Ben niet van plan om elke training te gaan loggen, maar wil wel de hoogtepunten (en dieptepunten) hier neerzetten.
Alvast 1 leuk hoogtepuntje:
Probeer sinds een weekje of 3 weer wat calisthenics te doen. Als ik de 100kg bench heb gehaald (2a3 weken?), wil ik mij focussen op de human flag!