Advertentie Bodyengymshop

P2I

Supporters
  • Aantal bijdragen

    345
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    43

P2I last won the day on June 28

P2I had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

101 Heel goed

Over P2I

  • Rang
    Professional

Persoonlijke informatie

  • Gewicht
    87
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    180
  1. Mooie vooruitgang! Ja, onderlichaam trainen kan wel erg zwaar zijn. Maar dat is net zo plezant eraan. En je hebt meteen een excuus om de volgende dagen iets trager te wandelen. Als vrouw het ideale moment om te gaan shoppen dus 😂😂
  2. Borst en buikspieren vandaag
  3. Mijn training maandag Quads + kuiten 1)Leg extensions 4 sets: 30 / 12 / 12 /12 2)Squats :4 sets 15/12/10/8+2x dropset 3)Hack squat 4 sets 12/12/12/12 4)Superset : A) Leg press wide stance 4 sets 12/10/8/6+dropset B) leg press close stand 4 sets 15/15/15/15 5) calf raises 4 sets 8/8/15/15+2xdropset Enjoy
  4. Goede vraag, en ik ben wel en niet akkoord met de flyes. Ze kunnen je schouder kapotmaken, maar dat kan de DB bench press ook. Als je te diep gaat en dan vanuit je schouder moet gaan werken, dan bestaat een grote kans op blessure. Maar dan doe je eigenlijk de oefening fout. Je moet ten eerste niet op je platte rug liggen zoals hem, maar zoals een Bench Press, een retractie van je schouderbladen doen. Dan kan je dieper gaan. Verder moet je de oefening uitvoeren met een constante spanning in de borstspier. Ga je te diep, dan verlies je de spanning en doe je de oefening fout. Alsook kan je dan onmogelijk het gewicht omhoog krijgen door de borstspieren op te spannen. Idem met de top positie. Als je je armen strekt en db tegen elkaar brengt, staan de gewichten loodrecht op het lichaam en is de spanning van de spier weg. Armen altijd lichtjes gebogem houden. En dan traag laten zakken zodat je de spanning voelt. Andere oefeningen zijn peck deck, bodyweight flyes met de TRX, cable crossover, (incline) cable flyes...
  5. Creatine is perfect mogelijk. Helpt ook voor sneller spierherstel. Doet geen kwaad. Ook de verhalen van opgeblazen zijn ervan is verleden tijd. Je spieren tonen iets voller. Maar ik gebruik het zelf niet. Je neemt het best net voor de workout of net na. Als je spieropbouw wilt, ben je beter met snelle koolhydraten. Je lichaam verbruikt minder energie om ze af te breken, dus er is meer energie over voor de spieropbouw. Voor afvallen /toning, ga je dan weer beter naar trage koolhydraten.
  6. Staat je voeding op punt? Dit kan namelijk een belangrijke invloed hebben op herstel. Over supplementen: Een whey shake na de training is altijd goed meegenomen, al kan je dit ook met volledige voeding doen. Maar het is soms moeilijker om in te passen bij lagere kcal. Soms neem ik ook een shake voor de training met malodextrine in ( heel trage koolhydraten). Deze zorgen ervoor dat ik voldoende energie heb gedurende mijn workout. Verder gebruik ik zelf elke ochtend en voor de training L-Carnitine. Deze zorgt dat het lichaam sneller vetzuren kan gebruiken voor energie Glutamine na de training en voor bed. Deze helpt voor een beter herstel en helpt tegen een te hoge cortisol en dus een lagere vetopslag als resultaat heeft. Voor de rest neem ikzelf niets van omega 3 of multivitamine. Als je voeding op punt staat, heb je deze zeker niet nodig. Als webshop gebruik ik vaak xxlnutrition.nl / bodyengymshop.nl / prozis.com
  7. Hey Sebastiaan. Welkom allesinds. Kan je wat meer over jezelf vertellen? Wat is je doel, hoe vaak ga je fitnessen,...
  8. beginnen

    Als je echt helemaal nooit aan fitness hebt gedaan, raad ik jou toch aan om eens door een ervaren persoon al je oefeningen te laten controleren op correcte vorm. Dit gaat jou veel problemen besparen! En neem aub niet gewoon een persoon die denkt er veel van te weten. Spreek desnoods eenmalig een erkend personal trainer aan, of kijk eens goed rond in de fitness en volg enkele personen even. Als je ze aanspreekt om even te controleren, garandeer ik je dat ze zullen helpen. Succes alvast
  9. Ingevuld. Succes ermee
  10. Mooie training zeg. Waarom de reverse cable flyes ertussen?
  11. Nee, omdat er momenteel 25% korting is op alles. Geen code nodig
  12. Hey iedereen, lange tijd geleden ooit eens android phone gehad, maar helemaal niet tevreden. Dat ding was nooit stabiel en ik stoorde me er erg aan. dan lange tijd met windows phone gewerkt en super tevreden. Maar bepaalde software die ik nodig heb, draait er niet op... dus dan de overstap gemaakt naar een iphone 6 plus.ik heb deze nu meer dan een jaar. Maar dat ding is zn geld niet waard voor mij! nu ben ik aan het rondkijken of ik eventueel een andere koop. Dan wordt dat dus automatisch een android. Maar hoever staat android nu? Zijn ze stabieler geworden? voornamelijk nodig om te bellen, emailen, internet browsing overgaan van apple of gewoon de apple houden?
  13. Iedereen is fan van nieuwe fitness kledij en iedereen is happy als die kan gekocht worden met een kortingscode misschien kunnen we ze in dit topic verzamelen? of instagram/facebook staan die vaak in iemand zijn bio, maar om dit soms te onthouden is teveel werk denk ik dan. deze heb ik reeds: Progressgymwear.com code BART10 xxlnutrition kleding: JWHEY10 gymkiller.com: KEVTII10 body-legends.com: GYMJUNKIESNL10 body-engineers: DESIGNEDBYTC voor 15% machine fitness : MFANTHONY10 vul gerust aan
  14. Ik heb het niet gelezen, maar kan me er wel in vinden. Zelf doe ik maar sporadisch nog een HIIT, en gebruik dit bij klanten alleen nog om de tijd in de gym te beperken. nu laat ik ze cardio kiezen en moeten ze bvb 300kcal verbranden. zelf haalde ik er weinig extra voordeel uit buiten de tijdswinst.