Advertentie:



Bodybuilding and fitness forum

Forums

  1. Oefeningen

    Dit forum is bedoeld om bijvoorbeeld vragen te stellen over een bepaalde oefening.

    753
    posts
  2. Vetverbranding en conditietraining

    Voor vragen over het verbranden van lichaamsvet en/of het verbeteren van je conditie.

    263
    posts
  3. Voeding

    Leer hier alles over de juiste voeding voor de allerbeste resultaten.

    1,219
    posts
  4. Krachttraining

    Hier is alles te vinden over krachttraining

    671
    posts
  5. Logboeken

    Hier kan je een logboek starten over je vorderingen.

    981
    posts
  6. AAS

    Discussieer en deel informatie over het gebruik van (androgene) anabole steroïden.

    619
    posts
  7. Powerlifting en gewichtheffen

    Discussieer over deze en andere krachtsporten.

    110
    posts
  8. Gemoed en Motivatie

    De categorie om jezelf en je forum leden gemotiveerd te houden

    163
    posts
  • Berichten

    • Ja dat dacht ik ook al haha, zal ik wel even een Supersetje bicep&tricep bij allebei de trainingen erin lassen  Zal denk ik wel ten koste gaan dan van een bepaalde oefening(en), was nu al ruim uurtje bezig. En merk toch wel dat dat (voor mij) te lang is.   Bedankt voor de Feedback!
    • Yes, altijd doen! Als dat punten zijn die jij wilt verbeteren, die extra pakken.

      Kan op meerdere manieren, met extra gewicht, extra reps of kortere rustpauzes. (intensiteit moet hoog zijn!)
    • Ik zou ze altijd los erbij pakken, met compound oefeningen pak je ze altijd maar een minimaal percentage mee.    Succes! 
  • Sponsors