Advertentie Bodyengymshop

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 28-06-17 in all areas

  1. 6 points
    Laten we Fit zijn bandwith eens lekker testen en de mooiste fitness babes posten. Het hoeven geen bodybuildsters te zijn, maar wel duidelijk dat ze "actief en gezond" zijn Geen nudes, daar zal Fit niet zo blij mee zijn. Alexandra Bring Alexis Ren Alyssa Arce Amanda Cerny Ana Cheri Andreia Brazier Angie Varona Anllela Sagra Anna Nyström Cally Clarice Carmella Rose Chrissy Blair Dave The Beast Deborah_tmz Denise Milani Dilya Diaz Emily Ratajkowski Elizabath Loaiza Ellie Gonsalves Emily Skye Erica Hosseini Essena Oneill Hanna Modig Helga Lovekaty Jen Selter Jenna Renee Webb Jessica Aravelo Jessica Ashley (Deluge) Lauren Hanley Lindsey Pelas Margret Gnarr Marisa Papen Mathilde Gohler Michelle Lewin Michele Maturo Nikki Blacketter Oksana Rykova Paige VanZant Ronda Rousey Samantha Hoopes Sjana Elise Earp Svetlana Bilyalova Sydney Maler Anna Nyström https://instagram.com/annanystrom/ www.facebook.com/anna.nystrom.946 Alexandra Bring https://instagram.com/alexandrabring/ Kom maar op met de vind ik leuks...
  2. 4 points
    Hey allemaal! Zonet even 2 foto's naast elkaar gezet van mijn onderlichaam en de resultaten zijn toch zichtbaar! Mijn schema voor onderlichaam is ook de zwaarste van ze allemaal en geeft dan ook zoveel voldoening. Ik heb tot nu nooit begrepen waarom mensen (en dan vooral mannen) zo kunnen kreunen en puffen in de gym, maar dat snap ik nu maar al te goed haha je kan dat gewoon niet tegenhouden.
  3. 2 points
    Over 2 weekjes ga ik lekker 3 weken op vakantie. Hier zal ik dus even lekker gaan herstellen en niet veel trainen. Ik denk dat ik hier een before en after foto zal posten
  4. 2 points
    Even een gain update! Morgen precies 3 weken bezig. En gewicht is nu al 102 kg in de ochtend. Dus ben in 3 weken tijd van 98 naar 102 gegaan. de tren a zondag laatste keer gezet, dus denk dat de rest volgende week wel beetje in zal kicken. Zweet me ieder geval de pleuris en emotioneel begin ik het ook al aardig te merken. Ben wel erg moe, Maja het lichaam zal wel weer moeten wennen aan de blast.
  5. 2 points
    Iedereen is fan van nieuwe fitness kledij en iedereen is happy als die kan gekocht worden met een kortingscode misschien kunnen we ze in dit topic verzamelen? of instagram/facebook staan die vaak in iemand zijn bio, maar om dit soms te onthouden is teveel werk denk ik dan. deze heb ik reeds: Progressgymwear.com code BART10 xxlnutrition kleding: JWHEY10 gymkiller.com: KEVTII10 body-legends.com: GYMJUNKIESNL10 body-engineers: DESIGNEDBYTC voor 15% machine fitness : MFANTHONY10 vul gerust aan
  6. 2 points
    Update! Ben nu exact 1 week bezig met mijn blast en begin al wat meer honger te krijgen en de tren a voelt aardig goed. Trainingen verlopen soepeler en de gewichten stijgen al een klein beetje(voelen lichter aan). Vandaag spuit 3 erin en early morning workout 👌💪💪 De kickstart tren a houd ik er 3 weken in, met als doel om meteen te genieten van de gains. Ben iets meer als een kilo aangekomen en vet percentage weet ik zaterdag
  7. 1 point
    wauw, zo had ik het zelfs nog niet bekeken hahaha! Héél goed excuus inderdaad
  8. 1 point
    Mooie vooruitgang! Ja, onderlichaam trainen kan wel erg zwaar zijn. Maar dat is net zo plezant eraan. En je hebt meteen een excuus om de volgende dagen iets trager te wandelen. Als vrouw het ideale moment om te gaan shoppen dus 😂😂
  9. 1 point
    Haha laat maar weten hoe dit gaat! Ik vind dit HEERLIJK!
  10. 1 point
    Enige wat ik doe is pre workout, geen koffie ook idd. Werking blijft fijn ervan word wel minder na veel gebruik. Switchen tussen bepaalde merken doet soms wonderen
  11. 1 point
    Ik heb vandaag lekker benen!
  12. 1 point
    In onderstaande filmpje heeft hij het over dat de fly's slecht zou zijn voor de schouders. en op zich klinkt zijn uitleg wel aannemelijk. Hebben jullie hier ervaring mee? Hij noemt 1 alternatief voor de binnenkant borst (pec fly) maar zijn er nog meer alternatieven?
  13. 1 point
    Hey Jaron! Ik volg ook de mening van @P2I omdat ik uit ervaring spreek. Toen ik 2 jaar geleden begon met fitnessen deed ik het ook vooral op eigen houtje, maar toen ik dit jaar weer begon na een revalidatie heb ik besloten bij een personal trainer te gaan (via online coaching). Gelukkig heb ik nooit last gehad van blessures tijdens het 'alleen' trainen, maar de gewenste resultaten bleven uit. Dit kwam doordat ik veel oefeningen niet correct deed en ze dus niet effectief waren en omdat mijn voeding niet was aangepast aan mijn trainingen. Beide problemen werden aangepakt door mijn coach en ik heb nu op 6 maanden tijd al meer vooruitgang geboekt dan de 2 jaar voordien! Trainen bij een personal coach kan erg duur zijn en dus een drempel voor veel jongen mensen wanneer ze nog geen werk hebben. Dit is bij mij ook zo, omdat ik nog student ben, maar online coaching valt erg goed mee van prijs. Na verloop van tijd bouw je ook zelf kennis op en kan je meer op jezelf gaan trainen moest je dat willen. Wat je ook doet, veel succes!
