Advertentie:

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/18/2022 in all areas

  1. 1 point
    That is an awesome goal bro. Just make sure you live longer than Zyzz okay? Stay off the Clenbuterol. I think that is what gave him a heartattack in the end. Could be wrong. Does anyone know?
  2. 1 point
    Met alle respect maar ik denk dat Shorty heel goed weet waar hij over praat. Het gaat hier niet over wie er gelijk heeft of niet. Shorty is oprecht begaan met de gezondheid van de leden en dat zeg ik niet om te paaien. AAS is een serieuze zaak. Voorts moei ik mij niet met de inhoud. Heb hier voorts geen enkel belang bij want het topic ligt niet in mijn interessesfeer.
  3. 1 point
    Hoi Marcel, Klinkt bekend Als je wilt afvallen (vet verliezen, gewicht is niet interessant ivm spier opbouw) en spieren opbouwen, dan is dat prima te doen door wat bekend staat als een Body Recomp(osition). Alles wat je nodig hebt is het welbekende dad-body en een partij inzet en geduld. Veel geduld, want goed werk heeft tijd nodig! Alles en iedereen die iets anders roep liegt of gebruikt!! (of allebei) Door onder je maintenance (benodigde calorie intake) te gaan zitten, maar veel volume te eten kan je met een Vol Gevoel heel makkelijk afvallen. De uitdaging is een dieet zoeken wat werkt voor jou. Schakel hier dan ook zeker iemand voor in als je hulp nodig hebt. Ik ben ook begonnen op met een 'dieet' op basis van allerlei producten die ik nooit zou eten uit mijzelf. Ook nog eens met te veel calorieren omdat ik "toch echt meer zou moeten eten volgens dit stukje software". TIP: Niet doen! Neem een coach/trainer/oom/tante die je dag doorneemt, wat je doet aan beweging en eten. Dan kan hij/zij bepalen wat je intake nu is en wat je 'waarschijnlijk' nodig hebt. Daarbij; een dieet hou je alleen vol als het bij je past, dus ook bestaat uit dingen die je daadwerkelijk eet. Grofweg houdt mijn dieet in; X aan vlees en X aan aardappel/rijst/etc, ONBEPERKT groentes. en wraps met kilo's aan kipfilet! Heerlijk en vol protiene! (De dames thuis eten zelfs mee in de avond, zo lekker kan je het maken). Training... Cardio? ah bah... da's een vrouwensport . Een duursport bouwt geen spieren op zoals krachtsport of bodybulding. Ga zeker voor de laatste opties als je wilt gaan voor een atletisch lichaam (of meer). In het begin maakt het niet heel veel uit of je traint op kracht (minder herhalingen, groter gewicht) of hypertrofie (spiergroei) waarbij je meer herhalingen pakt op een redelijk/zwaar gewicht. Grote kans dat je soms kracht mist voor spiergroei en dus een beetje varieert, dat is normaal. Als je maar figuurlijk 'stuk gaat'. Alles er onder is zonde van je moeite want dat levert je veel minder op dan mogelijk. In het begin ga je full body trainen en ga je direct aan de gang met de Big-3; Benchpress, deadlift en squat. Een goede trainer/sportschool maakt een goed schema voor jou en zal deze zeker aanbieden! Verder. nog wat veelgehoorde uitspraken: Eten en slapen zijn belangrijker dan trainen! Zonder deze is er geen goed herstel. Zonder herstel geen groei! - "Trainen doen we hier, groeien doe je thuis als je slaapt". De allerbeste tip die ik heb; Als het niet goed voelt, luister dan goed naar jezelf en verander je dieet/training. Jij bent de baas! edit: typo's uit er
  4. 1 point
  5. 1 point
    De resultaten vindt ik ook zeker goed na 2 kuren in een klein jaar 7.5 kg spieren erbij en tijdens het trainen een energie heb het idee dat je veel langer kan doorgaan voordat je spieren echt op zijn. bijwerkingen niet gehad, ik moet elke 3 maanden bloed en urine laten testen dit was ook gewoon goed. nu aan een nakuur dat hoort er ook bij. daarna even niks om en dan nog eentje dan