Advertentie:



Pampi

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Pampi last won the day on November 11

Pampi had the most liked content!

Community Reputation

2 Normaal

About Pampi

  • Rank
    Amateur
  1. schouder training

    Niet aan te raden imo. Voor maximale hypertrofie train elke spier minimaal 2maal per week. Denk daarnaast ook aan de primary muscle groups en secundaire muscle groups. Compound oefeningen vs isolatie oefeningen voor de ontwikkeling van de deltoid. Ik zou zeker de zijkant en achterkant 2x per week pakken. Voorkant kan wel 1x aangezien je deze ook belast met borst etc. ps: als je maar 3x per week traint, zou ik geen gekke face pulls doen. Houd het bij de basis en werk vanuit daar. Zijn overigens effectievere oefeningen ipv de face pull.
  2. Set voor krachttraining thuis

    Hmm. Zien er niet echt goed en stevig uit. Dat zie je ook duidelijk aan de prijs. Als je een beginnend lifter bent en 60kg bankdrukt prima, maar dit lijkt mij niet stabiel genoeg om 100+ te benchen. Al die poespas ook niet nodig. Koop een standaard bench (bankje + standaard voor de stang) en een barbell (hoeft niet per se olympisch) als je geld wilt besparen. Wat gewichten en je komt een heel eind.
  3. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Hoi Gregory, Iedereen kan andere effecten ervaren. Sommige zullen geen PCT nodig hebben, maar bij anderen kan de onderdrukking van o.a je test level veel erger zijn. Over het algemeen zou je met een rad only cycle niet al te veel side effects moeten ervaren. Zou wel altijd een nakuur doen tenzij je je bloed laat testen. 2-4 weken nolva zou voldoende moeten zijn. 50-25-25 oid