Advertentie:

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Top ben benieuwd. Altijd leuk om andere hun bevindingen te lezen en horen en anders horen we wel keer tussen tijds hoe het gaat 😉
  3. Yesterday
  4. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Zit er wel over te denken, maar door bepaalde omstandigheden kijk ik het even rustig aan eerst. Ik zal alles al wel vast bijhouden zodat ik dit eventueel iets later kan posten
  5. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Hou je een logje bij voor jezelf of? Anders laat maar keer weten hoe de cycle gaat ben wel benieuwd naar lgd bevindingen. Zelf zeker leuke resultaten op behaald
  6. Last week
  7. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Ik zit ook te denken om lgd+rad te nemen maar is dat pas aan te raden als je helemaal droog bent? of anders gewoon iets boven onderhoud eten en dan zijn de resultaten ook goed? En dat je in dat proces iets droger wordt
  8. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Ben heel benieuwd
  9. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Succes man 👊 hopelijk pak je mooie resultaten
  10. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Start zelf vandaag met LGD + Cardarine
  11. Oppakken na de lockdown

    Wat een wijze woorden haha! Zelf heb ik ervaren hoe "extreem" ik gehecht was aan de gym, en dat ik maar moest moest gaan van mezelf. Nu alles op een "iets" lager pitje en resultaat blijft. Ben zelf van 6x per week naar 4 x per week gaan sporten.
  12. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Mooie vraag. Allemaal zullen fantastisch zijn voor je, maar net ff andere soort resultaten S4 zal je altijd een knetterharde look geven. Dus als die in de cycle zit, wordt het deels dat EN en shitload kracht en PR's! LGD is mijn favoriet voor een mooie (lean) bulk. Dus die zou ik persoonlijk nemen, verder: you cannot go wrong
  13. Oppakken na de lockdown

    @Traveller040 heeft helemaal gelijk. Spiermassa verlies je niet snel EN inderdaad... er is meer dan de gym. Ben allemaal voorzichtig met je mentale gezondheid. Hou van jezelf EN van de gym. Verbeter jezelf elke dag, niet alleen fysiek!
  14. Oppakken na de lockdown

    Door de lockdown ben ik juist weer begonnen met fanatiek sporten voor die tijd deed ik 1 keer in de week judo nu 3 keer fitness 1 keer judo en zondagochtend loop ik 12 tot 20 km merk nu ik weer meer mensen zie dat ze me niet altijd begrijpen. eerder nam ik ook nog wel een biertje te veel nu al een paar maanden bijna of helemaal niks. Ik voel me er erg goed bij en daar gaat het om volgens mij. bij anderen zijn de kilo’s er flink bij aangekomen bij mij gelukkig niet.
  15. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Hallo mensen, Zoals de titel al zegt op zoek naar ideeën voor een volgende winter bulk sarm cycle. Uiteraard ook benieuwd of er meer mensen zijn die deze winter een sarm/anabolen cycle gaan draaien dus mocht je die hebben en je wil ze delen lees en hoor ik ze graag. Op het moment een aantal cycles in mijn hoofd maar nog geen keuze gemaakt dus input altijd welkom. Voorheen een osta, rad en lgd solo cyle gedaan. Ben nu wel benieuwd naar een stack cycle van 2 sarms gecombineerd. Wil het graag bij 2 houden. - RAD + S4 - LGD + S4 - LGD + RAD Normaal zit ik een aantal keer per jaar in het buitenland voor het werk dus is een cycle plannen lastig. Als het goed is blijf ik in ieder geval tot en met juli 2022 in NL. Dit hoor ik voor 1 dec. Mijn keuze als ik t/m juli in nl blijf om 6 a 7 maanden te bulken en kijken hoe ik er bij sta aan het eind. Ben 4 oktober begonnen met mijn bulk. Zelf neig ik in dit senario naar de LGD + RAD cycle en flink kg's + kracht te pakken in deze bulk en een wat hoger calorie overschot aan te houden dan met een lean bulk. Ik hoor het graag en groei ze 👊
  16. Oppakken na de lockdown

    Aantal dingen wat ik heb geleerd door de lockdowns en alles eromheen: - je lichaam verliest inderdaad niet graag spiermassa ook niet als je een tijd niet optimaal kunt trainen. Zolang je bezig blijft en kan onderhouden verlies je weinig tot niets en wat je verliest komt wel weer terug door het bekende muscle memory. - er is meer dan alleen de gym haha. Nee door de lockdown ben ik wel gaan realiseren dat er soms belangrijkere dingen zijn dan gym/sporten en de gehele levensstijl. Persoonlijk geniet ik nu wat meer van de kleinere dingen in het leven en leer je die meer waarderen dan voorheen. - mijn motivatie om te groeien etc is juist alleen maar toegenomen door de lockdowns. Juist omdat 80% van de mensen opgeeft in deze tijden en denkt waarom doe ik het ook blijf ik (jij) doorgaan en dat onderscheid je van een groot deel van de bevolking en dat zie je terug in het fysiek en levenstijl. Kijkend naar groot deel van mijn vrienden die ik een paar maanden niet zag (ook omdat ik in het buitenland zat) waren ze allemaal flink aangekomen en zagen er wat slechter uit door de stress etc (eigen bedrijven) of de fuck it mentaliteit. Kortom de slag weer goed te pakken hier. Ben op het moment bezig met een lean bulk en langzaam de kcal te verhogen om mezelf zo in een mooie positie te zetten voor een volgende cycle die ik of begin dec of begin jan wil gaan starten.
  17. RAD-140 only log

    Gezondheid boven alles maat. Eerst goed herstellen en dan kun je weer gaan knallen.
  18. RAD-140 only log

