Advertentie:



Fit

Administrators
  • Content count

    1,778
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    183

Fit last won the day on September 5

Fit had the most liked content!

Community Reputation

359 Heel goed

About Fit

Personal Information

  • Gewicht
    89
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    176

Recent Profile Visitors

6,853 profile views
  1. Reverse grip is een nog betere isolatie oefening voor de triceps
  2. Sportiviteit in de vechtsport: de onderbelichte kant.

    Ben zelf geen vechtsporter maar ik snap waarom mensen dit als negatief kunnen zien. Echter brengt sport vaak juist het mooiste naar boven en in dit geval ook dus het compleet tegenovergestelde van wat de meeste hierbij denken...
  3. Trainingsschema meningen

    Welkom kerel! Ik zie dat je heel erg op het aantal herhalingen focust. Ik zou je als tip willen geven dat je hier minder naar kijkt maar meer kijkt hoe de set loopt. Kan je er 1 meer? Doe dit dan. Het aantal reps moet een algemeen beeld geven maar hierdoor zal je minder snel het maximale eruit halen. Voor de rest zou ik zoals Peter al aangeeft alles minimaal 2x per week trainen. Voor de rest vind ik het een net schema, wellicht kun je nog wat informatie uit het schema halen wat @Shorty en ik gemaakt hebben. Deze kun je hier terug vinden: https://krachtforum.nl/topic/925-4-dagen-split-trainingsschema-voor-beginners-of-semi-gevorderde-sporters/
  4. Halterschijven te koop.

    Zal hem op slot zetten @geert gielissen!
  5. EKV verhoudingen

    Deze EKV verhouding is vooral voor aankomen. Voor cutten kun je het volgende ongeveer aanhouden: 35-40-25 let op het zijn altijd richtlijnen. De ene dag kan je er wat boven zitten de andere dag wat eronder. Dit kun je terug vinden op de volgende link: https://krachtforum.nl/topic/129-handleiding-om-te-cutten/
  6. Halterschijven te koop.

    Wellicht handig even je stad/land erbij te melden en het materiaal
  7. hoe ik ben aangekomen/mijn verhaal

    Dit topic is al behoorlijk oud Geert
  8. Onderzoek thuissporten

    Ben ook wel benieuwd hiernaar
  9. Vernieuwen thuis gym

    Zou dan nog voor de dubbele gaan, de enkele kan je namelijk niet makkelijk verschuiven want je moet ze vastmaken aan de muur anders trek je ze om bij bepaalde oefeningen.
  10. Vernieuwen thuis gym

    Dubbele heeft mijn voorkeur, simpelweg omdat het de mogelijkheid bied om 1 kant hoog in te stellen en 1 kant laag. Waardoor je bijvoorbeeld biceps en triceps door elkaar kunt trainen zonder te verstellen. Ook heb je de dubbele nodig voor cable flyes. Geloof me als je dat op een enkele probeert sta je zelf in de weg en de hele tijd die kabels tegen je aan, dat werkt gewoon simpelweg niet fijn. Als je dan toch van plan bent zoveel geld uit te geven ga dan echt voor de dubbele.
  11. Stacker pro

    Misselijkheid hoort bij stackers... het is nou eenmaal rommel
  12. Nieuw op het forum

    Welkom kerel!
  13. Droogtrainen. Niet te weinig cal?

    Wat is je vetpercentage?
  14. Nieuwe schema, wat mag er niet ontbreken

    Ik bedoel niet persee breed dippen, maar meer naar voren gebogen met je lichaamshouding. Dan pak je meer je borst, hoe rechter op je houding hoe meer je triceps .
  15. Nieuwe schema, wat mag er niet ontbreken

    Ik vind de Legg press nog vergeten en eventueel ook dips voor borst, hierbij is de houding natuurlijk net iets anders als de dips voor triceps.