Advertentie:

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Onderrug oefening ivm Squad.

    Hoi, Dit is een pagina die jou zou kunnen helpen. Er worden 4 oefeningen voor de onderrug gedeeld en je ziet ook de videobeelden erbij. https://thehungryelite.com/blogs/fitness-voeding-afvallen-en-spieropbouw/welke-onderrug-oefeningen-versterken-je-onderrugspieren
  3. Hoe maak ik een trainings schema?

    Hoi, In dit bericht wordt in 3 stappen uitgelegd hoe je een trainingsschema maakt. https://thehungryelite.com/blogs/fitness-voeding-afvallen-en-spieropbouw/hoe-maak-je-een-trainingsschema-krachttraining Ook vind je er 76 krachttraining oefeningen voor in de sportschool met instructiebeelden.
  4. Today
  5. Groeihormonen (Piemel)

    Hahaha je moet wat tijdens Corona 🤣🤣🤣🧐🤓
  6. RAD 140 cyle + log

    Ja ik wilde ook maandag gaan beginnen, ik sport altijd 's middags dus voor nu kan ik gewoon nog dagelijks sporten, maar ben toch ook bang voor wat de toekomst gaat brengen. Wie weet gooien ze over 3/4 weken wel alsnog alles dicht en dan ben je voor saus begonnen met je cycle...
  7. Yesterday
  8. RAD 140 cyle + log

    Lekker man ben benieuwd naar je bevindingen. Indien ze morgen sportscholen niet dichtgooien begin ik maandag ook weer met een nieuwe rad cycle. Bloedonderzoek was prima in orde, alle waardes nagenoeg gelijk aan voor de cycle.
  9. Last week
  10. RAD 140 cyle + log

    Mooie gedetailleerde log, hier hebben mensen wat aan Ik ga zelf binnenkort starten met een RAD140 cycle. Mijn eerste cycle dus ben benieuwd. Hoe was je bloedonderzoek trouwens uitgevallen? Was alles in orde?
  11. mening over vers pakketten

    Dan ben je gewoon goed bezig. Als dit voor jou goed werkt ivm je privé leven is het goed toch. Zo hoef je het alleen zelf maar te bereiden en niet druk te maken over wat te combineren etc. Voedings tips zou ik zo niet weten, gewoon doen wat voor jou werkt. Ik zelf koop mijn vlees in bulk bij musclemeat. Groot deel van het vlees daar is al bereid en los ingevroren en kan je er gewoon uithalen wat je nodig hebt. Vind dat zelf makkelijk + als je hun vlees opwarmt is het nog steeds super mals dus daar betaal ik graag iets extra voor. Hou zelf niet van het vlees uit de supermarkt, veel te waterig etc alleen de mager rundergehakt van de jumbo vind ik wel lekker. In de cut pak ik vaak de light sauzen van xxl nutrition. Vind aantal smaken echt goed en scheelt weer in kcal.
  12. mening over vers pakketten

    zelf ben ik geen goede kok en vind ik dit soort pakketjes erg makkelijk. daarnaast ben ik voor mijn werk 5 dagen van huis en overnacht ik op een plek waar ik zelf niet mag koken helaas. dan prep ik alles in het weekend en maak ik dat warm met wat rijst erbij. als je nog voedingstips hebt zijn ze altijd welkom. zit sinds kort weer in mn cut en het is even wennen.
  13. mening over vers pakketten

    Ik maak ook regelmatig zo'n pakket klaar Makkelijk dat alles er in zit vaak op vlees na. Vindt het lekker voor de afwisseling en de kids lusten het ook.
  14. Groeihormonen (Piemel)

    Shorty, ook al seksuoloog zie ik.😂
  15. mening over vers pakketten

    Ik dacht in de eerste instantie ook dat je andere maaltijden bedoelde. Deze zijn opzich niks mee alleen de saus (zout) kokosmelk zullen wat calorieën bevatten maar waarom koop je de producten niet los ipv in zo'n pakket? Heb vaak een gevoel dat die pakketten duurder zijn dan ze los te kopen
  16. Groeihormonen (Piemel)

