Advertentie Bodyengymshop

Alle bezigheden

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt   

  1. Vandaag
  2. Hey jelle, dat klinkt inderdaad confornterend en ik zou hierdoor ook mijn leven omzwaaien. een fitness-dieet bestaat in alle kleuren en maten. Sommigen gaan erg strikt (clean) en eten 's morgens havermout met whey shake en de rest van de dag kip/kalkoen + groene groenten en eventueel rijst of zoete aardappel. Anderen beweren dan weer dat je op pizza- cornflakes en junkfood kan overleven via IIFYM (if it fits your macro's). alles klopt inderdaad wel, want het enige die telt is energiebalans. je valt af als je minder energie opneemt dan dat je verbrand die dag. Waar je die energie uithaalt, maakt op zich nx uit. natuurlijk kan je raden dat ke sneller aan je calorieen zit met junkfood door hoog vetgehalte en dat dit voor je gezondheid (vitaminen etc) niet ideaal is. zelf hou ik meer van een 80-20 verhouding van 80% clean eten en 20% pleziertjes. ik zie dit als het meest haalbare voor de mentale toestand. om een goed dieet te behalen, moet je eerst uitrekenen wat je onderhoudscalorieen zijn (veel calculators online te vinden via google) en dan hier 15% onder gaan eten om gezond af te vallen. volg je gewicht goed op. Als je sneller dan 1kg per week afvalt, eet je te weinig. Houdt er wel rekening mee dat je de eerste 14 dagen sneller kan verliezen door vochtverlies. val je niet af, dan moet je nog wat minder gaan eten. een ideaal dieet wordt dan achteraf op basis daarvan opgesteld. En dat is voor elk persoonlijk. Haal je eiwitten voornamelijk uit ei, kip, kalkoen, mager rood vlees, witte vis, vette vis. koolhydraten uit zoete aardappel, gewone aardappel, zilvervliesrijst, volkorenpasta,quinoa, havermout, groenten, fruit,... vetten uit noten zoals cashew en pindanoten, pindakaas, avocado, eigeel,olijfolie of olijven, kokosolie,... ik zeg hier inderdaad voornamelijk, en af en toe kan je eens iets anders inpassen zoals een overschotel met gehakt of chocolade of zelfs eens ijsje in dit warme weer. hopelijk kan je hier al wat mee verder. als je vragen hebt, stel ze gerust. indien je liever een schema op maat hebt en waarin alles berekend is, kan je me altijd een PM sturen of via mn website aankopen. succes alvast! P2I
  3. Hoi beste mensen, fittness nu al zo'n anderhalf jaar ongeveer, laatste 3 maanden deed ik niks meer nadat ik werkeloos was geraakt. ik zat alleen maar een beetje boos thuis mijzelf vol te proppen en s avonds wat bier te drinken. laat op bed, 's morgens er wel vroeg uit om de kinderen naar school te helpen. steeds ontevredener over mijzelf te worden. Totdat ik mijn vader mij belde voor hulp (mijn vader doet wat in de uitvaart) om een overleden mans persoon te verplaatsen, normaal hebben ze genoeg aan 4 man, maar dit keer ging het om een zwaar persoon van 110 kilo die door het raam getild moest worden. Het was nogal confronterend, omdat de overleden persoon dezelfde leeftijd en gewicht als ik heb zijn hart was bezweken aan alcohol misbruik, roken en overgewicht. thuis aangekomen was ik nogal onder indruk en dit werkte nog paar dagen door. na deze 'wake up call' heb ik besloten mijn leven te beteren, door weer 4 dagen in de week te gaan fitnessen, bier het huis uit te schoppen, wat opleverd dat je automatisch vroeg naar bed gaat omdat er toch niks meer te beleven is 2400 's nachts nu de bier weg is. wat ik nu eens zou willen proberen is een 'fittness' dieet wat ik hier wel eens gelezen heb. vis, kip, noten, kwart etc..... ik heb moeite om door het bos de bomen te zien. zou iemand mij kunnen helpen hiermee? hoe ziet een dagelijks 'dieet' er uit? en hoeveel trainings arbeid staat er tegenover? dit alles met als doen vet weg te werken en spieren op te bouwen. hopenlijk kan iemand mij met zo'n dagelijks dieet helpen. met vriendelijke groet Jelle
