Advertentie:

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Fitness app

    Misschien JEFIT?
  4. Last week
  5. Mactropin Nep?

    @Shorty had je pb gestuurd
  6. Fitness app

    Hey! Naar mijn mening is een YouTube app met de goeie subscriptions de beste optie! Seth Feroce, Greg Doucette, Eddie Hall. Dat soort mensen weten heel goed hoe hun sporten en delen van sport werken, kunt alles van ze leren! Als je maar LUISTERT naar wat ze zeggen en ook wilt begrijpen WAAROM dat zo is. Neem alle info op van ze en maak dan zelf je schema
  7. Mactropin Nep?

    Heb gereageerd op je berichtje kerel!
  8. Fitness app

    Goedemiddag! Op zoek naar een goede maar simpele fitness app waar ik mijn eigen schema / oefeningen kan toevoegen, met het liefste instructiefilmpjes en sync met health ios app en Apple Watch. Wat zijn jullie ervaringen? Bij voorbaat dank!
  9. Mactropin Nep?

    @Shorty Zou je prive op mij kunnen reageren aub had je laatst een berichtje gestuurd. Ik zou het fijn vinden om wat van je terug te horen. Dankjewel!
  10. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    SARMs zijn geschikt voor elke leeftijd hoor! het is wel belangrijk dat je de basis goed onder controle hebt! Voor een eventuele bron weet je waar je moet zijn Je hebt een berichtje MK-677 is niet echt waard om er voor te betalen, dan is in mijn optiek zeker weren HGH injecteren beter. Goedkoper EN effectiever!
  11. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Mijn doel is om over een bepaald punt heen tekomen gezien ik 14 jaar geleden door werk enz gestopt ben met trainen en sinds een maand of 4 weer begonnen ben en merk dat mijn leeftijd (48) toch wat tegen werkt.
  12. Door met bulken of gaan cutten?

    Alllereerst wil je ongeveer 0.3gram eiwit per kg lichaamsgewicht in elke maaltijd. Indien je over hebt pak je maaltijd voor slapen 0.5gram per kg lichaamsgewicht. Persoonlijk zou ik de hele dag honger hebben op het avondeten na als ik dit dagelijks zou moeten eten. 2000 kcal is ook weinig om mee te werken naar mijn mening. Waarom verhoog je je neat etc niet zodat je gewoon rond de 2500 kcal kan blijven eten? In een cut zoek je naar zo veel mogelijk volumevoer. Avondeten is prima al zou ik persoonlijk olijfolie vervangen voor bakspray (weinig tot geen kcal) en kipfilet voor kippendijen (vind ik zelf stuk lekkerder en niet droog). Je ontbijt zou mij totaal niet vullen. Zou dit bijv vervangen door havermout met whey,fruit en wat noten. Tussendoor/lunch zelfde verhaal. Je kan dit niet echt een maaltijd noemen. Ik zou hier ook indien mogelijk voor warme maaltijd gaan met veel groente etc. Groente is hoog volume en weinig kcal. Post workout is je belangrijkste maaltijd van de dag. Je lichaam schreeuwt na een training om een goed profiel van macro's en micro's. Ik zou hier wat je voor avondeten hebt pakken als post workout. Volwaardige eiwitten (kip), groente (geen uitleg nodig) en zilvervliest rijst (volkoren graansoort). Skyr als pre bed maaltijd prima. Mijn voorkeur is kwark ipv skyr 2x zo duur is maar skyr gewoon prima. Ik zou hier nog handje noten en wat fruit aan toevoegen.
  13. Earlier
  14. Door met bulken of gaan cutten?

    Ik heb nu een voedingsschema gemaakt waarbij ik rond de 2000 kcal kom: Ontbijt: - 2 broodjes met pindakaas (16g eiwit / 57g kh / 17g vet = 449 kcal) Tussendoortjes: - Mueslireep met appel (1,5g eiwit / 17g kh / 2,4g vet = 95,5 kcal) - 300 ml halfvolle melk (11g eiwit / 14,6g kh / 4,5g vet = 142,5 kcal) - 30 gram cashewnoten (7,5g eiwit / 3,3g kh / 15,6g vet = 183,5 kcal) - Banaan (1,2g eiwit / 21g kh / 0,2g vet = 90,5 kcal) Avondeten/pre-workout (varieert, maar even als voorbeeld): - 75 gram zilvervliesrijst (6,2g eiwit / 56g kh / 1,5g vet) - 150 gram kipfilet (36g eiwit / 2,85g vet) - 200 gram groente (4g eiwit / 7,4g kh / 0,5g vet) - 10 ml olijfolie (9g vet) samen 564 kcal Post-workout - Milbona High Protein drink (42g eiwit / 21g kh / 1,2g vet = 264 kcal) (ik weet dat er redelijk veel suiker in zit) Voor het slapen: - 400 gram Skyr (44g eiwit / 14g kh / 0,8g vet = 239 kcal) Hierbij kom ik op 170 gram eiwit, 211 gram koolhydraten en 56 gram vet. Is dit in orde om mee te starten zo?
  15. Ik denk dat ladies-only sportscholen niet per se de oplossing zijn, maar de sfeer van een sportschool. Zo train ik zelf bij Max Gym & Fysio in Breda en is het een zeer kleine sportschool met een huiselijke sfeer. Bijna iedereen kent en elkaar en zo niet wordt iedereen met respect behandeld. Het is eigenlijk ook meer een gym gericht op krachttraining met speciale apparatuur zoals een hack squat en calibrated plates, heel chill! Doordat er niet op de massa wordt gericht, maar op de kwaliteit van de sportschool en het community gevoel voelt iedereen zich gerust in de gym. Ik neem zelf ook personal training bij de gym en wordt altijd op een fijne manier ondersteund. Mocht je een keer in de buurt van Breda zijn en hier een PT les willen om hetzelfde gevoel te ervaren neem dan zeker even een kijkje! Hierbij een link https://maxgymfysio.nl/gym/personal-trainer-breda/ voor de geïnteresseerden. Misschien zie ik jullie wel eens in de gym voorbij komen
  16. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Hey shorty. Ik had interesse om sarms te kopen. En heb hier al gelezen dat jij iemand betrouwbaar had? Al die sites heb ik geen ervaring mee. En zo te zien heb je al mensen kunnen helpen Ooit via realsupps eens ´the ultimate´ besteld. Dat zou mk677 bevat hebben, werkte opzich wel goed. Maar zou toch wel eens een stack naar gelang de tijd willen doen. En dan liefst wel de goeie kwaliteit. Alvast bedankt.
  17. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Wat is je doel? Hoelang train je al? Leeftijdgrens boven de 25+ jaar, afhankelijk hoelang je al traint. Op je 15de begonnen dus nu 10 jaar aan het trainen dan kan je naar mijn mening wel starten. Ben je 24 bijv train eerst eens voor flink aantal jaar natty voor je begint met ped's
  18. Door met bulken of gaan cutten?