    Helaas. Is niet waar, ik zit 8 jaar in deze informatie en dat is helaas niet wat het doet. Zonder operatie is jouw henkie niet te vergroten. Erewoord! Weet je wat helpt? Niet zo onzeker zijn! Als je henkie niet groot genoeg is, zit dat tussen je oren! Of krijg je constant klachten dat ie klein is? Hoogstwaarschijnlijk niet Seks is ook veeeeeel meer dan jouw "size". Het is letterlijk wat jij daarmee kunt, als je in seks zuigt, dan moet je je daarin beter verdiepen! En niet in wondermiddeltjes die DAAR helaas niets voor doen. Vrouwen vinden het fantastisch als je met ze speelt en tease't. Erg veel vrouwen kunnen door penetratie ook nog eens niet klaarkomen, dus uiteindelijk heb je geen hol aan "lengte". Dikte moet je wel wat hebben, maar dat zit meestal wel oke. En ik zou dat allemaal niet zeggen als ik zelf ook niet gemiddeld was. Ik ben gewoon gemiddeld, en jij waarschijnlijk ook. Werk aan je seks-game, en niet aan je "laat ik de makkelijke uitweg kiezen"-game. En dan om te eindigen: SAMEN goed worden is seks is iets van maanden en jaren... een one-night-stand is (denk ik, nooit behoefte aan gehad) ALTIJD mega slechte seks. Het kan ook gewoon niet dat je elkaar "kent" na een meter bier en 15 minuten lullen over je hobby en huisdieren. Misschien wat te lang en too much info, maar heb het beste met je voor en hier heb je tenminste wat aan bro Groeten!
  17. Groeihormonen (Piemel)

    Nee zeker weten geen micro penis. Enkel heb ik me erin verdiept en wat ik begrijp ervan is dat alles groeit letterlijk alles. Spieren botten organen.
  18. mening over vers pakketten

    ik bedoel dit soort gerechten https://www.ah.nl/producten/product/wi233440/ah-indiase-curry-madras-verspakket
  19. Groeihormonen (Piemel)

    Hey kerel, Kan je gelijk uit de droom helpen: als je geen micropenis hebt, gaat geen enkel hormoon je daar helpen als je ouder bent dan 18😆 Groeihormoon doet namelijk alleen dingen GROEIEN in je puberteit. Daarna stopt het daarmee en gaat het veel andere dingen doen. Groeten!
  20. mening over vers pakketten

    Vaak zitten dat soort maaltijden stampvol zout. Dat wil je echt niet teveel, vooral niet omdat 99% van de mensen te weinig Potassium in het eetpatroon heeft. Die ratio moet goed zijn. Het is wat meer werk, maar het is echt exponentieel beter om zelf te koken met ECHT verse ingrediënten. (Het liefst van de slager en groenteboer) Of ben ik nu in de war met andere maaltijden dan die jij bedoelt? Groeten!
  21. mening over vers pakketten

    Al een paar jaar eet ik rijst, groeten en eiwitrijk vlees. Sinds een tijdje ben ik begonnen aan de vers pakketten van de Jumbo (met name de curry's) toch twijfel ik een beetje of dit wel goed is aangezien ik er niemand over hoor. Bij deze ben ik wel benieuwd of mensen daar een mening over hebben
  22. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Hey Fit, ben jij nog steeds bezig met kuur?
  23. Groeihormonen (Piemel)

    Hi guys, ik ben mischien van plan groeihormonen te spuiten. Kuur van 12 maanden. Mij vraag is wie weet wat mee groeit tijdens deze kuur.
  24. ideale trainingsschema 50 +

    tja train liever met modified straight sets. Eigenlijk met hetzelfde gewicht dus maar inderdaad met hetzelfde aantal herhalingen. Momenteel voelt het prettig aan om elke set één herhalingetje af te pitsen zo behouw ik beter de uitvoering van de oefening. Natuurijk is het de bedoeling dat ik elke 1 of 2 weken de belasting verhoog voor de progressive overload
  25. ideale trainingsschema 50 +

