Advertentie:

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/18/2019 in all areas

  1. 2 points
    Ik doe de farmer walks al een paar maanden. Mijn grip en voorarmen zijn sterk vooruit gegaan.
  2. 1 point
    Hey mensen, Fit heeft me een tijdje terug eens gevraagd of ik een aantal artikelen wil schrijven over de verschillende SARMs die op de (grijze/zwarte) markt verkrijgbaar zijn. Is hier interesse voor vanuit jullie? Zo ja, dan zal ik een aantal flinke artikelen schrijven met alle informatie die ik door de jaren verzameld heb door het gebruik van en onderzoek naar SARMs. RAD-140 zal ik niet behandelen, dat is zo'n waardeloos spul (en absurd duur om te gebruiken). Welke heeft de meeste interesse? Dan zal ik daarmee beginnen! - Ostarine (MK-2866) - Ligandrol (LGD-4033) - Andarine (S4) - Cardarine (GW-501516) Laten jullie het me even weten, dan zal ik eens beginnen met graven! Groeten, Shorty.
  3. 1 point
    Beste, lieve, slimme mensen, Ik maak dit bericht omdat ik me soms zorgen maak over de informatie die op internet te vinden is en mensen die bepaalde informatie verkondigen. Ik zit op het moment in een Facebook groep en in die groep zitten mensen die een testosteron vervangingstherapie doen en nodig hebben omdat hun eigen lichaam niet voldoende aanmaakt om goed te functioneren. Nou is dat simpelweg op te lossen met kennis en genoeg middelen om vervolgens over te gaan naar een prikje van een bepaalde Testosteron ester. (Maar tot een bepaalde hoogte is Testosteron toedienen gezond vanaf daar gaat het naar ongezond bezig zijn en niet weten wat je doet...) Nu weet ik dat er mensen hier van het forum ook in die groep te vinden zijn. En vooral voor die mensen geldt dit bericht ook sterk... Ikzelf heb VEEL ervaring met alle compounds in de wereld en heb allerlei soorten doseringen geprobeerd en weet exact wat ze doen. In die Facebook groep zijn mensen die in de medische wereld actief zijn maar totaal geen verstand hebben van anabolica in de echte wereld. (Op papier wel maar uiteindelijk hebben we daar geen ene kut aan) Er wordt daar bijvoorbeeld gezegd dat je 350mg per week aan Testosteron een "therapie dosis" mag noemen en dat "echte cycles" pas beginnen vanaf 500mg Testosteron... De mensen die al wel eens 350mg Testosteron genomen hebben, of zelfs 250mg, weten precies dat dat TOTALE BULLSHIT is en dat je als een koe groeit op 350mg. (en zelfs al op 250mg per week) Vervolgens heb ik daar mijn mening over gegeven qua wat ik vond van die absurd hoge doseringen, en nu ben ik geblokkeerd in de groep en kan ik alleen nog lezen. Zo zie je dat mensen niet graag praten en hun ongelijk toegeven en dan doen ze zulke kinderachtige dingen. Het is simpelweg levensgevaarlijk als doorsnee mensen bijna 3 keer de dosis nemen als een IFBB bodybuilder... Dat gaat echt mijn pet voorbij. Ik wil hierbij mijzelf compleet open stellen voor vragen over allerlei compounds, kuren etc. Ik wil mensen hier graag mee helpen die WEL een aantal hersencellen hebben die actief zijn. Zodat mensen gezond kunnen blijven tijdens hun kuurtjes en erna. ALLES mag gevraagd worden en op ALLES wordt antwoord gegeven, uit ervaring EN literatuur perspectief. (Op papier kan iets namelijk A zeggen, maar in het lichaam B doen.) Super bedankt voor jullie tijd om het berichtje te willen lezen en ik zie graag vragen komen over alles SARMs, Steroids en andere dingen gerelateerd! Groeten!
