Advertentie Bodyengymshop

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 25-04-17 in all areas

  1. 4 points
    De upgrade is al klaar! Het zat meer mee dan gedacht !
  2. 3 points
    Nog eens een korte update! Vandaag bovenlichaam en core gedaan en moet zeggen dat bovenlichaam steeds beter gaat. Is namelijk niet mijn favoriete onderdeel omdat ik merk dat dit mijn zwakke punt is. Ben vooral 'fier' op mijn buik, want spieren komen hier mooi (en vrij makkelijk) door!
  3. 2 points
    Ja ik denk het wel. Stilzitten op de bank en eten wat je eten kan. Chips, koekjes, maar probeer wel een beeeetje op de eiwitten te letten. Vanochtend het gips er af gehaald in hetziekenhuis thank god. Nu weer oefenen met lopen en oefeningen doen voor de enkel.
  4. 2 points
    Hallo, Ik ga even wat kuur logjes maken voor jullie die ik vorig jaar gedaan heb naar mijn wedstrijd toe, tijdens mijn wedstrijd kuur en erna mijn rebound. Dit is mijn kuur log van mijn 1e blast. Veel lees plezier. Vorige jaar gestart na hele tijd off te zijn geweest met Test, Bold, tren voor 16 weken allemaal dezelfde gear hele kuur gebruikt en nogsteeds( mag volgens mij niet genoemd worden, dus doe ik maar niet😁) Week 1-16 -test e 600 mg Ew -Bold 800 mg Ew -tren 400 mg Ew -hgh 4 iu 5/2 -insuline 8 iu Pw 4 weken op 4 weken af.(dus 2 x insu gedaan in de 16 weke) Mijn start gewicht was 88 kg met 18% vet. De eerste 4 weken waren echt zieke weken, kwam hierin al zeker 10 kilo aan. Dat gewicht liep op tot de 105 kg rond week 10. Mijn kcal inname begon op 3200 kcal dag 1 en steeg naar 5700 kcal clean food. De opvolgende 6 weken bleef mijn gewicht ongeveer gelijk, maar mijn vet daalde drastisch naar 11 %, ik begon weer abbs duidelijk te zien na tijden😁😎! Na 16 weken, ben ik gaan cruisen op 1 ml test e voor 8 weken. Meer logjes volgen later.
  5. 2 points
    Ik ga er enkele posten als ik eens op mn pc zit wel een leuk topic idee!!
  6. 2 points
    Hierbij een kleine voortgangsfoto. Links was ergens eind 2013 rechts is een recente foto. Thanks! Ben er inderdaad prima tevreden mee, maar kan natuurlijk altijd beter
  7. 2 points
    De bovenste foto van de buik is van nu en de onderste foto van 3 maanden geleden. Mijn favoriete oefening is de russian twist en de side plank met gebogen benen. Zie foto.ë
  8. 2 points
    De pot van vanavond: snelle en gezonde wok met kip en cashews!
  9. 1 point
    Training dag. Chest/triceps/schouders Had een heavy dag borst gisteren. Ging niet zo lekker als Normaal, gestopt met roken en al paar dagen last van mijn strot. Toch gegaan tot voor mij de max die dag. Bankdrukken 3 x 5. 100 kg, 110 kg, 120 kg Smal bankdrukken 4 x 8. 60 kg, 70 kg, 70 kg, 80 kg Shoulder press machine. 3 x 5. 40 kg, 50 kg, 60 kg Triceps cable pushdown. 3 x 8. 10 kg, 12,5 kg, 15 kg. Side raises dumbell. 4 x8. 10 kg, 10 kg, 12 kg, 12 kg
  10. 1 point
    Hallo allemaal, Bij deze stel ook ik mezelf maar even voor, mijn naam is Wesley en ben 27 jaartjes jong. Sinds een jaar of 3 heb ik besloten mijn leefstijl drastisch om te gooien , ipv alles doen wat voornamelijk ongezond voor me was en van mij een scharminkeltje van 56 kilo overliet ben ik als betere invulling gaan fitnessen en er des Tijds zo van gaan genieten dat ik inmiddels op een gemiddelde 70 kilo zit met een vetpercentage van zo'n 10%. Na een stop van zo een half jaar ivm een dip qua trainen en het prachtige vaderschap heb ik sinds een aantal maanden de draad weer opgepakt en kruip weer richting mijn oude niveau(wat viel het tegen de eerste keren weer trainen!) Behalve gezelligheid en het delen en ontvangen van tips en trucs ben ik wel benieuwd naar hoe en waarom de passie voor fitness/verandering is ontstaan bij sommige van ons. Ik snuffel hier en daar lekker rond en hoop op nuttige contacten. Greatzzz
  11. 1 point
    Bedankt voor het warme onthaal en de felicitatie Dat kun je wel zeggen, krachttraining en jezelf alsmaar positief zien ontwikkelen is een van de mooiste dingen die er is. In jou geval des te belangrijker om dit lekker vol te houden(heb even gespiekt bij je logboek en dat zag er Goed uit zeg ) Hopelijk gaat het nu beter met de medische klachten??!! Ik wil indd wel een logboekje bij gaan houden met een stukje geschiedenis,het Heden en de toekomstprogressie. de grootste stap is al geweest qua groei maar er zal toch nog meer verandering plaats gaan vinden ga ik van uit. Wanneer de tijd het toelaat ga ik dus zeker wat leuks opzetten.