  4. Yesterday
  5. Training dag. Chest/triceps/schouders Had een heavy dag borst gisteren. Ging niet zo lekker als Normaal, gestopt met roken en al paar dagen last van mijn strot. Toch gegaan tot voor mij de max die dag. Bankdrukken 3 x 5. 100 kg, 110 kg, 120 kg Smal bankdrukken 4 x 8. 60 kg, 70 kg, 70 kg, 80 kg Shoulder press machine. 3 x 5. 40 kg, 50 kg, 60 kg Triceps cable pushdown. 3 x 8. 10 kg, 12,5 kg, 15 kg. Side raises dumbell. 4 x8. 10 kg, 10 kg, 12 kg, 12 kg
  6. Afgelopen week
  7. Dankje! Nu gelukkig alles onder controle, dus dat gaan we zo zien te houden eh Kijk alvast uit naar je logboek!
  8. https://m.thomann.de/nl/jbl_by_harman_t_450bt_black.htm?gclid=CjwKEAjwu4_JBRDpgs2RwsCbt1MSJABOY8anN4xJZRg4iZ4nf-zKdhjMw2s2e4KjUd322Alz911c2hoCMjXw_wcB Zelf gebruik ik deze en ben ik zeer tevreden over. pluspunten: *batterij gaat min of meer oneindig mee *bass is heerlijk, wat wil je nog meer *draadloos altijd goed, verliest nooit verbinding. minpuntje: je zweet meer uit je oren dan de rest van je lichaam
  9. Bedankt voor het warme onthaal en de felicitatie Dat kun je wel zeggen, krachttraining en jezelf alsmaar positief zien ontwikkelen is een van de mooiste dingen die er is. In jou geval des te belangrijker om dit lekker vol te houden(heb even gespiekt bij je logboek en dat zag er Goed uit zeg ) Hopelijk gaat het nu beter met de medische klachten??!! Ik wil indd wel een logboekje bij gaan houden met een stukje geschiedenis,het Heden en de toekomstprogressie. de grootste stap is al geweest qua groei maar er zal toch nog meer verandering plaats gaan vinden ga ik van uit. Wanneer de tijd het toelaat ga ik dus zeker wat leuks opzetten.
  10. Welkom Wesley! Fijn om te horen dat je het trainen weer hebt opgepikt en enorm proficiat met het vaderschap! Ook je motivatie om initieel te beginnen trainen is mooi, je leven omgooien en een ongezonde levensstijl inruilen voor een gezonde! Bij mij is het iets gelijkaardig geweest dat dat heeft getriggered, maar dan met een meer medische reden. Ben je van plan een logboek bij te houden op het forum? Ben benieuwd naar je transformatie!
  11. Haha! Komt Goed, ga even deze week wanneer ik vrij ben kijken wat ik kan doen met mijn gespierde kop
  12. Of even de paint skills los laten om je gespierde hoofd te verbergen
  13. Verstaanbaar inderdaad! Dan volgen we gewoon zo
  14. Pic moet ik nog even over nadenken, vanwegen mijn werk
  15. Voor de smoothie-lovers: 150 gram magere platte kaas / kwark 100 gram ananas 4 medium grote aardbeien 20 gram forest fruit whey poeder 100 ml water Alles samen in de blender, goed mixen En geniet ervan
  16. Ik volg! En succes bij de volgende wedstrijden. picjes om alles te volgen?
  17. Aromasin, dat is een aromatase remmer, niet? Denk je dat dit nog nodig is met zo'n laag vetpercentage? Ik heb begrepen dat de omzetting van testosteron naar oestrogeen(aromatase) gebeurd in het vetweefsel. Hoe meer vetweefsel, hoe meer aromatase. Ik neem aan dat bij een vetpercentage van 11,5% deze omzetting al redelijk laag is. Oestrogeen is voor een man net zo belangrijk als testosteron bij een vrouw. In kleine hoeveelheden dan. Ik denk daarbij aan de positieve invloed op humeur, botsterkte, libido, cholesterol enz. Denk je niet dat het gebruik van een aromatase remmer je algemeen welzijn/gezondheid beïnvloed. Wat zijn je ervaringen hiermee?