  4. 1 point
    Er word idd te veel hoog gedoseerd en te veel nagepraat.Er zijn veel mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn en maar wat experimenteren,langs de andere kant is het ook moeilijk voor iemand die er niks van kent en info wil inwinnen omdat er zo veel verschillende adviezen en meningen gegeven worden...
  5. 1 point
  6. 1 point
    Luister naar je lichaam Hansie. De beste graadmeter die er is. Bij consequent trainen geeft 't zelfs aan dat een bepaald lichaamsdeel nog niet (helemaal) op sterkte is. Dat kan zich manifesteren in een stug gevoel, 'zwakte' (je kunt het aantal reps/sets maar met moeite vol maken) en/of een aanzienlijk langere periode van spiervermoeidheid. Train dat onderdeel dan minder intensief en/of gebruik lagere weerstanden om het recupereren te bevorderen. Zo af en toe een zog. hersteltraining (laag intensief met geringe weerstand en van korte duur) van de hele body kan ook bevorderlijk werken. Neem ook het advies van Jasmijn ter harte: de juiste voeding is zeker zo belangrijk als de work-out zelf.
  7. 1 point
    Beste allemaal, ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben 42 jaar en sinds afgelopen jaar mei heb ik het fitnessen weer opgepakt na een herniaoperatie. Trainen gaat lekker, maar wel erg op zoek naar de “beste “ methode en voeding. Hoop te mogen en kunnen putten uit jullie ervaring greetzz
  8. 1 point
    Er zijn idd talloze manieren om je rug te trainen. Probeer ook 'ns T-bar rows, one-arm pull downs, bend over lateral raises en dito rows. Je spieren met verschillende oefeningen prikkelen (variatie in de training) kan wel 'ns verrassend uitpakken. Staar je niet blind op één oefening. Succes Hansie!
  9. 1 point
    Goed advies Shorty. Je zou de eerste set ook kunnen uitvoeren met back-up van je voeten. Primaire kracht uit je bovenlichaam met een beetje hulp van je benen (bankje onder dip rack). Gaat ie goed, dan armen niet verder laten zakken dan een hoek van 90 graden. Voor wat betreft upright rowing: pak de barbell breed met niet te veel gewicht. Heffen tot de bovenarmen één lijn met je schouders vormen, niet hoger. Verder je schouders inderdaad goed opwarmen met lichte dumbbells (side en front raises) waarbij je niet hoger dan je schouders gaat. Succes, Geert.
  10. 1 point
    Sportvrienden, Mijn naam is Geert, 60 jaar, en tot op heden krachtsporter met boksen als secundaire sport. Heb de nodige diploma's en geef sedert geruime tijd sportlessen aan jonge mensen met o.a. sociale problematieken. Krachttraining beoefen ik zo'n 3 x per week en boksen zo'n 2 a 3 keer een halfuurtje. Niet meer in clubverband maar lekker thuis op de stootzak. Ik hoop een positieve bijdrage aan dit forum te leveren en ook het e.e.a. van jullie te kunnen leren. Daar ben je immers nooit te oud voor!
  11. 1 point
    Yes! Welkom! Leuk om ook een vechtsporter in ons midden te hebben!
  12. 1 point
    Wat let je om je schouders en borst eens goed op te warmen en het dan nogmaals te proberen? Neem wel altijd gewoon een houding aan die voor je schouder lekker voelt. Als het knelt of iets dergelijks, niet doen!
  13. 1 point
    Welkom op het forum Geert!
  14. 1 point
    Hoi Sezgin, Sluit me een heel eind aan bij Fit Be ripped. Voor meer definitie zou je ook meer sets en reps met weinig gewicht kunnen doen. Veel herhalingen in een stevig tempo stimuleert de vetverbranding en worden je spieren meer zichtbaar. Groet, Geert.
