Advertentie:

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/14/2019 in all areas

  1. 2 points
    Hey mensen, Fit en ik hebben eens zitten brainstormen en door de vele vragen hebben we dus bij deze een 4 dagen split schema opgesteld. Dit schema kan je alleen zien en openen als je daadwerkelijk een account hebt op dit forum. Succes mensen, het is een pittig schema en draait om maximale groei. Dit schema is niet gefocust op kracht, maar op algeheel groeien van de spiergroepen. Wil je dat 1 spiergroep harder groeit dan de ander (omdat hij in proportie achterloopt)? Dan pak je die spiergroep 2 keer per week en de rest 1 keer per week. Veel trainingsplezier en melkzuur haha! Trainingsschema beginners-semi gevorderd - 4 dagen split.docx
  2. 1 point
    Laatste update van deze log: ik heb vrijwel alle kracht behouden maar wel met iets minder reps. Inmiddels zit ik aan een volgende kuur en zal daar een nieuw blog voor openen. Wat betreft deze kuur: het was het eerste ‘ kuurtje” na 3,5 jaar naturel trainen en is zeer goed bevallen. Ik reageerde er behoorlijk goed op maar dat had ik al verteld in me updates. Ik ben twee weken na einde kuur begonnen met een korte cut om wat vet kwijt te raken. Ik zat toen 2 weken in de nakuur en dus was het testosteron nivo lekker hoog. ( anders zou ik zeker gewacht hebben, maar heb bij mijn bron gevraagd wat het beste moment was). Nou die cut ging als een raket, met 4 weken net zo droog als ik begon. Het is dus zo dat dat LGD bij mij wat vocht vast hield en dat gaf een vertekend beeld. ( leek vetter). Uiteindelijk heb ik ongeveer 2 kilo gewonnen. Dit was in 12 weken nooit gelukt zonder de sarms. Een beginnen red wel een kilo of 4, maar ik train al wat langer en Zoals eerder gezegd hou ik alles tot in de puntjes bij. Dus ik kan wel met zekerheid zeggen dat het rond de 2 kilo is, waar ik superblij mee ben. Omdat ik lang ben zie je natuurlijk niet van: zo hey, er zit 2 kilo bij! Nee, dat niet maar het is gewoon net weer allemaal wat beter. Ik heb ook geen last gehad van een dip, libido vermindering of wat dan ook toen ik gestopt was. Top! verder heb ik blijvend ongeveer 10 tot 15 kilo op mijn bankdruk kunnen bijschuiven, dat is mischien nog wel het gekste van het hele verhaal haha. Mijn bron is ook actief op dit forum en die heb ik voor, tijdens en na foto’s gestuurd. Omdat ik ze niet op internet wil zetten ivm herkenbaarheid kan hij wel bevestigen dat het gewerkt heeft 💪🏻 Tot zover deze log 🤩 gr Sander.
  3. 1 point
    Ik zou op jou leeftijd alleen nog wel uitkijken, je bent nog in de groei. Er geldt niet voor niets de regels in de sportschool van 16+.
  4. 1 point
  5. 1 point
    Mijn mening over dat soort dingen is dat je je daar wel zorgen om kunt maken, maar dat dat totaal geen zin heeft. DAT zorgt alleen maar voor stress die dus ook weer hormonen in de war kan gooien. Sommige mensen roken hun hele leven geen sigaret en krijgen longkanker en mijn opa rookt inmiddels 71 jaar en zijn longen zijn "gezond". als je ergens voor gevoelig bent, krijg je het toch wel, of je nou verschrikkelijk oplet of niet. Lang verhaal kort: Dikke tip van mij! Doe geen dingen die je niet wilt doen en verwijder zoveel mogelijk negatieve teringzooi uit je leven en leef lekker je leven. Trainen, lekker slapen, en fijn eten. En daarmee bedoel ik dus; eet lekker je blikjes makreel. Das gezonde vis. Fuck it
  6. 1 point
    Dan schuif je natuurlijk de dagen gewoon op. Dan doe je zeg maar 1 dag langer over je split. Geen zorgen over maken dus, gewoon zorgen dat je de dagen achtereenvolgens afwerkt
  7. 1 point
    Bij elk schema vermelden wij wat het doel ervan is, dus je kunt dan zelf kiezen welke split en doel bij jou past.
  8. 1 point
    Hoi batman, @Shorty en ik zijn bezig om een aantal schema's in elkaar te zetten. Wanneer deze klaar zijn plaatsen we deze online!