Advertentie:

Fit

Administrators
  • Content count

    1,629
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    161

Fit last won the day on October 16

Fit had the most liked content!

Community Reputation

313 Heel goed

4 Followers

About Fit

  • Rank
    Be ripped!
  • Birthday 10/12/1993

Personal Information

  • Gewicht
    89
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    176

Recent Profile Visitors

5,515 profile views
  1. Squat en deadlift relatie core

    Gewoon buik nog extra erbij pakken. De focus van deadlift en de squat liggen niet op de buikspieren. Je pakt ze wel mee maar wanneer je ze los ook nog traint traint zul je met de squat en deadlift automatisch beter worden.
  2. zittende of staande shoulder press

    Heel simpel, afwisselt. De ene keer doe ik bijvoorbeeld zitten, hier kan je inderdaad zwaarder mee gaan. De andere keer staand, hiermee pak je core en stabiliteit.
  3. Met de beste techniek trainen.

    Exact dat soort dingen ja😂
  4. De leuke dingen in het leven.

    Visrestaurant altijd goed Ik ben bezig met een verhuizing, spannende tijd dus
  5. Oestrogeen

    Als gyno er eenmaal zit, is de enige oplossing een operatie hiervoor helaas. Wat mij toch nog wel verbaast in deze tijd dat hier nog niets anders voor ontwikkeld is
  6. Met de beste techniek trainen.

    Persoonlijk luister ik ook wat "hardere" muziek tijdens het sporten
  7. Avatar

    Allereerst succes met al je doelen! Zoals ik al aangaf motivatie is het aller belangrijkste de rest volgt. Een aantal tips: 1) Zorg voor vaste tijden om te eten ( structuur voor jezelf ). 2) Vaste train tijden, zodat je de juiste voeding goed kunt timen. 3) Genoeg cardio, maar zo te zien voldoe je hier zeker aan. 4) Maak een voedingschema afgestemt op je doel. En nog even snel iets kwijt: - Sarms werken weldegelijk en goed ook. - Je voorgestelde test E kuur is niet effectief voor afvallen dit houd namelijk enorm veel vocht vast. Test moet enkel als basis ( bijvoorbeeld 250MG is genoeg), voor afvallen moet je eerder gaan kijken naar tren / t3 / clen (zomaar wat voorbeelden).
  8. Domweg loggen.

    Succes met je streefdoel! Motivatie is het belangrijkste de rest zal dan vanzelf volgen!
  9. Persoonlijke behoefte

    Welkom op het forum! Je kan dit idd aanhouden, had zelf even snel met een calculator uitgerekend en kom wel wat hoger uit in kcal. Calories Protein Fat Carbs 3132 150 84 443 Dit ligt er echter wel aan hoe actief je bent, je kunt dit dus ook even voor jezelf uitrekenen. https://www.musclehacking.com/calorie-calculator/
  10. Starten na 5 jaar couch potato

    Welkom op het forum! Gezonde voeding is inderaad een goede eerste stap, train je thuis momenteel? Een sportschool is altijd voor iedereen, ongeacht wat je hier van denkt. Iedereen is er tenslotte voor zichzelf. Probeer je dus nooit te weerhouden om hier heen te gaan! Over creatine: dit kun je gewoon elke dag 5 gr nemen in plaats van verschillende doseringen. Voor de rest zou ik niet naar te veel supplementen kijken, het meeste is gewoon uit voeding te halen
  11. Ik stel me voor :)

    Het veroorzaakt wel een hongergevoel wat bij de bulk dan wel weer kan helpen
  12. Ik stel me voor :)

    Wellicht is mk677 een goed idee?
  13. Collageen

    Hoeveelheid oestrogeen moet ook niet te hoog zijn bij mannen, anders komen de borsten opzetten haha! (gyno).
  14. Ik stel me voor :)

    Ahh hou ons daarbij op de hoogte, ik ben benieuwd naar de eventuele sides die je hierbij ervaart.