Advertentie:

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Last week
  2. Sarms

    Hallo, ik ben op zoek naar een goede, betrouwbare bron voor sarms en pct. Ik woon in Den Bosch. Stuur me maar een pb als je kunt helpen. Groet, Herman
  3. Earlier
  4. Goede protocol voor spiermassa kweken

    Ja klinkt te mooi om waar te zijn , ik mis de zin nog maar wacht er is meer als u nu besteld ...
  5. Goede protocol voor spiermassa kweken

    10% massa in 4 maanden..... Je vergeet te vermelden welke stack er werd gebruikt. Mocht je er iets aan verdienen, neem dat een cursus punctuatie. Klink hier om er voor te zorgen dat je post leesbaar is! Het werkt gegarandeerd! Binnen 4 maanden maakte ik 90% minder spelfouten en werd ik eindelijk aangenomen voor mijn droom baan!
  6. DE BESTE TIP VOOR PROTEINE INNAME

    En die mooie Fake foto's erbij om het plaatje compleet te maken. Goed eten is zeker belangrijk, jezelf niet op laten lichten ook
  7. DE BESTE TIP VOOR PROTEINE INNAME

    Maak je helemaal een account aan om alleen je boek te verkopen 😄
  8. Goede protocol voor spiermassa kweken

    Het is heel simpel wil je spieren opbouwen: meer eten dan dat je verbruikt waarbij je de macro’s respecteerd en iedere training meer doen dan de keer ervoor, oftewel: je spier kapot maken zodat hii groter en sterker hetsteld. Klaar. Er zijn geen geheimen 💪🏻
  9. Yo guys als je graag spiermassa wilt kweken is dit een perfecte post voor jou Ik heb een aantal sportprotocols uitgeprobeert en uiteindelijk heb ik een perfecte protocol gevonden als je spieren wilt kweken als Jongen/Man. Zelf heb ik het ook gebruikt en heb ongeveer 8% vetprecetage veloren en 10% meer spiermassa gekweekt in de afgelopen 4 maanden en dan ook nog zonder het afschaven van af en toe een zoetje of iets anders lekker dus ik raad het echt aan het kost maar 47 euro en het helpt echt dus klik hier en bestel het meteen ps: het werkt niet bij idereen even goed
  10. DE BESTE TIP VOOR PROTEINE INNAME

    Om een gespierder uiterlijk te krijgen moet je niet alleen goed trainen, maar ook goed eten! Niet voor niets hoor je bodybuilders vaak praten over 'bulken'. Bulken betekent veel eten om spiermassa op te bouwen. Maar het is niet zomaar 'veel eten'. Voeding is, naast training en rust, één van de hoofdfactoren bij het opbouwen van spiermassa. Door te trainen stimuleer je je spieren om te groeien (met een deftig woord: hypertrofie). Door te eten zorg je dat je spieren ook daadwerkelijk kúnnen groeien. Je kunt immers geen huis bouwen zonder bouwstenen, al heb je nog zoveel bouwvakkers. Hoe meer stenen, hoe groter het huis (mits de bouwvakkers hard en goed werken). Hoe meer voedingsstoffen, hoe groter je spieren (mits je hard en goed traint). Vandaar ook dat fanatieke bodybuilders vaak enorm veel eten. Daarom raad ik dit boek aan waar heerlijke recepten in staan om te eten: https://www.paypro.nl/producten/Proteinerijke_Recepten_Pakket/25212/162185
  11. Oproep afslankmiddelen DNP

    DNP wordt inmiddels nog maar weinig gebruikt, DNP is voornamelijk iets van vroeger. Mensen die zonder moeite af willen vallen grijpen nu voornamelijk naar clenbuterol (officieel een astma middel voor paarden)
  12. Anabolen kopen

    Hoi Vince, Volgens de regels is dit niet toegestaan om openbaar te bespreken. Kijk bovendien aub uit met webshops op het internet. Deze leveren slechte kwaliteit AAS en SARMS met al dan niet schadelijke bijstoffen of een lage ( of geen) concentratie werkzame stof. Stuur me even een pb. Ik heb wel een betrouwbare bron voor je.
  13. Oproep afslankmiddelen DNP

