Advertentie:

Fit

Administrators
  • Content count

    1,665
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    166

Fit last won the day on January 9

Fit had the most liked content!

Community Reputation

326 Heel goed

4 Followers

About Fit

  • Rank
    Be ripped!
  • Birthday 10/12/1993

Personal Information

  • Gewicht
    89
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    176

Recent Profile Visitors

5,981 profile views
  1. Trainingsschema

    https://krachtforum.nl/topic/925-4-dagen-split-trainingsschema-voor-beginners-of-semi-gevorderde-sporters/ Hij is officieel voor 4 dagen, maar probeer het even!
  2. Trainingsschema

    Welkom @Emin, Betalen is niet nodig hoor hulp is hier gratis Shorty en ik hebben een behoorlijk goed schema in elkaar gezet wat iedereen kan gebruiken, als je bepaalde oefeningen niet kent raad ik je aan om deze oefening gewoon via YouTube op te zoeken. Hier zijn duizenden mensen die bepaalde oefeningen uitleggen hoe hij moet. Probeer dit dan met een laag gewicht en vraag eventueel aan begeleiding in de sportschool of je de oefening goed uitvoert. Vervolgens kun je gaan opbouwen! Succes!
  3. Oestrogeen

    Voor die mensen zijn SARMS een mogelijkheid, of winstrol / anavar. Of als je echt test wilt gebruiken doe dit dan met masteron erbij.
  4. Plantaardig eten en bodybuilding?

    Mij gaf het ook al een hoop vraagtekens, vooral het feit dat ze aangeven dat plantaardige eiwitprofielen dus even goed zouden zijn als dierlijke. Maar naar mijn weten zijn plantaardige eiwit profielen niet compleet, en zul je dus diverse verschillende planten etc moeten eten om een volledig profiel te krijgen...
  5. Wat denken jullie van plantaardig eten en bodybuilding? Net een interessante film op Netflix gezien de game changer.. Interessante studies dat je plantaardig net zo goed kunt aankomen en bijvoorbeeld ook makkelijker droog kunt blijven. Maar je blijft natuurlijk met het feit dat vlees ontzettend lekker is.
  6. 21's voor biceps passé of niet

    Beste Hansie, Als afwisseling kan het oke zijn, maar persoonlijk zie ik hier niet heel veel in. Probeer eens 10-12 reps te doen waar je wel de volledige beweging pakt maar 4-5 seconden over het zakken. Dan zit je spier zeker 45 seconden onder spanning en dat is optimaal voor spiergroei. Dit zorgt er standaard al voor dat je de oefening eigenlijk op de goede manier uitvoert omdat zwaaien nu geen zin heeft omdat je toch rustig moet zakken.
  7. koolhydraten misschien opdrijven ?

    Hi Hansie, Qua gains zal het niet veel uitmaken hoor dit is minimaal! Ik ontbijt in het weekend hetzelfde en hier sport ik dan ook op. Ik merk er echter weinig van dat mijn energie op raakt, maar wellicht komt dit door de pre workout
  8. Introductie.

    Welkom op het forum Geert!
  9. Help aub

    Hi Sezgin, Ik doe zelf vaak juist het tegenovergestelde, eerst tot een vetpercentage cutten waar je tevreden bent en dan clean bulken. Dan blijf je gewoon best droog namelijk. En voor het zichtbaar worden van spieren is een laag vetpercentage belangrijker dan grote spieren. Je kunt namelijk hele kleine spieren hebben maar super zichtbaar als je een laag vetpercentage hebt.
  10. Farmers walk

    Hi hansie, Kende die oefening persoonlijk nog niet. Wel vaak walking lunges gedaan, bijna zelfde principe alleen doe je dan telkens lunges. Persoonlijk zou ik niet weten hoe effectief die oefening is omdat je grip het veel sneller zal af laten weten dan je benen (waar je dus meeste mee zou verbranden en opbouwen) . Maar ik ben benieuwd naar je resultaten hiermee.
  11. Voedingschema maker

    Eet je toevallig veel brood? Dit kun je vervangen voor bijvoorbeeld salades. Voor de rest moeten we je huidige schema zien om je hierbij te kunnen ondersteunen.
  12. from Russia with love

    Mijn eerste reactie "Hmm spambot? Wtf!" tot ik je bericht las! Welkom op het forum kerel
  13. merry christmas to everybody !

    Iedereen alvast een super 2020, let the gains be with you!
  14. newbie gains

    Zolang je vooruit gaat is het altijd goed te doen. Blijf vooral zo door gaan en gemotiveerd. Doe je verder ook aan cardio om je conditie nog enigsinds te verbeteren?