Advertentie:

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/26/2022 in all areas

  1. 1 point
    Ik werk zelf ook onregelmatige diensten als ik ochtenddienst heb neem ik brood mee en eet savonds warm Als ik middagdienst heb eet ik tussen de middag warm en neem savonds brood mee. Ok zou dus in jou geval tussen de middag voor het werk warm eten
  2. 1 point
    Sorry deze keer geen log van de kuur Maar ik moet zeggen het gaat geweldig Kracht neemt toe ,en de aders liggen er op tijdens trainen Afgelopen maand begonnen bij andere sportschool de oude stopte de dumbels bij 20 kg hier kan ik mooi verder Toen gewogen en van de week weer Gewicht +0,6 kg en vet min 1 procent Dat gaat dus lekker
  3. 1 point
    Welkom Nick, Heftig zeg, goed dat je ervan herstelt bent!
  4. 1 point
    Jij bent hier degene die pilletjes aan het wegen is en dan roept ''Hoe kan dat nou 0,25 Anavar bevatten als het pilletje 0,10 weegt'' en dat soort shit. Ik zal je berichtjes verwijderen, want niemand heeft hier ook maar 1 milligram aan (snap je, milligram, is een grapje)
  5. 1 point
    Ik bedoel dit met de beste intenties om je te helpen maar ik ben gewoon recht voor zijn raap en zo ben ik ook met de mensen die ik help en die waarderen dat maar je bent echt veel te veel bezig met randzaken en aan het mierenneuken ipv gewoon te focussen op je training,voeding etc en te genieten van het proces en van de sport. Juist dat mierenneuken zit jouw progressie in de weg en wel om de reden dat dit soort dingen jou onnodig stress geven en stress heeft invloed op je progressie (meer dan mensen denken). Ook al denk je dat je er geen stress van hebt, heb je dit onbewust wel omdat je je druk maakt om dingen die je toch niet kan veranderen. Korte antwoorden op je vragen: 1, nee buikspieren zijn genetisch bepaald, daardoor zie je ook zoveel verschillende soorten sickpacks. Je kan ze dus niet "recht trainen" maar net zo zoals elke andere spier wel trainen zodat ze groter worden. 2, developed bedoelen ze gewoon beter ontwikkeld. Iedereen heeft buikspieren al zit er bij het gros van de mensen teveel vet overheen maar iedereen heeft buikspieren want dit hoort nu eenmaal bij de mens net zoals iedereen ook biceps etc heeft. (Even die enkeling uitgezonderd die door een zeer zeldzame afwijking misschien iets niet heeft maar doel op 99,99999% van de mensen. 3, ook dit is incorrect. Van alleen incline bench pressen krijg je geen rare borst (geen idee waar dit vandaan komt) net zoals je geen 2 blokjes krijgt als je alleen crunches doet. Incline bench press train je je gehele borst maar ligt de nadruk wat meer op het bovenste deel net zoals je met crunches je gehele buikspier traint maar focus wat meer ligt op het bovenste deel. Geniet gewoon het proces en laat dat mierenneuken voor als je (ver)gevorderd bent want tot die tijd is het allemaal totaal irrelevant. Consistent zijn met training, voeding, slaap etc is 100x belangrijker dan je druk maken over dit soort dingen.
  6. 1 point
    Hi! Uiteindelijk gaat het om 'meer verbranden dan je binnenkrijgt'. Het tijdstip van consumeren maakt niet uit. Kijk naar het weekgemiddelde en je zou moeten afvallen. Verder is er geen 'data' die aantoont dat 'fasted cardio' significant beter is dan niet fasted. Het is een persoonlijke voorkeur, net zoals 'vasten' geen wondermiddel is maar een manier om kcal inname te beperken. Uiteindelijk wil je in een kcal-deficit zijn. Hoe je dit bereikt is volledig naar eigen wensen in te vullen. Succes Kijk eens naar Bio Layne https://www.youtube.com/watch?v=OBjY9Zir8AM https://www.nature.com/articles/s41366-021-00993-1.pdf
  7. 1 point
    Ik heb zelf nooit S4 gebruikt (wel van plan dit jaar) maar van wat ik heb gezien en gelezen in logs/foto's/progressie etc is S4 hiervoor heel erg geschikt. Je dat laatste zetje te geven in je cut voor die droge harde look. @Shorty kan je veel vertellen over sarms/aas. Hij heeft ook een side topic hier op het forum gemaakt met meer info over S4 (kan je wellicht opzoeken). Greg persoonlijk niet zo'n fan van op sarms gebied maar derrek heeft er een goede uitgebreide informatieve video over die je waarschijnlijk al hebt gezien. Succes met de laatste weken en je shoot. Mocht je de resultaten willen delen altijd welkom
  8. 1 point
    Persoonlijk zou ik me niet zoveel zorgen maken man, niet over je chest, schouders, traps of vet percentage. Gewoon goed op je voeding letten en gewoon lekker trainen. Laat Mephis of die andere voetballers lekker achterwege en probeer jezelf zo goed mogenlijk te maken. Die foto's van die jongens worden ook altijd in de beste omstandigheden genomen. En hun fysiek is uiteraard niet onmogelijk maar elk lichaam is anders dus staar jezelf niet blind (ook een voetballer 🙈 ) op andere.
  9. 1 point
    Ik denk wanneer je alles zelf wil betalen je dit best bij de huisarts doet. Hij is tenslotte diegene die het bloedstaal gaat afnemen zelfs wanneer je het online wil laten testen. In Nederland is er ook de Andros kliniek. Daar kan je ook terecht voor je testosteronwaarden