Advertentie:

Muscle Starter Pack

Fit

Administrators
  • Aantal bijdragen

    1.543
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    156

Fit last won the day on July 20

Fit had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

300 Heel goed

1 Volger

Over Fit

  • Rang
    Be ripped!
  • Verjaardag 12-10-93

Persoonlijke informatie

  • Gewicht
    89
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    176

Recente profielbezoeken

3.944 profielweergaven
  1. onderzoek anabolen

    Het is zeker nog niet genormaliseerd inderdaad. In sommige sportscholen wellicht meer dan de andere. Maar onder de "normale" mensen is dit nog niet. Deze kijken inderdaad al raar op als je een whey shake drinkt. De meeste mensen weten er ook te weinig over behalve dat het super slecht zou zijn.
  2. Updates 05-10-2018

    Goed om te horen dat het niet als vervelend ervaren word!
  3. Updates 05-10-2018

    - Ik heb zojuist voor de mobiele apparaten kleinere advertenties laten tonen. Ik vond dit persoonlijk erg vervelend op mijn mobiel vooral in de header ( bovenkant van het forum. Helaas hebben wij deze advertenties wel nodig omdat het hele forum gratis is dus kunnen ze niet helemaal weg. Ik hoop dat het ze zo voor iedereen minder vervelend zijn. - Vanaf nu tonen we ook enkel fitness gerelateerde advertenties. - De layout is nu iets anders ingedeeld, je kunt nu op zowel als desktop en mobiel sneller de actuele discussies terug vinden. Als je ergens een foutje vind let me know
  4. Hulp nodig met nieuw schema

    @m1997 om even kort op je vraag in te komen over het aantal oefeningen, persoonlijk doe ik 4 oefeningen per grote spiergroep en 5 voor benen. Bijvoorbeeld op een rug / bicep dag: 4 rug, 2 bicep. Idem met borst / tricep. Benen 3 boven 2 kuiten. Iedereen doet natuurlijk op zijn eigen manier. Maar je hoeft echt geen uren in de gym te zijn. Overkill is niet nodig en kan zelfs slecht zijn voor je spiergroei.
  5. Voorstellen en tips

    Ik weet wel dat je soort fisio sportscholen hebt. Hier worden ook groepslessen gedaan met krachtapparaten. Hierbij doe je soort cirquit rondjes waar je telkens na een x aantal tijd naar het volgende apparaat moet. Wellicht is dit een optie?
  6. SARM lgd-4033 log

    Dit is per persoon nog wel een beetje verschillend, de ene persoon onderdrukt de test meer dan de ander. En wachten met cutten is puur persoonlijke voorkeur inderdaad. Maar zo zie je wel meer voor jezelf hoeveel je "vast houd" heb ik het idee altijd.
  7. SARM lgd-4033 log

    Volledig mee eens, goed massa pakken, dat een tijdje laten en daarna pas cutten. Same way i do
  8. Anabolenkuurkopen.nl oplichters

    Wij hebben dit inderdaad vaker te horen gekregen hier op het forum. Ik hoop het beste voor je dat je het uiteindelijk toch nog binnen krijgt!
  9. Rugspieroefeningen

    Sommige sportscholen verbieden dat op die leeftijd nog. Hoewel dat vaker tot +- 16 is.
  10. Heel interessant artikel! Ik ga het vanavond nog eens goed doornemen.
  11. Mahmut mass

    Voeding is in elk geval beter dan een supplement. Supplementen kunnen alleen een aanvulling op je voeding zijn maar geen vervanging van.
  12. Rugspieroefeningen

    Zou niet alleen pull ups doen, ook bijvoorbeeld barbell rows, gewicht hoeft niet persee hoog te zijn om te trainen...
  13. Even voorstellen

    Je kunt de oefeningen altijd even op Youtube opzoeken, daar zie je goed hoe je ze moet uitvoeren met uitleg vaak. Je hebt ook een app ( ik geloof "JEFIT" waar je je trainingsschema in kunt zetten, daar zie je vervolgens ook plaatjes hoe je de oefening uitvoerd.
  14. SARM lgd-4033 log

    Volgens @Shorty kan je na 4 weken alweer beginnen
  15. SARM lgd-4033 log

    Het schijnt dat je bijna alles na de kuur vast houd, ben benieuwd of dat ook zo is. Je ligt met 2 kilo goed op schema. Naar mijn weten zijn de volgende weken een stuk beter. 3 a 4 kilo zou heel mooi zijn succes !