Advertentie:

Fit

Administrators
  • Content count

    1,618
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    160

Everything posted by Fit

  1. Ik stel me voor :)

    Het veroorzaakt wel een hongergevoel wat bij de bulk dan wel weer kan helpen
  2. Ik stel me voor :)

    Wellicht is mk677 een goed idee?
  3. Collageen

    Hoeveelheid oestrogeen moet ook niet te hoog zijn bij mannen, anders komen de borsten opzetten haha! (gyno).
  4. Ik stel me voor :)

    Ahh hou ons daarbij op de hoogte, ik ben benieuwd naar de eventuele sides die je hierbij ervaart.
  5. Ik stel me voor :)

    Welkom Motivator / Sander met een knipoog Goede progress gemaakt al! Welke sarms ben je het meest geinteresseerd in? Fit
  6. Hallo!

    Welkom Quincy! Succes met je doel en wellicht de wedstrijd!
  7. Helaas net een aantal weggegooid toen ik de zolder ging opruimen
  8. TRT en Ostraine

    Hi Corst, Sterker nog je hebt eerder geluk, normaal zakt met sarms je eigen test productie, maar omdat jij aan TRT doet zal dit niet gebeuren.
  9. S4 mogelijke bijwerking

    Gele tint is inderdaad een s4 bijwerking. Naar mijn weten heeft niet iedereen hier last van.
  10. Iemand ooit gehoort van Probolan 50? Krijg er toevallig op facebook reclame van, lijkt een wonder middel maar is niks over te vinden. Via google alleen maar affiliate websites van hun te vinden met volgens mij neppe reviews. Ook heeft deze supplementen naam iets weg van anabolen naam ( voor betere verkoop cijfers? ) Wat denken jullie hier over of hebben jullie dit wel eens geprobeerd? Ik heb er zo op eerste inzage weinig vertrouwen in.. Facts: Geen ingrediënten lijstGeen betrouwbare reviews kunnen vindenResultaat binnen 48 uur volgens de website ( dit lijkt mij te extreem ).Volgens de website volledig natuurlijk
  11. Nieuweling zoekt advies

    Heb je wel eens berekend hoeveel kcal je voedingsschema is? Iemand die moeilijk aan kan komen moet zeker minimaal 500 kcal boven onderhoud gaan eten. Ik zou dit dus ook even uitrekenen als ik jou was en dan even kijken of je misschien meer moet eten. Dit is ook handig om door te nemen: https://krachtforum.nl/topic/128-handleiding-om-te-bulken/
  12. Push-Pull schema tijdens cutten

    Ik vind het er netjes uit zien zo ver, lekker proberen en kijken of dit goed bij jou werkt ieder lichaam is anders!
  13. Push-Pull schema tijdens cutten

    Zou inderdaad nog een kuiten, en buik erbij pakken dan. Je doet namelijk zo snel ik het zie maar 2 kuiten oefeningen in een hele week.
  14. Push-Pull schema tijdens cutten

    Helemaal duidelijk! Moet wel zeggen dat ik weinig ervaring heb met push-pull schema's. Je doet inderdaad wel wat veel chest, back oefeningen in vergelijking met benen / kuiten en buik. Ook moet ik hierbij melden dat voeding tijdens het cutten vele malen belangrijker is dan de training zelf.
  15. DIY home gym equipment

    Ziet er strak uit!
  16. Ik kwam een leuk artikel tegen waar voor de mensen die thuis willen sporten of beginnen te sporten wellicht een aantal leuke DIY fitness equipments kunnen bouwen. De volgende spullen zijn allemaal goedkoop te maken en je hoeft er niet eens handig voor te zijn! https://greatist.com/fitness/21-diy-gym-equipment-projects-make-home#8
  17. Push-Pull schema tijdens cutten

    Mag ik vragen wat de rede is van een push pull schema tijdens het cutten?
  18. Kant en klaarmaaltijden

    Wat wil je hier precies over weten?
  19. Foutje idd van mijn kant. Wilde het even te makkelijk maken in het voorbeeld😅. Het gaat natuurlijk om procenten die ik gaf, en dit moest inderdaad nog omgerekend worden tot de juiste grammen om tot de juiste kcal te komen excuus!
  20. Hier vind je dat terug : Als je E/K/V/ verhouding in je schema 35-40-25 is, zou je die verhouding ook in elke maaltijd terug moeten kunnen vinden. Stel je voor je gaat voor cutten 1000 kcal eten (enkel makkelijk voorbeeld) Houd dit in dat je: 350 gr eiwitten 400 gr koolhydraten 250 gr vetten Moet gaan eten. In jou geval zal zit rond de 2750 kcal worden, en dan moet je dit dus even uitrekenen.
  21. Alle vragen worden hier beantwoord : https://krachtforum.nl/topic/129-handleiding-om-te-cutten/ En voor het gemak om een voedingsschema te maken: https://krachtforum.nl/topic/46-voedingschema-maker/ Grt, fit
  22. Onderzoek sportsupplementen

    Ook done!
  23. Advies over opdrukken en andere oefeningen

    Een bak kwark per dag is veel te weinig, voor aankomen in spiermassa (vooruitgang) moet je ongeveer 2.5 gr per kg lichaamsgewicht aan eiwitten eten.
  24. Advies over opdrukken en andere oefeningen

    Het eerste waar ik aan denk is: eet je wel voldoende koolhydraten en eiwitten? Wanneer dit niet het geval is zal je een stuk minder snel vooruitgang boeken ondanks je trainingen.
  25. Voorstel ronde met voedingsvraag!

    Dat is inderdaad al een vrij laag VP! Nog enkele goede oefeningen voor de benen / billen: squats, deadlifts, lunges ( eventueel met dumbells voor gewicht ).