Advertentie:

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Effe voorstelle

    Hoy Bedankt man neen hoor net niet haha al een eindje bezig met sportieve groeten
  3. PPL Split Tips

    Hoi Sani, In mijn optiek zou ik op je benen dagen, nog een soort Hip extension oefing erin doen, zoals (romanian) deadlift, Hip trust of zoiets. En sowieso iets meer Hamstring gerichte oefeningen, nu heb je alleen Hamstring curls 2 keer, de rest is wel meer gericht op je quads. Woensdag zou het wel 1 setje minder kunnen met de biceps denk ik. Ook zou ik vrijdag nog sowieso 1 setje schouders inplannen en zaterdag of de bent over row of de dumbell row skippen
  4. Effe voorstelle

    Hoi Darius, Welkom hier! Niet net begonnen zo te zien 👍
  5. begonnen met de sportschool

    Toch alweer 2kg erbij! Wat voor schema volg je nu?
  6. PPL Split Tips

    Hai, Ik train nu zelf met een PPL split schema voor 6 dagen in de week. Hebben jullie nog tips om deze te optimaliseren? (Alles 3 sets 12 reps) Maandag: Hacksquat Walking Lunges Zittend Ham Curls Calf Raises (Smith Machine) Buikspieren Dinsdag: Dumbell Press Chest Incline Bankdrukken Fly Machine Cable Crossover Laag Viking Press Dumbell Side Raise Dumbell Shoulder Press Tricep Rope Pulldowns Skull Crushers Woensdag: Bent Over Row Seated Row Lat Pull Down Rear Delt Preacher Curl Hammer Curls Bicep Curl Donderdag: Squats Legpress Liggend Hamstring Curl Leg extensions Calf Raises (Smith Machine) buikspieren Vrijdag: Bankdrukken Incline Machine Press Cable Flys Lower & Upper Fly Machine Tricep Rope Pulldowns Skull Crushers Zaterdag: Lat Pull Down Seated Row Bent Over Row dumbell row facepulls Preacher Curl Bicep Curl
  7. Effe voorstelle

    Hoy iedereen wil mij zelf even voorstellen Mijn naam is darius afkomstig uit oostende bij deze train ik volgens de oldskool mentzer stijl HIT. Ik ben 176cm groot en weeg momenteel op de schaal van Richter 95kg zou graag naar 105 gaan en zo verder uitbouwen. VID_20220721_045515.mp4
  8. begonnen met de sportschool

    Toestand op 17/08/22 smartwatch: lichaamsvet: 16.3% skeletspier: 32.5 kg vetmassa: 11.8 kg bmi: 21.9 lichaamsvocht: 44.6 kg BMR: 1682 kcal slimme weegschaal in de sportclub: gewicht: 72.6 kg vetmassa: 18% spiermassa: 77% botmassa: 4% bmi: 22.4
  9. Last week
  10. Pre workout

    https://mixi.mn/?a=216266&c=8425&p=r Hallo allemaal, Iemand bekend met dit product? https://mixi.mn/?a=216266&c=8425&p=r Het heet Testogen, en zou je testosteron ondersteunen en je energie, prestatie, spiergroei, libido en vetverlies verbeteren. Het lijkt mij wel interessant, dus als mensen ervaring hebben met dit product zou ik die graag willen horen. Groetjes Hank
  11. Mctropin low

    Beste BBers In het begin was mctropin nog goed de waarde van dit product is ernorm gezakt ik lees meer en meer post op forums dat het ondergedoseerde troep is aan het worden of is al troep. Welke ug merken zijn er dan nog betrouwbaar op de markt dag van vandaag ? Met sportieve groeten Mentzer
  12. Bezig met mijn blogs bijhouden en de top5 samenstellen 

    Wat is het beste Proteïne?

    Wat zijn de meest gewilde pre-workout?

    Welke creatine zijn nu hot?

    Wat zijn de beste en leukste gadgets van nu ?

  13. Ligandrol kinderwens?

    Hallo allemaal, Mijn vrouw en ik hebben een redelijke kinderwens uitgesproken en ik sta te twijfelen of ik nu nog een sarms kuur wil proberen. Weet iemand van jullie of het LGD schade kan brengen aan je zaadcellen?
  14. Ik ben op zoek naar een bodybuilder die in de avond van 1 september een performance wil doen tijdens een evenement voor Amsterdam Fashion Week (betaald natuurlijk!). Wie vindt dit leuk om te doen? Meer details en info bij interesse!
  15. Sarms vloeibaar of capsules

    Hey iedereen, Wat zouden jullie aanbevelen als een eerste sarmskuur? En is liquide beter dan capsules? Ik zou eerst nog willen cutten om nadien lean massa op te bouwen. Groetjes
  16. Pijn aan rechter zijkant buik na sporten

    Tijdens mijn training had ik nergens last van, alleen nu (de volgende ochtend) en ook echt alleen als ik mijn biceps aan span.
  17. Pijn aan rechter zijkant buik na sporten

    Nee dat is in ieder geval niet normaal Die steek in de zijkant van je buik is dat nu of tijdens de training ? Het kan zijn dat je tijdens de dumbell oefeningen ook je buikspieren hebt gebruikt waardoor je daar nu ook spierpijn hebt
  18. Hallo, Ik heb gisteren gesport en heb veel spierpijn. Nu is het probleem als ik mijn biceps aanspan krijg ik een enorme steek in de rechter zijkant van mij buik. Hoe komt dit en is dit normaal? (Ik heb alleen kracht training gedaan: denk aan, bankdrukken, oefeningen met dumbells en oefeningen met apparaten vooral voor schouders)
  19. Peds

