Advertentie:

Fit

Administrators
  • Content count

    1,871
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    199

Fit last won the day on October 9

Fit had the most liked content!

Community Reputation

393 Heel goed

About Fit

  • Rank
    Be ripped!
  • Birthday 10/12/1993

Personal Information

  • Gewicht
    89
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    176

Recent Profile Visitors

8,383 profile views
  1. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Zit er wel over te denken, maar door bepaalde omstandigheden kijk ik het even rustig aan eerst. Ik zal alles al wel vast bijhouden zodat ik dit eventueel iets later kan posten
  2. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Ben heel benieuwd
  3. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Start zelf vandaag met LGD + Cardarine
  4. Oppakken na de lockdown

    Wat een wijze woorden haha! Zelf heb ik ervaren hoe "extreem" ik gehecht was aan de gym, en dat ik maar moest moest gaan van mezelf. Nu alles op een "iets" lager pitje en resultaat blijft. Ben zelf van 6x per week naar 4 x per week gaan sporten.
  5. RAD-140 only log

    Jammer man! Hoop niet dat het ernstig is!
  6. Oppakken na de lockdown

    Ik vroeg mij af hoe het bij iedereen verloopt. Iedereen de slag weer goed te pakken? Doe je dingen anders nu dan voor de lockdown?
  7. Mijn trainingsschema (Advies is welkom)

    "In principe pak ik geen rustdag, dit is meestal in het weekend, daar waar ik van ma t/m vrij train neem ik vaak op zaterdag rust en doe ik de zondag wat rustig aan met meer een full body workout". Waarom pak je niet bijvoorbeeld lekker 2 rust dagen? Wat je nu doet: Je traint 5 dagen, dan hou je 1 dag rust opzich niks mis mee. Maar vervolgens pak je dag 7 een full body workout waardoor je dag 1 en 2 eigenlijk niet meer optimaal kunt benutten. Als je alles meer keer per week wilt trainen kun je altijd kijken naar bijvoorbeeld een push / pull schema.
  8. SARM in combinatie met medicatie

    Goed om te horen dat je weer hersteld bent man!
  9. Voorstellen

    Welkom op het forum man!
  10. Dry scooping

    Hoi Amy, helaas is mijn reactie nu al te laat maar ik ben er van overtuigd dat je je geen zorgen hoeft te maken. Pre workout kan altijd heftig aanvoelen na een tijdje en ook als je een andere pakt. Maar dry scoopen zou ik niet doen, ook is het effect minder. Als je het met water inneemt word het beter opgenomen en heb je dus meer aan je pre workout. Ook is het zo dat als je het genomen hebt en je gaat je zorgen lopen maken dat je je juist slechter gaat voelen. Probeer er niet op te letten goed blijven drinken. Sneller uit laten werken gaat helaas niet als het al opgenomen is.
  11. Zelf eiwitreep maken

    Heb zelf ook liever gewoon een lekkere maaltijd reepje kan handig zijn voor onderweg even snel iets te eten maar om het daar speciaal voor te maken vind ik ook weer onnodig. Het maken kost ook weer tijd :=)
  12. Even voorstellen

    Welkom!
  13. RAD 140 cyle + log

    Dat is vervelend kerel, neem je tijd we zien het wel verschijnen!
  14. Advies nodig!

    Hoi en welkom! Ik was op vakantie dus had geen tijd om te reageren Er is niets mis met een full body schema echter voor maximale resultaten niet optimaal en al helemaal niet met een 3x20 rep range is mijn ervaring. Probeer dit tussen de 8 en 15 te houden met een goede uitvoering waarbij je spieren ongeveer 45 - 60 sec onder spanning staan en dan 4 sets ipv 3. Waarom 4 sets met minder herhalingen dan 3 srts met meer? Simpelweg omdat je dit qua uitvoering veel beter kunt volhouden om het goed uit te blijven voeren en hierdoor ook het gewicht omhoog kan. Qua voeding wat je hierboven zegt zegt niet zoveel, je noemt gezonde dingen op met proteïne en vetten, dat is OK. Echter gaat het meer om de verhoudingen dan om wat je uiteindelijk eet. Hier kan je dus het beste een voedingschema voor maken, een handige tool kun je daarvoor in die categorie voeding vinden.
  15. Als je geen gewicht verliest zit je waarschijnlijk te hoog in je kcal. 10 min cardio doet nagenoeg niets.