Advertentie Bodyengymshop

Alle bezigheden

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt     

  1. Today
  2. Afgelopen week
  3. Nieuw

    Welkom
  4. Fit logboek

    Momenteel even geswitcht naar 5x5 schema. Wil weer even wat kracht opbouwen. Stats momenteel: 140 squat 170 deadlift 135 bench
  5. Eerder
  6. Nieuw

    Welkom op het forum!
  7. Nieuw

    Hallo mensen, Ik ben al een hele tijd geleden begonnen met fitnessen dus zo nieuw is het niet voor me. Maar sinds kort heb ik een coach benaderd om bodybuilding te doen en meld me aan op het forum voor motivatie, ervaringen etc.. Dus gegroet allemaal
  8. High frequency training

    Een interview met Brad Schoenfeld waarbij in detail wordt getreden over het onderwerp.
  9. Nieuw hier.

    Hallo Martin, welkom hier. Van 86 kilo naar 75 is wel een heel eindje op die tijd. Ik ben wel benieuwd hoe je daartoe gekomen bent.
  10. Rugspieroefeningen

    Het beste is om wel voldoende rust te nemen, dus niet elke dag rug.
  11. Rugspieroefeningen

    🖒elke dag doe ik het
  12. Nieuw hier.

    Goede middag allemaal. Ik ben Martin en ben 29 jaar. En woon in brabant Ik ben in oktober 2017 begonnen met fitnessen. Ben begonnen met een gewicht van 86 kilo en weeg nu 75 met een vetpercentage van 16.. Mijn doel is om mijn buik weg te krijgen. Dus heb nog even te gaan😉 Maar dat komt goed want fitnessen doe ik graag Ben er 5 avonden te vinden.
  13. Rugspieroefeningen

    Dat mag inderdaad zeker niet vergeten worden! Wide grip pull ups
  14. Rugspieroefeningen

    hey mensen, vergeet optrekken niet! dat is ook een heel goeie rugoefening.. het is alleen wat moeilijk als je het nog nooit gedaan hebt.
  15. De energiebalans: de vergeten basis?

    Het is echt dom hoe sommige mensen altijd een makkelijkere weg proberen te zoeken om af te vallen, terwijl deze gewoon niet bestaat. Als je iets wilt bereiken moet je er hard voor werken.
  16. Handleiding om te bulken

    Ligt eraan wat je doel is , bulken is in princiepe natuurlijk enkel een calorie overschot waardoor je aankomt ( zwaarder word ). Hierdoor bouw je spiermassa op. Zowel mannen als vrouwen doen dit.
  17. Gespierde kinderen

    groei wordt alleen maar belemmerd als de groeikappen beschadigd worden toch? Je zou ze dus in theorie best gespierd laten worden door ze veel te laten eten veel te sporten, zolang ze maar niet deelnemen aan zwaargewichtstraining.
  18. Tip om gemotiveerd te blijven!

    Om extra gemotiveerd te blijven gebruik ik altijd de ''don't break the chain'' techniek. Het idee is dat je elke keer als je een dag gezond bezig bent geweest een kruisje zet op je kalender, zodra je eenmaal een serie van kruisjes hebt wil je deze absoluut niet breken door een dag ongezond te leven. Een klein psychologisch trucje dat heel goed werkt ;-). er bestaat ook een video van:
  19. Mijn progressie

    wat een vooruitgang!
  20. Handleiding om te bulken

    voor vrouwen is het meestal niet erg normaal om te bulken toch ?
  21. Mijn progressie

    Vooruitgang is zeker goed te zien!
  22. Fitness en voeding (Vraag)

    Ontzettend bedankt voor je feedback betreft mijn schema! Ik ga de adviezen zeker meenemen. Ik zit voor mijn gevoel 400/500 kcal onder mijn behoefte. Of ik energie te kort kom, moet gaan blijken. Indien ik merk dat ik energie te kort kom, zal ik mijn schema iets aanpassen. Ik heb getwijfeld aan het wissen van volkorenbrood en rijst uit dit schema. Echter werk ik als verpleegkundige en moet ik daarnaast nog naar de studie. Het vervangen hiervan is niet altijd even praktisch. Ik zal dit schema 8 weken aanhouden en vervolgens nauwkeurig en kritisch kijken naar de resultaten!
  23. Fitness en voeding (Vraag)

