Advertentie:

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/05/2022 in all areas

  1. 1 point
    Sommige keuzes prima andere weer minder. Naar mijn mening doe je er beter aan om wat grotere maaltijden te eten en niet te werken met tussendoortjes etc. Ergens tussen de 3 en 6 word aangeraden. Persoonlijk heb ik in een bulk 5 maaltijden en in cut 4. Ik probeer vooral in een cut het meerendel van mijn kcal en micronutrienten te nemen na mijn training. Dan heb ik het niet over dat je je bak met eten in de gym moet opeten haha maar het bekende "anabolic window". Die periode verschilt naar mate je niveau (beginner, gevorderd etc). Ik ben op het moment ziek thuis maar als weer op het werk ben zal ik eens kijken of ik mijn bulk schema's van afgelopen 8 maanden hebt. Misschien vind je er wat tips in
  2. 1 point
    Welkom hier, Ziet er allemaal niet slecht uit. Over smaken en kleuren kan men niet twisten maar die ranzige kippegril worst is de grootste vuiligheid die je kan verdromen. Geperst slachtafval en brak zout. Je wil niet weten wat ze daar allemaal indraaien. Denk niet dat die een meerwaarde is in je voedingspatroon. Hopelijk eet je die niet elke dag. Zoals de mensen hier aangeven hangen je macro's af van je doelen: cutten, bulken of body recomposition.