Advertentie:

Gdberghuis

Members
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Gdberghuis last won the day on May 17

Gdberghuis had the most liked content!

Community Reputation

1 Normaal

About Gdberghuis

  • Rank
    Amateur
  1. Hulp nodig met trainen traps/schouders

    Bedankt!
  2. Hulp nodig met trainen traps/schouders

    Dus u zegt mijn rhomboïdeus is ondertraind of kan ik hem aanpakken? Iets aan mijn achterkant voelt niet natuurlijk of uit balans. Van de voorkant ben ik al best afgetraind maar mijn achterkant blijft niet getraind of nogmaals uit balans. Ligt dit aan mij of moet ik gewoon blijven trainen en zie ik dingen die er niet zijn? Bedankt voor het vorige antwoord ik zou zeker de bend over lateral raises proberen.
  3. Ik heb niemand om het te vragen helaas dus doe ik het hier. Ik heb 2 foto's toegevoegd om mijn situatie te verduidelijken. Ik ben nu net 20 en sport iets meer dan 6 maanden sinds de kerst, na bulken 10kg bijna aangekomen. Nu verdiep ik me meer in hoe je lichaam echt het mooist krijgt en symmetrisch. Mijn borst train ik al erg goed voor mijn gevoel. Daar was ik ook bang voor aangezien een vriend van mij jarenlang delen van zn borst heeft overgeslagen en een hele rare vorm heeft gekregen. Nu heb ik t gevoel vooral bij de laatste foto dat ik delen van mijn schouders of nek niet train omdat erg ondergetraind lijkt vooral op de laatste foto, of ligt dit gewoon aan de vorm van mijn nek,hoofd of lichaam? Ik doe meestal de oefeningen (nu even thuis straks weer basic-fit) voor schouders: dumbbell shrugs, lateral raises en shoulder press met dumbbells ook. Nogmaals de vraag: ligt dit aan mijn vorm van mijn hoofd/schouders of waar kan ik nog meer op letten tijdens het trainen dat het wat gespierder wordt of mooier/normaler gevormd? Alvast bedankt!
  4. Polsen/onderarmen trainen

    Hallo, Ik heb niet echt een probleem maar ben benieuwd. Ik ben een aantal maanden geleden begonnen met sporten en meteen bulken en toen vond ik het vervelend dat mijn polsen zo dun waren. Nu heb ik research gedaan en kwam ik erachter dat je je onderarmen alleen kunt trainen en bij je polsen eigenlijk niet, dit is min of meer botstructuur en is dus niet dikker te maken. Nu zijn ze toch gegroeid. Ik kon vroeger mijn hand om mijn pols leggen en dan had ik nog ruimte over (als jullie dat begrijpen) en nu raken mijn vingers elkaar niet meer aan. Kan het zijn dat ik nog aan het groeien ben qua lengte/botten omdat ik 20 ben of kan ik het toch op een of andere manier per ongeluk hebben getraind? Alvast bedankt ! Gr gijs
  5. Traps te weinig getraind

    🤣 ga ik zeker doen. Sportscholen mogen ook al weer bijna open dus dat scheelt weer met gewichten. Bedankt voor de reactie
  6. Traps te weinig getraind

    Heel erg bedankt voor je nuttige antwoord!
  7. Traps te weinig getraind

    Ik heb een probleem. Ik ben 19 en ben nu 1.5 jaar sinds corona bezig met krachttraining en bulken. Bulken is tussentijds gestopt dus ik ben niet teveel aangekomen wel een goede 10kg. Nu heb ik dus de afgelopen maanden thuis gesport met te lichte gewichten voor bijvoorbeeld traps wat ik normaal gesproken veel zwaarder kan tillen. Nu zijn mijn traps eig bijna niet aanwezig en ziet het er wat raar uit aan de bovenkant van mn Schouders en vast en zeker ook van de achterkant. Hoe kan ik dit het beste oplossen? Ik heb nu zwaardere gewichten en de sportscholen gaan weer open + ik ben op dit moment aan het droogtrainen (min of meer verplicht omdat ik diabetes type 1 heb en mijn bloedwaarde te hoog is door het vele eten). Kan ik nu met deze zwaardere gewichten + droogtrainen de achterstand inhalen of moet ik per see bulken om het goed te maken? Alvast bedankt! Gr gijs
  8. Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb een probleem qua motivatie. Ik wil zeker breder worden en veel sporten alleen ik ben bang om mijn nek te trainen. Ik heb een foto van mijn nek en achterhoofd gemaakt zodat jullie het kunnen zien. Ik ben nu een tijdje aan het bulken (5 maanden) al dus mijn nek kan wat dikker zijn geworden door het vet maar ik denk zeer weinig. Ik vind mijn achter aanzicht erg lelijk omdat mijn nek bijna net zo breed is als mijn hoofd. Nu ben ik bang dat als ik mijn nek/schouders ga trainen mef shrugs bijvoorbeeld daf mijn nek straks breder wordt dan mijn hoofd of precies even breed waardoor het nog gekker eruit ziet. Heeft iemand hier oplossingen voor? Alvast bedankt