Advertentie:

smulkwark

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Normaal

About smulkwark

  • Rank
    Amateur
  1. Open the gates..............charge!

    pohh ben ongeveer zo blij als een klein kind om straks weer de gym in te kunnen lopene en normaal te kunnen trainen iedereen heel veel succes en sportieve uurtjes
  2. introductie

    Goedenavond Allen, Hierbij een kort introductie over mezelf Ik ben Kees 27 jaar 190 en atm 89kg ik train ongeveer vanaf mij 17e/18e en heb van nature een magere bouw (beetje de ectomorph bouw) in het 2e jaar dat ik begon te trainen heb ik gebulkt van de 84 kg naar de 96kg in 1 jaar wat me redelijk goed was bevallen en mensen ook zeiden van jezus wat heb jij gedaan. sinds mn 21/22 beetje blijven hangen rond de 90 kg en nooit meer echt gelukt om droog te worden waardoor motivatie ook vaak weg viel. Ik hoop hier op het forum nieuwe informatie te winnen en dit jaar (als volgende week eindelijk die sportscholen weer open gaan) de shape van mn leven te mogen bereiken.
  3. training schema 5x

    Goedenavond Allen, Aangezien (hopelijk) de sportscholen volgende week weer open gaan ga ik vast mn preparaties doen om een schema voor de komende weken in elkaar te flansen. Ik heb altijd al beetje moeite gehad om een lekker schema in elkaar de flansen dus als jullie op en aanmerkingen hebben graag zelf! Ik wil een 5 daags schema weer oppakken en dat verdelen in de volgende volgorde ma : upperbody di : lowerbody wo : rest do : chest arms vrij : legs za : back/ shoulders zo : rest MA : Bench press 3-5 reps 4 setjes incline bench 5 reps 3 setjes weighted dips 3-5 reps 4 setjes barbell row 5 reps 3 setjes standing overhead press 5 reps 3 setjes barbell curl 6-8 reps 3 setjes skullcrushers 6-8 3 setjes DI : Squat 3-5 reps 4 setjes deadlift 3-5 reps 3 setjes leg press 6-8 reps 3 setjes leg curl 8 reps 4 setjes stand calf raises 8-10 reps 3 setjes seated calf raises 12-15 3 setjes WO : Rest DO : incline DB press 6-8 reps 4 setjes decline bench press 6-8 reps 3 setjes dips 8-10 reps 3 setjes cable fly (low to high) 10-12 reps 3 setjes DB curl / frenchpress ( super set) 10-12 reps 3 setjes hammer curl / cable push down 10-12 reps 3 setjes Vrij : Squat 6-8 reps 4 setjes hip trust 6-8 reps 4 setjes leg curl 10-12 reps 3 setjes leg extension 10-12 reps 3 setjes calf raises 10-15 reps 3 setjes leg press calves 15-20 reps 3 setjes ZA : Seated DB overhead press 6-8 reps 4 setjes t-bar row 6-8 reps 3 setjes underhand grip pulldown 8-10 reps 3 setjes db row 8-10 reps 3 setjes shrugs 8-10 reps 3 setjes side raises 10-12 reps 3 setjes rear delt flys 10-12 reps 3 setjes Dit is mn schema voor de komende 10-12 weken ( zolang duurt ook mn s4 kuurtje) wil het in combi met dat gaan doen. mn voeding is ook aangepast op het cutten zodat alles wel de zelfde kant op wijst en ik niet mezelf vol vreet en s4 als wonder middel zie als jullie op en aanmerkingen hebben graag zelfs, alvast dank en kijk uit naar jullie beoordeling