Advertentie:

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Log/ervaring LGD+RAD+Cardarine+Ostarine

    Gaaf om je log te lezen, en bizar dat je er zulke resultaten mee haalt! Waarom train je eigenlijk full body en niet push/pull/legs of upper/lower?
  3. Log/ervaring LGD+RAD+Cardarine+Ostarine

    Toffe log kerel! Succes met de rest van je kuur ik ben heel benieuwd! Nog enkele sides die je merkt of niks?
  4. Yesterday
  5. Log/ervaring LGD+RAD+Cardarine+Ostarine

    Hallo allemaal, Na me vorige sarmstack die ik uitgebreid beschreven heb ga ik deze stack ook loggen Ik ben 7 weken na me vorige sarmkuur gestart met LGD en Cardarine en heb daar RAD 140 aan toegevoeg. Ik zit nu in week 5 en heb er sinds een week ook ostarine aan toegevoegd, die had ik nog liggen namelijk 😁 LGD: 10mg pd Cardarine: 25mg pd RAD: 25mg pd Ostarine: 20mg pd Me maat heeft de zelfde stack, alleen dan zonder ostarine. Me maat heeft een andere lichaamsbouw dan mij en kan nog veel gains maken. Ik Zit denk ik op 90% van me natty max. Teminste, als ik nu een jaar verder ben dan is het geen mega verschil meer zoals jaar 1 en 2 van het trainen. Oke gaan we: Tijdens de nakuur met clomid kreeg ik wat puistjes op me rug. Deze zijn nog steeds actief. Dit komt omdat de sarms je hormonen toch in de war gooien en je dus meer talg aanmaakt in combi met een iets vettere huid. ( de vettere huid Zie ik totaal niet trouwens). Me maat heeft er meer last van dan ik. Het is ook niet heel extreem maar omdat ik normaal 0,0 puisies op me rug heb valt het wel op. Uiteindelijk gaat dit vanzelf weg als ik na deze kuur een tijdje geen sarms pak. Week 1 merkte ik uiteraard nog nog niks. Week 2: wederom vanaf dag 10( was bij me vorige stack ook) gaat de sessie ineens wel heel lekker. Dit kan toeval zijn maar toch zit het in je hoofd dan gelijk goed. De rest van de week gaat het ook prima. Wat versta ik onder prima: na een cut is het volume wat minder en ben je iets sneller moe. Al moet ik zeggen dat Cardarine het middel is dat ik in iedere cut ga inzetten. Wat kan je met dat spul blijven beuken Zeg 🤩 Maar ik merk vanaf dag 10 dat ik weer meer volume kan pakken en de gewichten stijgen. Na de vorige sarmkuur was ik ietsie kracht kwijt maar minimaal zoals gezegd, meer het volume dat me opbrak. Week 3: daar is de stijve paal weer, ja hoor het werkt 😁. Ook wordt ik vanaaf week 3 standaard iedere nacht wakker om klokslag 03:45. En totaal uitgerust. Ik blijf dan nog wel in bed liggen maar wat mij betreft mag de dag beginnen. Slaap is dus een stukje korter. Er komen ook weer allemaal rare dromen die vaak echt leuk zijn. Normaal droom ik ook wel maar vaak weet je dat niet meer als je wakker wordt. Met sarms heb ik daar wel last van, iets dat ik persoonlijk echt wel lachen vind. En ze gaan niet alleen maar over lekkere wijven hoor😁 het gaat over echt van alles. Me maat heeft exact het zelfde als mij en wordt ook wakker op exact het zelfde tijdtip, vrij bizar wel. Week 4+5: traingen Zijn zwaar, loodzwaar. Ik hou ervan om op het randje te trainen maar pas altijd wel goed op. Warm worden etc doe ik altijd bijvoorbeeld en ook bij bijvoorbeeld de 5e oefening altijd wat opwarmwerk met lichte gewichten. Ik merk in deze weken dat ik nog niet volledig herstel en gooi er op een bepaalde dag wat oefeningen uit. Een blesurre wil ik ten alle tijden voorkomen en kan van mezelf gerust zeggen dat ik expert ben ik even een stapje terug op het juiste moment. Week 4 is ook de week geweest dat ik de ostarine heb toegevoegd die ik nog had liggen. Ostarine is idiaal voor herstel van pezen bijvoorbeeld. Ook voor ik in week 4 de eiwitten ietsjes op van 2 gr per kg naar 2,2 gr perkg lichaamsgewicht. Sinds deze week geen last meer en ben precies hersteld voor de volgende sessie. Ik doe fullbody en ben dus echt een kleine twee uur aan het rammen. Twee uur is aan de lange kant maar door vaak zware oefeningen op je maximale neem ik gewoon me rust. Ik kan niet zeggen dat het herstel nu wel ok is door de osarine en de eiwitten, denk eerder door het inklappen van de gehele stack, want oh man deze week was kneiter hard. Wat betreft me maat: bij hem zag je na 10 dagen al een behoorlijke pomp. Nu in week 5 zit hii zeker in beastmode. Hii is nu al grof sterker en als je hem ziet dan oogt hii alsof ie n half jaar trainen erop heeft zitten al. Bij hem kan je het beter zien dan bij mij, maar dat heeft ook alles te maken met lichaamsbouw, hoeveelheid al opgebouwde spieren etc. Kcal: niet normaal hoeveel kcal je extra opkan als je met een stack bezig bent. Op de eerste plaats begon de echte honger na twee weken en ben je bang om teveel te gaan snaaien en te snel vet aan te zetten. Voor mezelf zonder samstack zit een cleane bulk rond de 4000 kcal. Met sarms kan daar gewoon nog 1000kcal bij wil ik gewicht aankomen. Dus ik kan nu heerlijk 5000 kcal wegeten en dan lust ik eigenlijk nog wel meer. Me maat het zelfde, kan veel meer eten dan normaal. Super dus! Wat ook grappig is om te vermelden: door lgd en Rad, maar ook alleen Lgd voel je je toch stiekem weer wat jeugdiger. Teminste, ik merk dat wel. Als laatste voor nu: RAD en agressie. Dit lees je wel eens ergens dus dit is een mooie test. Ik heb er nul komma nul last van. Me maat: bloedagressief! Nee geintje, maar die merkt het wel. Ook dit is persoonsgebonden. Ben je van jezelf al een geiriteerd persoon dan zal RAD dat wellicht versterken. Wordt vervolgd. Gr Sander.
  6. Log/ervaring ostarine en LGD