  15. 1 point
    Hi Sezgin, Ik doe zelf vaak juist het tegenovergestelde, eerst tot een vetpercentage cutten waar je tevreden bent en dan clean bulken. Dan blijf je gewoon best droog namelijk. En voor het zichtbaar worden van spieren is een laag vetpercentage belangrijker dan grote spieren. Je kunt namelijk hele kleine spieren hebben maar super zichtbaar als je een laag vetpercentage hebt.
  16. 1 point
    Hoi Raffie, Op youtube zijn er een heleboel goede kanalen waar je naar kan kijken zoals Jeff Nippard en op internet zijn er ook een heleboel artikelen te vinden op blogs zoals Fitness101. Vergeet niet dat voeding even belangrijk (misschien zelfs belangrijker) is als de training. Gr, Jasmijn
  17. 1 point
    Hai Raffie! Een hernia is beroerd, weet er alles van. Was 6 maanden uitgeschakeld met een gescheurde tussenwervelschijf ( compleet open) met een beenzenuw die zo plat was als een dubbeltje. Geen pretje. Wonder boven wonder ging het een week voor ik geopereerd moest worden ineens ietsie beter. Toen heb ik met een zeer dubbel gevoel de operatie afgeZegd. ( na een halfjaar uitkijken naar de operatie was die keus zeer lastig). Maar heb de gok genomen en na ca 8 maanden was ik klachten vrij. ik kon in die tijd zeer beperkt trainen en was er zelfs bijna helemaal mee gestopt. Sinds dien doe ik geen sqaut meer, te link. Het het wel geprobeerd na een tijd en zeer langzaam opgebouwd. Maar omdat je progesief traint kan je er op wachten dat het misgaat. Bij slechts 85 kilo schoot het toen volgas in me rug en het zweet brak me uit. De stang kletterde naar voren omdat je gelijk lamslaat. Het bleef toen gelukkig bij slechts 2 weken last van me rug maar toen wel gelijk besloten het niet meer te doen. Helaas, moest de knop echt omzetten want het was toen me favo oefening. ik vang dit op door oa leggpress, leggpress met 1 been, pistolsquats etc. Deathlift doe ik ook niet maar daarvoor doe ik sumo. Daar belast ik me onderrug veel minder mee. zo heeft iedereen wel een ding. Ik train er omheen en dat gaat prima. Liever doe ik de originele oefeningen maar dat gaat helaas niet. Jammer dan. ik weet inmiddels ook dat ik mijn onderug maar 1x pw zwaar moet belasten. Doe ik het vaker dan vraag ik om ellende. Heb nu eenmaal geen goede onderrug, helaas maar het is zo Daarnaast skip ik onderrug belastende oefeningen direct als ik een mindere rugweek heb. Geen risico nemen. Dan maar nog harder knallen op de andere onderdelen. wat ook goed helpt is de riem gebruiken. Ik doe heb met leggpress ook om want dan voel ik de druk op me onderrug ook. en ja, zonder riem wordt je onderrug sterker, maar omdat die van mij nooit een knaller wordt.....het zekere voor het onzekere 😄 succes en hou ons op de hoogte! gr Sander
  18. 1 point
    Hi hansie, Kende die oefening persoonlijk nog niet. Wel vaak walking lunges gedaan, bijna zelfde principe alleen doe je dan telkens lunges. Persoonlijk zou ik niet weten hoe effectief die oefening is omdat je grip het veel sneller zal af laten weten dan je benen (waar je dus meeste mee zou verbranden en opbouwen) . Maar ik ben benieuwd naar je resultaten hiermee.
  19. 1 point
    Welke website is te vertrouwen om goede anabolen te bestellen of merk
  20. 1 point
    Ik sluit dit topic vast
  21. 1 point
    Hoi Jo, Die kunnen we hier niet bespreken, maar als je me een berichtje stuurt, kan ik je verder helpen met de beste bron van NL.
  22. 1 point
    Ik hoop dat je de info nog steeds wil delen. Ik ben erg geinteresseerd!