Advertentie:



Barrrry

Members
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Barrrry last won the day on February 23

Barrrry had the most liked content!

Community Reputation

3 Normaal

About Barrrry

  • Rank
    Amateur
  1. Nieuw

    Jouw ideetjes zetten vaak aan tot een enorme groei in spiermassa, kan ik uit eigen ervaring vertellen 😎
  2. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Als jouw budget het toelaat zou ik RAD-140 stacken met LGD-4033. Ik heb zelf RAD-140 toegevoegd aan m’n cycle, na 3 weken LGD. Zorgde bij mij voor weer een extra boost in massa.
  3. Blood flow restrictie training

    Is hier nog wel eens dieper op in gegaan? Ik kom het onderwerp zelden tegen. Net een BFR training gehad op biceps en triceps. Ik weet dat het veilig is, maar ik vond het toch even heel eng... De aderen in mijn biceps werden dermate groter en zichtbaar dat ik de elastieken uit angst heb af gedaan. Ik heb 3 goede sets van 15 herhalingen op m’n biceps gedaan (barbell curl) en 3 goede sets van 25 herhalingen op triceps (cable pushdown). Ik denk dat ik deze vorm van training pas serieus aandurf als ik een echte set bands met drukmeter heb aangeschaft. Om die uitgave te rechtvaardigen wil ik mij wel eerst even goed inlezen over de positieve effecten van deze vorm van trainen. Wellicht dat hier iemand wat over kan vertellen? Mijn persoonlijke ervaring tijdens de beperkte trainingsduur onder BFR is wel positief. Je merkt inderdaad dat je training zwaarder voelt. Als de pomp komt is de pijn bijna ondraaglijk. Let wel: ik kan tegen deze pijn, ik presteer goed onder pijn, maar het voelde ietwat gevaarlijk en daarom ben ik gestopt en zonder elastieken verder gaan trainen. De elastieken zaten duidelijk te strak, want de armen begonnen instant gruwelijk koud aan te voelen. Elastieken iets losser gedaan en toen was het hele effect juist weg.... dus te strak vs te los. Ben benieuwd hoe de armen er morgen bij staan @Shorty heeft ook zijn vraagtekens bij de effectiviteit van de training. Ik kan meerdere bronnen opzoeken die dan beiden het tegenovergestelde ‘aantonen’.... Lastig onderwerp? Mensen met praktijkervaring?
  4. schema resistance bands

    Op die manier doe ik m’n bicep curls nu. Met borst wil ik ook wel eens proberen om de press bewegingen te combineren met dumbells en resistance bands. Volgens mij leren we een hoop dingen bij tijdens zo’n lockdown
  5. Pre-workout

    Ik moet zelf écht uitkijken met pre workouts. Ik train elke avond een uur, maar zit dan vaak ook een uur lang mezelf vooraf helemaal agressief en euforisch te maken met een keiharde set hardstyle op m’n oren. Tijdens dit voortraject zit ik dan aan de koffie EN aan de pre workout. Ik moet mezelf echt in bedwang houden om niet steeds bij te scheppen. Als je 4 scheppen neemt is het effect niet zo leuk C4 trouwens. Niet te zuipen. Maar smaak boeit me niet. In mijn geval zelfs beter dat het niet lekker is.
  6. schema resistance bands

    Ik train nu ook thuis met resistance bands en een set dumbells van 10kg en een EZ stang. Moet zeggen dat het trainen met resistance bands super lekker gaat. Ik begrijp de twijfel over de excentrische beweging, maar ik denk niet dat je een rep met elastieken moet vergelijken met een rep met dumbells. Laat ik het anders uitleggen, een setje chest fly’s ziet er met dumbells vrij standaard uit. Lekker diep voor de stretch en dan 10-15 herhalingen. Laatste 2 sets tot faillure en dan ben je klaar. Met resistance bands zien de fly’s er bij mij uit als volgt. Staand, een kant per keer. Set van 20 herhalingen op full ROM, zelfs crossover body. Daarna direct 10 korte/halve herhalingen, zonder de stretch, maar puur de contractie. Op de 10e herhaling probeer je de spanning op de hoogste contractie 20 seconden vast te houden. Doe dit proces even x 4 setjes. Je borst knalt uit elkaar. Voorheen in de gym lekker ego liften op +100kg bankdrukken, incline dumbell press met 45kg per kant. Allemaal prachtig, maar de borst wilde niet groeien. Nu we met z’n allen thuis zitten train ik in m’n eentje. Lekker rustig, ongekende focus, geen zeikerds om me heen die alles beter weten maar eruit zien als een verbrand dorp, geen ego lifts, maar puur effectief trainen. Mijn borst is nog NOOIT zo mooi vol en rond geweest!
  7. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Daar zit dan gelijk de kern van het verhaal. De werkzame stof is niet duur. Maar om er zeker van te zijn dat je de werkzame stof krijgt en geen bijproducten (met alle gevolgen van dien) moet je wat dieper in de buidel tasten. Met een paar schoenen durf ik het wel aan om die ongezien via een schimmige aanbieder te kopen. Als ze dan niet echt zijn, dan heb ik m’n lesje snel geleerd. Maar met stoffen die je in je lichaam stopt kun je dat lesje maar beter niet leren doormiddel van praktijkervaring. En waar hebben we ‘t over, een honderdje meer of minder. Je lichaam kun je maar 1 keer goed verpesten....
  8. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Het gaat er om dat commerciële merken vaak het liefst gewoon meer marge pakken en dus onder doseren of andere werkzame stoffen gebruiken. Je weet in dat geval niet wat je in je lichaam stopt en dat is bijna net zo dom als jezelf vaccineren tegen corona. Het internet staat bomvol met dergelijke horrorverhalen. Ik ben blij dat ik even geïnformeerd heb alvorens ik mijn bestelling deed.