Advertentie:

Dutchy310

Members
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About Dutchy310

  • Rank
    Amateur
  1. mening over vers pakketten

    zelf ben ik geen goede kok en vind ik dit soort pakketjes erg makkelijk. daarnaast ben ik voor mijn werk 5 dagen van huis en overnacht ik op een plek waar ik zelf niet mag koken helaas. dan prep ik alles in het weekend en maak ik dat warm met wat rijst erbij. als je nog voedingstips hebt zijn ze altijd welkom. zit sinds kort weer in mn cut en het is even wennen.
  2. mening over vers pakketten

    ik bedoel dit soort gerechten https://www.ah.nl/producten/product/wi233440/ah-indiase-curry-madras-verspakket
  3. mening over vers pakketten

    Al een paar jaar eet ik rijst, groeten en eiwitrijk vlees. Sinds een tijdje ben ik begonnen aan de vers pakketten van de Jumbo (met name de curry's) toch twijfel ik een beetje of dit wel goed is aangezien ik er niemand over hoor. Bij deze ben ik wel benieuwd of mensen daar een mening over hebben
  4. Advies voor verbetering CUT schema

    Sinds een weekje zelf een eet schema voor de cut gemaakt via Excel bestand gevonden op dit forum. Is er iemand die nog tips of toevoegingen heeft?
  5. Ik merk geen vooruitgang meer

    ten eerste bedankt voor de reactie. Op dit moment weeg ik 92 kg en ik ben 186 cm lang (24 jaar) Ik volg wel een eetschema (zelf gemaakt) en verbrand per dag +/-2000 Kcal als ik helemaal niks doe. Ik ga het schema aanpassen naar de 2800 kcal en dan kijken wat er gebeurd. hebben jullie toevallig nog tips om voldoende energie te houden tijdens de volledige training (voeding of iets)? Vaak ben ik tegen het eind helemaal op en kan ik mijn herhalingen niet meer goed doen terwijl het gewicht niet zwaar is. Is het ook nog handig om kracht en spiermassa trainingen af te wisselen? dankjewel, hier ga ik ook wat mee doen
  6. Sinds een jaar of 2 ben ik nu volle bak aan het trainen en ben ik 10kg+ afgevallen. Ik ben nu een jaar aan het fitnessen en probeer wat spiermassa/ kracht te creëren alleen heb ik het idee dat ik vastloop en geen spiermassa meer aanmaak. Ik heb op dit forum erg veel nuttige info gevonden en ben benieuwd of ik het juist combineer en of er nog tips zijn wat ik kan verbeteren. dagelijks probeer ik rond de 2500kcal en 140gr eiwitten te eten. Verder doe ik niet aan supplementen zoals pre-workouts en eiwitshakes mijn training voer ik uit met 3 sets van 8-10 her. Hoe ziet mijn week eruit. Maandag: upper body: incline bench Military press cable crossover T-bar row CGBP BB curl Dinsdag: Lower body: Squat Legg press SLDL Calf press Leg raise Woensdag: cardio: 4km harlopen Donderdag: upper body: bench press pull ups skull crushers bb row hammer curl side lateral raise Vrijdag: lower body: Deadlift leg curl front squat calf raise crunches Zaterdag : vaak 20km MTB zondag rust