Advertentie:

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/08/2016 in all areas

  1. 1 point
    Nette gewichten, zeker nette Squats !
  2. 1 point
    jaah netjes hoor squatmeister, misschien ietsjes te ver naar voren met je bovenlichaam??, lijkt of je het laatste deel opgaand iets uit je onderrug haalt, maar kan vertekenen op het filmpje hoor. ziet er in ieder geval heel goe uit mooie sokken ook .
  3. 1 point
    Hallo Peter, ja inderdaad dat overweeg ik wel. Met UB/LB pak je elke spiergroep 2x p.w., dus voorheen trainde mijn spiergroepen wat vaker. Iemand opperde om eens PPL te gaan proberen met telkens een dag rust er tussen. Maar dan wel het volume van de oefeningen (meer sets dus ook) op te voeren. Vandaar dat ik dit aan het proberen ben. De beginnersgains zijn bij mij wel achter de rug, Dus het is eigenlijk puur kijken wat dit doet. Momenteel verwacht ik er ook weer niet té veel van omdat ik licht onder onderhoud eet ivm met de naderende zomer wil ik wat vet droppen. (Ijdelheid ). Maar ik ben wel bekend met het principe dat na 48 / 72 uur de spier eigenlijk weer een nieuwe prikkel nodig heeft voor verdere groei. Thanx, voor reactie
  4. 1 point
    Ik zie wel wat verbeterpuntjes maar blijven oefenen denk ik. Dingen die WEL goed gaan: diepte en de bar blijft aardig op z'n plek. Squat (alles low bar dus) 2x5 20 kg 1x3 30 kg 1x3 40 kg 5x5 45 kg Overhead press 2x5 20 kg 5x5 25 kg Deadlift (conventional, sowieso voorlopig) 1x5 60 kg 1x5 70 kg 1x5 75 kg Romanian deadlift 3x10 50 kg Kettlebell swing (lang geleden joh) 4x20 12 kg
  5. 1 point
    Ja maar dadelijk was je gewoon iemand die er op leek