Advertentie:

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. SARMs

    Cardarine helpt vooral tijdens cardio, het geeft je voornamelijk meer uithoudingsvermogen dus kun je makkelijker afvallen.
  3. SARMs

    Hi Shorty, wat vind je van het advies om lgd4033 te beginnen? Waar kan ik een vertrouwd produkt bestellen?
  4. Bulk extreme

    Shorty van het forum hier kan je alles vertellen. Als je hem een bericht stuurt dan reageerd hij wel. gr Sander
  5. Bulk extreme

    Dat lijkt me idd een goede tip. Waar/hoe kan ik dit evt "vertrouwd" bestellen?
  6. SARMs

    Hi, Shorty Iemand adviseert mij Cardarine..? Wat vind jij hier van?
  7. Yesterday
  8. SARMs

    Als je Shorty toch gaat appen moet je zeker even vragen naar Cardarine. Dat is geen Sarm maar is tijdens een cut wel echt een hele dikke plus 💪🏻✅
  9. Even voorstellen

    Hai Nick, heftig zeg, goed om te horen dat je weer op de goede weg bent, Zoiets zet je leven totaal op zijn kop! wat beteft de progressie: het feit dat je weer sport geeft al aan dat de progressie er zeker al wel is. Bekijk het in kleine stapjes en hou alles bij, dat is echt belangrijk. Soms denk je niet vooruit te gaan maar als je niets bijhoudt dan kan je het ook onmogelijk weten. Zo te horen zit je wel al op een tijdelijk plafond en dat is niet gek na al die ellende, je lijf heeft echt een klap gehad. maak een trainschema en volg dat consistend, dan wordt je er het snelst beter in zoals je weet. En maak het niet te gek. Bv, ik noem even wat: bankdruk doe je met 50 kilo 4x6. Pobeer de keer erop 5x6, of 4x7 a 8. Dan ben je ongemerkt na een tijdje al heel wat verder. En doe die zelfde oefeningen met max 2 a 3 dagen ertussen opnieuw, Anders ga je niet de beste timing hebben kwa supercompensatie. sterkte en goed te horen dat je weer bezig Bent! mvg Sander
  10. Bulk extreme

    Hai Gary, ik ken het niet maar heb het even opgeZocht net. Als je het mij vraagt: weer gewoon een mengsel van dingen die nu gehyped wordt. Als je echt alles tot in de puntjes goed doet en je voeding en training is dus perfect, je zit tegen je max, heel mischien ga je dan een mini sprongetje maken. Dan kan je beter even doorsparen en van dat geld bv een flesje lgd 4033 gaan kopen. Dan weet je in ieder geval zeker dat je resultaat boekt en gaat zien. Maar ook hier geldt weer: voeding en training moet kloppen en dan heb je met zo’n middeltje die extra stap. mvg Sander
  11. Bulk extreme

    Ik lees de meest uiteenlopende reviews over bulk extreme. Heeft iemand ervaring?
  12. Cutten in puberteit

    Gezien je nog groeit, in alle opzichten, zou een dieet niet hoeven (cutten dus ook niet). Als je gezond en goed eet en ook aan sport doet, kom je vanzelf in vorm als gevolg. Of het je groei beïnvloed? Yup, als je te weinig voedingstoffen krijgt, kan je lichaam een groeiachterstand krijgen. Gebeurd dit zomaar? Nee! Dan moet je wel heel heftig diëten voor een langere tijd. Zoals je het beschrijft, maar ik me geen zorgen. Toch even dit: Je bent nog te jong om te denken aan 'cutten' of bulken. Let op je voeding, ga sporten (beweeg) en dan komt alles helemaal goed. Echt waar! Je lijf is nu nog heel flexibel in alle opzichten en zorgt nog voor jouw. Later (jaartje of 10) draaien de rollen langzaam om en moet jij gaan zorgen voor je lichaam
  13. Cutten in puberteit

    Hoi, Ik had een vraag omtrent het afvallen in de puberteit. Ik ben momenteel 15 jaar oud en ik had overgewicht en was iets te zwaar. Ik wou hier wat aan doen en heb research gedaan en daar uit bleek dat ik in een calorietekort moest gaan zitten. Ik eet nu 1800 kcal per dag 250 gram koolhydraten 130g eiwit en 50g vet per dag gemiddeld. Mijn vraag is kan mijn calorietekort mijn puberteit beinvloeden met groei etc. Ik ben dus 15 170 cm en momenteel 65kg (ik slaap trouwens ook 8 uur per dag)
  14. Last week
  15. Maaltijd opwarmen [Bezorger]

