Advertentie:

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Voorstellen!

    Hey gozer, welkom! Eigenlijk maakt het niets uit wat jij met de spiergroep doet, een preacher curl met de machine of een preacher curl met een halter. Waar het om gaat, is hoe die voelt bij jou! Als die spier die jij wil trainen mega hard in de fik staat en je er een hele dikke pomp van krijgt, is dat perfect! Dan is dat veeeeel beter voor spiergroei dan de oefening doen die jij denkt dat beter zou zijn, simpelweg omdat iemand anders dat zei tegen je. If you can't feel it, it is not working! Verder: Doe je cardio NA je krachttraining. Maximaal effect van je krachttraining EN je cardiotraining.
  3. Voorstellen!

    Natuurlijk zal je ook groeien met machines. Zaak is voor elke spiergroep één machine/oefening uit te kiezen en daar je 3 sets mee af te werken. Je rep range zit goed, 12 herhalingen is prima voor spiergroei. Meestal zit er een pictogram bij de machines zodat je weet welke spiergroep je traint. Probeer zo veel mogelijk samengestelde oefeningen te doen, wordt ook wel compound oefeningen genoemd, waar dat je meerdere spiergroepen tegelijk mee aanspreekt. Soorten compound oefeningen kan je googelen maar voorbeelden zijn bench press, shoulder press, lat pul down enzovoort. Voor de goede uitvoering/ techniek kan je op you tube terecht. Laat je niet gek maken van onzekerheid voor de losse gewichten, dumbells. Begin klein en geef je ogen de kost. Voordelen van losse gewichten is dat je niet in een vaste bewegingsgroef zit, zoals bij machines, en dikwijls is je bewegingsbaan wat groter met dumbells. Een ander voordeel van dumbells is dat je stabilisatoren ook aan het werk gezet worden. Veel succes
  4. Voorstellen!

    Hey allemaal! Ik ben dus nieuw hier! Mijn naam is Patrick, ik ben 23 jaar jong en ben sinds kort lid van de sportschool! Het afgelopen jaar ben ik druk bezig geweest met diëten / voeding waardoor ik 24 kilo ben afgevallen (van 115 kg naar 91 kg op dit moment.) Dit is voor mij al een hele prestatie en heb hier op volgend besloten dus ook lid te worden bij een sportschool, om zo ook wat meer spieren / gespierder te worden. Dit doe ik nu een 2 / 3 weken, echter heb ik eigenlijk geen idee wat ik allemaal doe, dus heb ook gelijk een vraag voor hier. Als ik naar de sportschool ga doe ik voornamelijk dit: - 20 min fietsen, ongeveer 9 km, 80 tot 100 rpm. Vervolgens ga ik naar allerlei standaard gewicht machines: - Seated row, Chest press machine enzovoort(ik weet niet hoe de rest heet, sorry) eigenlijk alle 'standaard' machines bij de basic fit. (Hier snap ik tenminste de werking van) (Ik doe 3 / 4 sets van 12 herhalingen op elk apparaat) - Aansluitend loop ik nog 20 min 7km/u op de loopband met een helling van 5%. Ik ben geen renner dus ga voor dit snel wandelen. Ik kom eigenlijk niet in de free weight zone, puur omdat ik daar nog te onzeker over ben / niet weet wat ik doe. Nu dan eigenlijk de echte vraag: Zal ik wel groeien / sterker worden van de standaard apparaten. Heeft iemand tips welke standaard apparaten ik in welke volgorde kan gaan doen, of welke ik juist moet gaan doen (want die apparaten bevallen bij goed moet ik zeggen). Nu voelt het alsof ik maar wat doe.. Groeten, Fijne dag! BeastSoon.
  5. Rad 140 stack met?

    Hey gozer, Allereerst, welkom op het forum. Ten tweede, ik zou sowieso een andere leverancier gezocht hebben... Met twee "SARMs" mag je nooit tegen een shutdown aanzitten... Ze bedrukken je natuurlijke Testosteron maximaal 20 procent. (Niet 80 of zo...) En ook de nakuur was totaal fout, Nolvadex doet praktisch niets voor herstel van je HPTA, hiervoor heb je Clomifeen nodig. Met Clomifeen ben je na 2-3 weken alweer prima waar je moet zijn, maar je doet altijd een nakuur van 4 weken just to be sure. Maar 6 weken... Das echt veel te lang voor echte SARMs. Mag ik vragen wat je met deze zogenaamde SARMs aan gains hebt gemaakt? Als het meer dan 3,5 kg in 12 weken is, kan je er 100% zeker van zijn dat dit geen SARMs waren.
  6. Rad 140 stack met?