    Laatste update van deze log: ik heb vrijwel alle kracht behouden maar wel met iets minder reps. Inmiddels zit ik aan een volgende kuur en zal daar een nieuw blog voor openen. Wat betreft deze kuur: het was het eerste ‘ kuurtje” na 3,5 jaar naturel trainen en is zeer goed bevallen. Ik reageerde er behoorlijk goed op maar dat had ik al verteld in me updates. Ik ben twee weken na einde kuur begonnen met een korte cut om wat vet kwijt te raken. Ik zat toen 2 weken in de nakuur en dus was het testosteron nivo lekker hoog. ( anders zou ik zeker gewacht hebben, maar heb bij mijn bron gevraagd wat het beste moment was). Nou die cut ging als een raket, met 4 weken net zo droog als ik begon. Het is dus zo dat dat LGD bij mij wat vocht vast hield en dat gaf een vertekend beeld. ( leek vetter). Uiteindelijk heb ik ongeveer 2 kilo gewonnen. Dit was in 12 weken nooit gelukt zonder de sarms. Een beginnen red wel een kilo of 4, maar ik train al wat langer en Zoals eerder gezegd hou ik alles tot in de puntjes bij. Dus ik kan wel met zekerheid zeggen dat het rond de 2 kilo is, waar ik superblij mee ben. Omdat ik lang ben zie je natuurlijk niet van: zo hey, er zit 2 kilo bij! Nee, dat niet maar het is gewoon net weer allemaal wat beter. Ik heb ook geen last gehad van een dip, libido vermindering of wat dan ook toen ik gestopt was. Top! verder heb ik blijvend ongeveer 10 tot 15 kilo op mijn bankdruk kunnen bijschuiven, dat is mischien nog wel het gekste van het hele verhaal haha. Mijn bron is ook actief op dit forum en die heb ik voor, tijdens en na foto’s gestuurd. Omdat ik ze niet op internet wil zetten ivm herkenbaarheid kan hij wel bevestigen dat het gewerkt heeft 💪🏻 Tot zover deze log 🤩 gr Sander.
  7. Tips voor beginner

    Hai Thomas, Je zal uiteraard wel iets merken van je oefeningen, maar als je eten niet onpoint is dan gaat er niks gebeuren. Mischien een paar beginners gains maar daarna is het feest wel over. Volgens mij zijn er wel redelijk goedkope commerciele sportscholen waar een abonement niet al teveel geld kost. Mischien is het een idee om een abbonement te vragen aan je ouders voor bv je verjaarsdag. Dat je altijd vrij dun bent geweest zal waarschijn je bouw zijn ik combinatie met te weinig of precies genoeg eten. Mijn advies: probeer een lidmaatschap van een sportschool bij je ouders los te peuteren. Ga je dan verdiepen in eten en vraag hierover info op het forum. Dan kan je een fullbodyschema gaan doen van 3 dagen per week. Bv ma, woe en vrij. Ik weet zeker dat je versteld van jezelf gaat staan als je bovenstaande weet te realizeren en je na een jaar jezelf bekijkt gr Sander.
  8. Tips voor beginner

