Hey!
Nieuw hier dus even voorstellen.
Mijn naam is Paul, 26 jaar en ik ben nu ongeveer een jaar fanatiek aan het sporten.
Een jaar geleden begonnen op iets minder dan 65 kilo, begonnen met lacrosse en krachttraining met als eerste doel een wat gezonder gewicht bereiken. Ik ben 1,89 en met 65 kilo waren er toch wel een paar nadelen. (Altijd koud, vaak duizelig etc.)
Nu, iets meer dan een jaar verder ben ik bijna bij mijn eerste doel van 80 kg (78,9) met behulp van weight gainer shakes, eiwit shakes en gewoon een hele hoop vreten
Mijn sportrooster is:
Maandagochtend krachttraining
Maandagavond Lacrosse
Dinsdagavond krachttraining
Woensdagavond Lacrosse
Donderdagavond Lacrosse of rust
Vrijdag krachttraining
Zaterdag krachttraining
Zondag rust
Hoop hier nog veel te kunnen leren! Nog redelijk nieuw dus.