Hallo Peter, ja inderdaad dat overweeg ik wel.
Met UB/LB pak je elke spiergroep 2x p.w., dus voorheen trainde mijn spiergroepen wat vaker.
Iemand opperde om eens PPL te gaan proberen met telkens een dag rust er tussen.
Maar dan wel het volume van de oefeningen (meer sets dus ook) op te voeren.
Vandaar dat ik dit aan het proberen ben. De beginnersgains zijn bij mij wel achter de rug,
Dus het is eigenlijk puur kijken wat dit doet.
Momenteel verwacht ik er ook weer niet té veel van omdat ik licht onder onderhoud eet ivm met de naderende zomer wil ik wat vet droppen. (Ijdelheid ).
Maar ik ben wel bekend met het principe dat na 48 / 72 uur de spier eigenlijk weer een nieuwe prikkel nodig heeft voor verdere groei.
Thanx, voor reactie