    Hallo allemaal, Ik ben 17 jaar oud en ben vrij dun (altijd al geweest). Sinds een jaar sport ik ook niet en wil graag wat gespierder/breder worden. Ik ga liever niet naar een sportschool(heb het geld er niet voor). Nu heb ik thuis gewichten liggen van 2 en 3 kilo. Ik heb zelf een soort van training bedacht die ik nu elke dag doe: (excuses voor verkeerde termen haha) 15 curls met 3kg 15 keer op rug liggen en benen bijna tot de grond en dan rechtomhoog met mijn benen 10 pushups 15 voorovergebogen de 3kg omhoog tillen (dus soort van met mn elleboog omhoog tillen) 15 squats terwijl ik 3kg vastheb Dit doe ik 3 keer achter elkaar. Zou ik effect merken als ik dit elke dag doe? En zijn er evt tips/opmerkingen? Qua eten kan ik vrij weinig veranderen aangezien ik thuiswoon en mijn ouders dit bepalen. Alvast bedankt voor het lezen van mijn levensverhaal haha
  9. Breder worden

    Ik sluit me aan bij wat Fit zegt, maar je kunt best sporten hoor. Het gaat voornamelijk om wat je NIET moet doen, en dat is aan zware gewichten trekken als je groeiplaten nog niet vast staan in je rug etc. Opdrukken, squats doen met je lichaamsgewicht, pull-ups en crunches doen is niet erg voor je groeiplaten. Dat soort dingen kan je doen
  10. Last week
  11. Breder worden

    Ik zou op jou leeftijd alleen nog wel uitkijken, je bent nog in de groei. Er geldt niet voor niets de regels in de sportschool van 16+.
  12. Breder worden

    Hey, als je je spieren elke dag hetzelfde voorschoteld gaan ze niet groeien. Je zal misschien wel wat peziger worden maar in massa ga je niet toe nemen. Je skelet is nog niet volgroeid daarom is sleuren aan gewichten nog niet echt aangewezen. Probeer eens dag om dag te pompen en varieer met je handen stand. Driehoekje maken met je handen zal je nog meer de nadruk leggen op je triceps. Je handen wat breder zetten meer de nadruk op je borstspieren. Je kan je voeten ook op je bed plaatsen en zo pompen zo leg je de focus op je bovenste borstspieren. Als je echt sterk bent kan je eens proberen push ups in handstand zo zal je sterke schouder spieren ontwikkelen. Groeten
  13. Breder worden

    Ik ben 14 jaar, 1 meter 73 en tussen de 50 en 55 kg. Ben nogal dun en lang en zou graag wat breder / gespierder willen worden. Ik doe nu dagelijks 2×15 push-ups (Is niet veel maar misschien is er na een jaartje dit doen wel verschil te zien). Heb geen speciaal eetschema, eet bij het ontbijt meestal 2 broodjes, bij lunch op school 3 en in de avond groente met aardappelen en vlees. Als ik naar sportschool zou gaan zal mijn moeder waarschijnlijk zeggen dat ik er nog te jong voor ben wat ik ook wel begrijp. Heeft iemand tips voor mij?
  14. Klopt, ik kon dit document niet openen op de device waar ik op zat. Bedankt voor het delen @Shorty @Fit
  15. Informatie SARM Andarine / S4

    Informatief filmpje over S4 is >> dit filmpje <<
  16. Informatie SARM Ligandrol / LGD-4033

    Mooi overzicht Shorty! Een toevoeging aan deze post wat erg informatief is als men een overview wil hebben van LGD is >> dit filmpje << Doe er je voordeel mee
  17. Mijn resultaten

