Advertentie:

Fit

Administrators
  • Content count

    1,857
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    198

Fit last won the day on June 17

Fit had the most liked content!

Community Reputation

391 Heel goed

About Fit

  • Rank
    Be ripped!
  • Birthday 10/12/1993

Personal Information

  • Gewicht
    89
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    176

Recent Profile Visitors

8,165 profile views
  1. Als je geen gewicht verliest zit je waarschijnlijk te hoog in je kcal. 10 min cardio doet nagenoeg niets.
  2. Nieuw in deze wereld

    Het gaat bij 2 dingen wat ik hierboven zie fout, je traint ten eerste meer op kracht dan op massa. Probeer in jou geval eens een paar maandjes op de 12 tot 15 rep range te trainen. Verder is er verschil tussen trainen en echt trainen. Omdat je 3 spiergroepen op een dag pakt denk ik namelijk niet dat je nog "fit" genoeg bent op het eind van je training voor progressieve overload. Ten derde ga je met 2.5 uur trainen per dag, en slechts 1800 kcal eten echt nooit genoeg voeding binnen krijgen. Mijn tips dus in het kort: -focus op een fatsoenlijk trainingschema met 1 a 2 spiergroepen per dag max. -focus leggen op meer herhalingen -een goed voeding schema maken, nee voeding maakt je niet dik als je dit op de juiste manier doet. Wanneer je bovenstaande stappen optimaliseerd ga je nog zoveel meer uit je natuurlijke potentie halen.
  3. Even voorstellen

    Welkom op het forum! En je insta is geen probleem hoor Lees voer genoeg en met vragen zien we die uiteraard wel verschijnen!
  4. Cycle LGD 12 weken

    Ook benieuwd naar de resultaten
  5. dag iedereen

    Welkom op het forum! Cutten doe je door simpelweg minder kcal te eten dan je onderhoud en hierbij eventueel een klein beetje cardio. Dit doe je tot je je gewenste vet percentage hebt behaald. Verder zoals hierboven al vermeld is zou ik minder koolhydraten eten en voor het Cutten meer focussen op eiwitten en vetten, dit zal je spierverlies minimaliseren. Bij Cutten heb je nagenoeg altijd spier verlies je eet tenslotte minder dan je nodig hebt, je kunt het alleen zo ver mogelijk beperken of niet te lang in een te laag vp door cutten. Qua training zou ik veel meer variëren. Zowel compound als isolatie oefeningen voor de beste resultaten.
  6. Voorstellen

    Welkom op het forum kerel!
  7. RAD 140 cyle + log

    Goeie kabel op je bicep ;D
  8. Deep fake

    Dit kan, en word ook gebruikt om bepaalde invloed uit te oefenen. Zodat het lijkt dat bepaalde mensen iets gezegd hebben oid wat niet zo is.
  9. Deep fake

    Deep fakes heel interessant onderwerp en gevaarlijk in sommige gevallen!
  10. Post je meals (fotos)

    Kijk dat ziet er lekker uit!
  11. Please help

    Hoi Phen, Wat ik begrijp zoek je een "wonder pil", dan moet ik je al snel teleurstellen want die is er niet. Het enige "wonder middel" is voeding. Tussen gezond eten en een dieet om af te vallen zit een heel groot verschil. Je kunt namelijk "gezond" eten maar toch dik worden. Dit gebeurt wanneer je meer calorieën op een dag binnen krijgt dan je verbrand, moeilijker is het niet. Wanneer jij dus "gezond" eet, en veel sport maar niet afvalt, betekend het dat je teveel calorieën binnen krijgt. Het enige wat je hieraan kunt doen is uitrekenen hoeveel calorieën je eet per dag, en dit aanpassen naar je onderhoud - 200 kcal. Als je hierbij dan nog sport zal je gegarandeerd afvallen en zonder pillen! Ik snap dat dit niet het antwoord is wat je wilt horen, maar helaas is het wel het enige antwoord wat je blijvend verder zal helpen. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.
  12. RAD 140 cyle + log

    Leuk uitgebreid verslag ! Ben heel benieuwd naar je bevindingen zodra je het gaat "merken".
  13. Introductie

    Ben heel benieuwd ik volg! Succes met je cycle!
  14. Hulp nodig met trainen traps/schouders

    Is heel slecht te beoordelen met enkel fotos van de achterkant, maar kan je verzekeren dat je gewoon lekker door moet trainen en niet te veel moet willen in korte tijd. Hele rug kan nog wel wat massa gebruiken, en dan gaat het er al compleet anders uit zien dan nu. Succes kerel!
  15. Open the gates..............charge!

    Vooral dat ja! De contacten! Ik geniet iedegeval weer van elke training!