Advertentie:

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Sarms kuur

    Hey, Is het mogelijk om de bron te weten? Benieuwd van waar jullie sarms kopen. Thx
  3. Yesterday
  4. Kabeltrektoren - mening

    Hey iedereen, Momenteel ga ik al 4 jaar naar de basic fit in de stad waar ik woon (in België). Het begint al maar meer en meer drukbevolkt te worden. Ik kan jammer genoeg enkel maar gaan vanaf 20u à 20u30. Dus het is al wat na de spitsuren maar ook weer niet zo laat. Ik geef je het mee zodat je er een idee van kan schetsen. Thuis heb ik een drukbank staan met halters maar dit is onvoldoende om m'n oefeningen te kunnen/willen doen die ik in de basic fit zou willen doen. Ik ben de laatste tijd meer en meer aan het denken om een kabeltrektoren aan te schaffen. Ik vond er een die niet te goedkoop maar ook weer niet zo duur is voor dit type toestel. Dit is in de decathlon in België te verkrijgen. Ik vroeg mij af wat jullie hiervan zouden vinden? Lijkt dit ok? Of te mooi om waar te zijn? (ik heb reeds gemaild om te vragen of ze dit toestel uitgestald hebben in een winkel, om eens te gaan testen, maar dit hebben ze jammer genoeg niet opgebouwd als model.) https://www.decathlon.be/nl/p/mp/suprfit/hallador-kabeltrektoren-basement-edition-298-x-200-cm/_/R-p-ea5a5999-44dc-4c1d-9759-f32f4ca927d8?mc=ea5a5999-44dc-4c1d-9759-f32f4ca927d8_c1&c=ZWART Alvast bedankt voor jullie mening.
  5. Last week
  6. Eerste kuur SARM (tips?/opvolging)

    Je hebt inmiddels ene berichtje! Sorry voor het lange wachten, ik had een crematie ''eventjes'' tussendoor...
  7. ripped*

    Kan je mij ook de link sturen aub?
  8. Hoeveel eten na droogtrainen

    Hai! allereerst: goed bezig! Na het droogtrainnen kan je het rustig op gaan bouwen. Voeg per week bv 100 kcal toe en kijk wat er gebeurd. Als je een tekort hebt van bv 400kcal in je cut, dan kan je dus zoeizo 400 kcal op gaan voeren de komende weken. En op de weegschaal kom je aan…..in vocht. Je gaat meer eten dus hou je meer vocht vast. 1 gr koolydraten houdt bv 4 gr vocht vast. waarschijnlijk zie je er nog betet uit na twee weken opvoeren van je eten. Spieren zijn voller, vel zit dan nog wat strakker, t oogt dan allemaal nog net wat beter. mvg Sander
  9. Geef jouw mening! [Fitness Enquête]

    Voor als de link niet werkt, hier de volledige link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSee_djppviIB0qhmGIWlQZo41KrBV5qresR68pEyhV4JNkUPw/viewform?usp=sf_link
  10. Mactropin stacker

    Hallo, heeft er iemand ervaring met de stacker pro of de stacker extreme van Mactropin. 2 jaar geleden gebruikte ik de stacker pro soms om af te vallen, wat prima werkte. Toen zijn al die site’s moeten stoppen met verkopen, en nu zie ik weer een site, www.stacker-pro.com waar ze de stackers verkopen. Hun geven aan dat het dezelfde zijn als enkele jaren geleden. Iemand hier ervaring mee?
  11. Voor mijn onderzoek verken ik de huidige fitness markt en kijk ik hoe een fitness platform [Fitcode] zich kan aanpassen aan deze snel veranderende markt. Help mij door de enquête in te vullen en te delen met je vrienden. Hoe meer respondenten, hoe representatiever het onderzoek. Uiteraard zit er een beloning aan het invullen van deze enquete, namelijk: - Kans op een XXL Nutrition waardebon van 50 euro! - Sowieso een kortingscode voor 32% korting op MyProtein! Enquête link: https://forms.gle/UkEFpjk2CTDNq1XN6 Side note: De enquête invullen duurt hooguit 5 minuten. Alvast bedankt!
  12. Hoeveel eten na droogtrainen