    Hallo, Ik ben benieuwd of jullie bekend zijn met afslankmiddelen met DNP. Heb je het wel eens gebruikt en zo ja was je ervaring dan positief of negatief? Ik ben samen met een medestudent journalistiek bezig met een onderzoek naar DNP. We zijn benieuwd hoe groot en populair het is in de bodybuilding scene. Als je bereidt bent je verhaal met ons te delen en wat vragen wilt beantwoorden, stuur mij dan een bericht. Dit kan uiteraard anoniem mocht je dat willen. Mocht je geen ervaring met DNP hebben maar er wel iets over kwijt willen of heb je tips waar we terecht kunnen dan zijn die ook welkom. Alvast bedankt.
  14. Anabolen kopen

    Bij qie kan ik anabolen kopen
  15. Pre workout

    Interessant om eens te bekijken als je veel tijd hebt. Voor een opwarmertje ga naar 1:19:40
  16. Pre workout

    Het idd niks in vergelijking met DMAA Ik erken ook dat een placebo effect heel sterk is. Dus heel netjes gezegd: ik denk wel degelijk verschil te merken t.o.v. niks nemen. Als het echt alleen neemt als je moe bent, dan blijf je altijd effect voelen (zo lijkt me) Als ik deload en geen scoop pak, dan voorkom ik dat ik alsnog zwaarder ga trainen. Zo'n sufferd ben ik dan wel weer. Zonder, kan ik mijzelf veel beter 'relaxen' en loslaten dat ik op 70-80% train. Edit: Wat Peter zegt kan heel goed kloppen... ik ben best gevoelig voor medicijnen (enzo) en simpel gezegd voelde het een beetje alsof ik mdma op had. Maar ik had geen last van de crash.. niet bewust iig... Edit2: Misschien toch maar eens kijken naar DMHA / DMAA. Is me wel eens aangeboden maar ik had het afgeslagen. Ik ken mijzelf
  17. Pre workout

    @Bart.BB heb ik zeker wat aan, brdankt maar in je de-load week, blijf je nog wel motivatie houden om te trainen zonder? Zat zelf namelijk te denken om het alleen op me "vermoeide" dagen te gebruiken, en als ik vrij ben om het dan niet te gebruiken. @Motivator dank je wel voor je input! Ik zal er is op gaan zoeken, ben alleen nog niet helemaal overtuigd haha, Want wat @Peter Wouters, die negatieve gevoelens (crash) heb ik liever niet.
  18. Pre workout

    Ik heb zelf geen ervaring met pre workouts. Een beetje googlen leert mij dat er verschillende stofjes beïnvloed worden zoals oa Dopamine, wat verantwoordelijk is voor motivatie. Ik weet niet of dit veel meespeelt maar de voorraad dopamine in je lichaam zou beperkt zijn en een krachtige vrijlating resulteert daarna in een crash. Net zoals bij cocaine maar dan in een afgezwakte vorm. Dat geld ook voor de overige neurotransmitters die beinvloed worden. Vandaar waarschijnlijk de negatieve gevoelens daarna.
  19. Pre workout

    Ik spring ook even in 😃 vroeger had je pre en daar zat dmaa in. Dit was de werkzame stof om hard te knallen. Dit stofje is er uiteindelijk uitgehaald. De preworkouts die je nu koopt is dus eigenlijk bier zonder alcohol, koffie zonder cafeine, urine zonder de zeik…. Wacht ik sla door haha. Later is het stofje dmaa vervangen door dmha. Werkt net iets anders. De grap is dat ik niet echt lekker ga op dmaa maar wel supergoed op dmha. Verschillende vrienden hebben dit weer andersom. Grappig. Als je op google intikt: dmha kopen zie je vanzelf een site waar je deze werkzame stof Kunt bestellen. Ik kocht dan een willekeurige pot preworkout en deed daar dan zelf dmha bij. tegenwoordig heb ik helemaal geen potten preworkout meer, alleen maar n zakje dmha. Ik doe 3 a 4 schepjes in extreem weinig water en slik het door zonder het te proeven. Dan snel nog wat slokken water er achter aan want het is echt sirieus zeer smerig. het heeft een sweetspot ook, meer is dus niet nog harder knallen. Sterker nog, neem ik meer dan 5 a 6 schepjes ( schepjes zijn minder dan een mespuntje, lepeltje zit erbij) dan ga je Er niet lekker op en kan je weer naar huis. naast dmha heb ik ook zakjes met amp-citraat. Ik wissel dit af, en soms mix ik beide. haal een van deze, of beide, en je haalt gegarandeerd geen pot pre workout meer ✅ mvg Sander
  20. Pre workout

