Advertentie:

Fit

Administrators
  • Content count

    1,594
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    159

Fit last won the day on March 11

Fit had the most liked content!

Community Reputation

307 Heel goed

4 Followers

About Fit

  • Rank
    Be ripped!
  • Birthday 10/12/1993

Personal Information

  • Gewicht
    89
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    176

Recent Profile Visitors

5,175 profile views
  1. Voorstellen en advies gevraagd

    Nee je begrijpt mij verkeerd, je kan prima afvallen door krachttraining. Het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat je onder onderhoud eet. Of je krachttraining of cardio doet maakt voor de rest niets uit staat hier los van. Krachttraining zal alleen helpen om wat gespierder te blijven dan cardio.
  2. Voorstellen en advies gevraagd

    Hi Happy welkom op het forum! Het is eigenlijk heel simpel, verbrand of eet je meer calorieën dan je onderhoud val je af. Moeilijker is het dus niet. Hoe je dit wilt doen maakt dus ook weinig uit, de ene doet dit met cardio de ander doet dit met voeding. Krachttraining is nooit een slecht idee, doordat spieren groter worden lijk je ook minder vet. Het "afterburn" effect kun je voor lief nemen, dit is eigenlijk verwaarloosbaar. Het is wel zo dat spieren natuurlijk meer calorieën gebruiken dan vet. Om je doel te behalen zul je dus eerst moeten afvallen, dit doe je door minder te eten dan je onderhoud, hierbij kun je nog eens krachttraining doen om het te versnellen. Een beginner zal zelf van enkel krachttraining en eiwitten nog wel een beetje beginnersmassa aankomen. Pas als je buik naar wens is kun je beginnen met meer calorieën te eten om spieren aan te komen, dit doe je om dan bijvoorbeeld 250 kcal boven je onderhoud te eten. In de voeding sectie op het forum kun je een voedingsschema maker downloaden, hier kun je zelf heel makkelijk een voedingsschema in maken, dit hoeft dus allemaal geen geld te kosten! Als je nog vragen hebt stel ze gerust! Fit
  3. Blast/ cruise vraag

    Hoe zit het met je voeding? Ben je ook meer gaan eten toen je massa aankwam?
  4. Blast/ cruise vraag

    SPL zou naar mijn weten toch aardig moeten zijn.
  5. Blast/ cruise vraag

    Hi Arjan! Wanneer je nu in je bridge zit is het niet verstandig om te verhogen. Je bloedwaarde moeten eerst herstellen, meer dan 200 test gaat dus niet verstandig zijn voor zeker 10-12 weken. Fit
  6. Nieuw en ik doe maar wat

    Hi @Tijn83 welkom! Inderdaad wat shorty al aangeeft dit doe je met boven je onderhoud eten, dit kun je bijvoorbeeld doen door 250 kcal per dag boven onderhoud te eten. Persoonlijk pak ik hier graag havermout voor, dit is namelijk makkelijk en clean. Fit
  7. Fitness Gerelateerde Software?

    Done!
  8. Even voorstellen,en graag adviezen

    Het ligt wel een beetje aan je doel, wat ik persoonlijk fijn vind werken is cutten tot een vrij laag vetpercentage en daarna een clean bulk. Aangezien ik zie dat je ook graag een strakke buik wilt is dit misschien een betere optie dan gelijk te gaan bulken.
  9. Miami pro

    Goed droog al aan het worden! Poseren ook goed oefenen, dat is vooral belangrijk!
  10. Schema advies gezocht

    Als je met 4 dagen alles 2x wilt doen moet je wel meer oefeningen doen. Wat je nu in je schema hebt is gewoon simpelweg te weinig. Upper lower body is een goed voorbeeld maar is wel tijdrovend. Over hoe meer dagen je schema verspreid zit hoe minder lang je bezig bent. Maar reken toch wel op 3 oefeningen per spiergroep per training.
  11. Informatie SARM Cardarine / GW-501516

    Ahh helemaal duidelijk!
  12. Informatie SARM Cardarine / GW-501516

    Op ratten had hij volgens mij een nare bijwerking. Maar dit is op mensen volgens mij niet bewezen. Maar dacht dit is wellicht wel verstandig te melden
  13. Schema advies gezocht

    3 keer per week wil niet zeggen dat het beter is. Je doet 3x 1 oefening per spiergroep. Ik zou liever 2x per week 3 oefeningen per spiergroep pakken dan 3x per weer 1 oefening.
  14. Informatie SARM Cardarine / GW-501516

    Wellicht is het nog handig bij deze de bijwerkingen te melden.
  15. Schema advies gezocht

    Ben zelf niet z'n fan van een full body schema wel met de rede die je hierboven ziet terug komen namelijk enorm weinig stimulatie van een spiergroep. Ik zie 1 a 2 oefeningen per spiergroep waar je dan 3 sets bij doet. Dit komt om de week uit op 1 / 2 of 2 / 4 oefeningen per week. Ik snap dat je alles wilt trainen maar zou zelf eerder 4 dagen per week gaan trainen met bijvoorbeeld een upper / lower body schema. Dan kun je meer tijd aan een spiergroep besteden waardoor je hem een stuk beter kan pakken. 1 oefening met 3 setjes is simpelweg te weinig. Als je nog vragen hebt horen we dit uiteraard graag