Advertentie:

Fit

Administrators
  • Content count

    1,871
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    199

Everything posted by Fit

  1. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Zit er wel over te denken, maar door bepaalde omstandigheden kijk ik het even rustig aan eerst. Ik zal alles al wel vast bijhouden zodat ik dit eventueel iets later kan posten
  2. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Ben heel benieuwd
  3. Ideeën voor een nieuwe bulk sarm cycle

    Start zelf vandaag met LGD + Cardarine
  4. Oppakken na de lockdown

    Wat een wijze woorden haha! Zelf heb ik ervaren hoe "extreem" ik gehecht was aan de gym, en dat ik maar moest moest gaan van mezelf. Nu alles op een "iets" lager pitje en resultaat blijft. Ben zelf van 6x per week naar 4 x per week gaan sporten.
  5. Oppakken na de lockdown

    Ik vroeg mij af hoe het bij iedereen verloopt. Iedereen de slag weer goed te pakken? Doe je dingen anders nu dan voor de lockdown?
  6. RAD-140 only log

    Jammer man! Hoop niet dat het ernstig is!
  7. Mijn trainingsschema (Advies is welkom)

    "In principe pak ik geen rustdag, dit is meestal in het weekend, daar waar ik van ma t/m vrij train neem ik vaak op zaterdag rust en doe ik de zondag wat rustig aan met meer een full body workout". Waarom pak je niet bijvoorbeeld lekker 2 rust dagen? Wat je nu doet: Je traint 5 dagen, dan hou je 1 dag rust opzich niks mis mee. Maar vervolgens pak je dag 7 een full body workout waardoor je dag 1 en 2 eigenlijk niet meer optimaal kunt benutten. Als je alles meer keer per week wilt trainen kun je altijd kijken naar bijvoorbeeld een push / pull schema.
  8. Full body schema voor beginners Type schema: Full body Niveau: Beginner Aantal dagen per week: 3 dagen per week Hoe lang: 6 - 8 weken Doel: Spieropbouw Introductie: Altijd al een leuk full body schema willen hebben? Grijp nu je kans dit is een leuk schema om mee te beginnen en er leuke massa mee te winnen. Dit schema kun je 3 keer per week uitvoeren voor het maximale resultaat. Je kunt dit schema 6 tot 8 weken volgen. Wanneer je een oefening niet snapt vraag naar een begeleider in de sportschool of hij het je uit kan leggen. Wanneer je geen begeleiding in de sportschool hebt kun je altijd YouTube gebruiken. Hier zijn vele fitness oefeningen te vinden met de correcte uitvoer hiervan. Kies het juiste gewicht en zorg voor een goede uitvoering: Ga niet te snel zwaar trainen, zorg eerst dat je alle oefeningen correct uit kunt voeren. Hierna kun je langzaam het gewicht opbouwen. Iedereen in de sportschool is zo begonnen niemand tilt gelijk super veel. Een correcte uitvoering is veel belangrijker dan het gewicht, want een blessure heb je zo gemaakt en dan kan je een tijd niet trainen. Vooruitgang: Het is altijd handig om je vooruitgang bij te houden, op deze manier blijf je ook extra gemotiveerd en kun je jezelf uitdagen om over een bepaalde tijd bijvoorbeeld 10 kg meer te tillen. In je logboekje kun je bijvoorbeeld bijhouden: het aantal herhalingen, het gewicht, het aantal sets en ga zo maar door. Last but not least, het schema! Het schema Oefening Sets Herhalingen Opmerkingen Deadlift 3 10-15 Let op je uitvoering! Seated calf raise 3 15-20 - Bench press 3 5-10 Let op je uitvoering! Seated rows 3 10-15 - Shoulder press 2 8-12 - Standing alternate dumbell curl 2 8-12 - Tricep pushdown 2 8-12 - Squat 3 10-15 Let op je uitvoering!
  9. SARM in combinatie met medicatie

    Goed om te horen dat je weer hersteld bent man!
  10. Voorstellen

    Welkom op het forum man!
  11. Dry scooping

    Hoi Amy, helaas is mijn reactie nu al te laat maar ik ben er van overtuigd dat je je geen zorgen hoeft te maken. Pre workout kan altijd heftig aanvoelen na een tijdje en ook als je een andere pakt. Maar dry scoopen zou ik niet doen, ook is het effect minder. Als je het met water inneemt word het beter opgenomen en heb je dus meer aan je pre workout. Ook is het zo dat als je het genomen hebt en je gaat je zorgen lopen maken dat je je juist slechter gaat voelen. Probeer er niet op te letten goed blijven drinken. Sneller uit laten werken gaat helaas niet als het al opgenomen is.
  12. Zelf eiwitreep maken

