Advertentie:



Vlaminck

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normaal

About Vlaminck

  • Rank
    Amateur

Personal Information

  • Gewicht
    0
  1. Merci al vast allemaal voor de replys
  2. Weet niet of dit van belang is maar ben sinds een maand ook begonnen met intermittent fasting
  3. Hey, Even kort over mijzelf: Ben een man van 33 jaar. 183cm en weeg 90kg op de moment. 4a5 jaar geleden woog ik boven de 100kg, ben dan naar een dietiste gegaan, gestart met lopen en ben zo 20kg kunnen afvallen. Ondertussen zijn er terug wat "corona" kilo's bijgekomen. En wil terug gaan starten met krachttraining om zo mijn vetverbraning beter te stimuleren. Heb thuis een mooi assortiment aan toestellen en gewichten liggen. Dus dat is geen probleem. Online is er zoveel te lezen over vetverbranding en stes en reps... Maar vind het makkelijker als ik mijn vragen even hier stel. Mijn bedoeling is niet zozeer om in massa bij te komen, mijn doel is mijn vetpercentage echt naar beneden te krijgen. - Hoe zit het nu juist met sets/reps voor vetverbranding? Momenteel doe ik telkens 3 sets. Dit kan zijn 8-12-15 of 15-12-8. Het gewicht bouw ik dan op of af. Is het beter meer reps te doen? of minder reps en groter gewicht? - Quasi oefeningen en kracht ben ik geen echte beginner. Al is het een tijdje geleden. Maar is het beter 3xper week een full body workout te doen van 1u a 1.5u. Of 3x per week en telkens andere spiergroepen aan te spreken? - En is het beter mijn oefeningen snel uit te voeren, of rustig. - Neem ik best pause tijdens de reps? of enkel tijdens de sets Nogmaals, ik wil vooral aan vetpercentage verliezen. Al vast bedankt!