    Goedemiddag, ik heb een vraag over het eten na het droogtrainen. ik ben voor het eerst gaan bulken en droogtrainen. Ik ga richting mijn lichaam waar ik tevreden mee ben. Ik eet nu 2100kcal per dag en beweeg ontzettend veel om af te vallen. Nu maak ik me een beetje zorgen om het eten en de caloriebehoefte na het droogtrainen. Ik wil natuurlijk weer meer gaan eten en op gewicht blijven. Nu heb ik toevallig vorige week 2 dagen wandelen gemist en zag ik tot mijn verbazing een toename van gewicht van 0,2kg. Ik kan me zo voorstellen als ik nu opeens op behoefte zou eten (denk rond de 2500) en minder zou bewegen ik opeens nog meer aankom en zo mijn ideale lichaam weer verlies. Nu zijn eigenlijk de 2 belangrijkste vragen voor mij: 1) is het normaal dat ik 1-2kg ga aankomen na het droogtrainen en ik dus nog droger moet worden om dit lichaam te behouden? 2) hoe kan ik gewoon weer normaal gaan eten en bewegen hoeveel ik zelf wil en op gewicht blijven? Toen ik klaar was met bulken (maar 7kg zwaarder dan nu denk ik) kon ik ongeveer 2400 op een dag eten zonder extra beweging of 2500-2600 met extra beweging. alvast bedankt
  13. Earlier
  14. Voorstellen

    Gewoon eraf joh, bevalt het niet gewoon een nieuwe haarlijn laten plaatsten
  15. ripped*

    Kun je mij ook die link sturen? Alvast bedankt!
  16. RAD140 Logbook

    Mooi om te horen, ben wel benieuwd wat er van blijft zitten qua massa. Of kun je dit al zeggen aan de hand van de vorige cyclus? Ben benieuwd 👍
  17. Voorstellen

    Mooi kaal is niet lelijk Dat half-half gedoe is zo irritant en daar ben ik bijná. Ik lijk nu wel een tweelingbroer van Henry van Loon ... veul voorhoofd
  18. Voorstellen

    haha ojee, word sws minder in de jaren bij de meesten. ik zal in de toekomst nog wel een 2e x wat moeten transporteren.
  19. Voorstellen

    Tijdelijk lol
  20. RAD140 Logbook

    Update Intussen begonnen aan de nakuur. Niet veel tijd gehad om te loggen, ook trainen was iets minder. Gelukkig toch een PR kunnen zetten op bankdrukken - 125kg, daarna de set beëindigd met 8x100 (kon ik alleen maar van dromen ) Gewicht 81,5kg, vetpercentage zit (volgens de weegschaal) op 15%, maar dit klopt meestal niet. Buikspieren zijn goed aanwezig, vasculariteit is TOP. Zelf denk ik tussen de 12 en 15% momenteel, op basis van m'n ervaring. Over deze kuur; gewoon top. Ik vergelijk het vaak met LGD, maar het valt eigenlijk nauwelijks te vergelijken. Bij LGD had ik echt geen probleem om massa aan te komen, dat is bij RAD (voor mij dan) echt moeilijk. Ik heb echt heel wat kcal (niet altijd de beste) binnengespeeld en dat zonder enige gewichtstoename. Als ik dan kijk naar mijn algemeen gevoel, had ik bij LGD wel wat meer onderdrukking - zonder het zelf door te hebben, dan bij RAD. Tijdens deze kuur was dit echt goed merkbaar. Niet dat ik superveel klachten had tijdens de vorige cycle, maar ik was wel sneller uitgeput. Bij LGD had ik ook gigantisch veel honger continu en dat had ik bij RAD dan ook weer niet. Zou ik beiden opnieuw doen? Zeker! Misschien wel een combo in de toekomst! Nu wat herstellen en goed trainen zodat ik toch het meeste blijf behouden. Tot later!
  21. Eerste kuur SARM (tips?/opvolging)

    @Shorty Ben ook op zoek naar een goeie bron voor LGD. Ik heb je ook een berichten gestuurd zou graag gebruik maken van jou contracten. Bedankt alvast
  22. Voorstellen

    Ik ken een goede bron, maar haar uitval is er bij mij niet minder om Voordeel aan haar uitval is dat is altijd maar tijdelijk is.. tot er niks meer uit kan vallen
  23. Voorstellen

    Top! Iemand nog een betrouwbare link voor mij? Geen zin in lage kwaliteit met haaruitval tot gevolg ipv gains 😅
  24. Voorstellen

    Hoi Nick, Dat kan inderdaad prima. En ja de dosis houd je aan vanaf dag 1
  25. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    @Shorty Ik heb je een berichtje gestuurd. Ik zou ook heel graag een betrouwbare bron hebben voor LGD+nakuur. Alvast bedankt
  26. Feedback nodig