    Half jaar geleden heb in een Rad 140 + LGD 4033 cycle gehouden. Dit was mij zeer goed bevallen en heb serieuze spiermassa hiermee gemaakt. Enige nadeel was tegen week 7/8 dat ik tegen een shutdown aanzat. Het herstellen met nolva duurde wel eventjes. Na ongeveer 6 weken was ik weer hersteld. Nu wil ik een nieuwe cycle gaan doen met Rad 140 en iets om erbij te stacken. Zelf dacht ik aan S4 maar heb hier zelf geen ervaring mee. Wat zijn jullie ervaringen met dit? Mk677 is geen optie voor mij want ik krijg hiervan te veel vreetbuien. Aangezien mijn leverancier gestopt is met het aanbieden van sarms moet ik op zoek naar een nieuwe aanbieder.
  7. Last week
  8. Ostarine log

    Ik neem het smorgens voor mijn ontbijt samen met al mijn andere suplementen en vetverbranders en heb nergens last van...
  9. Ostarine log

    Denk dat dat zeker meespeelt, niet op nuchtere maag nemen. Ik neem alles altijd met eten
  10. Ostarine log

    Ik volg, persoonlijk ook geen last gehad van misselijkheid. Nam het nooit op nuchtere maag. Succes💪🏻💪🏻
  11. Ostarine log

    Persoonlijk nooit misselijkheid gehad, maar kan natuurlijk wel gebeuren. Iedereen is anders weer.
  12. Ostarine log

    Dag 2: bijna geen misselijkheid meer, krijg er dus steeds meer zin in laat maar komen!
  13. Mening gevraagd

    Opzich is dat idee goed, maar... Je hebt de extra kcal alleen nodig tijdens je training en net erna. Dus wat dat betreft kan je hetzelfde blijven eten zoals nu en gewoon je vetpercentage dus laten droppen en op de trainingsdagen er een goeie intraworkout drank bijnemen. (MET suiker en electrolyten) XXL Nutrition heeft een hele lekkere met citroensmaak! Heel lekker. Op die manier voedt je je spieren EN energieniveau voor tijdens en na je workouts en dan zitten die extra paar kcal je echt niet in de weg om vet te verliezen en als je dan op het punt bent qua vetpercentage waar je wilt zijn, ga je gewoon focussen op meer eten 1 ding tegelijk en geen stress. Het is een marathon, geen sprint!
  14. Mening gevraagd

    Thanks.... Mag ik dan nog vragen wat je van mijn voedingsschema vindt? Op trainingsdagen iets hoger en op rustdagen iets minder? Of meer consequent één niveau aanhouden?
  15. Mening gevraagd

    Allereerst, welkom Ten tweede, zolang jij hard blijft trainen, zal jij geen spiermassa inleveren. Ook niet tijdens het cutten bijvoorbeeld! Wat je verliest is simpelweg wat intramusculair water (als je de koolhydraten veel verlaagt, wat ik persoonlijk niet doe) en dat ziet er natuurlijk uit alsof je spiermassa kwijt bent... Maar het is alleen spierVOLUME. Zodra weer meer koolhydraten gaat eten, krijg je dat water weer terug. Het lichaam breekt helemaal niet graag spiermassa af. Dat doet het pas als allerlaatste. Niet te veel doemscenario's bedenken, want die gebeuren niet gauw
  16. Ostarine log

