Advertentie Bodyengymshop

P2I

Supporters
  • Aantal bijdragen

    381
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    55

P2I last won the day on October 8

P2I had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

116 Heel goed

Over P2I

  • Rang
    Professional

Persoonlijke informatie

  • Gewicht
    87
  • Vetpercentage
    11
  • Lengte (in cm)
    180
  1. Fitnessbal

    Ik gebruik die vaak, ook bij klanten. Hamstring rolls, 1leg bridge, back extensions,...
  2. High frequency training

    Dus nu gaan ze terug in de richting van bro split en volume training? Ik blijf erbij dat elke lichaam anders is en ook veel afhangt van voeding en hoe lang je al traint. Sommigen reageren goed op 3x full body, anderen beter op bro split met hoog volume. Zelf reageer ik echt slecht op hoog volume in 1 training. Hetzelfde volume over 2 trainingen gaat dan wel goed, ondanks dat het dan bvb 6 dagen zijn ipv 4 of 5
  3. Mijn eigen transformatie

    Klopt, we hebben die onderzoeken gedaan enzo. Alles lag in de knoei, maar is ondertussen op orde geraakt. Ik houd me niet bezig met steroiden en wat het feit dat ik PT ben hiermee heeft te maken, versta ik niet. PT is bijberoep, geen hoofdberoep, en bodybuilders zijn niet mijn doelpubliekz dus waarom zou ik er zo willen uitzien? Hetgeen ik behaald heb tot nu toe is natuurlijk. Dat is de enige manier dat ik kan blijven goede schema's opstellen die werken voor iedereen ipv schema's met 4x 15 reps voor alle spiergroepen... Mag ik dan even zo curieus zijn wie je precies bent?( Mag via pm), want niet velen weten van die situatie af en ik gooi m'n prive zaken liever niet meteen publiek. Groeten
  4. Mijn eigen transformatie

    Ik weet niet eens wat TRT is, maar ik zal veronderstellen iets va steroïden. Nee, ik neem helemaal niets van steroïden. Ik wil helemaal niet zo breed worden zoals velen, maar liever atletisch gespierd. Ik doe ook veel bodyweight en functionele oefeningen in m'n schema's. Hoe kom je erbij dat ik dit zou overwogen hebben? Mag gerust via PM als je dit gemakkelijker vindt hoor. Thx @Fit
  5. Ghost

    Zijn dat 2 circuits die je dezelfde dag doet (A en B) of afzonderlijke dagen?
  6. Mijn eigen transformatie

    Voor mezelf. Je leest veel claims dat het wel of niet kan. Dus test ik het eventjes zelf. Dan weet ik wat ik kan geloven
  7. marijn vooruitgang 2 jaar

    En omdat we gewoob altijd groter willen zijn natuurlijk 😁
  8. marijn vooruitgang 2 jaar

    Als ik je foto's zie zou ik persoonlijk de focus leggen op schouders en lats. Hierdoor wordt je niet gigantisch, maar lijk je veel breder en je taille smaller. Mooiere aesthetic look dan
  9. marijn vooruitgang 2 jaar

    Ik herken dit zeker. Ondanks dat ik -50kg ben en al veel massa bij heb, en de meesten vinden dat ik te breed en te strak sta, is het volgens mij net niet genoeg elke keer. Maar je moet je leren tevreden stellen met je huidige situatie terwijl je opbouwt naar de volgende. Op jouw foto sta je echt goed man. Wat is je doel nu?
  10. Mijn progressie

    Hebben ze geen kooi? Daar kan je ze wel aanhangen. Ik zoek even een foto, of maar er desnoods ene. De lat pulldown zoals @Peter Wouters zegt is goed voor de ontwikkeling van de lats, maar niet voor techniek. En bik zware gewichten gaan velen ook teveel achterover leunen. Dus gewoon oefenen met resistance band + lat pulldown + eventueel body rows enzo.
  11. Mijn progressie

    Dat is eerder verwaarloosbaar hoor.
  12. Mijn progressie

    Het lijkt alsof je linkerkant meer ontwikkelt is dan de rechterkant.( Kan ook lichtinvak zijn) Merk je dit in gewicht die je kan gebruiken? Doe je veel dumbbell oefeningen of meer barbell / machine werk?
  13. gewichten opruimen na oefening of niet

    Altijd opruimen. Meestal moet ik de gewichten van anderen ook opruimen. Deze die dit niet doen hebben altijd excuses, maar zijn gewoon zieligaards zonder manieren in mijn mening.
  14. scoliose

    Veel core werk doen zoals planking, side planks, dead bug , arm-leg raises,...
  15. Mijn progressie

    Heb je al een neutrale grip geprobeerd? En met resistance band?