Advertentie:

Krachtforum

Forums

  1. Nieuws en mededelingen

    Hier worden al het nieuws en mededelingen geplaatst.

    130
    posts
  2. Introductie

    Ben je nieuw op het forum en wil je een goede start? Maak dan hier een introductie van jezelf om je voor te stellen aan de rest van de leden.

    655
    posts
  3. Algemeen

    Dit is de plek voor algemene fitness praat.

    1,271
    posts
  4. Other sports

    Here you can discuss other sports then fitness / bodybuilding.

    56
    posts
  5. Praathoek

    Hier kun je over van alles discussiëren, ook niet fitness gerelateerde onderwerpen zijn toegestaan.

    204
    posts
  • Berichten

    • Als ik 't zo lees zit je al IN de overtrainingsfase. Zoals al eerder gezegd: LUISTER NAAR JE LICHAAM Hansie. Laat 't niet zo ver komen dat je lichaam een shut down als noodmaatregel in de strijd gooit. Een paar weken rust lijkt me eerder raadzaam in jouw geval. Niks mis mee. Ook die supersets zou ik even achterwege laten. Goed uitgevoerd zijn supersets een boven gemiddelde belasting en zullen nu een averechts effect hebben. Stevig uitrusten en goed eten; zonder dwang!   Hou je haaks!
    • Thanks. Denk dat ik deze week het bij 1 training ga laten. Loop wat  tegen overtraining aan en lijf wil even niet mee. (verhoogde hartslag in rust, geagiteerd, vlugger hijgen, vlekken voor de ogen...) Maandag terug met frisse moed beginnen en toch wat minder tot het uiterste gaan. nog 2 herhalingen in de tank laten i.p.v. het onmogelijke te willen. Denk van biceps en triceps superset te maken. Toch weer paar minuten gewonnen dan.
    • Idd ook mijn werkwijze. Twee oefeningen a.h.w. ineenvlechten. Eigenlijk een soort supersets, zij het in een rustiger tempo. Laat je niet gek maken door internet Hansie. Bepaal zelf wat goed voor je is en houdt je daarbij. Straks doe je zo veel dat je overtrained raakt en ben je verder van huis. Maak de hoeveelheid oefeningen op maat. D.w.z. train niet meer dan dat je aankunt. Langzaam maar zeker wordt je sterker, meer geroutineerd en kun je je schema aan gaan passen. Hardlopers zijn doodlopers Hansie. Lekker je eigen ding doen; houdt je enthousiasme vast en 'stay hungry'! Ooit kom je daar waar je zijn wil.   Succes kerel!
  • Sponsors