Advertentie:



Dutchy310

Members
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About Dutchy310

  • Rank
    Amateur
  1. Ik merk geen vooruitgang meer

    ten eerste bedankt voor de reactie. Op dit moment weeg ik 92 kg en ik ben 186 cm lang (24 jaar) Ik volg wel een eetschema (zelf gemaakt) en verbrand per dag +/-2000 Kcal als ik helemaal niks doe. Ik ga het schema aanpassen naar de 2800 kcal en dan kijken wat er gebeurd. hebben jullie toevallig nog tips om voldoende energie te houden tijdens de volledige training (voeding of iets)? Vaak ben ik tegen het eind helemaal op en kan ik mijn herhalingen niet meer goed doen terwijl het gewicht niet zwaar is. Is het ook nog handig om kracht en spiermassa trainingen af te wisselen? dankjewel, hier ga ik ook wat mee doen
  2. Sinds een jaar of 2 ben ik nu volle bak aan het trainen en ben ik 10kg+ afgevallen. Ik ben nu een jaar aan het fitnessen en probeer wat spiermassa/ kracht te creëren alleen heb ik het idee dat ik vastloop en geen spiermassa meer aanmaak. Ik heb op dit forum erg veel nuttige info gevonden en ben benieuwd of ik het juist combineer en of er nog tips zijn wat ik kan verbeteren. dagelijks probeer ik rond de 2500kcal en 140gr eiwitten te eten. Verder doe ik niet aan supplementen zoals pre-workouts en eiwitshakes mijn training voer ik uit met 3 sets van 8-10 her. Hoe ziet mijn week eruit. Maandag: upper body: incline bench Military press cable crossover T-bar row CGBP BB curl Dinsdag: Lower body: Squat Legg press SLDL Calf press Leg raise Woensdag: cardio: 4km harlopen Donderdag: upper body: bench press pull ups skull crushers bb row hammer curl side lateral raise Vrijdag: lower body: Deadlift leg curl front squat calf raise crunches Zaterdag : vaak 20km MTB zondag rust