    Hoi Teddy, Heel goed om te lezen dat je het sporten goed volhoud! Je hebt vast gemerkt dat de volgoerde van belang is: Goed slapen, goed eten en pas daarna goed trainen trainen. Als vrouw kan je verwachten om ongeveer 3,5Kg aan spier aan te komen in je eerste jaar van trainen. Daarna is progressie langzamer. Je bent nu 10 kilo aangekomen, met 3-tot4 KG daarvan in de vorm spier (=aanname). Dit is de zogenaamde Bulk. Het is nu aan jou om de uitdaging aan te gaan en af te vallen, maar spierverlies te minimaliseren. Door de 6-7Kg aan extra gewicht is progressie nu niet door mij te beoordelen, alleen een vetmeting (achteraf en vooraf) kan je nu vertellen of je progressie boekt. Zijn je gewichten hoger, doe je aan progressive overloading? Ja? Dan zit je vast goed! Je cut (dieet fase) is nu bepalend voor wat je overhoud van je gains. Dus, voldoende slapen en voldoende proteine blijven eten, maar wel veel minder aan callorien. HEEEEL grof berekend - meer een indicatie als iets anders: De laatste 26 weken ben je 5KG aangekomen. 1Kg is ongeveer 7000kCal, dus 35000kCal overshot in 26 weken = 1346kCal per week = ongeveer 200kCal per dag overschot. Met 200kCal zal je dus stabiel moeten blijven (testen! en meet dan ook je echte inname in kCal) waarna je begint met 10% minder kCal per dag te eten om af te vallen maar toch spier te behouden. Dit is niet heel moeilijk, mits je goed gaat letten op de kwaliteit van je eten. Tip van de week: Neem een voedingsplan van een BB coach, niet een normale dietist.
  27. Voorstellen

    Thanks! Als eerste kuur denk ik aan Ostarine en dan evt de combi met Cardarine + nakuur. Paar vragen: Is dit een gebruikelijke combo? Houd ik de dosis van os 25mg en ca 20mg vanaf dag 1 aan? Wil iemand mij een of meerdere leveranciers pm'en?
  28. Ik ben een 18-jarige student Industrieel Product Ontwerpen en werk aan mijn vierdejaars eindopdracht: de squat rack spiegel. Dit idee ontstond door een veelvoorkomend probleem in sportscholen, waar sporters vaak hun vorm niet goed kunnen controleren tijdens oefeningen zoals squats en deadlifts door het gebrek aan spiegels op de juiste plek. Mijn doel is om een spiegel te ontwerpen die eenvoudig aan het squat rack kan worden bevestigd en verstelbaar is, zodat sporters hun techniek kunnen verbeteren en blessures kunnen voorkomen. Dit project helpt mij mijn ontwerpvaardigheden te verbeteren en bij te dragen aan een veiligere fitnesservaring. Hier kunt u mijn form invullen zodat ik verder kan brainstormen over dit project. https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=h8tZIkCVT0eeli9L3ka7UhobXZaArwRAh86_vg-clOtUMVI5WFhOTTdHTjI5V1kwRjEwT0czMEhNRC4u
  29. ripped*

    Mag ik ook de bron alsjeblieft Zou ik ook de bron mogen alsjeblieft? Voor sharms
  1. Load more activity
  • Berichten

    • Hey,    Is het mogelijk om de bron te weten? Benieuwd van waar jullie sarms kopen.    Thx
    • Hey iedereen,    Momenteel ga ik al 4 jaar naar de basic fit in de stad waar ik woon (in België). Het begint al maar meer en meer drukbevolkt te worden. Ik kan jammer genoeg enkel maar gaan vanaf 20u à 20u30. Dus het is al wat na de spitsuren maar ook weer niet zo laat. Ik geef je het mee zodat je er een idee van kan schetsen.    Thuis heb ik een drukbank staan met halters maar dit is onvoldoende om m'n oefeningen te kunnen/willen doen die ik in de basic fit zou willen doen. Ik ben de laatste tijd meer en meer aan het denken om een kabeltrektoren aan te schaffen. Ik vond er een die niet te goedkoop maar ook weer niet zo duur is voor dit type toestel.    Dit is in de decathlon in België te verkrijgen. Ik vroeg mij af wat jullie hiervan zouden vinden? Lijkt dit ok? Of te mooi om waar te zijn? (ik heb reeds gemaild om te vragen of ze dit toestel uitgestald hebben in een winkel, om eens te gaan testen, maar dit hebben ze jammer genoeg niet opgebouwd als model.)    https://www.decathlon.be/nl/p/mp/suprfit/hallador-kabeltrektoren-basement-edition-298-x-200-cm/_/R-p-ea5a5999-44dc-4c1d-9759-f32f4ca927d8?mc=ea5a5999-44dc-4c1d-9759-f32f4ca927d8_c1&c=ZWART    Alvast bedankt voor jullie mening. 
    • Je hebt inmiddels ene berichtje! Sorry voor het lange wachten, ik had een crematie ''eventjes'' tussendoor...
  • Sponsors