Advertentie Bodyengymshop

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11-11-17 in all areas

  1. 2 points
    Bodyweight training maakt het voornaamste uit van wat ik doe. Een pistol squat heb ik altijd knap gevonden dat je zoiets kunt. Heb het zelf nooit onder de knie gekregen maar dit filmpje motiveert me weer. Calisthenics is het nieuwe fitness en kan intenser zijn dan gewichttraining aangezien je bewegingen dikwijls ook op onstabiliteit gebaseerd zijn. Kijk ook eens naar video's van Ido Portal. Die zweert bij de gymnastic rings als onderdeel van je training wegens de onstabiliteit.
  2. 1 point
    Top instructies! Wil jullie alvast allemaal bedanken voor jullie reacties, ben er zeker van dat deze mij gaan helpen!
  3. 1 point
    Eerst even massa opbouwen. Dan zien waar je staat, dan beginnen in een klein energietekort zodat je eventueel nog wat spieren kan opbouwen en toch vet verbranden. Dan steeds dieper gaa. En focussen op voldoende spierstimulatie dat deze behouden worden en echt vet verbrand wordt. De laatste week echt de focus leggen op vachtafdrijving om zo droog mogelijk te staan en dan 1 a 2 dagen op voorhand aan carb loading doen.
  4. 1 point
    Goeie tips! Ga er morgen direct mee aan de slag! En dankje Dankje! En gebeurt droogtrainen niet vooral in de laatste paar weken? Ik zeg bv, 3 maanden.
  5. 1 point
    Nette basis al hoor! Zou ook goed op het droogtrainen letten. Het gaat natuurlijk niet enkel om massa
  6. 1 point
    Je hebt een mooi startpunt. Ik zou in de 1e fase echt de nadruk leggen op de lats en schouders zodat je taille mooier uitkomt. En dan verder op hamstrings en billen. Je quadriceps zijn al goed ontwikkelt en die mogen niet teveel overheersen. Succes!
  7. 1 point
    Foto's van vandaag, gewoon om een beeld te krijgen vanaf waar ik start op mijn weg naar mijn eerste bikini wedstrijd. Geef gerust feedback op welke punten ik zeker extra aandacht moet vestigen! Het doel is om binnen 3 maanden er voldoende spiermassa op te krijgen om dan te cutten. Momenteel weeg ik 55.4kg en meet 1m67. Wat is volgens jullie een mooi resultaat na bulken?
  8. 1 point
    Waaaauw, echt chique! Ik ben al blij als ik gewoon 2x kan optrekken
  9. 1 point
    Dit heb ik zeer goed gekunnen toen ik jonger was. Dit is vooral een neurale oefening en lukt pas heel goed wanneer je vooraf lat pull downs tegen 1RM max gedaan hebt.
  10. 1 point
    Doe het eerlijk gezegd niet vaak zelf. Misschien toch eens verandering in brengen Sterk van je dat je het bijna onder de knie hebt!
  11. 1 point
    Je hoort vaker de meest gekke zaken als mensen praten over afvallen! Onlangs vroeg 1 van mijn FB vriendin openlijk om "hulp" door te vertellen dat ze graag 3 kg wil afvallen. Enkele antwoorden: 1) je moet herbalife drinken 2) je moet een vetverbrandende kruid drinken 3) je moet je koolhydraten schrappen 4) je moet 3x / week glutenvrij eten ­čś▒ Toen ik zei: minder eten en of meer bewegen, was dit precies het domste antwoord ertussen. Mensen zijn duidelijk de basis vergeten! Zijnde: de energiebalans. Daarom dacht ik dat het tijd was om een nieuwe blogpost te schrijven hierover. Je kan deze hier nalezen: http://progress2improve.be/2017/12/02/energiebalans/ Dit is simplistisch neergeschreven omdat niet iedereen die op mijn website komt een wetenschappelijke uitleg verlangt of het vakjargon kent. Maar zoals altijd, ben ik altijd benieuwd naar jullie bevindingen! Grtz P2I
  12. 1 point
    Hall en Guo maakten onlangs een meta-analyse over dit onderwerp. Het blijkt dat de energiebalans in de praktijk complexer is dan gedacht. Quote: "We begrijpen nu dat energie-in en energie-uit onderling afhankelijke variabelen zijn die dynamisch worden beïnvloed door elkaar en het lichaamsgewicht. Pogingen om de energiebalans te veranderen door dieet of beweging worden tegengewerkt door fysiologische aanpassingen die weerstand bieden tegen gewichtsverlies." Ook blijkt het dat bij eenzelfde calorierestrictie er nogal variatie zit in hoeverre individuen reageren op de ratio tussen koolhydraten en vet. Zie figuur 2b. Het gemiddelde loopt licht in het voordeel van een 'low fat' dieet. http://sci-hub.bz/10.1053/j.gastro.2017.01.052
  13. 1 point
    Volledig mee eens! Je bent tenslotte met je eigen lichaam bezig en dan mag het geld kosten vind ik. Als je je geld niet geeft aan een kwalitatieve trainer ben je het na een tijd misschien wel kwijt aan dokters, kinesisten of ziekenhuisbezoeken.
  14. 1 point
  15. 1 point
    Ga ik zeker doen! Echt fijn om te weten dat er hier met elkaar wordt meegeleefd!
  16. 1 point
    Deze foto staat sinds enkele dagen op hun facebook. En da's een hele goeie tip! Ga die berekening eens maken voor mezelf.
  17. 1 point
    Hey allemaal! In een andere post gaf ik al aan dat ik komend jaar graag een bodybuilding wedstrijd wil meedoen. Ter 'voorbereiding' maar ook gewoon voor de fun natuurlijk zou ik graag naar een fitness/bodybuilding expo gaan. Alleen lijken deze niet zo makkelijk te vinden in de Benelux (in de VS daarentegen kan je bij wijze van spreken elk weekend naar een andere). Ik ga nu misschien wat ver, maar moest er in de toekomst eentje in de buurt zijn waar meerdere mensen van dit forum aanwezig zouden zijn is het misschien leuk om daar te meeten Groetjes, Jolien
  18. 1 point
    Succes jolien! Kan jouw trainer geen online schema voor je opmaken? Hij kent jouw tenslotte al. Ik kan jouw iemand aanraden met tonnen ervaring hierbij als je dat wilt. Ik ken er wel enkele Mocht ik ergens kunnen helpen, laat maar weten.
  19. 1 point
    Bij ons word hij ook gemaakt door atleten welke aan wedstrijden mee doen