    Persoonlijk denk ik dat degene die je meting gedaan heeft niet goed gedaan heeft, dit is meer dan 16% in dit geval is je weegschaal denk ik aardig accuraat geweest. Ik zou sowieso stoppen met bulken en een beetje cutten en daarna een lean bulk.
  19. Door met bulken of gaan cutten?

    Bedankt voor het advies! Ik zie niks als een belediging, alle adviezen zijn welkom. Ik heb inderdaad besloten om te gaan cutten zodat ik rond de 14-15% vetpercentage kom en dan weer ga bulken. Is het in orde als ik rond de 20% onder mijn onderhoud ga zitten, dus 2000 kcal? En dan 3x per week blijven krachttrainen en eventueel 1 à 2 keer per week hardlopen erbij
  20. Door met bulken of gaan cutten?

    Ik zou er voor kiezen om te stoppen met bulken of op onderhoud of wat minder. zonder je te beledigen hoop ik ,zelf zou ik proberen iets van je buik af te krijgen
  21. Door met bulken of gaan cutten?

    Hi allemaal, Sinds een paar weekjes ben ik weer gestart met bulken. Door blessures/omstandigheden heb ik een aantal periodes niet meer gesport/gelet op mijn voeding, waardoor vrijwel alle spiermassa is verdwenen. Wat korte informatie: - Leeftijd: 27 - Gewicht: 75.9 kg - Lengte: 180 cm Bij het meten van mijn vetpercentage kom ik op een vetpercentage van rond de 16% (zowel 3-punts als 7-punts meting). Mijn weegschaal geeft echter een vetpercentage van rond de 21% aan, dus ik heb geen idee welke van de twee echt accuraat is, al heb ik vernomen dat deze weegschalen niet echt geloofwaardig zijn (vetpercentage, etc.). Bij het uitrekenen van mijn onderhoud (1829 BMR x 1,375 PAL-waarde) kom ik op 2514 onderhoud. Ik eet hier ongeveer 200 kcal boven (rond de 2700), waarbij ik een vetinname van ± 1 gram per kg lichaamsgewicht, ± 2,2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht en de rest koolhydraten hanteer. Daarbij doe ik 3x per week aan krachttraining (full-body). Nu ik weer een paar weken bezig ben, zie ik langzaam weer vooruitgang qua spieropbouw, maar ook van vet. Het meeste vet zit voornamelijk rond de buik en het gezicht. Mijn vraag is nu, heeft het zin om door te bulken of kan ik toch beter eerst een cut inzetten om mijn vet(percentage) te verlagen en daarna pas te gaan bulken? Alvast bedankt!
  22. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Hallo Forumleden, Waar kun je beter mee beginnen LGD of rad 140 en is er een leeftijd grens dat je het beter niet meer moet doen?
  23. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Done
  24. Unique Pharma

  25. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Zou je mij ook een berichtje kunnen sturen!
  26. Voedingschema maker

    Legend, echt een super relaxed schema! Gebruikte eerst die van XXL en een voedingsschema van Train and Gain (ken hun via Tiktok), maar ik ga deze nu gebruiken. Thanks!
  27. Fijne feestdagen

    Fijne feestdagen iedereen! Al 2 dagen vol gepropt dus calorieën gaan goed 😅
  28. Fijne feestdagen

    Fijne feestdagen ,volgend jaar weer lekker door knallen Eerst genieten van de kerst calorieën
  29. Xforce complete lijn apparatuur

    In de aanbieding 7 apparaten van Xforce Kwalitatiwf Zweeds merk. De excentrische fase is bij deze apparaten 40% zwaarder dan de concentrische. Het gewichtenpakket kantelt tijdens de beweging. Werkt elektrisch en werkt goed. Staat al op pallets, klaar voor vertrek. -Leg extension -Chestpress -Shoulderpress -Pulley -Pullover -Latpulldown -Side raise Een whatsapper is sneller: 0615058215
  1. Load more activity