  12. 1 point
    Haha! Komt Goed, ga even deze week wanneer ik vrij ben kijken wat ik kan doen met mijn gespierde kop
  13. 1 point
    Pic moet ik nog even over nadenken, vanwegen mijn werk
  14. 1 point
    Voor de smoothie-lovers: 150 gram magere platte kaas / kwark 100 gram ananas 4 medium grote aardbeien 20 gram forest fruit whey poeder 100 ml water Alles samen in de blender, goed mixen En geniet ervan
  15. 1 point
    Klopt, maar omdat je dat minder vaak tegenkomt in de gym tegenwoordig. Pull-up is ook groot deel techniek en er naartoe werken. En een zwakke punt is net leuk om aan te werken dat is pure motivatie
  16. 1 point
    Doel is om overal eigenlijk een mooie bespiering te hebben. Bovenlichaam doe ik eigenlijk niet graag, want dat is echt m'n zwakke punt. Hier heb ik wel 'extra' doelstellingen zoals kunnen optrekken en pompen, iets wat veel vrouwen niet kunnen naar het schijnt
  17. 1 point
    Thanx Thanx, je zit er bovenop het zo te merken
  18. 1 point
    Ziet er erg goed uit! 👌 Je bent echt goed bezig.wat is je doel verder nog? En waarom doe je graag je bovenlichaam?
  19. 1 point
    Is goed te zien ook! Mag je best trots op zijn haha
  20. 1 point
    Een shake vult mij niet voldoende. Je lichaam heeft minder moeite/ tijd nodig om vloeibare producten af te breken en op te nemen, waardoor je 1) het thermisch effect van de voeding verminderd en 2) minder lang een vol gevoel hebt. dus vast voedsel heeft mijn voorkeur. ook omdat ik zoals @Jolien graag knabbel
  21. 1 point
    Ga zeker niet ontkennen dat dit niet lekker kan zijn, want op de foto ziet het er me echt goed uit! Bedoelde met mijn comment vooral dat ik graag knabbel/kauw op dingen. Het zit waarschijnlijk tussen mijn oren Zolang wat je eet/drinkt maar smaakt, dat is het voornaamste!
  22. 1 point
    1-2 weken overbruggen mag geen probleem geven zolang je blijft gezond eten dan. van spiermassa ga je niet te snel kwijtraken. je kan eventueel 3x per week een bodyweight routine doen van enkele minuten of een bodyweight HIIT
  23. 1 point
    Ik ben heel blij dat deze discussie is gestart! Het is misschien erg om van mezelf te zeggen, maar ik durf niet te lang op vakantie te gaan omdat ik dan te vaak m'n trainingen zou overslaan. Een lokale gym zoeken is dan inderdaad wel een goede oplossing voor de tijd dat je daar bent. Het is overdreven, maar ik heb meteen het gevoel dat al mijn effort teniet gaat als ik eens een week zou overslaan hehe
  24. 1 point
    Is ook helemaal zo voor mij! Ik kijk echt elke moment van de dag uit naar eten. Nu ben ik nog aan het genieten van m'n ontbijt, maar van zodra dat op is denk ik al aan m'n snack van 10 uur
  25. 1 point
    ga ik ook eens proberen, zo havermout eten is niet te doen.. deze is lekker voor 's middags na de training; - banaan - kiwi - mix ingevroren blauwe bes/ framboos. lekkerrr koud. - schep whey - magere melk - 2 scheppen magere kwark ook in deze volgorde in de beker mikken en mixen die handel. wel even de banaan in stukken breken anders krijg je van die rommel met mixen.. et les résultats;
  26. 1 point
    Hey iedereen, dmv video's gaan jullie mijn progressie kunnen volgen. Kben geen ervaren video maker dus wees niet te hard voor me! Ben begonnen aan 109kg vorig jaar en zit nu net onder de 100kg! We gaan door tot 90kg! Plaat gerust een reactie of een mening! Gr
  27. 1 point
    Dat is wel ene punt waar ik nog niet aan gedacht heb.. Ik neem je inzicht zeker mee naar de onderzoeken die er komen! Ik hoop alvast dat het iets met m'n voeding te maken heeft en met een aanpassing aan m'n dieet kan worden opgelost! dankje
  28. 1 point
    Hier nog eentje waar ook m'n vriend echt gek van is! @P2I, ik eet wel vlees maar kook toch ook regelmatig vegetarisch. Je receptjes gaan in mijn archief! en die pannenkoeken probeer ik vandaag nog Zoet-pikant varkensvlees met broccoli.pdf
  29. 1 point
    Of noten. 100 gram cashewnote = 600 kcal. Zitten wat meer vetten in, maar opzich prima. Pindakaas is ook top. Of zoals ik vroeger deed: 300ml volle melk 2 grote eetlepels pindakaas 1 scoop weightgainer van merk X 1 scoop eiwitshake van merk X 300gram magere franse kwark 1 banaan Nachtje in de koelkast en opdrinken:)