  18. Besloten om een goed kuur logje bij te houden voor mijn volgende blast, momenteel in mijn 3e week van mijn cruise met 300 mg test e per week, vanaf aankomende week 125 mg test e per week. current stats: Gewicht: 96 kg BF: 11.5 % Lengte: 1.87 m Afgelopen wedstrijd was jbc 2017 en daar slecht geëindigd omdat ik gewoon 10 kg droge massa tekort kwam. In dat jaar ernaartoe flink gegained, dus dat gaan we dit jaar weer doen. Mijn jaar gaat uit cruisen en blasten bestaan en volgend jaar na de jbc zien we wel of we even een tijdje off gaan of gewoon door cruisen. Paar dagen terug bloed test gedaan, in afwachting van de uitslag. Als de uitslag goed is, beslissen met mijn coach wanneer we gaan starten met mijn bulk blast van 14 a 16 weken. Heb toevallig gisteren mijn gear binnen en kan niet wachten het erin te proppen! Kuur: Doe voor het gemak 14 weken. 1-14 Test E, 300 mg Ew 1-14 Eq 500. 800-1000 mg Ew 1-14 Tren E, 800 mg Ew 1-14 aromasin 10 mg Ed 1-14 pramipexole 5 strepen insu naaldje Ed 15-??? Test e 300 mg Ew 15-??? Hcg 2 x 500 iu Ew Voeding: Ontbijt 100 gr havermout 30 gr whey isolaat 100 gr bosbessen 2e 10 rijstwafels 50 gr pindakaas 1 banaan 3e 100 gr havermout 30 gr whey isolaat 100 gr bosbessen 4e 4 sneden bruin brood 50 gr gerookte zalm 5e 3 tortilla wraps 300 gr extra mager gehakt 200 gr groentes 6e 3 eieren Groenten mix 200 gr Voor het slapen: 500 gr kwark 50 gr notenmix ongezout 100 gr ananas Training: 1e dag: benen heavy 5-8 reps 2e: borst/triceps heavy 5-8 reps 3e: rug/biceps heavy 5-8 reps 4e: benen high 15 reps 5e: borst/ triceps high 15 reps 6e: rug/biceps high 15 reps Wil wekelijks mijn trainingen posten, mijn voorruitgang/ eventueel terugvallen in mijn cruise en mijn voedings schema dat veranderd is.
  19. Klopt, maar omdat je dat minder vaak tegenkomt in de gym tegenwoordig. Pull-up is ook groot deel techniek en er naartoe werken. En een zwakke punt is net leuk om aan te werken dat is pure motivatie
  20. Doel is om overal eigenlijk een mooie bespiering te hebben. Bovenlichaam doe ik eigenlijk niet graag, want dat is echt m'n zwakke punt. Hier heb ik wel 'extra' doelstellingen zoals kunnen optrekken en pompen, iets wat veel vrouwen niet kunnen naar het schijnt
  21. Dat is wel de bedoeling haha!
  22. Thanx Thanx, je zit er bovenop het zo te merken
  23. Hey Wesley welkom op het forum! Mocht je vragen hebben aarzel dan niet om ze te stellen.
  24. Hallo allemaal, Bij deze stel ook ik mezelf maar even voor, mijn naam is Wesley en ben 27 jaartjes jong. Sinds een jaar of 3 heb ik besloten mijn leefstijl drastisch om te gooien , ipv alles doen wat voornamelijk ongezond voor me was en van mij een scharminkeltje van 56 kilo overliet ben ik als betere invulling gaan fitnessen en er des Tijds zo van gaan genieten dat ik inmiddels op een gemiddelde 70 kilo zit met een vetpercentage van zo'n 10%. Na een stop van zo een half jaar ivm een dip qua trainen en het prachtige vaderschap heb ik sinds een aantal maanden de draad weer opgepakt en kruip weer richting mijn oude niveau(wat viel het tegen de eerste keren weer trainen!) Behalve gezelligheid en het delen en ontvangen van tips en trucs ben ik wel benieuwd naar hoe en waarom de passie voor fitness/verandering is ontstaan bij sommige van ons. Ik snuffel hier en daar lekker rond en hoop op nuttige contacten. Greatzzz
  25. Ziet er erg goed uit! 👌 Je bent echt goed bezig.wat is je doel verder nog? En waarom doe je graag je bovenlichaam?
  26. Dankje! nu ja, das de vrouw in mij. Training tights moeten comfi zijn, maar toch een een beetje fancy
  27. Netjes. Hele vette broek ook
  1. Meer bezigheden laden
  • Berichten

