Advertentie:

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    @Shorty zou je mij ook willen helpen
  3. Last week
  4. Wil jij fitter worden, je eet-en leef patroon aanpakken? Dan ben ik opzoek naar jou! Ik zoek nl. een (proef)cliënt voor mijn opleiding tot gewichtsconsulente. Dit houdt in: *Min. 6 contactmomenten (per mail, whatsapp/telefonisch) *Min. 18 jaar of ouder. *Goede gezondheid. * Ik mag je gegevens delen met mijn opleider. Heb jij interesse? Vragen? Laat het me weten. Aileen.
  5. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    @Shorty Ik zou ook graag wat meer informatie willen over een bron voor sarms en mogelijk voor test en winstrol
  6. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Goedemorgen, Ik ben ook opzoek naar een betrouwbare bron voor RAD 140, @Shorty zou jij mij kunnen voorzien van een betrouwbare bron? Alv bedankt!
  7. Sarms kuur

    Ik zou ook graag de betrouwbare bron ontvangen @Shorty 😁
  8. Sarms kuur

    🙈 nou ik sluit me ook aan in rij. Ben ook op zoek naar een betrouwbare bron voor sarms. Kan iemand mijn daarbij helpen? Bvd
  9. Even voorstellen

    Hallo iedereen. Ik ben Matthew, 46 jaar en sinds 5 jaar sporten, kickboksen en krachttraining, opnieuw heb uitgevonden(voor mijzelf dan). Vijf jaar geleden heb ik mijn leven compleet omgegooid. Ik had een zware heroine/crack/ghb verslaving, was diep ongelukkig en wist dat ik hard aan mezelf moest gaan werken om dit te veranderen. Een klinische opname van 4,5 maand, doorzettingsvermogen en goede mensen om me heen hebben ervoor gezorgd dat ik tot op heden nog steeds clean ben. Sporten, is een heel belangrijk deel van mijn leven geworden, en houd me zowel fysiek als mentaal gezond. Mijn ervaringen zet ik nu in als ervaringsdeskundige. Ik geef voorlichtingen/trainingen op oa scholen, brandweerkorpsen, GG instellingen en politieacademie en ben bezig om een training op te zetten dat een combinatie is van sporten en aanleren van sociale vaardigheden en persoonlijke groei. Voor jongeren, psychisch kwetsbaren enz. Ik wil kennis opdoen mbt voeding/supplementen/trainschema's enz . Zie veel bruikbare informatie voorbij komen waar ik veel van kan leren. En wellicht kan toepassen. In mijn werk, maar ook zeker voor mezelf. En sta open voor tips en adviezen. Nou dat was een best verhaal. Groeten
  10. Gebruik anabolen

    Hey iedereen, Als student en nog meer als een zeer enthousiast fitnesser (ondertussen bijna 3 jaar aan krachttraining) ben ik heel geïnteresseerd in de ervaringen die ik hier voorbij zie komen. Daarom schrijf ik voor mijn scriptie/thesis over het gebruik van anabole steroïden bij fitnessbeoefenaars. Als u ooit anabole steroïden heeft gebuikt en naar de gym gaat, bent u dus de perfecte kandidaat! Via onderstaande link kan u de VOLLEDIG ANONIEME (korte) vragenlijst invullen. https://ugent.qualtrics.com/jfe/form/SV_80upT5uyyTpw7t4 Aangezien ik met genoeg respons kan afstuderen, stuur ik al mijn goeie karma en gains in jullie richting!!! Heel erg bedankt en groetjes, Emma
  11. Hey iedereen, Als student en nog meer als een zeer enthousiast fitnesser (ondertussen bijna 3 jaar aan krachttraining) ben ik heel geïnteresseerd in de ervaringen die ik hier voorbij zie komen. Daarom schrijf ik voor mijn scriptie/thesis over het gebruik van anabole steroïden bij fitnessbeoefenaars. Als u ooit anabole steroïden heeft gebuikt en naar de gym gaat, bent u dus de perfecte kandidaat! Via onderstaande link kan u de VOLLEDIG ANONIEME (korte) vragenlijst invullen. https://ugent.qualtrics.com/jfe/form/SV_80upT5uyyTpw7t4 Aangezien ik met genoeg respons kan afstuderen, stuur ik al mijn goeie karma en gains in jullie richting!!! Heel erg bedankt en groetjes, Emma
  12. Earlier
  13. 3 dagen krachttraining

    Als ik 3 keer in de week ga split ik het op. dag 1, rug-schouders. Beide spiergroepen 3 oefeningen met 4 sets aanvullend buik dag 2 borst- armen eventueel buik dag 3 benen eventueel buik Dit is voor mijn prima, train zelf wel een vierde dag ub er bij. Volgorde is natuurlijk afhankelijk welke dagen je traint.. gr
  14. 12 week LGD4033 logbook

