Advertentie:



Krachtforum

Forums

  1. Nieuws en mededelingen

    Hier worden al het nieuws en mededelingen geplaatst.

    144
    posts
  2. Introductie

    Ben je nieuw op het forum en wil je een goede start? Maak dan hier een introductie van jezelf om je voor te stellen aan de rest van de leden.

    749
    posts
  3. Algemeen

    Dit is de plek voor algemene fitness praat.

    1,410
    posts
  4. Other sports

    Here you can discuss other sports then fitness / bodybuilding.

    61
    posts
  5. Praathoek

    Hier kun je over van alles discussiëren, ook niet fitness gerelateerde onderwerpen zijn toegestaan.

    246
    posts
  6. Marktplaats

    Heb jij trainingsmateriaal wat je wilt verkopen of ben jij juist op zoek naar trainingsmateriaal? Dan is dit de categorie die jij zoekt.

    2
    posts
  • Berichten

    • Misschien heb je hier wat aan   
    • Hoi allemaal,   Nu met de quarantaine leek me het een mooi moment om thuis wat te gaan sporten, alleen ik heb het idee dat ik dit niet helemaal goed aanpak. Ook raak ik vaak in de war door alle verschillende termen voor verschillende handelingen dus bij deze alvast excuses als ik iets verkeerd benoem.   Daarnaast ben ik nogal lang en vraag ik me af of ik het goed doe, en of iemand misschien tips heeft voor bepaalde oefeningen of een simpel trainingsschema?   Ik ben 1,99m en weeg op dit moment 89kg. Ik doe sinds een paar weken minimaal 4 dagen per week thuis het volgende:   - 3x 15 situps - 4x 15 bicep curls (6KG) - 3x 10 tricep extensions (6KG) - 3x 15 dumbell floor press (6KG) - 3x 15 squats   Heeft iemand misschien tips, verbeterpunten, bepaalde oefeningen die ik wel/niet moet doen? Ik zou het erg op prijs stellen!   
    • Persoonlijk zou ik er voor de benen nog wat single leg oefeningen in doen, bijv bulgarian split squat en Lunges, en misschien nog iets voor de kuiten. Voor de bicep nog een cheat Curl met een (EZ) barbell.   Edit: zie nu dat je om en om traint met barbell en dumbells dus dan vervalt me laatste zin
  • Sponsors