Advertentie:



Pamat2

Members
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About Pamat2

  • Rank
    Amateur
  1. Even voorstellen

    Haha dat verschil zie ik zeker. Nog niet zo veel als ik zou willen maar dat komt wel, begin is gemaakt! Het grootste verschil zit echt in een gezonder lijf. Niet duizelig, geen koud hebben en niet snel ziek. Plus, het doet mentaal wonderen. Vetpercentage blijft ook lekker laag. (Is nooit hoog geweest, is nu nog maar zo'n 6,5-7%) Mocht je nog tips hebben trouwens wat ik extra kan pakken om te bulken dan graag! Er mogen nog wel wat extra calorieën per dag binnenkomen😁 Dankje! Ik probeer rond de 3500-4000 calorieën per dag naar binnen te gooien. Wisselt een beetje wat het is.
  2. Even voorstellen

    Dankje! Ik probeer rond de 3500-4000 calorieën per dag naar binnen te gooien. Wisselt een beetje wat het is.
  3. Even voorstellen

    Haha dat verschil zie ik zeker. Nog niet zo veel als ik zou willen maar dat komt wel, begin is gemaakt! Het grootste verschil zit echt in een gezonder lijf. Niet duizelig, geen koud hebben en niet snel ziek. Plus, het doet mentaal wonderen. Vetpercentage blijft ook lekker laag. (Is nooit hoog geweest, is nu nog maar zo'n 6,5-7%) Mocht je nog tips hebben trouwens wat ik extra kan pakken om te bulken dan graag! Er mogen nog wel wat extra calorieën per dag binnenkomen 😁
  4. Even voorstellen

    Hey! Nieuw hier dus even voorstellen. Mijn naam is Paul, 26 jaar en ik ben nu ongeveer een jaar fanatiek aan het sporten. Een jaar geleden begonnen op iets minder dan 65 kilo, begonnen met lacrosse en krachttraining met als eerste doel een wat gezonder gewicht bereiken. Ik ben 1,89 en met 65 kilo waren er toch wel een paar nadelen. (Altijd koud, vaak duizelig etc.) Nu, iets meer dan een jaar verder ben ik bijna bij mijn eerste doel van 80 kg (78,9) met behulp van weight gainer shakes, eiwit shakes en gewoon een hele hoop vreten Mijn sportrooster is: Maandagochtend krachttraining Maandagavond Lacrosse Dinsdagavond krachttraining Woensdagavond Lacrosse Donderdagavond Lacrosse of rust Vrijdag krachttraining Zaterdag krachttraining Zondag rust Hoop hier nog veel te kunnen leren! Nog redelijk nieuw dus.