    Hallo Tom, Dit lijkt mij een vette kluif voor een diëtist. Op het eerste zicht lijkt mij je voedingsschema erg gezond. Ik tel zelf nooit kcalorieën. Ik kan het gewoon niet opbrengen. Jouw dagelijkse hoeveelheid van 2700 kcal lijkt mij aan de lage kant en ik vraag me af of je nog goed functioneert met zo weinig energie. Je vetpercentage zou erg laag moeten zitten bij deze routine. Zelf probeer ik me zoveel mogelijk te beperken tot voeding met traag werkende suikers. Voornamelijk plant gebaseerd. Op die manier kom ik op een gezond vetpercentage. Vanuit die visie zou ik adviseren om het volkorenbrood en zilvervliesrijst te schrappen. Alhoewel dit gezond lijkt, blijven het snelle suikers. Ik weet het, dit is voor discussie vatbaar maar voor mij werkt het. Een 2e punt is het totaal aantal eiwitten. Dit komt op 232 gr. Echter, dit zijn geen volledige eiwitten. Om persoonlijke redenen ben ik met het volgende geen voorstander van maar focus je op de eiwitten afkomstig van Whey, vlees, ei en melkprodukten wanneer je spiermassa wil kweken/aanhouden. .
  24. Eigen PT studio draadje

    Same here!
  25. Mijn progressie

    Mooie vooruitgang @Jolien! En uiteraard met veel plezier. Ik zie er naar uit naar het eindresultaat!
  26. Mijn progressie

    We zijn weer een maand verder. Opzich niet zo lang, maar reeds 3 weken train ik nu met schema's van @P2I en volg ik ook zijn voedingschema's. Kort samengevat: goed eten en 6x per week kapot gaan in de fitness met tot nu toe dit als resultaat Ikzelf ben tevreden met deze progressie op zo korte tijd (zeker mijn glutes en hamstrings) en het geeft enorm veel motivatie om te blijven gaan voor die wedstrijd. @P2I nog eens via dit bericht een enorm dikke merci voor je hulp!!!
  27. Fitness en voeding (Vraag)

    Beste allemaal, Sinds juli 2017 heb ik de uurtjes Netflix deels vervangen voor wat uurtjes in de sportschool. In gewicht ben ik niet zozeer afgevallen, maar ik merk wel dat ik strakker in mijn vel zit! Goed teken dus! Tevens merk ik dat mijn kracht ontzettend is toegenomen, dat ik mentaal fitter ben, en dat ik kleren van een aantal jaar geleden weer pas. Momenteel train ik drie a vier keer per week, deze trainingen bestaan voornamelijk uit spieroefeningen. De afgelopen periode (vanaf juli) heb ik op mijn voeding gelet, ik probeer gezond te eten, frisdranken te vermijden ga zoor maar door. Het sporten zit in mijn patroon, maar ik merk dat ik qua voeding nog flinke stappen te maken heb. Ik ben 1,98m, weeg momenteel 109 kilo, en ben 25 jaar oud. Ik wil de aankomende periode doormiddel van fitness en een voedingsschema 10 kg vet verliezen. Uiteraard op een gezonde manier. Door mij in te lezen, heb ik zelf een voedingsschema gemaakt, waarvan ik denk dat deze bij mij past. Zijn er mensen op dit forum die bereidt zijn een kritische blik te werpen op dit schema? en mij evt van advies kunnen voorzien? Alvast ontzettend bedankt voor de moeite! Groetjes, Tom Voedingsschema Tom.docx
  28. Eigen PT studio draadje

    Heel gaaf! Ben beniewd naar fotos wanneer het er is!
  1. Meer bezigheden laden