    Jammer man! Hoop niet dat het ernstig is!
  19. RAD-140 only log

    Beste mensen, helaas slecht nieuws. Na veel discussie en gesjoemel met mijn betreffende arts voor aandoening die ik heb opgelopen moet ik besluiten mijn kuur uit te stellen tot ik klaar ben met de medicatie die ik moet gaan slikken. Deze brengt zo'n hoog risico met zich mee dat mijn arts het ten strengste afraad om te gaan beginnen. Ze weet dat ik het toch een keer ga doen maar heeft me wel sterk geadviseerd om dit te doen nadat ik klaar ben met deze medicatie. Hierdoor zal ik helaas pas over ongeveer een half jaar kunnen beginnen met de kuur. Dat ik hem ga doen is zeker echter zal ik helaas nog even moeten wachten. Over een ongeveer een half jaar zal de log tevoorschijn komen.
  20. Earlier
  21. Oppakken na de lockdown

    Ik vroeg mij af hoe het bij iedereen verloopt. Iedereen de slag weer goed te pakken? Doe je dingen anders nu dan voor de lockdown?
  22. Mijn trainingsschema (Advies is welkom)

    "In principe pak ik geen rustdag, dit is meestal in het weekend, daar waar ik van ma t/m vrij train neem ik vaak op zaterdag rust en doe ik de zondag wat rustig aan met meer een full body workout". Waarom pak je niet bijvoorbeeld lekker 2 rust dagen? Wat je nu doet: Je traint 5 dagen, dan hou je 1 dag rust opzich niks mis mee. Maar vervolgens pak je dag 7 een full body workout waardoor je dag 1 en 2 eigenlijk niet meer optimaal kunt benutten. Als je alles meer keer per week wilt trainen kun je altijd kijken naar bijvoorbeeld een push / pull schema.
  23. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Hey, Ik wil een RAD-140 cycle gaan doen. Heeft er iemand een betrouwbare source?
  24. Mijn trainingsschema (Advies is welkom)

    Sluit me bij hansie aan.Wil nog toevoegen dat zonder oefenselectie weinig kan zeggen of iets goed is ofniet. Of vermeld iig het volume wat je doet. Zie in mijn gym mensen welles 20 sets ofzo voor een spiergroep doen dan denk ik mss wat minder volume want meer is niet altijd beter. Als je eventueel je volume per spiergroep kunt vermelden? Aantal sets + wellicht rep range kan je dingen al wat beter inschatten
  25. Mijn trainingsschema (Advies is welkom)

    Je blijkt veel te trainen maar een beetje ongeordend of ondoordacht. Benen verdienen evenveel aandacht als bovenlichaam en wist je dat je met een goede beentraining ook een hormonale (testosteron) respons krijgt waar je je benefit mee doet voor het bovenlichaam ? Frequentie is even belangrijk als intensiteit. Het is maar een idee maar met een upper body/lower body schema voor 4 dagen train je zowel je boven als onderlichaam 2x per week en dat is prima voor hypertrophy (spiergroei) . Je kan ook je split programma blijven volgen maar dan zou ik dit toch meer gestructureerd doen. Online of op you tube vind je wel geschikte schema's.
  26. Sinds mei ben ik weer met regelmaat in de sportschool te vinden, na een afwezigheid van ruim 13 jaar. Nu vind ik het lastig om te bepalen wat goed voor me is. Momenteel ga ik minimaal 5 dagen per week en doe ik per dag 2 spiergroepen met soms benen en of abs er extra bij. Ik probeer hierin per spiergroep een max van 3 a 4 oefeningen te doen met 4 sets van 6-10 reps Mijn schema ziet er grofweg zo uit, ik ga niet in details treden over welke oefeningen ik dan doe maar gewoon per spiergroep. Dag 1: Borst, Biceps, Abs Dag 2: Schouders, Benen en enkele oefeningen specifiek voor traps. (Face pull, Barbel shrug of twee van de andere bekende oefeningen voor de traps) Dag 3: Rug, Triceps, en enkele oefeningen specifiek gericht op je vleugels ( Bijvoorbeeld Straight arm lat pull-down of one handed rows) Dag 4: Herhaling van dag 1 maar dan in ander volgorde en eventueel andere oefeningen. Dag 5: Herhaling van dag 2 maar dan in ander volgorde en eventueel andere oefeningen. Dag 6: (Deze is niet iedere week maar mocht ik zin hebben ) Herhaling van dag 3 maar dan in ander volgorde en eventueel andere oefeningen. In principe pak ik geen rustdag, dit is meestal in het weekend, daar waar ik van ma t/m vrij train neem ik vaak op zaterdag rust en doe ik de zondag wat rustig aan met meer een full body workout. Is dit een goed schema of ben ik teveel aan het doen? Ik ben bang als ik dus iedere spiergroep maar 1 keer per week train dat het niet snel genoeg gaat. Vooral omdat ik weer aan het opbouwen ben. Spiermassa is sinds mei wel aanzienlijk gegroeid, weliswaar met hulp van wat middeltjes maar toch. Alle tips zijn welkom!
  27. Full body schema voor beginners

    Wat voor schema zouden ze gebruiken om zo snel droog te worden? Iemand een idee? Link heb ik hieronder geplakt. https://shrinke.me/8HBJw
  28. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Ha Berry, Hoe was je cycle verder nog gegaan? Ben benieuwd naar je ervaring. Heb zowel een rad als een lgd cycle gedaan maar solo zonder te stacken. Ben benieuwd naar de stack van rad en lgd.
  29. Full body schema voor beginners

    Dit schema ziet er al veel beter uit Mattijs. Bench press en squat kan je ook leren met de smith machine. Shoulder press machine kan je ook doen. Veel succes
  1. Load more activity