• Posts

    • Dit schema is voor zowel beginners al gevorderden! Veel succes en maak het jezelf niet te makkelijk
    • Hey mensen,

      Fit en ik hebben eens zitten brainstormen en door de vele vragen hebben we dus bij deze een 4 dagen split schema opgesteld.
      Dit schema kan je alleen zien en openen als je daadwerkelijk een account hebt op dit forum.

      Succes mensen, het is een pittig schema en draait om maximale groei. Dit schema is niet gefocust op kracht, maar op algeheel groeien van de spiergroepen. Wil je dat 1 spiergroep harder groeit dan de ander (omdat hij in proportie achterloopt)?
      Dan pak je die spiergroep 2 keer per week en de rest 1 keer per week.

      Veel trainingsplezier en melkzuur haha! Trainingsschema beginners-semi gevorderd - 4 dagen split.docx
    • Schouders horen bij upper body en niet bij lower body. Zou niet nog eens armen apart doen op woensdag want armen krijgen, zoals al je andere spieren, 2x per week een training. Hou er rekening mee dat je biceps ook belast worden bij rug training en dat meer niet altijd beter is.
    • Hoi Marc, je hebt nog niets verteld over je dieet. Zorg in elk geval dat je genoeg proteinen binnen hebt.   Wat je training betreft zie ik het zo. Vind je van jezelf dat je je kan indelen bij de duurtrainers (vb duurlopers) dan ben je waarschijnlijk een hardgainer. Vind je jezelf eerder explosief zoals een sprinter of iemand die een balletje heel ver kan werpen dan ben je een easygainer. Hardgainers hebben baat bij meer wekelijks volume. Easygainers hebben voldoening aan een lager volume en hebben ook de neiging om sterker te zijn. Je kan je er ook ergens tussenin bevinden. Wees ervan bewust wanneer je je naar een splitschema begeeft je wekelijks volume = gewicht x reps x sets/week  daadwerkelijk omhoog gaat. My 2 cents. 
    • Gelijk maar even 2 fotootjes toegevoegd van mijn vooruitgang tot nu toe. Is dit een beetje normale progressie? 
  • Discussies

  • Sponsors