Advertentie:

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 22-05-18 in all areas

  1. 3 points
    Nog geen jaar geleden heb ik deze post opgestart omdat ik met het idee speelde om aan een wedstrijd mee te doen en vandaag was de dag. De eerste keer op een podium om te tonen waar ik maanden voor gewerkt heb. De ervaring was top en het resultaat maakte het af: een 2e plaats! Dit is ook allemaal dankzij @P2I die mij vanaf de start top begeleid heeft. Kan hem hier niet genoeg voor bedanken en zou heel graag verder met hem samenwerken om te kijken wat we allemaal nog kunnen bereiken! Ik had deze 'journey' liever uitgebreider gedocumenteerd, maar het ontbrak me aan tijd. Het zijn heel intensieve maanden geweest, zeker de laatste weken, but I loved every second of it! Hier enkele foto's van vandaag!
  2. 2 points
    Heel gaaf Jolien! Gefeliciteerd met de 2de plaats dat geeft vast nog meer motivatie!!
  3. 1 point
    Toch beetje schaamrood op de kaken, was vergeten update te plaatsen. Gewicht zit inmiddels of 74kg, en had vooraf (kom van 95kg) verwacht dat vet dan wel weg zou zijn maar helaas zit er nog wel een aardig randje aan. We gaan dan nog maar even rustig door met cutten. Mijn aangepaste "lifestyle" begint overige steeds natuurlijker te voelen, daar ben ik wel blij mee.
  4. 1 point
    Je kan meer behalen als je meer varieert in je trainingen o.a. Je hebt verschillende vormen van stimulatie voor spiergroei. Nu ga je echt op die kracht en progressieve overload gaan werken in de 6-8 rep range. Maar je borst is na 1(mss 2) oefeningen van 4*6 echt uitgeput. Die 3e oefening ga je echt niet meer voldoende stimulatie teweeg brengen. Dan ga je beter over naar metabollic stress van de spieren, door ze echt te gaan uitputten door bvb hogere reps (met zware gewichten), supersets, dropsets. Ook af en toe eens onder een andere hoek enzo beginnen werken kan ook extra muscle damage teweeg brengen. Daarbij zorg je steeds dat je in een calorie overschot zit. Ga ook niet te hoog in calorieoverschot. Hoe sneller je vet aanzet, hoe minder goed je lichaan reageert op de spiergroei
  5. 1 point
    Top! Ik kende die nog niet. Altijd leuk zo
  6. 1 point
    Ik had al eens eerder gepost dat ik scoliose had. Ik ben trots op mijn armen. Maar ik train dan ook met mijn favoriet. En dat is de expander. Alleen met mijn rugspieren wil het niet zo lukken.
  7. 1 point
    Het was een prachtige dag, met een fantastisch resultaat! Ik heb ook genoten van de samenwerking, en we gaan zeker verder Nog eens proficiat met je 2e plaats!