    Heel herkenbaar. Ik ben toevallig net weer begonnen met pre-workout, na enkele weken gestopt te zijn. De focus was minder, doorzetten was zwaarder, maar zeker de moeite waard om te ontwennen. Op leg dag weer begonnen, dus een mooie test voor mij conditie, kracht en doorzettingsvermogen! Het effect knalde er gisteren keihard in en ik ging als een SPEER! Ik denk er nu over om mijn de-load week (wanneer toepasselijk) te combineren met een stop van pre-workout. Eerst wilde ik geen pre-workout, maar vanwege het 'meh' gevoel begonnen met een eenvoudige versie. Om dezelfde reden als jij hebt, wilde ik niet iets sterks. Nu heb ik wel een sterke...Maar man! wat traint het lekker! Ik werd gewoon super fanatiek, kon blijven stampen en was mega positief ik merkte zelf geen dip, of kort lontje oid, waar ik eerst wel bang voor was. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
  21. Pre workout

    Even een vraag over pre workout, Als je er eenmaal aan begint, kun je er nog mee stoppen? Dus kan je nog gemotiveerd worden om zonder pre workout te trainen? Hoe groot is de dip erna, wil nog wel beetje gezellig voor de kinderen zijn namelijk Ik werk alleen wisselende vroege diensten, toch vaak tussen 4 en 6 uur beginnen, ben ik ook vaak lekker vroeg klaar, en kan ik meestal nog even trainen voordat ik de Kids ophaal. Allemaal erg mooi, alleen ben ik meestal erg moe en weinig motivatie om te trainen Na zo'n vroege dienst, moet mezelf echt dwingen om te trainen, daar heb ik op vrije dagen geen last van en heb ik er juist zin in. Dus vandaar mijn bovenstaande vragen, wil er eigenlijk niet aan beginnen.. maar misschien ga ik dan wat meer en met meer zin trainen.. Alvast bedankt!
  22. Unique Pharma dbol

    Hoii! Nieuw hier. ik ben nu inmiddels 8 jaar aan het trainen waarvan 3 jaar serieus met voeding. Ik zou graag een eerste cycle willen starten met dianabol. Ik kan via via dianabol regelen van het merk Unique Pharma. Echter, kan ik niet echt veel over dit merk vinden. Weet iemand hier meer over of heeft links naar onderzoeken/betrouwbaarheid? Ik zie ook talloze Nederlandse websites die anabolen aanbieden (google voor resultaten) zijn deze betrouwbaar? Mijn onderbuikgevoel zegt dat dit oplichting is. Kent iemand een beter alternatief? Graag privébericht sturen. Bvd mijn vraag gaat niet over de werking of waarmee ik moet stacken, puur over het merk. B6132608-135F-4CC1-B8EF-AF603FDD1AE2.webp
  23. use mass gainer or whey powder

    In my honest opinion: Don't spend the money on it. Because whole food, like potatoes and a piece of red meat or fish with a side of veggies will ALWAYS be better. In calories, but also in ways of micronutrients!
  24. use mass gainer or whey powder

    When I say something, I always have something to back up my claim. They are available, indeed very true! I could have been a little more clear on that. Thank you for correcting me so nicely All of the gainers have this label Doesn't sound particularly great to my ears either. Some labels of regular weight gainers. I stand by my claim; there are much healthier options to gain weight. Also in your case. Like it or not. EDIT: to be clear(er); a quick intake of high carbs or sugars cause an insuline spike, which you want to prevent if possible. Shakes cause enough spiking as it is and you don't want to overdo it. and to OP: i again forgot to mention that, Whey indeed is the best option for muscle recovery. #oops!
  25. use mass gainer or whey powder

    Mass gainer is not perse full of sugar thats BS dude i only use gainer when im on a clean bulk mass carb gainer.....but in your case you need proteine for recovery not a gainer the word already tells you what it does....... you GAIN weight........
  26. Dat scheelt per persoon, aangezien aanleg een grote factor is. Maar tijdens een echte Cut (na een Bulk), stoppen je spieren met groeien zodra je eengebrek aan voeding voor je spieren krijgt. Wanneer... tsja, alleen ervaring zal het leren. Als je netjes je whey shakes blijft nemen, krijg je voldoende Amino's binnen om het verlies te minimaliseren/compenseren.
  27. use mass gainer or whey powder

    Mass gainers are Carb heavy products (read: sugar!) that help you to gain weight, combined with a lower amount of proteins. Whey powders are 80% proteins, without added sugar. I'm not a fan of gainers, are there are much healthier options to gain weight.
  1. Load more activity