Hey, leuk dat je een log doet
1 dikke tip: niet elke dag wegen! Je lichaam kan letterlijk kilo's fluctueren in 24 uur tijd.
1 keer per week op dezelfde dag van de week wegen. Dat geeft je de beste "steady" meting.
Blijf je dan hetzelfde wegen 1 weging na de andere? Dan ga je weer meer kcal eten
Verder, super gedetailleerd en blijf lekker loggen