Advertentie Bodyengymshop

Fit

Administrators
  • Aantal bijdragen

    1.366
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    124

Fit last won the day on July 23

Fit had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

249 Heel goed

Over Fit

  • Rang
    Be ripped!
  • Verjaardag 12-10-93

Persoonlijke informatie

  • Gewicht
    81
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    176

Recente profielbezoeken

2.616 profielweergaven
  1. Haha laat maar weten hoe dit gaat! Ik vind dit HEERLIJK!
  2. Ik vind dit juist heerlijk! Je voelt alles extreem erg branden alsof je uit elkaar gaat knallen
  3. Enige wat ik doe is pre workout, geen koffie ook idd. Werking blijft fijn ervan word wel minder na veel gebruik. Switchen tussen bepaalde merken doet soms wonderen
  4. Ik heb vandaag lekker benen!
  5. Creatine kan een goede aanvulling zijn. Echter werkt het niet bij iedereen evengoed. Maar ik zou hier pas op een later stadium naar kijken wanneer je even niet "verder" komt. Dit omdat je door creatine bijvoorbeeld net 1 herhaling meer kan maken kun je hier toch het essentiele verschil mee maken om weer verder op te bouwen.
  6. Over 2 weekjes ga ik lekker 3 weken op vakantie. Hier zal ik dus even lekker gaan herstellen en niet veel trainen. Ik denk dat ik hier een before en after foto zal posten
  7. beginnen

    Geen probleem succes!
  8. beginnen

    Hoi Jaron, allereerst welkom op het forum! Ik raad je aan om deze handleiding eens door te lezen, hier leer je al erg veel over het aankomen van spiermassa. https://krachtforum.nl/topic/128-handleiding-om-te-bulken/ Wanneer alles duidelijk is kun je de topics onder voeding eens goed doornemen en de voedingschema maker downloaden! https://krachtforum.nl/forum/10-voeding/ https://krachtforum.nl/topic/46-voedingschema-maker/ Wanneer je nog meer vragen hebt horen wij dit natuurlijk graag! Sportieve groeten, Fit!
  9. Traps trainen bij rug of schouders, veel beginners zullen deze vraag niet weten en denken schouders omdat ze bij je schouders zitten. Echter niets is minder waar, traps horen namelijk bij je rug! Bij rug oefeningen waarbij je je rug hol trekt (chin/pulldown, hyperextension) gebruik je al het onderste stuk (pars descendens). Bij rug oefeningen waarbij je de schouderbladen naar elkaar trekt (chin/pulldown,rows) gebruik je het midden gedeelte (pars transversus). Bij rug oefeningen waarbij je de schouders omhoog beweegt (rows onder een steilere hoek) gebruik je het bovenste gedeelte (pars ascendens).
  10. Ik zou na dag 2 ook een rust dag nemen. Dan anders train je dezelfde spiergroep te snel achter elkaar.
  11. Hierbij een leuke benen training voor in je schema: * = 4x sets 12-10-8-6 herhalingen opbouwend in gewicht. 1) Sitting calf raises 3x tot max. 2) Standing calf raises 3x tot max. 3) Leg extensions (*). 4) Hamstring curls (*). 5) Lunges (4 x 10). 6) SQUAT! JA als laatste feel the burn! (*). Laat je reactie maar weten als je dit geprobeerd hebt ik ben benieuwd
  12. Ahh vandaar wou even 2 shirtjes proberen
  13. Ingevuld!
  14. Heel simpel maar toch lekker, effectief en makkelijk ochtend ontbijt. Nodig: - 6 eieren - zwarte peper - olijfolie Bereiding: 1 kluts het eigeel en eiwit door elkaar. 2 bak dit in een pan met een beetje olijfolie. En blijf dit roeren tot het ook klutst en stukjes worden . 3 beetje peper naar wens eroverheen Zie resultaat lekker genieten!
  15. DESIGNEDBYTC werkt helaas niet meer?