Advertentie:

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/07/2022 in Posts

  1. 2 points
  2. 2 points
    De resultaten vindt ik ook zeker goed na 2 kuren in een klein jaar 7.5 kg spieren erbij en tijdens het trainen een energie heb het idee dat je veel langer kan doorgaan voordat je spieren echt op zijn. bijwerkingen niet gehad, ik moet elke 3 maanden bloed en urine laten testen dit was ook gewoon goed. nu aan een nakuur dat hoort er ook bij. daarna even niks om en dan nog eentje dan
  3. 1 point
    That is an awesome goal bro. Just make sure you live longer than Zyzz okay? Stay off the Clenbuterol. I think that is what gave him a heartattack in the end. Could be wrong. Does anyone know?
  4. 1 point
    Met alle respect maar ik denk dat Shorty heel goed weet waar hij over praat. Het gaat hier niet over wie er gelijk heeft of niet. Shorty is oprecht begaan met de gezondheid van de leden en dat zeg ik niet om te paaien. AAS is een serieuze zaak. Voorts moei ik mij niet met de inhoud. Heb hier voorts geen enkel belang bij want het topic ligt niet in mijn interessesfeer.
  5. 1 point
    Hoi Marcel, Klinkt bekend Als je wilt afvallen (vet verliezen, gewicht is niet interessant ivm spier opbouw) en spieren opbouwen, dan is dat prima te doen door wat bekend staat als een Body Recomp(osition). Alles wat je nodig hebt is het welbekende dad-body en een partij inzet en geduld. Veel geduld, want goed werk heeft tijd nodig! Alles en iedereen die iets anders roep liegt of gebruikt!! (of allebei) Door onder je maintenance (benodigde calorie intake) te gaan zitten, maar veel volume te eten kan je met een Vol Gevoel heel makkelijk afvallen. De uitdaging is een dieet zoeken wat werkt voor jou. Schakel hier dan ook zeker iemand voor in als je hulp nodig hebt. Ik ben ook begonnen op met een 'dieet' op basis van allerlei producten die ik nooit zou eten uit mijzelf. Ook nog eens met te veel calorieren omdat ik "toch echt meer zou moeten eten volgens dit stukje software". TIP: Niet doen! Neem een coach/trainer/oom/tante die je dag doorneemt, wat je doet aan beweging en eten. Dan kan hij/zij bepalen wat je intake nu is en wat je 'waarschijnlijk' nodig hebt. Daarbij; een dieet hou je alleen vol als het bij je past, dus ook bestaat uit dingen die je daadwerkelijk eet. Grofweg houdt mijn dieet in; X aan vlees en X aan aardappel/rijst/etc, ONBEPERKT groentes. en wraps met kilo's aan kipfilet! Heerlijk en vol protiene! (De dames thuis eten zelfs mee in de avond, zo lekker kan je het maken). Training... Cardio? ah bah... da's een vrouwensport . Een duursport bouwt geen spieren op zoals krachtsport of bodybulding. Ga zeker voor de laatste opties als je wilt gaan voor een atletisch lichaam (of meer). In het begin maakt het niet heel veel uit of je traint op kracht (minder herhalingen, groter gewicht) of hypertrofie (spiergroei) waarbij je meer herhalingen pakt op een redelijk/zwaar gewicht. Grote kans dat je soms kracht mist voor spiergroei en dus een beetje varieert, dat is normaal. Als je maar figuurlijk 'stuk gaat'. Alles er onder is zonde van je moeite want dat levert je veel minder op dan mogelijk. In het begin ga je full body trainen en ga je direct aan de gang met de Big-3; Benchpress, deadlift en squat. Een goede trainer/sportschool maakt een goed schema voor jou en zal deze zeker aanbieden! Verder. nog wat veelgehoorde uitspraken: Eten en slapen zijn belangrijker dan trainen! Zonder deze is er geen goed herstel. Zonder herstel geen groei! - "Trainen doen we hier, groeien doe je thuis als je slaapt". De allerbeste tip die ik heb; Als het niet goed voelt, luister dan goed naar jezelf en verander je dieet/training. Jij bent de baas! edit: typo's uit er
  6. 1 point
    Omdat er nog geen reactie was, ben ik gaan Googlen. Blijkbaar hebben we iets van 3-6gr Q10 p/d wat we nodig hebben, en we krijgen net met name uit vlees. Het moet extra APT opleveren, net als Creatine. Voor power output/cardio doet het blijkbaar goed zijn werk. Ik durf alleen niet te zeggen in hoeverre het overlap heeft met de APT uit creatine....
