Advertentie:

Fit

Administrators
  • Aantal bijdragen

    1.546
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    156

Alles door Fit geplaatst

  1. Uiteraard is het ook belangrijk wat Peter hier zegt. Vooral proteïne en vetten hoog houden.
  2. Tijdens cutten kun je het beste zwaar met weinig reps blijven trainen. Als je je spieren het opeens "makkelijker" gaat maken dan zul je dus massa verliezen en dat is niet de bedoeling. Een combinatie is altijd mogelijk, 1x per week reps en 1x kracht.
  3. Persoonlijk zou ik gaan voor 2 keer per week. 3x is gewoon overkill, wellicht wel handig als een bepaalde spiergroep iets achter loopt om dit eens met die spiergroep te proberen. 2x is prima zowel on als off. 1x is te doen, maar vind ik persoonlijk wel weinig. Als je on bent zak je bijna niet terug in massa vandaar dat dit wel werkt maar naar mijn weten niet ideaal.
  4. onderzoek anabolen

    Het is zeker nog niet genormaliseerd inderdaad. In sommige sportscholen wellicht meer dan de andere. Maar onder de "normale" mensen is dit nog niet. Deze kijken inderdaad al raar op als je een whey shake drinkt. De meeste mensen weten er ook te weinig over behalve dat het super slecht zou zijn.
  5. Updates 05-10-2018

    - Ik heb zojuist voor de mobiele apparaten kleinere advertenties laten tonen. Ik vond dit persoonlijk erg vervelend op mijn mobiel vooral in de header ( bovenkant van het forum. Helaas hebben wij deze advertenties wel nodig omdat het hele forum gratis is dus kunnen ze niet helemaal weg. Ik hoop dat het ze zo voor iedereen minder vervelend zijn. - Vanaf nu tonen we ook enkel fitness gerelateerde advertenties. - De layout is nu iets anders ingedeeld, je kunt nu op zowel als desktop en mobiel sneller de actuele discussies terug vinden. Als je ergens een foutje vind let me know
  6. Updates 05-10-2018

    Goed om te horen dat het niet als vervelend ervaren word!
  7. Hulp nodig met nieuw schema

    @m1997 om even kort op je vraag in te komen over het aantal oefeningen, persoonlijk doe ik 4 oefeningen per grote spiergroep en 5 voor benen. Bijvoorbeeld op een rug / bicep dag: 4 rug, 2 bicep. Idem met borst / tricep. Benen 3 boven 2 kuiten. Iedereen doet natuurlijk op zijn eigen manier. Maar je hoeft echt geen uren in de gym te zijn. Overkill is niet nodig en kan zelfs slecht zijn voor je spiergroei.
  8. Voorstellen en tips

    Ik weet wel dat je soort fisio sportscholen hebt. Hier worden ook groepslessen gedaan met krachtapparaten. Hierbij doe je soort cirquit rondjes waar je telkens na een x aantal tijd naar het volgende apparaat moet. Wellicht is dit een optie?
  9. SARM lgd-4033 log

    Dit is per persoon nog wel een beetje verschillend, de ene persoon onderdrukt de test meer dan de ander. En wachten met cutten is puur persoonlijke voorkeur inderdaad. Maar zo zie je wel meer voor jezelf hoeveel je "vast houd" heb ik het idee altijd.
  10. SARM lgd-4033 log

    Volledig mee eens, goed massa pakken, dat een tijdje laten en daarna pas cutten. Same way i do
  11. Anabolenkuurkopen.nl oplichters

    Wij hebben dit inderdaad vaker te horen gekregen hier op het forum. Ik hoop het beste voor je dat je het uiteindelijk toch nog binnen krijgt!
  12. Rugspieroefeningen

    Sommige sportscholen verbieden dat op die leeftijd nog. Hoewel dat vaker tot +- 16 is.
  13. Heel interessant artikel! Ik ga het vanavond nog eens goed doornemen.
  14. Mahmut mass

    Voeding is in elk geval beter dan een supplement. Supplementen kunnen alleen een aanvulling op je voeding zijn maar geen vervanging van.
  15. Rugspieroefeningen

    Zou niet alleen pull ups doen, ook bijvoorbeeld barbell rows, gewicht hoeft niet persee hoog te zijn om te trainen...
  16. Even voorstellen

    Je kunt de oefeningen altijd even op Youtube opzoeken, daar zie je goed hoe je ze moet uitvoeren met uitleg vaak. Je hebt ook een app ( ik geloof "JEFIT" waar je je trainingsschema in kunt zetten, daar zie je vervolgens ook plaatjes hoe je de oefening uitvoerd.
  17. SARM lgd-4033 log

    Volgens @Shorty kan je na 4 weken alweer beginnen
  18. SARM lgd-4033 log

    Het schijnt dat je bijna alles na de kuur vast houd, ben benieuwd of dat ook zo is. Je ligt met 2 kilo goed op schema. Naar mijn weten zijn de volgende weken een stuk beter. 3 a 4 kilo zou heel mooi zijn succes !
  19. Voorstellen

    Hoi Kim! Welkom op het forum Als je vragen hebt horen wij het graag! Fit
  20. SARM lgd-4033 log

    Merk je ook al dat je zwaarder word? Interessant om te lezen zijn nogsteeds weinig logs waar ik vertrouwen in heb gehad dus bedankt !
  21. Even voorstellen

    Ja 4 keer is perfect voor goed resultaat dan !
  22. Even voorstellen

    Hoi Nathan, Welkom op het forum! Hoe vaak ben je van plan naar de gym te gaan? Er is namelijk op het forum een schema te vinden voor 4 dagen. https://krachtforum.nl/topic/477-4-dagen-massa-training-schema/ In combinatie met voeding veranderen kun je met 4 dagen per week een goede vooruitgang boeken. Er is ook een categorie voeding op het forum te vinden, als je hier kijkt kun je leren hoe je bijvoorbeeld je eigen voedingschema maakt.
  23. waar koop ik steoride

    Ik ben hier ook wel benieuwd naar hoe dit je bevalt
  24. waar koop ik steoride

    Hoi David, Helaas kunnen we je hier niet mee helpen, het is verboden om dit te verhandelen op het forum / links te vermelden. Op google kun je wel diverse sites vinden. Welke hier betrouwbaar is weet ik niet maar je kan wel reviews opzoeken. Groeten, Fit
  25. HELP, geen idee waar ik moet beginnen!

    Allereerst welkom op het forum! Hoeveel dagen per week ben je van plan te gaan sporten? Dan kan je daarna bepalen hoeveel split schema je nodig hebt. Supplementen is niet nodig, er valt genoeg uit voeding te halen. Supplementen kan een toevoeging zijn. Fit