Ik wil zelf mijn eerste wedstrijd gaan meedoen, alleen vind het lastig de klasse en wedstrijd uit te zoeken. Ik zat zelf de denken aan de SAPCUP 2021 en dan klasse bodybuilding D
Mijn stars zijn:
176 cm
89kg
14% vet
Zit nu in mijn bulk kuur die net pas is begonnen dus kan nog veel massa winnen voor de wedstrijd.
Welke klasse en wedstrijd raden jullie me aan? En hebben jullie nog tips?
Foto's in bijlage van m'n fysiek