  14. 1 point
    High reps Back/biceps training achter de rug. Lat pully stang row. 3 x 15: 40 kg, 60 kg, 70 kg Low row triangle. 3 x 15: 55 kg, 65 kg, 70 kg Lat pulldown 3 x 15: 60 kg, 70 kg, 80 kg. Barbell curl. 3 x 15: losse stang 3 x Hammer curl. 3 x 15: trx stang los, stang + 10 kg, stang + 10 kg
  15. 1 point
    Thanks man. Zo heeft me coach het gemaakt. Waarschijnlijk omdat er met grote spier groepen veel testosteron vrijkomt in het lichaam dus om dan je zwakke groep toe te voegen geniet die mee van de gainzszz. Sinds 2 maanden beginnen achterkant schouders te groeien dus werkt voor mij goed.
  16. 1 point
  17. 1 point
    Hele goeie dag vandaag. Vanochtend low reps benen. Squatten 3 x 5. 100, 140, 160 easy. Next time 180 Leg press 4 x 8. Tel de schijven. 160 kg, 240 kg, 240 + vriendin erop (60kg). 320 + vriendin( 60 kg) Deadliften 3 x 5. 100, 120, 140. Stiffed leg 4 x 8. 60 , 80, 80 Reverse cable flyes. 3 x 15. Basic fit. 3.75 kg p kant. Staand kuiten 4 x 6 Zittend kuiten 3 x 12
  18. 1 point
    Is bij mij hetzelfde. Ik heb bijvoorbeeld een Samsung Galaxy J3. Is een verouderd model maar het werkt voor wat ik het nodig heb meer dan voldoende. Het voordeel eraan is dat het scherm behoorlijk groot is en je kan het goedkoop op de kop tikken. Stabiliteitsproblemen heb ik niet maar ik had bij het begin constant update meldingen van allerhande software. Dit heb ik verholpen door alle apps die ik niet nodig heb, uit te schakelen. Dit bespaart ook processorsnelheid.
  19. 1 point
    Heb er niets slechts meer over aan te merken, heb altijd een android gehad maar is nu stukken beter. Na 2.5 jaar een S3 gehad te hebben ben ik overgestapt naar de huawei p10. Echt wat een perfect toestel is dat, snel, stabiel, prachtige foto's. Wat wil je nog meer?
  20. 1 point
    Eerlijk gezegd is het ook niet mijn favoriet, echter vind ik het niet erg ofzo doe het altijd netjes en sla nooit over. Ik hou meer van rug
  21. 1 point
  22. 1 point
    Ik zal denk ik nooit vatten waarom. Toch niets leukers dan squats, deadlifts en hip thrusts haha Inderdaad een stevige training, maar die geven je ook het meeste voldoening achteraf!
  23. 1 point
    Al weer een beetje back to training?
  24. 1 point
    Gelukkig heb ik geen koffie nodig Merk het wel hoor maar ik doe liever een pre workout voor het trainen. Als ik koffie zou drinken dan word het effect van de caffeine in pre workout ook minder.
  25. 1 point
    C4 Extreme Pre-workout Na vele pre workout's geprobeerd te hebben is eindelijk de C4 extreme pre workout aan de beurt! Eerst even de reviews gelezen en die zagen er goed uit vandaar dat ik deze weer eens als afwisseling wou proberen. Smaak: watermeloen, is goed te doen. Echter neem je dit natuurlijk niet voor de smaak maar het is een mooie extra! Prijs: met 19,90 voor 30 doseringen aan de hoge kant voor een pre workout. Beleving: Nu komen we bij het belangrijkste, de beleving heb 35 minuten voor de training 1 schep met 250ml water gemixt en opgedronken. Ik stap in de auto richting de sportschool ( 35 min rijden ) en al vrij snel begint mijn hele lichaam te tintelen. Krijg het warmer en word super gefocussed. Dit terwijl ik nog niet eens bij de sportschool ben aangekomen! Zit in de auto al een hele training uit te denken dus dat moet goed komen. Ik ben bij de sportschool en kleed snel om om aan de slag te gaan. Ben niet moe te krijgen, echter de records vallen nog tegen. Maar goed dat hoeft natuurlijk ook niet percee Training verloopt prima en ik ga weer naar huis. In de auto terug begin ik last te krijgen van een nadeel van deze pre workout, ik krijg namelijk hoofdpijn. Ik doe het raam open en langzaam word dit weer minder. Wellicht komt het omdat je het erg warm krijgt van deze pre workout. Laat ik over slapen s'avonds nog maar niet beginnen... Zucht dat is een hele opgave door de hoge hoeveelheid cafeïne. Maar dat zal voor sommige mensen wellicht anders liggen, ik drink namelijk geen koffie etc. Conclusie: vrij sterk product, goede training ermee kunnen doen. Wellicht het beste in de ochtend te nemen vanwege de bij effecten. Label van dit product vind je hieronder!
  26. -1 points
    Ik hou t op afwisseling. Tijdje zwaar schema dan weer een tijdje licht schema. Idd veel experimenteren en uitproberen wat t best voor jou werkt. Niet te lang aan 1 vorm vasthouden. Angelus moet zwaar trainen anders werkt zijn kuur niet.