    Ah tof dat je zelf ook logt. Ik volg hem ook Heel benieuwd
  17. Mening gevraagd

    Vraag aan de specialisten....Even ik in het kort:- 43 jaar- 90 kg- 188 cm- BF 18% (7-punts huidplooimeting)Na heftige jaren (scheiding) en inmiddels een jaar gestopt met roken nu een paar maanden geleden het trainen weer opgepakt. 3 x in de week split schema.... voel me fantastisch en merk dat mijn lichaam verandert in positieve zin. Ik ben in 3 maanden van een BF van 25% naar 18% gegaan door hard te trainen en goed op mijn voeding te letten. Tot nu toe consequent zo'n 300 KCal onder mijn onderhoud gaan zitten en dus 2000 - 2200 Kcal per dag. Eiwitten op ongeveer 150 gram per dag en verder normale gezonde voeding (veel groente) met beperkt aardappelen en brood etc. Over mijn hele lichaam zit relatief weinig vet maar mijn buikje ben ik nog niet helemaal kwijt. Ik ben mij ervan bewust dat dat op mijn leeftijd ook iets moeilijker gaat dan toen ik 25 was maar ik merk al wel duidelijk afname van vet. Nu wil ik op trainingsdagen naar een kleine plus, dus ongeveer 2800 Kcal en op rustdagen op onderhoud gaan zitten. Hier weer creatine aan toevoegen en proberen zo mijn gains op te schroeven. Nu vraag ik mij af of dat de juiste manier is..... Enerzijds moet ik misschien eerst naar een lager vetpercentage maar ik ben bang dat ik dan teveel spiermassa inlever. Vandaar dat ik aan deze methode denk.... Wellicht kan ik dan langzaam iets meer massa opbouwen en toch mijn vetpercentage verlagen. Of gaat dit niet werken?Graag jullie mening hierover....
  18. Ostarine log

    Tijdens deze kuur begin ik op 2350 kcal. Koolhydraten 40%, eiwitten 35%, vetten 25%. De ostarine zal er voor zorgen dat spierverlies minimaal zal zijn, en eventueel dat ik zelfs een beetje droge massa aankom.
  19. Ostarine log

    Succes,ben benieuwd naar jou ervaring. Hoe ziet je voeding er uit?
  20. Ostarine log

    Hallo allemaal, Ook weer een logje van mijn kant! Ik heb mij lang verdiept in sarms en dit leek mij dus tof om maar een keer te gaan proberen. Ik heb voor ostarine gekozen omdat ik weer wat droger wil worden, ik ga in mei trouwen dus dan moet ik er toch weer goed bij staan Heb 2 jaar niet kunnen trainen door lichamelijke klachten, hierdoor uiteraard erg terug gezakt. Sinds +- 2 maanden de draad weer goed opgepakt. Huidige stats: 85kg 16% 110 Bench 140 deadlift 120 squat Ik ga dit log eerst per dag bijhouden en vervolgens per week. Ik ben benieuwd wanneer ik ga merken dat ik weer wat sterker en droger word. Ook zal ik deze stats goed bijhouden. Dag 1: Uiteraard merk ik nog niks, alleen wat misselijkheid... heb gelezen dat meer mensen hier last van hebben en dat dit na ongeveer een week wel minder zou moeten worden.
  21. Zijn er nog vrouwen in de zaal?

    Kijk zo willen we het horen! Succes en je kunt ons altijd vragen stellen mocht je hulp nodig hebben met bepaalde oefeningen!
  22. Zijn er nog vrouwen in de zaal?

    Als ik jullie zo hoor vinden jullie het zelf dus niet erg om aangesproken te worden. Dat is iig fijn om te horen. Alvast bedankt voor jullie behulpzaamheid. Ik ga m'n ladyballs bij elkaar rapen en dat krachthonk in
  23. Zijn er nog vrouwen in de zaal?

    Welkom Roepey, Vraag maar raak. Er zijn hier zeker genoeg mensen die je op weg willen helpen. In de basic fit ben je inderdaad op jezelf aangewezen. Goedkoop trainen heeft ook zijn nadelen Train daar zelf ook maar ben er van terug gekomen mensen zelf aan te spreken als ik zie dat ze een oefening totaal verkeerd aanpakken. Als blikken dan zouden kunnen doden. Het is iedervoor zich tegenwoordig. In ieder geval op dit forum ben je op het goede adres. sportieve groeten
  24. Earlier
  25. Zijn er nog vrouwen in de zaal?

    Welkom! Ikzelf vind het juist heel fijn als mensen vragen of ze iets niet verkeerd doen etc. Op die manier kan je ze helpen om zich niet te bezeren en groei te maximaliseren EN dan voelen wij ons niet "die irritante gast die zich ermee bemoeit" weet je wel
  26. Zijn er nog vrouwen in de zaal?

    Ahh basic fit staat inderdaad niet bekend om goed begeleid te trainen... Ik persoonlijk vind het niet erg om af en toe mensen te helpen mits ze dan wel echt luisteren. Niet dat ze volgende week de oefening weer verkeerd doen haha! De meeste mensen in mijn gym vinden het niet erg om iemand even te helpen, ik verwacht dat dat bij basic fit ook wel het geval zal zijn.
  27. Zijn er nog vrouwen in de zaal?