  30. 1 point
    Hallo, ik ben Rik, 27 jaar en een x aantal jaar fanatiek bezig met voeding en bodybuilding.Op mijn 20e besloten om een gym in te duiken en per direct eraan verslaafd en nooit meer langer als 2 a 3 achter elkaar er niet geweest door vakanties of tussendoor een break. Na 3 jaar het te combineren met feesten, zuipen en permabulk de omkeer gemaakt en voeding eens aan te pakken. Nu al ruim 4 jaar op schoon voedsel buiten de ene cheatday per week om😁🙈!Afgelopen maart de Jbc 2017 gedaan als 1e wedstrijd en een ervaring rijker. Al mijn puppy vet eraf gekregen en nu weer schoon aan het bouwen aan een knal fysiek voor volgend jaar JBC. Was buiten de prijzen gevallen ( kwam 10 kilo massa te kort) en ga volgend jaar met een stuk meer massa terugkomen.Jullie gaan meer van mij horen op dit forum, zal binnekort een wat duidelijkere log maken wanneer ik weer aan het blasten ben. Keep you on pointstats: 1.87 m 96 kg8 a 9 % vet (gemeten met 4 punts meting)
  31. 1 point
    je traint je spieren niet met voedingssupplementen. Je traint ze door je workout.* Je herstelt ze door te rusten en voldoende voedingsstoffen ter beschikking te stellen aan je lichaam tijdens de herstelperiode. je kan dit perfect doen met volwaardige voeding. Maar zoals echter eerder gezegd, kan dit soms beperkend zijn in een cut. Dan komen whey shakes e.d. wel van pas. zelf gebruik ik wel steeds elke morgen L-carnitine en 30 min voor de workout. Deze zorgen dat je vet sneller kan afgebroken worden en gebruikt worden als energie voor je lichaam. een whey shake gebruik ik graag na de workout, omdat ik snel voedingsstoffen wil geven aan mn lichaam, maar op dit moment echt geen honger heb. Meestal eet ik dan een goede maaltijd 30 min - 1 uur na de workout
  32. 1 point
    Altijd leuk lager vp:)
  33. 1 point
    Dit is niet echt een goed schema als ik eerlijk ben. Ook ben ik van mening dat je altijd benen moet trainen. Fietsen is heel anders dan krachttraining. Ook mis ik bijvoorbeeld wanneer je buik doet? Welke oefeningen doe je bijvoorbeeld voor welke spiergroep? Doe je wel de grote 3 bijvoorbeeld? Je zou eerder aan een upper / lower body gaan denken als ik jou was. Zo train je toch alles ook benen wat erg belangrijk is voor je groei
  34. 1 point
    Als Belg ben ik niet vertrouwd met dit grootse feest ik blijf me er wel over verbazen dat het koningshuis in Nederland nog zoveel aanzien heeft. In België is dat heel anders.
  35. 1 point
    Vandaag weer een aantal snelheid verbeteringen doorgevoerd. De website laad nu eigenlijk altijd binnen 1 seconden.
  36. 1 point
    beterschap gozer, zie wel hat het een rechte breuk is, dat is goed en zal ook snel helen. zelf ook mijn scheenbeen in 2en gehad, zeer scheef gebroken/ gespleten. bot kwam door mijn spijkerbroek naar buiten sterk dat je blijft trainen trouwens. keep up the good work.
  37. 1 point
    Haha lekker dan. Ach iedegeval nog iets tegen de dorst gedaan😂
  38. 1 point
    Ben benieuwd altijd leuk wat variatie!
  39. 1 point
  40. 1 point
    Oei blijft vervelend natuurlijk. Veel last met lopen ook? Wellicht een beetje bovenlichaam trainen dat dat wel gaat.. Zou alleen geen staande oefeningen doen met gewichten
  41. 1 point
    Mooi resultaat. Goed bezig!
  42. 1 point
    Ik denk dat iedereen er zo over denkt, over zichzelf althans Anders zou de fitness op de duur nogal leeg zijn haha!
  43. 1 point
    Recepten mag je altijd posten! Wellicht handig even een nieuw topic er voor te maken weet zeker dat meer mensen het willen
  44. -1 points
    Wat bedoel je met hoe lang trainen? In uren / sets / reps en welke oefeningen. core-werk doe ik niet zo vaak omdat al mijn schema's veel compound oefeningen bevatten en deze dus ook de core sterk aanpakken. wat is jouw doel hiermee? Want veel reps gaan je veel uithouding geven, maar daarom niet bepaald sterker maken. als je een stevige core wilt ivm rugproblemen, dan zijn side-planks, planks , V-ups en dead-bugs goede oefeningen wil je je buikspieren ook sterker ontwikkelen, dan ga je best naar weighted leg raises, cable crunches, weighted (decline) russian twists, hanging knee raises (weighted),...