  7. 1 point
    Beste allemaal, Voordat ik begin met de log even wat informatie over mijzelf. Ik ben een jongen van 20 jaar oud en ben nu al ongeveer 4,5 jaar naturel aan het trainen. Ik heb met veel plezier altijd naturel getraind maar heb nu besloten om eens te gaan experimenteren met mijn lijf aangezien ik hier heel nieuwsgierig naar ben. Ik heb in de afgelopen jaren veel kennis opgedaan over voeding, diëtiek en training. Ik heb ook mijn Personal Training diploma gehaald en heb met deze kennis mijzelf goed kunnen ontwikkelen. Toen ik begon met trainen woog ik ongeveer 52/53 kilo met een lengte van ongeveer 1.85/1.88m en een vetpercentage van om en nabij 14/16%. Na een aantal jaren van bulken en cutten heb ik veel spiermassa op kunnen bouwen. Op mijn zwaarste (na een uit de hand gelopen bulk) woog ik 103.1 Kg. Nu Op dit moment ben ik ongeveer 86.7 Kg met een vetpercentage van rond de 11%. (Ik twijfel nog om foto's toe te voegen wegens identiteit, als hier veel vraag naar is ga ik hier nog even over tobben). Ik houd al mijn prestaties in de sportschool bij via een app. Hier heb ik al veel kracht en progressie mee gemaakt alleen merk ik dat mijn lichaam flink stagneert. Mijn armen bijvoorbeeld, deze willen gewoon niet verder groeien ondanks dat ik ze echt keihard train. Vandaar dat ik aan deze cycle ga beginnen. Zoals de titel al suggereert ga ik beginnen met een cycle van alleen RAD-140 van aan het begin 12,5 mg en daarna opbouwen naar 20/25 mg als mijn lichaam dat toelaat. In een excel sheet ga ik wekelijks al mijn gegevens noteren zoals hoeveelheid mg RAD-140 Ik gebruik, mijn gewicht en afmetingen van verschillende delen van mijn lichaam. Daarnaast ga ik gedurende deze cycle bulken. Ik heb veel ervaring met het tracken van macro's, dit doe ik namelijk eigenlijk elke dag nog steeds. De keukenweegschaal is mijn grootste vriend lol. Tijdens deze cycle zal ik ook geen alcohol meer drinken zodat ik het allerbeste uit mijn cycle kan halen. Ik heb van te voren ook mijn bloedwaardes laten checken, helaas wilde ze niet mijn testosteron checken maar gelukkig wel mijn lipiden en andere waarden om te kijken wat de RAD wellicht voor invloed heeft op mijn nier en leverfunctie. Tijdens de cycle verdeel ik mijn trainingsdagen gewoon zoals ik dat altijd doe. Dat verschilt heel erg maar als voorbeeld: Chest tricep, rug bicep, benen kuiten, schouders armen of tricep/bicep, armen. Dit is maar een simpel voorbeeld. Deze trainingen doe ik gewoon wanneer die spiergroep hersteld is of weer aan de beurt is als jullie begrijpen wat ik bedoel. Verder zal ik voor supplementatie nog creatine gebruiken. Verder helemaal niets. Ik zal nog even een pdf toevoegen van de excel sheet die ik bij ga houden zodat jullie ook een beter beeld hiervan krijgen. De bloeduitslag moet ik nog krijgen dus die zal ik later toevoegen. Als er vragen, opmerkingen en/of tips zijn hoor ik die graag :). Groet H. Statistics gym - Dagschema.pdf
  8. 1 point
    Ja helemaal mee eens. Ik had exact het zelfde. Zocht ervaringen maar allemaal maar halve info. Mensen die idd zoals je zegt af en toe trainen, niks bijhouden kwa voeding en training, of naast de sarms ook aan de aas zaten. Kan je precies niks mee. Heb zelf daarom 2 zeer uitgebreide logs gemaakt op dit forum van dag 1 tot aan de laaste chlomifeen nakuur pil. Ook bloedtesten erbij, completer kan t eigenlijk niet. gr Sander