Hallo ik ben nieuw hier dus hoop dat ik goed zit qua vraag.
mij ben sinds aantal maanden weer aan het fitnessen (3x pw).
let redelijk op me voeding en neem elke ochtend een Shake met creatine en ook tijdens de training een sappie met de nodige aminos ed.
maar hoe hard ik ook train ik heb geen spierpijn of heel weinig.
Tijdens en na de training voelt het echt wel dat ik wat heb gedaan maar de volgende dag is dat weg?
doe ik nou iets verkeerd trainingschema is voor mij gemaakt.
iemand misschieten idee
alvast bedankt