Advertentie:



Fit

Administrators
  • Aantal bijdragen

    1.549
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    156

Fit last won the day on July 20

Fit had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

300 Heel goed

3 Volgers

Over Fit

  • Rang
    Be ripped!
  • Verjaardag 12-10-93

Persoonlijke informatie

  • Gewicht
    89
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    176

Recente profielbezoeken

4.155 profielweergaven
  1. Fitness handschoenen

    Persoonlijk denk ik de ultimate. (2e link)
  2. Fitness handschoenen

    Hi Joris, Ik gebruik zelf geen handschoenen, maar ik denk dat dit meer een persoonlijke keuze is. Ik zou als ik jou was even uitzoeken welke gewoon stevig zijn en lang mee gaan. Er zullen vast wel reviews over te vinden zijn. Succes!
  3. Zwaarder worden

    Ik wil je vast uit deze YouTube illusie halen... 4 kg in 1 week aan massa is niet mogelijk met eten en shakes. Zelfs 1-2 kg per week niet. Ik heb video verder nog niet bekeken omdat ik nu in de gym zit. Maar dat wou ik even vast kwijt
  4. Uiteraard is het ook belangrijk wat Peter hier zegt. Vooral proteïne en vetten hoog houden.
  5. Tijdens cutten kun je het beste zwaar met weinig reps blijven trainen. Als je je spieren het opeens "makkelijker" gaat maken dan zul je dus massa verliezen en dat is niet de bedoeling. Een combinatie is altijd mogelijk, 1x per week reps en 1x kracht.
  6. Persoonlijk zou ik gaan voor 2 keer per week. 3x is gewoon overkill, wellicht wel handig als een bepaalde spiergroep iets achter loopt om dit eens met die spiergroep te proberen. 2x is prima zowel on als off. 1x is te doen, maar vind ik persoonlijk wel weinig. Als je on bent zak je bijna niet terug in massa vandaar dat dit wel werkt maar naar mijn weten niet ideaal.
  7. onderzoek anabolen

    Het is zeker nog niet genormaliseerd inderdaad. In sommige sportscholen wellicht meer dan de andere. Maar onder de "normale" mensen is dit nog niet. Deze kijken inderdaad al raar op als je een whey shake drinkt. De meeste mensen weten er ook te weinig over behalve dat het super slecht zou zijn.
  8. Updates 05-10-2018

    Goed om te horen dat het niet als vervelend ervaren word!
  9. Updates 05-10-2018

    - Ik heb zojuist voor de mobiele apparaten kleinere advertenties laten tonen. Ik vond dit persoonlijk erg vervelend op mijn mobiel vooral in de header ( bovenkant van het forum. Helaas hebben wij deze advertenties wel nodig omdat het hele forum gratis is dus kunnen ze niet helemaal weg. Ik hoop dat het ze zo voor iedereen minder vervelend zijn. - Vanaf nu tonen we ook enkel fitness gerelateerde advertenties. - De layout is nu iets anders ingedeeld, je kunt nu op zowel als desktop en mobiel sneller de actuele discussies terug vinden. Als je ergens een foutje vind let me know
  10. Hulp nodig met nieuw schema

    @m1997 om even kort op je vraag in te komen over het aantal oefeningen, persoonlijk doe ik 4 oefeningen per grote spiergroep en 5 voor benen. Bijvoorbeeld op een rug / bicep dag: 4 rug, 2 bicep. Idem met borst / tricep. Benen 3 boven 2 kuiten. Iedereen doet natuurlijk op zijn eigen manier. Maar je hoeft echt geen uren in de gym te zijn. Overkill is niet nodig en kan zelfs slecht zijn voor je spiergroei.
  11. Voorstellen en tips

    Ik weet wel dat je soort fisio sportscholen hebt. Hier worden ook groepslessen gedaan met krachtapparaten. Hierbij doe je soort cirquit rondjes waar je telkens na een x aantal tijd naar het volgende apparaat moet. Wellicht is dit een optie?
  12. SARM lgd-4033 log

    Dit is per persoon nog wel een beetje verschillend, de ene persoon onderdrukt de test meer dan de ander. En wachten met cutten is puur persoonlijke voorkeur inderdaad. Maar zo zie je wel meer voor jezelf hoeveel je "vast houd" heb ik het idee altijd.
  13. SARM lgd-4033 log

    Volledig mee eens, goed massa pakken, dat een tijdje laten en daarna pas cutten. Same way i do
  14. Anabolenkuurkopen.nl oplichters

    Wij hebben dit inderdaad vaker te horen gekregen hier op het forum. Ik hoop het beste voor je dat je het uiteindelijk toch nog binnen krijgt!
  15. Rugspieroefeningen

    Sommige sportscholen verbieden dat op die leeftijd nog. Hoewel dat vaker tot +- 16 is.