Advertentie:

Sash

Members
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About Sash

  • Rank
    Amateur
  1. Ongelijke armen

    Dag allemaal , ik heb een probleempje met mijn bovenarmen ze zijn ongelijk door vet (dik geweest) . Ik denk dat dit vooral komt door mijn werk omdat ik zware dingen til met mijn goede arm en daarom minder vet verbrand aan mijn slechtere arm. Ik heb ook een minder goede motoriek met mijn slechte arm wat het moeilijk maakt voor de handeling uit te voeren . Is er een manier waardoor ik meer vet of strakker kan worden aan de slechte arm ? Mvg