Advertentie:

Fit

Administrators
  • Aantal bijdragen

    1.508
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    155

Fit last won the day on May 27

Fit had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

299 Heel goed

1 Volger

Over Fit

  • Rang
    Be ripped!
  • Verjaardag 12-10-93

Persoonlijke informatie

  • Gewicht
    89
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    176

Recente profielbezoeken

3.492 profielweergaven
  1. Wellicht is het makkelijker om per SARM een apart topic aan te maken. Dat houd het overzichtelijk en dan kun je makkelijk alles in het topic schrijven.
  2. Opeens een kwark allergie?

    Nee ik eet de kwark gewoon zo op zonder extra toevoeging. Yogurt heb ik nog niet geprobeerd.
  3. Hoi Shorty, zeker interesse! - MK-677 - S4 - Cardarine - Y11 Deze hebben mijn interesse gewekt.
  4. Opeens een kwark allergie?

    Ik eet al zeker 2 jaar elke dag een pot magere franse kwark, merk verschilt al die tijd al net waar ik boodschappen doe. Bij alle kwark krijg ik last opeens
  5. Opeens een kwark allergie?

    Hoe waarschijnlijk kan het zijn dat je opeens een allergie voor bepaalde voeding ontwikkeld? Ik heb sinds enige tijd last van mijn maag direct tijdens het eten van kwark. Bij andere producten als melk heb ik dit bijvoorbeeld niet ( wat je dan wel zou denken ).
  6. Intermitting fasting tips?

    Hoi Bart, Dit lijkt mij niet echt gezond op deze manier omdat je veel essentiele voedingstoffen mist. Ook is een proteine shake al +- 125 kcal dus al drink je er overdag 5 dan zit je met je snacks erbij ook op 925 kcal. @Peter Wouters weet hier meer van hij gebruikt of gebruikte deze methode ook. Het doel van vasten is naar mijn weten niet het minder eten maar juist een x aantal uren niets eten. En dat gaat juist in bovenstaande verhaal niet op. Dan kan je beter je kcal behoefte berekenen en een voeding schema maken met 300kcal minder dan je behoefte. 1: dan heb je geen honger, en 2: je krijgt wel alle benodigde voedingstoffen binnen. Groeten, Fit
  7. teveel eiwitten

    Ik heb ook eenmaal per week een "cheat dag" waar ik zulke dingen kan eten. Echter maak ik het nooit te gek vaak beperkt tot 1 maaltijd aangezien het anders ten koste gaat van de maaltijden de rest van de week.
  8. Rugspieroefeningen

    Barbell rows, dumbell rows, shrugs, deadlift
  9. IFBB Comeptitie

    Heel gaaf Jolien! Gefeliciteerd met de 2de plaats dat geeft vast nog meer motivatie!!
  10. split schema

    Ik zou woensdag de benen dag houden, de full body dag weghalen. En na woensdag wer beginnen met dag 1 en dan weer 2 etc. Snap je wat ik bedoel?
  11. split schema

    Lopen is geen benen trainen Ik zou zeker een benen dag erin zetten, en op deze dag enkel benen. Squats, deadlifts, leg extension, hamstring curls. Ik verwacht dat je kuiten met lopen al aardig komen
  12. split schema

    Ik zie in dit schema geen benen? Je wilt je dagen splitten om meer focus te leggen op je spiergroei echter heb je geen apparte benen dag? Ik zou zeker 1 dag pakken voor enkel benen / kuiten.
  13. Introductie deluxe

    Hoi Damian, welkom op het forum! Heb me aangemeld bij je actie
  14. 1 maand challenge

    Hoi Bruno, Elke dag dezelfde oefeningen is niet goed, je spieren hebben namelijk ook rust nodig. Doe er dus mininmaal een dag rust tussen of train per spiergroep per dag. Wat versta je onder speciale voeding? En wat is precies je doel? Ik verwacht dat je wilt aankomen. Om aan te komen moet je meer kcal binnen krijgen dan je gebruikt. Dit kun je berekenen met de voedingsschema maker: https://krachtforum.nl/topic/46-voedingschema-maker/ Zorg dat je schema de er als volgende uit ziet: 50% koolhydraten, 30 eiwitten en 20 vetten. Als je nog vragen hebt horen wij dit graag!
  15. Extreme workoutschema's / trends

    Ha mooi om deze terug te zien! Heb deze ook meerdere malen voorbij zien komen.