Advertentie:

Fit

Administrators
  • Content count

    1,935
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    205

Everything posted by Fit

  1. terug van weggeweest

    Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  2. Pre workout

    Pre workout Wat is pre workout Pre workout zijn supplementen die je voorafgaand aan het sporten in neemt of op andere momenten op de dag. Deze supplementen bereiden je lichaam voor op de training of de inspanning die je gaat doen. Een goede voorbereiding met pre workout levert een goede en positieve bijdrage aan de trainging die je gaat doen en waarvoor de pre workout inneemt. De pre workout zorgt voor een energie boost waardoor je vaak langer of zwaarder kunt trainen. Een pre workout is samengesteld om betere prestaties te kunnen leveren en meer van je lichaam te kunnen vragen. Daarnaast verbeter je ook je concentratie vermogen. Dit betekend dat je je tijdens je workout beter kunt focussen op wat je op dat moment gaat doen. Pre workout word sterk aangeraden bij intensieve trainingen en het sneller behalen van je fitnessdoelen. Wat doet pre workout Wat pre workout doet is zorgen dat je lichaam de juiste energie op de juiste plaats krijgt voor het leveren van de beste inspanningen mogelijk. Het is daarbij wel belangrijk dat je de juiste supplementen neemt voor de juiste sport. Het heeft geen effect als je wheygainer neemt voor toename in vet en spieren terwijl je een tennis sport beoefend. Informeer daarom van te voren welk supplement voor jou van toepassing is. Je lichaam heeft wel een tijd nodig om een pre workout op te nemen en te verwerken. Daarom heet het ook een “pre” workout. Houd rekening met ongeveer 15 a 30 minuten voordat je lichaam de pre workout actief heeft opgenomen. Als je de pre workout direct voor het sporten neemt zal je merken dat je niet het maximale uit je lichaam kunt halen. Je hebt bijvoorbeeld niet de juiste pomp tijdens het trainen. De opname snelheid in het lichaam verschilt per persoon. Dit zal een aantal keer testen moeten uitwijzen. Test dit daarom voor jezelf uit voordat je hier een vast ritme in gaat ontwikkelen. De beste manier om een pre workout in te nemen is door je pre workout in een shake te verwerken. Naast de fysieke werking heeft het ook een psychologische werken op je lichaam. Je voelt je beter en je krijgt het gevoel dat je meer aan kan waardoor je meer doet dan je normaal zou durven. Dit houd niet in dat je in 1x een bodybuilder zal worden, Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Wat zijn de voordelen van een pre workout Pre workout heeft verschillende voordelen. Het ligt er natuurlijk wel aan welke pre workout je neemt en welke sport je vervolgens gaat beoefenen. Informeer daarom altijd naar de juiste pre workout voor bij jouw sport. Een aantal voordelen zijn bijvoorbeeld: Krachtoename Sterke motivatie Scherpe focus Toename in spiermassa Vet verbranding Langer uithoudingsvermogen Sneller herstel tussen sets Verhoogd metabolisme Grotere pomp Dit zijn enkele voordelen die een pre workout te bieden heeft afhankelijk van degene die ingenomen wordt. Het is niet zo dat pre workout een wonder middel is en dat het enkel pluspunten heeft. Houd er rekening mee dat pre workout ook enkele minpunten kent. Denk bijvoorbeeld mogelijke gewichtstoename en een negatieve energie balans. Houd daarom rekening mee met de hoeveelheden die je neemt om dit te voorkomen. Pre workout kan ook niet altijd gebruikt worden. Bij sommige moet je het een maand lang gebruiken en vervolgens 2 weken niet om het daarna weer een maand te mogen gebruiken. Je moet je lichaam goed in balans houden en niet laten wennen aan de kunstmatige energie toename. Wat zit er in pre workout Per product verschilt het wat er in pre workout te vinden is. Omdat een pre workout sport afhankelijk is, is het ook niet meer dan normaal dat er verschillende soorten te krijgen zijn met een divers assortiment aan ingrediënten. Een aantal ingrediënten zijn: Cafeïne Cafeïne is een stof die iedereen wel kent. Denk bijvoorbeeld maar aan koffie. Cafeïne zorgt ervoor dat dat je een opwekkend gevoel krijgt wat zorgt voor meer energie en een goede concentratie BCAA Dit zijn amino zuren die je lichaam voorzien van extra voeding voor je spieren. Daarbij helpen ze je spieren te beschermen tegen onder andere blessures en zorgen ze voor een snel herstel van je spieren. Creatine Creatine is een stof die al in het lichaam voorkomt. Je krijgt dit binnen via normaal voedsel zoals rundvlees, kip en vis. Deze stof zorgt voor een explosieve kracht en sneller herstel. Het zorgt er ook voor dat spieren de voedingsstoffen beter opnemen. Arginine Arginine is een aminozuur die zorgt voor verwijding in je bloedvaten en het verhoogt je bloeddruk. Dit zorgt voor een betere doorvoer van de voedingsstoffen in je lichaam. Daarnaast lijken je spieren een stuk groter na het sporten omdat ze opgepompt worden. Dit heeft geen langdurig effect. Na enkele uren zal dit alweer afnemen. Beta Alanine Net als Arginine is beta alanine ook een aminozuur. Het heeft alleen wel een heel ander effect als Alanine geeft. Het zorgt er namelijk voor dat het in je lichaam omgezet wordt naar Carnosine wat er uiteindelijk voor zorgt dat de verzuring in je spieren minder snel zal optreden. Taurine Taurine is net als Creatine een lichaamseigen stof. Taurine komt voornamelijk voor in eiwitrijk voedsel zoals vlees, vis, schaaldieren, gevogelte en eieren. Met name de schaaldieren bevatten een hoog gehalte van taurine. Taurine heeft de classificatie aminozuur maar officieel gezien is het geen amino zuur. Het zorgt er in het lichaam voor dat je meer uithoudingsvermogen krijgt, meer kracht en meer pomp. Hierdoor kun je meer herhalingen doen tijdens zware krachttrainingen. Denk bijvoorbeeld aan bankdrukken of gewichtheffen.</p> Pre workout kopen? Je bent van plan om pre workout te kopen, wat nu? Je wilt de beste pre workout voor jou voor de juiste prijs. Bij onderstaande webshops kun jij pre workout kopen zonder teveel te betalen. http://www.bodyenfitshop.nl/ https://www.bodylab.nl/
  3. Voedingschema maker

