Advertentie:



Fit

Administrators
  • Content count

    1,588
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    159

Fit last won the day on March 11

Fit had the most liked content!

Community Reputation

307 Heel goed

4 Followers

About Fit

  • Rank
    Be ripped!
  • Birthday 10/12/1993

Personal Information

  • Gewicht
    89
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    176

Recent Profile Visitors

5,096 profile views
  1. Even voorstellen,en graag adviezen

    Het ligt wel een beetje aan je doel, wat ik persoonlijk fijn vind werken is cutten tot een vrij laag vetpercentage en daarna een clean bulk. Aangezien ik zie dat je ook graag een strakke buik wilt is dit misschien een betere optie dan gelijk te gaan bulken.
  2. Miami pro

    Goed droog al aan het worden! Poseren ook goed oefenen, dat is vooral belangrijk!
  3. Schema advies gezocht

    Als je met 4 dagen alles 2x wilt doen moet je wel meer oefeningen doen. Wat je nu in je schema hebt is gewoon simpelweg te weinig. Upper lower body is een goed voorbeeld maar is wel tijdrovend. Over hoe meer dagen je schema verspreid zit hoe minder lang je bezig bent. Maar reken toch wel op 3 oefeningen per spiergroep per training.
  4. Informatie SARM Cardarine / GW-501516

    Ahh helemaal duidelijk!
  5. Informatie SARM Cardarine / GW-501516

    Op ratten had hij volgens mij een nare bijwerking. Maar dit is op mensen volgens mij niet bewezen. Maar dacht dit is wellicht wel verstandig te melden
  6. Schema advies gezocht

    3 keer per week wil niet zeggen dat het beter is. Je doet 3x 1 oefening per spiergroep. Ik zou liever 2x per week 3 oefeningen per spiergroep pakken dan 3x per weer 1 oefening.
  7. Informatie SARM Cardarine / GW-501516

    Wellicht is het nog handig bij deze de bijwerkingen te melden.
  8. Schema advies gezocht

    Ben zelf niet z'n fan van een full body schema wel met de rede die je hierboven ziet terug komen namelijk enorm weinig stimulatie van een spiergroep. Ik zie 1 a 2 oefeningen per spiergroep waar je dan 3 sets bij doet. Dit komt om de week uit op 1 / 2 of 2 / 4 oefeningen per week. Ik snap dat je alles wilt trainen maar zou zelf eerder 4 dagen per week gaan trainen met bijvoorbeeld een upper / lower body schema. Dan kun je meer tijd aan een spiergroep besteden waardoor je hem een stuk beter kan pakken. 1 oefening met 3 setjes is simpelweg te weinig. Als je nog vragen hebt horen we dit uiteraard graag
  9. Proteine ijs

    Haha ja niet te vreten, die ken ik niet heb je linkje?
  10. Proteine ijs

    Ik ben ook altijd bang dat het chemisch smaakt... hetzelfde geldt voor diverse producten zoals whey, bars etc..
  11. Sarms

    Hier kan @Shorty je zeker meer over vertellen
  12. Sarms

    Welke sarm wil je gaan gebruiken?
  13. Me even voorstellen...

    Goedemiddag Fraben, Welkom op het forum!
  14. minimale dosering test+e en tren+e

    Om de week injecteren is echt maximaal vanwege de opname tijd. Om de week heeft geen zin zoals @Shorty al aangeeft. Voor afvallen kun je een stack van test, tren, mast gebruiken. Het ziet er dan bijvoorbeeld als volgt uit: 600 test, 400 tren, 400 mast. Test 12 weken Mast 12 weken Tren 10 weken Je kunt in plaats van tren ook kijken naar iets als clen of t3. Clen heeft voor sommige mensen wel wat vervelende bijwerkingen zoals hoofdpijn en trillende spieren, aangeraden word dus om laag te beginnen en langzaam op te bouwen. Hier zijn diverse schema' s voor te vinden.
  15. Supplementen

    Zou het zelf ook bij de bewezen supplementen houden, eiwitten, creatine, multivit en wellicht een pre workout. Hier haal je sowieso het meeste uit. Ik zie in je voorbeeld bijvoorbeeld een test booster? Die zijn namelijk al verwaarloosbaar omdat ze te weinig boosten. Het is niet te vergelijken met iemand die test spuit, die doet 2-3x zoveel als eigen aanmaak. Wellicht doet een test booster net 5% als je geluk hebt. Is dus zeker niet het geld waard