    • Hey jelle,   dat klinkt inderdaad confornterend en ik zou hierdoor ook mijn leven omzwaaien.   een fitness-dieet bestaat in alle kleuren en maten. Sommigen gaan erg strikt (clean) en eten 's morgens havermout met whey shake en de rest van de dag kip/kalkoen + groene groenten en eventueel rijst of zoete aardappel. Anderen beweren dan weer dat je op pizza- cornflakes en junkfood kan overleven via IIFYM (if it fits your macro's). alles klopt inderdaad wel, want het enige die telt is energiebalans. je valt af als je minder energie opneemt dan dat je verbrand die dag. Waar je die energie uithaalt, maakt op zich nx uit. natuurlijk kan je raden dat ke sneller aan je calorieen zit met junkfood door hoog vetgehalte en dat dit voor je gezondheid (vitaminen etc) niet ideaal is.   zelf hou ik meer van een 80-20 verhouding van 80% clean eten en 20% pleziertjes. ik zie dit als het meest haalbare voor de mentale toestand.   om een goed dieet te behalen, moet je eerst uitrekenen wat je onderhoudscalorieen zijn (veel calculators online te vinden via google) en dan hier 15% onder gaan eten om gezond af te vallen. volg je gewicht goed op. Als je sneller dan 1kg per week afvalt, eet je te weinig. Houdt er wel rekening mee dat je de eerste 14 dagen sneller kan verliezen door vochtverlies.   val je niet af, dan moet je nog wat minder gaan eten.   een ideaal dieet wordt dan achteraf op basis daarvan opgesteld. En dat is voor elk persoonlijk. Haal je eiwitten voornamelijk uit ei, kip, kalkoen, mager rood vlees, witte vis, vette vis. koolhydraten uit zoete aardappel, gewone aardappel, zilvervliesrijst, volkorenpasta,quinoa, havermout, groenten, fruit,... vetten uit noten zoals cashew en pindanoten, pindakaas, avocado, eigeel,olijfolie of olijven, kokosolie,...   ik zeg hier inderdaad voornamelijk, en af en toe kan je eens iets anders inpassen zoals een overschotel met gehakt of chocolade of zelfs eens ijsje in dit warme weer.   hopelijk kan je hier al wat mee verder. als je vragen hebt, stel ze gerust.   indien je liever een schema op maat hebt en waarin alles berekend is, kan je me altijd een PM sturen of via mn website aankopen.   succes alvast! P2I  
    • Hoi beste mensen,   fittness nu al zo'n anderhalf jaar ongeveer, laatste 3 maanden deed ik niks meer nadat ik werkeloos was geraakt. ik zat alleen maar een beetje boos thuis mijzelf vol te proppen en s avonds wat bier te drinken. laat op bed, 's morgens er wel vroeg uit om de kinderen naar school te helpen. steeds ontevredener over mijzelf te worden. Totdat ik mijn vader mij belde voor hulp (mijn vader doet wat in de uitvaart) om een overleden mans persoon te verplaatsen, normaal hebben ze genoeg aan 4 man, maar dit keer ging het om een zwaar persoon van 110 kilo die door het raam getild moest worden. Het was nogal confronterend, omdat de overleden persoon dezelfde leeftijd en gewicht als ik heb zijn hart was bezweken aan alcohol misbruik, roken en overgewicht. thuis aangekomen was ik nogal onder indruk en dit werkte nog paar dagen door.    na deze 'wake up call' heb ik besloten mijn leven te beteren, door weer 4 dagen in de week te gaan fitnessen, bier het huis uit te schoppen, wat opleverd dat je automatisch vroeg naar bed gaat omdat er toch niks meer te beleven is 2400 's nachts nu de bier weg is.    wat ik nu eens zou willen proberen is een 'fittness' dieet wat ik hier wel eens gelezen heb. vis, kip, noten, kwart etc..... ik heb moeite om door het bos de bomen te zien.  zou iemand mij kunnen helpen hiermee? hoe ziet een dagelijks 'dieet' er uit? en hoeveel trainings arbeid staat er tegenover? dit alles met als doen vet weg te werken en spieren op te bouwen.    hopenlijk kan iemand mij met zo'n dagelijks dieet helpen.   met vriendelijke groet   Jelle          
    • Training dag. Chest/triceps/schouders   Had een heavy dag borst gisteren. Ging niet zo lekker als Normaal, gestopt met roken en al paar dagen last  van mijn strot. Toch gegaan tot voor mij de max die dag.

      Bankdrukken 3 x 5. 100 kg, 110 kg, 120 kg
      Smal bankdrukken 4 x 8. 60 kg, 70 kg, 70 kg, 80 kg
      Shoulder press machine. 3 x 5. 40 kg, 50 kg, 60 kg
      Triceps cable pushdown. 3 x 8. 10 kg, 12,5 kg, 15 kg.
      Side raises dumbell. 4 x8. 10 kg, 10 kg, 12 kg, 12 kg
  • Discussies

  • Sponsors





    Unleash V4 concentrated