    Mooi log, interessant om te volgen 👍. Mooi resultaat
  15. 12 week LGD4033 logbook

    @ShortyJe zal er inderdaad niet veel naast zitten. Tijdens de cycle ook mijn kcal nooit echt veel hoger geweest dan +5 tot 10% boven onderhoud. @SkuusonBedankt! 4 weken Clomid @Bdjsuper om te lezen dat je het interessant vond en graag gedaan
  16. 3 dagen krachttraining

    Je zou 3x full body kunnen doen, zoals @Jeroenzegt. Of: Als je vooral op kracht traint (&dus vaak tegen je max aanzit), kan ik je upper-lower-fullbody ook wel aanraden. Voor mijzelf is dit qua herstel ideaal gezien je op een upper/lower dag heavy kan gaan - 2 dagen rust - en op de fullbody afwerkt.
  17. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Yes, wil ik!
  18. ripped*

    Jullie hebben allemaal mailtjes! Sorry dat het zo lang duurde. Had het even privé super druk! Ik stuur je een mailtje. Maar niet solo doen... dat is vragen om problemen. Je hebt ALTIJD met anabole steroïden een basis van Testosteron nodig.
  19. ripped*

    @Shorty mag ik dan ook zo vrij zijn om dat te vragen? 🙏🏻
  20. ripped*

    Hahah ik voel me schuldig jou ook lastig te vallen maar zou jij mij ook die link kunnen sturen? Alvast bedankt en een goed weekend gewenst
  21. 3 dagen krachttraining

    Met 3 keer trainen zou ik zelf voor full body gaan Eleke keer een dag er tussen om te herstellen
  22. Training te lang of ander probleem?

    Zorg zeker voor een stevig ontbijt bestaande uit bv een goed bordje havermout. Tijdens de training een isotoon drankje en desnoods een beetje zout erbij. Direct na uw training wat snelle suikers. Dan pas eiwitten.
  23. 3 dagen krachttraining

    Hoii, Ik zal eerst even mijn sportverleden geven en dan mijn vraag. Ik heb van 2017 tot en met 2020 fanatiek 5x in de week krachttraining gedaan. Vanwege corona en het sluiten van de sportschool geen motivatie meer gehad om terug te gaan, tot ongeveer 3 kwart jaar geleden. Een vriendin heeft mij weer meegesleurd naar de sportschool en sindsdien is de verslaving weer ingekickt en ben ik blij met de veranderingen die ik al zie en voel! Nu mijn vraag, ik sport in verband met tijdgebrek nu 4 keer in de week, waarvan 3 keer kracht. Wat is de beste verdeling voor de spiergroepen? Mijn huidige schema is: dag 1 schouders, rug, bicep - Dag twee onderlichaam - Dag 3 Borst, tricep, buik. Ik hoor graag wat jullie eigen ervaringen zijn, wat het prettigst sport met maar 3 beschikbare dagen in de week. Groetjes!
  24. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Zou je mij ook een berichtje kunnen sturen?
  25. Even voorstellen

    Even voorstellen Bodi, 47 jaar, 181cm, 82kg, naast sportschool speel ik graag padel en doelstelling is om fit te worden. Al eens eerder poging gedaan maar dat liep mis omdat ik na ruim 20kg afvallen nog steeds geen spierdefinitie te zien was. Was toen 73kg maar aangezien ik nogal tenger gebouwd ben vond ik het lastig om nog verder af te vallen. Er bleef niet zoveel van mij over en vond ik geen gezicht. Ik deed overigens Stronglifts wat mij prima beviel maar liep er tegenaan dat ik geen vertrouwen had dat mij rug nog meer gewicht aan kon zonder risico op blessure. Door calorietekort was er namelijk ook niet/beperkt sprake van spiergroei. Afvallen vind ik stuk " makkelijker" ik heb tekort van ruim 500 berekend en krijg voldoende eiwitten binnen. Momenteel sport ik 3x per week in sportschool, voornamelijk HIT en/of tabata, daarnaast speel ik padel maar in zomer wat fanatieker dan afgelopen maanden. Hoop hier inspiratie op te doen en te voorkomen in oude valkuilen te vallen. Misschien wat eerder wisselen tussen cutten en bulken of toch maar zomertje doorkomen als scharminkel en mij richten op zomer 2025? 4 kilo per maand afvallen moet denk ik wel lukken, wandel regelmatig nog paar uur met de hond die ik eigenlijk niet meegerekend heb, is dit bezwaarlijk en zou ik beter iets meer kunnen eten ?
  26. ripped*

    Mag ik ook de link aub Winstrol anavar
  27. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Yes, gezien EN gereageerd! Yes, you got mail. Heb je al bericht via PB!
  28. RAD 140 cyle + log

    Je hebt een berichtje terug!
  1. Load more activity