    Heb zelf ook liever gewoon een lekkere maaltijd reepje kan handig zijn voor onderweg even snel iets te eten maar om het daar speciaal voor te maken vind ik ook weer onnodig. Het maken kost ook weer tijd :=)
  13. Even voorstellen

    Welkom!
  14. RAD 140 cyle + log

    Dat is vervelend kerel, neem je tijd we zien het wel verschijnen!
  15. Advies nodig!

    Hoi en welkom! Ik was op vakantie dus had geen tijd om te reageren Er is niets mis met een full body schema echter voor maximale resultaten niet optimaal en al helemaal niet met een 3x20 rep range is mijn ervaring. Probeer dit tussen de 8 en 15 te houden met een goede uitvoering waarbij je spieren ongeveer 45 - 60 sec onder spanning staan en dan 4 sets ipv 3. Waarom 4 sets met minder herhalingen dan 3 srts met meer? Simpelweg omdat je dit qua uitvoering veel beter kunt volhouden om het goed uit te blijven voeren en hierdoor ook het gewicht omhoog kan. Qua voeding wat je hierboven zegt zegt niet zoveel, je noemt gezonde dingen op met proteïne en vetten, dat is OK. Echter gaat het meer om de verhoudingen dan om wat je uiteindelijk eet. Hier kan je dus het beste een voedingschema voor maken, een handige tool kun je daarvoor in die categorie voeding vinden.
  16. Als je geen gewicht verliest zit je waarschijnlijk te hoog in je kcal. 10 min cardio doet nagenoeg niets.
  17. Nieuw in deze wereld

    Het gaat bij 2 dingen wat ik hierboven zie fout, je traint ten eerste meer op kracht dan op massa. Probeer in jou geval eens een paar maandjes op de 12 tot 15 rep range te trainen. Verder is er verschil tussen trainen en echt trainen. Omdat je 3 spiergroepen op een dag pakt denk ik namelijk niet dat je nog "fit" genoeg bent op het eind van je training voor progressieve overload. Ten derde ga je met 2.5 uur trainen per dag, en slechts 1800 kcal eten echt nooit genoeg voeding binnen krijgen. Mijn tips dus in het kort: -focus op een fatsoenlijk trainingschema met 1 a 2 spiergroepen per dag max. -focus leggen op meer herhalingen -een goed voeding schema maken, nee voeding maakt je niet dik als je dit op de juiste manier doet. Wanneer je bovenstaande stappen optimaliseerd ga je nog zoveel meer uit je natuurlijke potentie halen.
  18. Even voorstellen

    Welkom op het forum! En je insta is geen probleem hoor Lees voer genoeg en met vragen zien we die uiteraard wel verschijnen!
  19. Cycle LGD 12 weken

    Ook benieuwd naar de resultaten
  20. dag iedereen

    Welkom op het forum! Cutten doe je door simpelweg minder kcal te eten dan je onderhoud en hierbij eventueel een klein beetje cardio. Dit doe je tot je je gewenste vet percentage hebt behaald. Verder zoals hierboven al vermeld is zou ik minder koolhydraten eten en voor het Cutten meer focussen op eiwitten en vetten, dit zal je spierverlies minimaliseren. Bij Cutten heb je nagenoeg altijd spier verlies je eet tenslotte minder dan je nodig hebt, je kunt het alleen zo ver mogelijk beperken of niet te lang in een te laag vp door cutten. Qua training zou ik veel meer variëren. Zowel compound als isolatie oefeningen voor de beste resultaten.
  21. Voorstellen

    Welkom op het forum kerel!
  22. RAD 140 cyle + log

    Goeie kabel op je bicep ;D
  23. Deep fake

    Dit kan, en word ook gebruikt om bepaalde invloed uit te oefenen. Zodat het lijkt dat bepaalde mensen iets gezegd hebben oid wat niet zo is.
  24. Deep fake

    Deep fakes heel interessant onderwerp en gevaarlijk in sommige gevallen!
  25. Post je meals (fotos)

    Kijk dat ziet er lekker uit!