Advertentie:



R1C

Members
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About R1C

  • Rank
    Amateur
  1. Bedankt voor de reacties en voor het meedenken. Ik heb gekeken naar zo'n upper/lower schema maar vindt het lastig om oefeningen samen te stellen omdat ik sommige oefeningen moet vervangen omdat ik het materiaal of machine niet voor hebt. Kunnen jullie eens mee kijken wat ik het beste kan veranderen? Ik heb voor chin ups gekozen in plaats van pull ups omdat me dit op dit moment makkelijker af gaat. Upper dag 1 Bench press (3 sets, 8-12 herhalingen) Incline bench press (3 sets, 8-12 herhalingen) Military press (3 sets, 8-12 herhalingen) Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen) Dips (3 sets, 8-12 herhalingen) Dumbbell curl (3 sets, 8-12 herhalingen) Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen) Lower dag 2 Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen) Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen) Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen) Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen) Upper dag 3 Bench Press (3 sets, 8-12 herhalingen) Dumbbell fly’s (3 sets, 8-12 herhalingen) Halter shoulder press (3 sets, 8-12 herhalingen) Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen) Close grip bench press (3 sets, 8-12 herhalingen) Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen) Hammer curl (3 sets, 8-12 herhalingen) Lower dag 4 Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen) Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen) Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen) Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
  2. Hoi, Sinds kort ben ik begonnen met krachttraining. Vooral vanuit huis omdat het momenteel niet anders kan. Ik heb de beschikking over een fitnessbankje, dumbbells, barbell stang en een optrek rek. Ik heb er nog weinig verstand van maar wil graag de aankomende tijd met een vast schema gaan werken. Na veel gelezen en bekeken te hebben ben ik op het volgende schema gekomen. Zouden jullie willen meekijken of dit een goed schema is en of ik ergens beter aanpassingen kan doorvoeren? Zijn het te weinig oefeningen, teveel? of de verkeerde? Ik wil 4 dagen in de week trainen. Bedankt voor het meedenken! Dag 1: Borst en Triceps Barbell Bench Press (3 sets, 8-12 reps) Incline Dumbbell Bench Press (3 sets, 8-12 reps) Dumbbell Flys (3 sets, 8-12 reps) Close Grip Bench Press (3 sets, 8-12 reps) Chest Dips (3 sets, max reps) Dag 2: Hamstrings, kuiten en Quads Barbell Squat (3 sets, 8-12 reps) Dumbbell Step Up (3 sets, 8-12 reps) Stiff Leg Deadlift (3 sets, 8-12 reps) Standing Calf Raises (3 sets, 8-12 reps) Seated Calf Raises (3 sets, 8-12 reps) Dag 3: Schouders en Trapezius Military Press (3 sets, 8-12 reps) Dumbbell Lateral Raises (3 sets, 8-12 reps) Reverse Flyes(3 sets, 8-12 reps) Dumbbell Shrugs (3 sets, 8-12 reps) Single Arm bench supported row (3 sets, 8-12 reps) Dag 4: Rug en biceps Deadlift (3 sets, 8-12 reps) Pull up (3 sets, 8-12 reps) Bent over barbell row (3 sets, 8-12 reps) Dumbbell curl (3 sets, 8-12 reps) Hammer curls (3 sets, 8-12 reps)