    Foto 1 heb ik vandaag gemaakt en foto 2 is van anderhalf jaar geleden. Ik ga in de deuropening staan en pak die vast met beide handen naar achteren toe.
  18. Welkom Pascal, Persoonlijk zou ik vasthouden aan een full body schema of daar toch ten minste voor 3 maanden mee starten. Vet metabolisme zal er beter mee varen. M.a.w. ben de mening toegedaan dat je met full body langer en meer vet zal verbranden dan met split training. Daarbij moeten je pezen, gewrichten, ligamenten nog wennen aan gewichtsbelasting dus als je je spieren zou slopen met split routine kan je wel eens problemen krijgen. Denk ook dat je daar later de voordelen van gaat ondervinden bij eventuele split training door dus te beginnen met full body. Mind-muscle connection vraagt ook meer om een full body training in het begin. groeten Hansie
  19. Hallo leden, Mijn naam is Pascal, 25 jaar en sinds een weekje begonnen met fitnessen. Mijn gegevens: 1.74 lang 100.6 kg BMI 33.2 Fat: 31.6% Spierpercentage: 65% Het vet zit rond de borst, buik, benen en billen. Ik sport sinds een week 3x in de week (althans, dat is mijn doel..) bij de plaatselijke basic fit. schema: start: 10-15 warming-up op de loopband of crosstrainer (audio training BF) vervolgend: total body workout: borst benen, buik, billen, rug, schouders, armen. afsluitend: 10-15 min crosstrainer of loopband. (Audio Training BF). Natuurlijk ben ik nog een ‘beginnende sporter’, maar ik wil eens weten: -keto/khd arm icm met dit schema? Ja/Nee? Waarom? - total Body workout veranderen in bijv. 1 dag borst 1 dag benen. 1 dag ....??? ik voel mij nog niet zo comfortabel om bij de gewichten en halters (lees: bij de grote jongens) te sporten, dus ik gebruik de apparaten. Ik zou graag jullie advies willen! alvast bedankt!
  20. Earlier
  21. Jawel hoor! Heb je misschien geen Microsoft Word op je computer? Of een Mac (Apple) zonder Word?
  22. Sarms proberen

    Hier sluit ik me bij aan! Wil je meer weten en een bron hebben, stuur me dan ff een priveberichtje! Kan je er alles over vertellen
  23. Sarms proberen

    Zou LGD doen. Echt n mooi spul waar je zeker wat van gaat merken 🙌🏻
  24. Sarms proberen

    Hier kan @Shorty je alles over vertellen!
  25. Sarms proberen

    Hi, ben net nieuw hier. Train al een aantal jaartjes maar wil nu echt verschil gaan maken. Heb gehoord en gelezen over sarms. Heeft iemand ervaring mee wat het beste is om te bulken voor een beginner? Wil nog niet gaan stacken met mijn eerste cycle maar rustig eens proberen. Enige tips waar ze ook goede sarms verkopen? En welke zou het beste passen voor mijn eerste x. Groetjes Hercules
  26. Ja stretch hem regelmatig. Heb in het verleden al een heel scala van behandelingen achter de rug gehad maar is nooit genezen geraakt. Denk dat ik cable cross ga skippen en kies als vervanger gewone dumbell flys. Pec deck is ook geen optie.
  27. golf elleboog pijn bij cable cross overs

    Hansie, ik vroeg me af of je al eens stretch oefeningen overwogen had voor die golf elleboog.
  1. Load more activity
  • Berichten