    Ik werk zelf ook onregelmatige diensten als ik ochtenddienst heb neem ik brood mee en eet savonds warm Als ik middagdienst heb eet ik tussen de middag warm en neem savonds brood mee. Ok zou dus in jou geval tussen de middag voor het werk warm eten
  16. Maaltijd opwarmen [Bezorger]

    Hallo, Sinds kort heb ik een nieuw bijbaantje, als boodschappen bezorger bij de Abert Heijn. Door het baantje werk ik een aantal dagen in de week van 14:00 tot 22:00 en ben ik onderweg op het moment van m'n dagelijkse avondmaaltijd. Ik prep m'n maaltijden omdat ik nu in de cut zit. Deze lijn trek ik graag door maar, hoe warm ik mijn eten nu op? Tuurlijk kan ik bij willekeurige mensen aanbellen om te vragen of ik de magnetron mag gebruiken, het liefst meid ik dat. Mijn vraag; Zijn er magnetrons langs de weg te vinden? Bij supermarkten, tankstations, etc? Of weet je betere alternatieven?> Let me know!
  17. Hulp met workout program

    Drijf het volume van de beenoefeningen zeker ook op zoals @Traveller040 zei. Enkel leg extension, leg curls en een leg press gaan toch te magertjes zijn voor een goede beenontwikkeling. Neem zeker squatten, romanian deadlift of gewone deadlifts en bijvoorbeeld lunges op in je schema. Laatste zijn compoundoefeningen en zijn algemeen gunstiger voor spierontwikkeling. Je hebt namelijk nogal veel isolatieoefeningen in je routine. Op zich niets mis mee maar ze nemen wel de bovenhand. Neem de verhouding minstens 2/3 compound en 1/3 isolatie in je trainingen.
  18. Hulp met workout program

    Bedankt, ik zal er zeker een rear delt oefening in gooien
  19. Hulp met workout program

    Wat meer achtergrond info is wel handig om een betere inschatting te maken. Indien het 3x full body workout programma is vind ik het wel magertjes qua benen oefeningen. Alleen een leg extension op 1 dag gaat je weinig brengen. Bij een 3x full body zou ik toch wel voornamelijk kiezen voor compounds met paar isolatie oefeningen voor wat extra focus op bepaalde spiergroepen te leggen.
  20. SARMs

    Thx Shorty, gezondheid staat voorop dus daar spot ik niet mee. Zo te lezen ben je op dit gebied een goede consultant, ik zal je tzt contacteren als ik idd 10% BF kwijt ben.
  21. Hulp met workout program

    Hallo, Globaal gezien vind ik je schema goed. Zou de eerste dag er toch één of ander squat variatie tussen gooien. Persoonlijk ben ik wel fan van lying leg curl maar minder van leg extensions om reden dat het kniegewricht door niet van houdt. Underhand triceps push down doe ik zelf niet. Gewoon daar deze beweging niet fijn en onnatuurlijk aanvoelt. Mij lijkt het beter lying triceps extension te gebruiken. Achterkant schouders wordt ook aangesproken met seated rows maar toch smijt ik er op één van de 3 dagen full body een rear delt oefening bij. Kan face pulls zijn of bent over lateral raises. Kortom dit zijn mijn bevindingen maar heb ook de waarheid niet in pacht.
  22. SARMs

    Hey! Zoals hierboven al gezegd, niet doen. Anavar en Winstrol zijn ook zeker weten GEEN fatburners. Zo werken AAS niet. Daarnaast heb je bij dat soort middelen ook wekelijkse injecties van Testosteron nodig, simpelweg om het feit dat je anders allerlei hormonale processen in de war gooit en bijvoorbeeld erectiestoornissen, slaapproblemen, verteringsstelselproblemen, concentratiestoornissen etc. (Echt noem maar op...) teweeg brengt. Dus als je niet wilt prikken (of je bent onder de 24 a 25) moet je sowieso alleen aan SARMs denken! Die verbranden ook geen vet, maar dat is dan nog een mooie optie voor als je net ff 8 a 10% gedropt bent in vetmassa. Groeten!
  23. SARMs

    Ik krijg idd steeds meer diepe respect voor je(ullie) 🤣🤣
  24. Hulp met workout program

    Dit is mijn workout program, kan ik er wat aan verbeteren ?
  25. SARMs

    Hahahah jammer maar oook maar beter, minder waardering voor je werk als het wel lukt😜
  26. SARMs

    Jammer🤣🤣
  27. SARMs

    Haha dat dus, in dit geval wondermiddelen bestaan niet, enkel hulpmiddelen
  28. SARMs

    Ja dat zouden we allemaal wel graag willen haha. Je zal er toch echt volle bak voor moeten gaan wil je echte resultaten zien
  1. Load more activity
  • Berichten

  • Sponsors