Advertentie:

Fit

Administrators
  • Content count

    1,594
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    159

Everything posted by Fit

  1. Voorstellen en advies gevraagd

    Nee je begrijpt mij verkeerd, je kan prima afvallen door krachttraining. Het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat je onder onderhoud eet. Of je krachttraining of cardio doet maakt voor de rest niets uit staat hier los van. Krachttraining zal alleen helpen om wat gespierder te blijven dan cardio.
  2. Voorstellen en advies gevraagd

    Hi Happy welkom op het forum! Het is eigenlijk heel simpel, verbrand of eet je meer calorieën dan je onderhoud val je af. Moeilijker is het dus niet. Hoe je dit wilt doen maakt dus ook weinig uit, de ene doet dit met cardio de ander doet dit met voeding. Krachttraining is nooit een slecht idee, doordat spieren groter worden lijk je ook minder vet. Het "afterburn" effect kun je voor lief nemen, dit is eigenlijk verwaarloosbaar. Het is wel zo dat spieren natuurlijk meer calorieën gebruiken dan vet. Om je doel te behalen zul je dus eerst moeten afvallen, dit doe je door minder te eten dan je onderhoud, hierbij kun je nog eens krachttraining doen om het te versnellen. Een beginner zal zelf van enkel krachttraining en eiwitten nog wel een beetje beginnersmassa aankomen. Pas als je buik naar wens is kun je beginnen met meer calorieën te eten om spieren aan te komen, dit doe je om dan bijvoorbeeld 250 kcal boven je onderhoud te eten. In de voeding sectie op het forum kun je een voedingsschema maker downloaden, hier kun je zelf heel makkelijk een voedingsschema in maken, dit hoeft dus allemaal geen geld te kosten! Als je nog vragen hebt stel ze gerust! Fit
  3. Blast/ cruise vraag

    Hoe zit het met je voeding? Ben je ook meer gaan eten toen je massa aankwam?
  4. Blast/ cruise vraag

    SPL zou naar mijn weten toch aardig moeten zijn.
  5. Blast/ cruise vraag

    Hi Arjan! Wanneer je nu in je bridge zit is het niet verstandig om te verhogen. Je bloedwaarde moeten eerst herstellen, meer dan 200 test gaat dus niet verstandig zijn voor zeker 10-12 weken. Fit
  6. Nieuw en ik doe maar wat

    Hi @Tijn83 welkom! Inderdaad wat shorty al aangeeft dit doe je met boven je onderhoud eten, dit kun je bijvoorbeeld doen door 250 kcal per dag boven onderhoud te eten. Persoonlijk pak ik hier graag havermout voor, dit is namelijk makkelijk en clean. Fit
  7. Fitness Gerelateerde Software?

    Done!
  8. Even voorstellen,en graag adviezen

    Het ligt wel een beetje aan je doel, wat ik persoonlijk fijn vind werken is cutten tot een vrij laag vetpercentage en daarna een clean bulk. Aangezien ik zie dat je ook graag een strakke buik wilt is dit misschien een betere optie dan gelijk te gaan bulken.
  9. Miami pro

    Goed droog al aan het worden! Poseren ook goed oefenen, dat is vooral belangrijk!
  10. Schema advies gezocht

    Als je met 4 dagen alles 2x wilt doen moet je wel meer oefeningen doen. Wat je nu in je schema hebt is gewoon simpelweg te weinig. Upper lower body is een goed voorbeeld maar is wel tijdrovend. Over hoe meer dagen je schema verspreid zit hoe minder lang je bezig bent. Maar reken toch wel op 3 oefeningen per spiergroep per training.
  11. Informatie SARM Cardarine / GW-501516

    Ahh helemaal duidelijk!
  12. Informatie SARM Cardarine / GW-501516

    Op ratten had hij volgens mij een nare bijwerking. Maar dit is op mensen volgens mij niet bewezen. Maar dacht dit is wellicht wel verstandig te melden
  13. Schema advies gezocht

    3 keer per week wil niet zeggen dat het beter is. Je doet 3x 1 oefening per spiergroep. Ik zou liever 2x per week 3 oefeningen per spiergroep pakken dan 3x per weer 1 oefening.
  14. Informatie SARM Cardarine / GW-501516

    Wellicht is het nog handig bij deze de bijwerkingen te melden.
  15. Schema advies gezocht

    Ben zelf niet z'n fan van een full body schema wel met de rede die je hierboven ziet terug komen namelijk enorm weinig stimulatie van een spiergroep. Ik zie 1 a 2 oefeningen per spiergroep waar je dan 3 sets bij doet. Dit komt om de week uit op 1 / 2 of 2 / 4 oefeningen per week. Ik snap dat je alles wilt trainen maar zou zelf eerder 4 dagen per week gaan trainen met bijvoorbeeld een upper / lower body schema. Dan kun je meer tijd aan een spiergroep besteden waardoor je hem een stuk beter kan pakken. 1 oefening met 3 setjes is simpelweg te weinig. Als je nog vragen hebt horen we dit uiteraard graag
  16. Proteine ijs

    Iemand al koupe proteine ijs bij de Jumbo geprobeert? Schijnt erg lekker te zijn en natuurlijk gezonder dan normaal ijs. Dit betekend nog niet dat teveel er van eten gezond is. Maar dat is met alles. Maar zo lang het in je dieet past... waarom niet?
  17. Proteine ijs

    Haha ja niet te vreten, die ken ik niet heb je linkje?
  18. Proteine ijs

    Ik ben ook altijd bang dat het chemisch smaakt... hetzelfde geldt voor diverse producten zoals whey, bars etc..
  19. Sarms

    Hier kan @Shorty je zeker meer over vertellen
  20. Sarms

    Welke sarm wil je gaan gebruiken?
  21. Me even voorstellen...

    Goedemiddag Fraben, Welkom op het forum!
  22. minimale dosering test+e en tren+e

    Om de week injecteren is echt maximaal vanwege de opname tijd. Om de week heeft geen zin zoals @Shorty al aangeeft. Voor afvallen kun je een stack van test, tren, mast gebruiken. Het ziet er dan bijvoorbeeld als volgt uit: 600 test, 400 tren, 400 mast. Test 12 weken Mast 12 weken Tren 10 weken Je kunt in plaats van tren ook kijken naar iets als clen of t3. Clen heeft voor sommige mensen wel wat vervelende bijwerkingen zoals hoofdpijn en trillende spieren, aangeraden word dus om laag te beginnen en langzaam op te bouwen. Hier zijn diverse schema' s voor te vinden.
  23. Supplementen

    Zou het zelf ook bij de bewezen supplementen houden, eiwitten, creatine, multivit en wellicht een pre workout. Hier haal je sowieso het meeste uit. Ik zie in je voorbeeld bijvoorbeeld een test booster? Die zijn namelijk al verwaarloosbaar omdat ze te weinig boosten. Het is niet te vergelijken met iemand die test spuit, die doet 2-3x zoveel als eigen aanmaak. Wellicht doet een test booster net 5% als je geluk hebt. Is dus zeker niet het geld waard
  24. Voorstellen

    Hi @Wes Welkom op het forum !
  25. Welke spiergroepen samen trainen?

    Zeker ervaring mee, werkt ook gewoon prima en lekkere pomp! Je kunt zelfs upper/lower body overwegen.