maand ben ik me echter meer gaan focussen op krachttraining. De laatste vijf maanden ben ik consequent 2 a 3 keer per week naar de sportschool gegaan. Ik doe dan pakweg een half uur krachttraining en vervolgens nog een half uur cardio. Ik begon met dumbbells van 5-10 kilo, maar inmiddels is 22 kilo geen punt meer. Thuis doe ik pakweg om de dag ook nog het een en ander, met zo'n wieltje rollen bijvoorbeeld. M'n bovenlijf is behoorlijk 'strakgetrokken'. Ik ben niet heel veel meer gaan eten in de laatste vijf maanden. Bakkies kwark, soms een boterham meer, dat soort dingen. Puur omdat ik er iets tegenover moest zetten. Het 'probleem': sinds september 2019 loopt mijn gewicht consequent op en ben ik tussen de 10 en 13 kilo aangekomen. Percentageweegschalen laten weinig verschil in spierpercentage zien tov toen ik begon, maar ik ben er al achter dat die dingen bullshit verkopen (right?). Mijn vraag aan de ervaren spierbundels hier: is het op basis van bovenstaand verhaal mogelijk dat ik zoveel aankom in zo'n relatief korte tijd puur door spieropbouw? Ik snap dat jullie geen huisartsen zijn (daar ben ik al geweest, maar ik mankeer niets qua schildklier/nieren), maar ben erg benieuwd naar wat de ervaringsdeskundigen me kunnen vertellen. Alvast bedankt
  23. LGD-4033

    Je hebt een bericht man.
  24. LGD-4033

    Zou je mij ook een berichtje willen sturen met je source? Ben erg benieuwd.
  25. Hallo allemaal! Ik wil beginnen met droogtrainen nadat ik een aantal jaar calisthenics getraind heb met gewichten en af en toe ga fitnessen. Ik heb eigenlijk nooit echt op mijn voedsel gelet en wil nu wat op mijn voeding beginnen letten. Hier wat informatie over mezelf : Ik ben een jongen, weeg 80kg en ben 183cm lang. Ik train 3-5x per week en ga nu het weer het terug toelaat met de fiets naar school. ( dit is 14km heen en 14km terug , dus 28km totaal per dag en doe dit 4x per week ) Mijn vragen zijn dus : Welke dingen mag ik wel eten en welke dingen mogen totaal niet? Hoeveel calorieën zou ik dagelijks moeten innemen om op een gezonde manier bodyfat percentage te doen verlagen? Ik denk dat ik nu rond de 15% zit en ik zou naar ongeveer 10-12% willen gaan. ( zie bijlage ) ( Als je andere dingen weet, waarvan je denkt die zijn belangrijk of handig om te weten mag je ze ook altijd vertellen ) Graag zou ik van jullie willen horen wat jullie ervaringen, methodes , ... zijn om hier toe te komen ( indien je het zelf gedaan hebt ). En wat ik zou eten. Voeding en training gecombineerd is volgens mij het effectiefst. Alvast bedankt, Yorben
  26. Earlier
  27. Sarms

    Ok,dan zullen we afwachten hoe het binnen enkele weken gaat. Als er al niet te veel spierverlies is tijdens de cut ben ik al tevreden. Op het moment merk ik enkel een iets betere pomp.
  28. Sarms

    @Dwb de Ostarine gaat je ook niet ineens leaner maken natuurlijk... Dat zit bij je dieet inderdaad. De Ostarine zorgt er wel voor dat jij geen spiermassa verliest en dat je zelfs wat op kunt bouwen. Wat Fit zegt, klopt. Het is geen hormoon, dus je zult het niet "voelen". Je merkt gewoon dat je langzaam aan sterker wordt, langzaam spiermassa pakt, je meer reps kunt doen enzovoorts. Het is echt niet als een hormoon, het werkt totaal anders en subtieler vooral. Je moet geen verkeerde verwachtingen hebben. Dan valt het altijd tegen namelijk. Ostarine is geen Winstrol
  1. Load more activity
  • Berichten

    • Zit momenteel in het begin van de 3de week Ostarine. merk een sterke pomp en wat kracht toename.Ik heb dezelfde bron 😂😂,ik lees veel slechte ervaringen over internet sarms, daarom dat ik het wilde weten... Ben benieuwd hoe hard je gaat op deze stack... Veel succes!

    • Ik heb ze van een betrouwbare bron van dit forum! 
        Heb jij de sarms via internet of ook een betrouwbare bron? Wat neem je en hoe verloopt het tot nu toe?
    • We lezen mee! Leuk dat je een log maakt   Je kunt de S4 naar smaak iets omhoog doen halverwege je kuur, als je het chill vind en geen last hebt van dat gelige tintje in je zicht. Dan kan je naar 62.5mg per dag gaan bijvoorbeeld. Is net een tussenstap tussen 50 en 75, waar 75 net teveel zou kunnen zijn.   De RAD zou ik persoonlijk op 25mg doen. 20mg is net de ondergrens en dan heb ik persoonlijk liever wat meer, maar je MOET niks hoor. Dus kijk hem even aan voor jezelf en dan misschien toch naar 25mg gaan.    Groeten!!
  • Sponsors