    Wil jij je eigen voedingschema maken? Dat kan nu makkelijk met dit excel bestand. Er zit een volledige lijst in met producten en de bijbehorende voedingswaarden, het is dus super makkelijk je schema in elkaar te puzzelen. Ook kun je op de eerste pagina je energie behoefte berekenen hoeveel je nodig hebt voor je doel. ( bulken, cutten of op gewicht blijven ). Dit schema is super handig dus bewaar hem goed! voedingsschema-maker.xls
  4. Even voorstellen

    Welkom kerel! Bij vragen aarzel niet ze te stellen!
  5. Me

    Nice Goodluck 😁
  6. Je schema is voor een beginner lang niet slecht, je vergeet enkel nog wat buik mee te pakken Nu is het belangrijk om progressieve overload te krijgen met je trainingen, dus elke keer weer wat verder pushen qua herhalingen of gewicht.
  7. Q10 ervaringen

    Heb hem voor je verplaatst naar de categorie supplementen, heb hier helaas geen ervaring mee dus kan je hier verder niet mee helpen maar er zal vast iemand zijn die dit wel weet
  8. Waarom zijn SARMS zo populair op dit forum?

    Ik denk dat het voornamelijk het gebruiksgemak is vergeleken met AAS. En er zijn behoorlijk goede resultaten op te behalen.
  9. Hulp met RAD140 ivm bijwerkingen

    Nog even terug komend op je gyno, als je dit "ziet" moet je dit zeker voelen. Dus raad je aan eerst even goed te gaan "voelen".
  10. Hallo

    Welkom kerel!
  11. uitbreiding van 3 naar 4 dagen per week

    Dat is inderdaad een bewezen werkende trainingsmethode.
  12. Squats

    Het is niet toegestaan om hier reclame te maken voor je advertenties. Ik heb de link verwijderd, mocht je hem terug willen plaatsen mag je deze plaatsen maar als youtube link direct.
  13. uitbreiding van 3 naar 4 dagen per week

    Zelf ben ik toevallig begonnen met een 4x full body schema ( nog nooit gedaan dus experimenteel voor mij ). Maar zelfs in dit full body schema pak je 1 spiergroep net iets harder aan per keer.
  14. Super interessant, nooit gezien nog!
  15. Voorstellen

    Welkom Frederick, Allereerst natuurlijk welkom op het forum! Als het gedeelte van voeding je al bekend is zal het verminderen van je vetpercentage je vast lukken. Voeding is het grootste deel en het trainen is extra wat het enkel versnelt
  16. SARMs

    Cardarine helpt vooral tijdens cardio, het geeft je voornamelijk meer uithoudingsvermogen dus kun je makkelijker afvallen.
  17. SARMs

    Hahahah jammer maar oook maar beter, minder waardering voor je werk als het wel lukt😜
  18. SARMs

    Haha dat dus, in dit geval wondermiddelen bestaan niet, enkel hulpmiddelen
  19. SARMs

    Als je gezondheid op prijs stelt zou ik helemaal niet naar winstrol en anavar kijken.
  20. Ontstoken pijnlijke schouders

    Wat je kunt proberen ( zou idd eerst overleggen met fysio ) zijn lichte side raises. Deze kun je met een erg laag gewicht beginnen en toch doelgericht "bredere" schouders kweken. Deze oefening kan je schouders een stuk sterker maken en wellicht verdwijnen er dan ook klachten. Truck is in jou geval dus nog meer gericht op de juiste uitvoering, laag gewicht, veel herhalingen en het mooie aan deze oefening is dat je ook de hoogte kan bepalen. Merk jij dat je meer last hebt met je armen op schouderhoogte? Blijf dan eerst iets lager tot je het gewend bent.
  21. Krachtforum kleding

    Ik weet niet of er interesse is ik kan ze altijd laten maken als er iemand een leuk model shirt weet 😬
  22. Krachtforum kleding

    Hierbij vast preview hoe de kleding eruit ziet
  23. Merken en bronnen TRT

    TRT doe je eigenlijk voor heel je leven. Een kuur doe je voor x weken. De dosis die je tijdens TRT neemt is dus ook aanzienlijk lager en kan inderdaad via de huisarts mits jou eigen aanmaak laag genoeg is dat je onder de range valt.
  24. Welke Sarms tijdens cut zonder test onderdrukking?

    Opzich wel. Er zijn wel 2 dingen waar je rekening mee moet houden. 1) cardarine moet je cardio bij doen, anders is het effect te verwaarlozen. 2) mk677 krijg je honger van ( lastig tijdens cutten)
  25. Feedback op trainingsschema

    Zoals @Traveller040 al aangeeft, alles 2 x per week proberen en niet enkel chest en triceps focus 2x per week. Waarom zou je enkel op die spiergroepen 2x per week focussen als ik vragen mag?