    Hi,mates. Where are buying peds,sarms in NL? Here is a lot of online shops,but I not trust them. Any recommendation? You can text me by email: andrius.petrikenas@gmail.cim
  20. Voorstellen en hulp gevraagd

    Hallo Jeff, wellicht kan je iets meer info geven: lengte, gewicht, totaal vet percentage? je doel van je workout? Afvallen, sterker worden? Spiermassa bouwen? Hoeveel Kcal is je inname per dag? ik lees Dieetshakes. hoe is je verdeling eiwitten vet en koolhydraten? spiermassa aankomen en groei is moeilijk tijdens calorie te korten. ik ben net als jij langere tijd bezig met sporten en afvallen, afgelopen maand 2.4 kilo afgevallen waarvan 1.9 kilo vet en 0.5 kilo vet vrije massa. ik verlies dus ook Spiermassa. Wellicht kunnen we met meer inzicht over je voeding en doelen je beter advies geven
  21. Voorstellen en hulp gevraagd

    Mijn overload is heel verschillend, de een keer gaat het super en dan kan het zo maar eens te zwaar worden. Daarom ben ik ook aan de pre workout gegaan om te hopen dat dit beter zou werken heb er verschillende gebruikt met en zonder cafeïne maar voel er geen verschil door. mijn visceraal vet is 12 maar lukt ook niet om deze naar beneden te krijgen. Blijft al een jaar op 12 staan heb om de 6a 12 weken een afspraak in de sportschool om mijn schema aan te passen
  22. Nieuw trainingsschema

    Bedankt voor je reactie Scato! Dan ga ik dat gewoon op deze manier doen alleen wel inderdaad wat minder oefeningen voor de armen daar heb je een goed punt. Dan kan ik nog wat anders erbij pakken, bedankt voor de tip! Wat jij zegt is wellicht voor over 11 weken een optie om het op die manier te doen die hou ik zeker in gedachte. Ik zal over een tijdje mijn vorderingen hier nog wel posten en hoe het schema bevalt, nogmaals bedankt in ieder geval en alvast een fijn weekend toegewenst!
  23. Earlier
  24. Voorstellen en hulp gevraagd

    Hey welkom, Allicht zullen je spieren wat verscholen liggen onder een laagje vet als ik je post lees. Hoe gaat het met je progressieve overload ? Kan je nog elke week of 2 weken ligt verhogen in gewicht en of reps/sets ? Als dat niet zo is zou ik dringend variatie in je oefeningen brengen zodat je spieren opnieuw geprikkeld worden. Geraffineerde suikers zo veel mogelijk vermijden en indien mogelijk ook stress niveau zo laag mogelijk houden. Soms kan een weekje rust ook nieuwe impulsen geven en weer de motivatie om er tegenaan te gaan. succes
  25. Voorstellen en hulp gevraagd

    Hoi Jeffrey, Welkom hier. Na een jaar zijn de beginners gains voorbij, en gaat het wat langzamer, belangrijk is denk ik dat je voeding goed is, je voldoende rust pakt en consequent blijft trainen. Dan ga je langzaam maar wel resultaat zien. Je kan niet binnen een paar maanden een droomlichaam hebben, dat duurt veel langer. Persoonlijk zou ik van de tabletten afblijven en zoveel mogenlijk voedingsstoffen uit je eten te halen. Pre workout heb ik ook nog nooit gedaan, volgens mij zijn dat gewoon een berg suikers die je kortstondig heel veel energie geven en vervolgens krijg je enorme dip. Gewoon rustig door blijven gaan en niet teveel naar mensen om je heen kijken. Succes met trainen👍
  26. Nieuw trainingsschema

    Zal niet weten waarom het niet kan, Ik heb tijdje geleden ook zoiets gedaan, 3 per week fullbody trainingen Benen, borst, schouders, Rug. En dan nog 2 dagen de kleine groepen, kuiten, armen en buik. Wat je zegt vond ik ook erg lekker, dat je je op de grote spiergroepen lekker kom focussen. Persoonlijk zou ik alleen niet dan alleen me armen zoveel trainen, ik ben van mening namelijk dat 9 setjes voor je armen meer dan zat is, gezien je deze ook nog veel meepakt met de compound oefeningen, dan zal je ook nog bijv je kuiten en/of buik en/of buikspieren en/of onderarmen erbij kunnen pakken. Succes in ieder geval 😀
  27. Iemand een plek waar je nog de stacker pro van mactropin kan halen vertrouwbaar website ?
  1. Load more activity
  • Berichten

    • Hoy    Bedankt man neen hoor net niet haha al een eindje bezig met sportieve groeten 
    • Hoi Sani, In mijn optiek zou ik op je benen dagen, nog een soort Hip extension oefing erin doen, zoals (romanian) deadlift, Hip trust of zoiets. En sowieso iets meer Hamstring gerichte oefeningen, nu heb je alleen Hamstring curls 2 keer, de rest is wel meer gericht op je quads.   Woensdag zou het wel 1 setje minder kunnen met de biceps denk ik. Ook zou ik vrijdag nog sowieso 1 setje schouders inplannen en zaterdag of de bent over row of de dumbell row skippen
    • Hoi Darius, Welkom hier! Niet net begonnen zo te zien 👍
  • Sponsors