Advertentie:



Fit

Administrators
  • Content count

    1,575
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    159

Fit last won the day on March 11

Fit had the most liked content!

Community Reputation

307 Heel goed

3 Followers

About Fit

  • Rank
    Be ripped!
  • Birthday 10/12/1993

Personal Information

  • Gewicht
    89
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    176

Recent Profile Visitors

4,847 profile views
  1. minimale dosering test+e en tren+e

    Om de week injecteren is echt maximaal vanwege de opname tijd. Om de week heeft geen zin zoals @Shorty al aangeeft. Voor afvallen kun je een stack van test, tren, mast gebruiken. Het ziet er dan bijvoorbeeld als volgt uit: 600 test, 400 tren, 400 mast. Test 12 weken Mast 12 weken Tren 10 weken Je kunt in plaats van tren ook kijken naar iets als clen of t3. Clen heeft voor sommige mensen wel wat vervelende bijwerkingen zoals hoofdpijn en trillende spieren, aangeraden word dus om laag te beginnen en langzaam op te bouwen. Hier zijn diverse schema' s voor te vinden.
  2. Supplementen

    Zou het zelf ook bij de bewezen supplementen houden, eiwitten, creatine, multivit en wellicht een pre workout. Hier haal je sowieso het meeste uit. Ik zie in je voorbeeld bijvoorbeeld een test booster? Die zijn namelijk al verwaarloosbaar omdat ze te weinig boosten. Het is niet te vergelijken met iemand die test spuit, die doet 2-3x zoveel als eigen aanmaak. Wellicht doet een test booster net 5% als je geluk hebt. Is dus zeker niet het geld waard
  3. Voorstellen

    Hi @Wes Welkom op het forum !
  4. Welke spiergroepen samen trainen?

    Zeker ervaring mee, werkt ook gewoon prima en lekkere pomp! Je kunt zelfs upper/lower body overwegen.
  5. Wat is een goeie workout?

    Hoi Timo, Omdat je nog jong bent zou ik niet zwaar gaan trainen, je bent nog niet volgroeid dus dit zal nadelige effecten voor je opleveren op late leeftijd. Bij je biceps kun je denken aan: - bicep curl - preacher curl - dumbell curl - hammer curl Borst: - bankdrukken - flys - dumebll press - dips Rug: - barbell row - shrugs - pull ups Zoek onderstaande oefeningen eens op youtube, hier vind je dan gelijk de juist uitvoering. Als je nog meer vragen hebt laat het gerust weten.
  6. Hulp bij schema vetverlies

    Hoi Jill, 200-300 kcal onder je onderhoud is het aantal kcal wat je nodig hebt. Voor afvallen kun je het beste 50% eiwitten, 30% vetten en 20% koolhydraten. Dan zijn dan de macro's die je in je schema dient te verwerken. Als je nog meer vragen hebt hoor ik het graag
  7. 4-daags split schema geschikt?

    4 dagen split is een prima schema. Zou zelf alleen minder letten op het aantal reps. Time under tension is belangrijker. Dus hoe lang je de spier belast tijdens de set. Dit zou hoger moeten zijn dan 45 seconden. Daarop is eigenlijk 12 reps gebaseerd.
  8. Voorstellen. Het begin

    Athleanx is inderdaad ook een goeie die volg ik ook!
  9. Voorstellen. Het begin

    Beste, Allereerst laat je nooit tegenhouden! Iedereen begint onderaan. Ik raad je aan om bijvoorbeeld op fitness kanalen op youtube te abonneren, hier leer je zeer veel van bepaalde oefeningen waarvoor ze zijn en hoe je ze uitvoerd. Bekijk bijvoorbeeld dit kanaal eens: https://www.youtube.com/user/ScottHermanFitness Spiermassa aankomen ga je alleen doen wanneer je voldoende eet, dit gaat dus niet lukken als je 1200 kcal eet. Bekijk eens deze link om af te vallen tot je doel: https://krachtforum.nl/topic/129-handleiding-om-te-cutten/ Daarna kun je gaan kijken om spiermassa op te bouwen via de volgende link: https://krachtforum.nl/topic/128-handleiding-om-te-bulken/ Voor beide doelen is het belangrijk dat je een goed voedingsschema maakt: https://krachtforum.nl/topic/46-voedingschema-maker/ Als je nog vragen hebt horen wij het graag! Fit
  10. Ongelijke bouw

    Hi! Heb je ook een foto van de borst? Voor de aanvullende informatie
  11. ook maar even voorstellen

    Hoi Jair! Welkom op het forum!
  12. tot wat fitness al niet kan leiden

    Haha gaaf hoor hou ons op de hoogte!
  13. Droogtrainen

    Helemaal eens met @Rik, we zien graag meer informatie tegemoed
  14. tot wat fitness al niet kan leiden

    Nog nieuwe wedstrijden op de planning?
  15. tot wat fitness al niet kan leiden

    Dat is echt ontzettend leuk om mee te maken via het forum! @Jolien en @P2I