Advertentie Bodyengymshop

Fit

Administrators
  • Aantal bijdragen

    1.467
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    150

Fit last won the day on February 13

Fit had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

290 Heel goed

Over Fit

  • Rang
    Be ripped!
  • Verjaardag 12-10-93

Persoonlijke informatie

  • Gewicht
    89
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    176

Recente profielbezoeken

3.180 profielweergaven
  1. Fit logboek

    Momenteel even geswitcht naar 5x5 schema. Wil weer even wat kracht opbouwen. Stats momenteel: 140 squat 170 deadlift 135 bench
  2. Nieuw

    Welkom op het forum!
  3. Rugspieroefeningen

    Het beste is om wel voldoende rust te nemen, dus niet elke dag rug.
  4. Rugspieroefeningen

    Dat mag inderdaad zeker niet vergeten worden! Wide grip pull ups
  5. Handleiding om te bulken

    Ligt eraan wat je doel is , bulken is in princiepe natuurlijk enkel een calorie overschot waardoor je aankomt ( zwaarder word ). Hierdoor bouw je spiermassa op. Zowel mannen als vrouwen doen dit.
  6. Mijn progressie

    Vooruitgang is zeker goed te zien!
  7. Eigen PT studio draadje

    Heel gaaf! Ben beniewd naar fotos wanneer het er is!
  8. Wat geeft resultaat bij voeding?

    Niet volledig mee eens, wat je eet is ook belangrijk. Waarom? Simpelweg als je altijd hetzelfde eet heb je een grote kans dat je bepaalde noodzakelijke stoffen mist in je voeding. Dit kan weer negatieve effecten hebben op je hormoon huishouding. Wat natuurlijk weer effect heeft op je groei / metabolisme. Ik heb zelf ondervonden dat dit al vrij snel kan gebeuren wanneer je voedingsschema niet helemaal correct is en bijvoorbeeld belangrijke vetten mist. Supplementen ook niet volledig mee eens. Waarom? Bepaalde supplementen kunnen je mentaal een boost geven. Denk hier bijvoorbeeld aan pre workout of caffeine. Deze kunnen er bij juist gebruik voor zorgen dat je trainingen beter verlopen en je dus betere resultaten hebt. De rest kan ik wel bij inkomen zoals bij wanneer je eet. Echter moet het totaal aantal calorieen wel kloppen.
  9. Ghost

    Goed bezig!
  10. Kom maar op met die kortingscode Ik heb wel een aantal dingen gezien die ik wel eens wil proberen voor wanneer ik geen tijd heb
  11. Van mij mag dit nog hoor, ben wel benieuwd om eens te kijken wat ze verkopen etc. Zo lang het geen overdreven reclame is zijn wij hier niet zo moeilijk met linkjes. Zelf maak ik mijn eten eigenlijk altijd zelf. Maar ik kan best begrijpen dat het door sommige ook online gekocht word omdat dit veel tijd scheelt.
  12. Iedere dag trainen

    Je kunt wel elke dag trainen, maar wel een andere spiergroep. Elke dag dezelfde spiergroepen zorgt ervoor dat je spieren niet de tijd krijgen om te herstellen die ze nodig hebben.
  13. Hoi Sara, welkom op het forum! Voeding is heel verschillend per doel, we zullen dus vooral je doel moeten weten om hier goed onze mening over te vertellen. Afvallen en aankomen heeft bijvoorbeeld al hele andere voeding waarde. Om "altijd" 100% te zijn is vooral een combinatie van rust en voeding belangrijk. Zonder voldoende rust kun je niet altijd 100% presteren en zonder voeding ook niet. Fit
  14. Even voorstellen

    Die vind ik er persoonlijk erg netjes uit zien. Je kunt er erg veel oefeningen mee uitvoeren en dat is natuurlijk altijd fijn.
  15. Sportschool beginnen

    Ja ik denk toch dat het wijzer is om de doelgroep te vergroten met bijvoorbeeld cardio etc erbij. Crossfit is er in de buurt wel. Ik ga het weekend even een aantal ideeen goed uitwerken.