    Hoi Hansie, allereerst is het natuurlijk top dat je de draad weer op pakt! Elke training die je doet is er 1 meer dan niet Zolang elastieken jou de voldoening geven dat je lekker getraind hebt, en je hebt het gevoel dat dit jou verder helpt why not? Niemand die jou hier over zou moeten veroordelen, of het de beste methode gaat het nu niet om Mag ik alleen vragen waarom je elke set minder herhalingen doet? ( in mijn geval ) maak ik het juist elke set lastiger door een zwaarder gewicht te pakken, je bent dan tenslotte warm en dan gaat dit nagenoeg altijd goed.
  26. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Ben ook benieuwd naar rad dus ja graag!
  27. ideale trainingsschema 50 +

    Hoi hoi, Na lange tijd stil gezeten te hebben eindelijk terug de draad opgepakt. Ik trainde deze week een upper /lower body schema dat ik zelf ineen geflanst had. Het was een 4-daagse workout. Om niet weer het risico te lopen tegen overtraining of demotivatie aan te lopen las ik veel over trainen voor 50+. Nu spreekt men over het algemeen minstens 2 dagen tussen elke training te laten gelet traag spierherstel op onze leeftijd (48 jaar) maar mag men hier onder verstaan dat het ook voldoende is tussen zowel boven als onderlichaam 2 dagen tussen te laten. Indien niet dan zou een full body schema beter zijn maar dan zou men met die rustdagen maar aan 2 full body trainingen per week komen. en daar is de peer , hoe kom ik dan in godsnaam aan voldoende volume om niet eindeloos lange workout te moeten afwerken. Mijn ervaring met het 4-daagse schema deze week was dat bij de laatste dag lower body er één oefening was, bulgarian split squat, die de rest van de training de nek had omgewrongen. Die squat variatie verzuurde zo mijn dunne beentjes dat de rest van de training daar onder lijdde. Ik hbe die specifieke oefening herplaatst naar de eerste dag lower body training in de week zodoende ik hoop nog frisser te zitten. Ja mannen en ik doe alles met weerstandsbanden tot afgrijzen van de ijzerfreter. Upper body workout Maandag 1. Banded push-ups x 12-11-10 2. Banded chest flys x 12-11-10 3. Bent over rows x 12-11-10 4. Band lat pull down x 12-11-10 5. Kneeling band shoulder press x 10-9-8 6. Banded bicep curls x 10-9-8 7. Triceps skull crushers/overhead triceps extension/cable kick back x 10-9-8 Lower body workout Dinsdag Banded bulgarian split squat 12-11-10 Standing leg extensions x 12-11-10 Banded ROM deadliftt x 12-11-10 Lying leg curl x 12-11-10 Standing calf raises x 20-18-16 Cable crunches x 12-12-12 Cable woodshopper/Obliques corkscrews x12-12-12 Upper body workout Donderdag 1. Banded incline push-ups/ incline press x 12-11-10 2. Banded pull over x 12-11-10 3. seated rows x 12-11-10 4. straight arm latt pul down x 12-11-10 5. Banded lateral raises x 12-11-10-10 6. Banded high pulley curl s x 10-9-8 7. Triceps rope push down x 10-9-8 Lower body workout Vrijdag 1. Banded squat 12-11-10 2. Banded Step ups x 12-11-10 3. Banded ROM deadliftt x 12-11-10 4. Reverse lunges banded x 12-11-10 5. Seated calf raises banded x 20-18-16 6. Lying legg raises with hip lift x 12-12-12 7. Side plank with hip lifts x 12-12-12 Upper lower body.docx
  1. Load more activity