    Bedankt voor de tip! Ik sport bij basic-fit, ik moet eerlijk zeggen dat ik het personeel hier (in Breda) nauwelijks rond zie lopen om mensen te begeleiden o.i.d. Zou jij het niet vervelend als jij midden in je workout gestoord wordt door de zoveelste 'wannabe fitgirl' die de oefeningen niet eens onder de knie heeft? (Ik ben wel leergierig en neem het zeker serieus) (Ik sta er niet picture perfect te zijn voor de likes en de snapchat filmpjes)
  1. Load more activity
  • Berichten

    • Hey gozer, welkom!

      Eigenlijk maakt het niets uit wat jij met de spiergroep doet, een preacher curl met de machine of een preacher curl met een halter. Waar het om gaat, is hoe die voelt bij jou! Als die spier die jij wil trainen mega hard in de fik staat en je er een hele dikke pomp van krijgt, is dat perfect! Dan is dat veeeeel beter voor spiergroei dan de oefening doen die jij denkt dat beter zou zijn, simpelweg omdat iemand anders dat zei tegen je. If you can't feel it, it is not working!

      Verder: Doe je cardio NA je krachttraining. Maximaal effect van je krachttraining EN je cardiotraining.

       
    • Natuurlijk zal je ook groeien met machines. Zaak is voor elke spiergroep één machine/oefening uit te kiezen en daar je 3 sets mee af te werken. Je rep range zit goed, 12 herhalingen is prima voor spiergroei. Meestal zit er een pictogram bij de machines zodat je weet welke spiergroep je traint. Probeer zo veel mogelijk samengestelde oefeningen te doen, wordt ook wel compound oefeningen genoemd, waar dat je meerdere spiergroepen tegelijk mee aanspreekt. Soorten compound oefeningen kan je googelen maar voorbeelden zijn bench press, shoulder press, lat pul down enzovoort. Voor de goede uitvoering/ techniek kan je op you tube terecht. Laat je niet gek maken van onzekerheid voor de losse gewichten, dumbells. Begin klein en geef je ogen de kost. Voordelen van losse gewichten is dat je niet in een vaste bewegingsgroef zit, zoals bij machines, en dikwijls is je bewegingsbaan wat groter met dumbells. Een ander voordeel van dumbells is dat je stabilisatoren ook aan het werk gezet worden.   Veel succes
    • Hey allemaal!    Ik ben dus nieuw hier! Mijn naam is Patrick, ik ben 23 jaar jong en ben sinds kort lid van de sportschool!    Het afgelopen jaar ben ik druk bezig geweest met diëten / voeding waardoor ik 24 kilo ben afgevallen (van 115 kg naar 91 kg op dit moment.)  Dit is voor mij al een hele prestatie en heb hier op volgend besloten dus ook lid te worden bij een sportschool, om zo ook wat meer spieren / gespierder te worden.    Dit doe ik nu een 2 / 3 weken, echter heb ik eigenlijk geen idee wat ik allemaal doe, dus heb ook gelijk een vraag voor hier.   Als ik naar de sportschool ga doe ik voornamelijk dit:   - 20 min fietsen, ongeveer 9 km, 80 tot 100 rpm.  Vervolgens ga ik naar allerlei standaard gewicht machines:  - Seated row, Chest press machine enzovoort(ik weet niet hoe de rest heet, sorry) eigenlijk alle 'standaard' machines bij de basic fit. (Hier snap ik tenminste de werking van)  (Ik doe 3 / 4 sets van 12 herhalingen op elk apparaat)  - Aansluitend loop ik nog 20 min 7km/u op de loopband met een helling van 5%. Ik ben geen renner dus ga voor dit snel wandelen.    Ik kom eigenlijk niet in de free weight zone, puur omdat ik daar nog te onzeker over ben / niet weet wat ik doe.    Nu dan eigenlijk de echte vraag: Zal ik wel groeien / sterker worden van de standaard apparaten. Heeft iemand tips welke standaard apparaten ik in welke volgorde kan gaan doen, of welke ik juist moet gaan doen (want die apparaten bevallen bij goed moet ik zeggen). Nu voelt het alsof ik maar wat doe..   Groeten, Fijne dag!    BeastSoon. 
  • Sponsors