    • Gaaf om je log te lezen, en bizar dat je er zulke resultaten mee haalt! Waarom train je eigenlijk full body en niet push/pull/legs of upper/lower?
    •   Toffe log kerel! Succes met de rest van je kuur ik ben heel benieuwd! Nog enkele sides die je merkt of niks?
    • Hallo allemaal,   Na me vorige sarmstack die ik uitgebreid beschreven heb ga ik deze stack ook loggen   Ik ben 7 weken na me vorige sarmkuur gestart met LGD en Cardarine en heb daar RAD 140 aan toegevoeg. Ik zit nu in week 5 en heb er sinds een week ook ostarine aan toegevoegd, die had ik nog liggen namelijk 😁   LGD: 10mg pd Cardarine: 25mg pd RAD: 25mg pd Ostarine: 20mg pd   Me maat heeft de zelfde stack, alleen dan zonder ostarine.  Me maat heeft een andere lichaamsbouw dan mij en kan nog veel gains maken. Ik Zit denk ik op 90% van me natty max. Teminste, als ik nu een jaar verder ben dan is het geen mega verschil meer zoals jaar 1 en 2 van het trainen.    Oke gaan we:   Tijdens de nakuur met clomid kreeg ik wat puistjes op me rug. Deze zijn nog steeds actief. Dit komt omdat de sarms je hormonen toch in de war gooien en je dus meer talg aanmaakt in combi met een iets vettere huid. ( de vettere huid Zie ik totaal niet trouwens). Me maat heeft er meer last van dan ik. Het is ook niet heel extreem maar omdat ik normaal 0,0 puisies op me rug heb valt het wel op.  Uiteindelijk gaat dit vanzelf weg als ik na deze kuur een tijdje geen sarms pak.    Week 1 merkte ik uiteraard nog nog niks.  Week 2: wederom vanaf dag 10( was bij me vorige stack ook) gaat de sessie ineens wel heel lekker. Dit kan toeval zijn maar toch zit het in je hoofd dan gelijk goed.  De rest van de week gaat het ook prima. Wat versta ik onder prima: na een cut is het volume wat minder en ben je iets sneller moe. Al moet ik zeggen dat Cardarine het middel is dat ik in iedere cut ga inzetten. Wat kan je met dat spul blijven beuken Zeg 🤩 Maar ik merk vanaf dag 10 dat ik weer meer volume kan pakken en de gewichten stijgen. Na de vorige sarmkuur was ik ietsie kracht kwijt maar minimaal zoals gezegd, meer het volume dat me opbrak.    Week 3: daar is de stijve paal weer, ja hoor het werkt 😁. Ook wordt ik vanaaf week 3 standaard iedere nacht wakker om klokslag 03:45. En totaal uitgerust. Ik blijf dan nog wel in bed liggen maar wat mij betreft mag de dag beginnen. Slaap is dus een stukje korter.  Er komen ook weer allemaal rare dromen die vaak echt leuk zijn. Normaal droom ik ook wel maar vaak weet je dat niet meer als je wakker wordt. Met sarms heb ik daar wel last van, iets dat ik persoonlijk echt wel lachen vind.  En ze gaan niet alleen maar over lekkere wijven hoor😁 het gaat over echt van alles.    Me maat heeft exact het zelfde als mij en wordt ook wakker op exact het zelfde tijdtip, vrij bizar wel.    Week 4+5: traingen Zijn zwaar, loodzwaar. Ik hou ervan om op het randje te trainen maar pas altijd wel goed op. Warm worden etc doe ik altijd bijvoorbeeld en ook bij bijvoorbeeld de 5e oefening altijd wat opwarmwerk met lichte gewichten.  Ik merk in deze weken dat ik nog niet volledig herstel en gooi er op een bepaalde dag wat oefeningen uit. Een blesurre wil ik ten alle tijden voorkomen en kan van mezelf gerust zeggen dat ik expert ben ik even een stapje terug op het juiste moment.  Week 4 is ook de week geweest dat ik de ostarine heb toegevoegd die ik nog had liggen. Ostarine is idiaal voor herstel van pezen bijvoorbeeld. Ook voor ik in week 4 de eiwitten ietsjes op van 2 gr per kg naar 2,2 gr perkg lichaamsgewicht.    Sinds deze week geen last meer en ben precies hersteld voor de volgende sessie. Ik doe fullbody en ben dus echt een kleine twee uur aan het rammen. Twee uur is aan de lange kant maar door vaak zware oefeningen op je maximale neem ik gewoon me rust. Ik kan niet zeggen dat het herstel nu wel ok is door de osarine en de eiwitten, denk eerder door het inklappen van de gehele stack, want oh man deze week was kneiter hard.    Wat betreft me maat: bij hem zag je na 10 dagen al een behoorlijke pomp. Nu in week 5 zit hii zeker in beastmode. Hii is nu al grof sterker en als je hem ziet dan oogt hii alsof ie n half jaar trainen erop heeft zitten al. Bij hem kan je het beter zien dan bij mij, maar dat heeft ook alles te maken met lichaamsbouw, hoeveelheid al opgebouwde spieren etc.    Kcal: niet normaal hoeveel kcal je extra opkan als je met een stack bezig bent. Op de eerste plaats begon de echte honger na twee weken en ben je bang om teveel te gaan snaaien en te snel vet aan te zetten.  Voor mezelf zonder samstack zit een cleane bulk rond de 4000 kcal. Met sarms kan daar gewoon nog 1000kcal bij wil ik gewicht aankomen. Dus ik kan nu heerlijk 5000 kcal wegeten en dan lust ik eigenlijk nog wel meer.  Me maat het zelfde, kan veel meer eten dan normaal. Super dus!   Wat ook grappig is om te vermelden: door lgd en Rad, maar ook alleen Lgd voel je je toch stiekem weer wat jeugdiger. Teminste, ik merk dat wel.    Als laatste voor nu: RAD en agressie. Dit lees je wel eens ergens dus dit is een mooie test.  Ik heb er nul komma nul last van.  Me maat: bloedagressief! Nee geintje, maar die merkt het wel. Ook dit is persoonsgebonden. Ben je van jezelf al een geiriteerd persoon dan zal RAD dat wellicht versterken.    Wordt vervolgd.     Gr Sander. 
  • Sponsors