Advertentie:

JJ1999

Members
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About JJ1999

  • Rank
    Amateur
  1. Ostarine vragen.

    Heb je een pb gedaan. Ik las dat Ostarine een milde vorm, waarbij geen zware pct noodzakelijk voor is, had ik dus beter niet voor waarheid kunnen aan nemen dus. Gelukkig bestaan er zo’n forums om te leren.
  2. Ostarine vragen.

    hmmm, gevoel over testbooster had ik al. Beter voor Clomid kunnen gaan dus 50/50/25/25. Alleen door ervaringen op het net, niet hiervoor gekozen, want zo’n pct pak je ook niet ‘zomaar’ natuurlijk. wat betreft Ostarine, ik neem dat een aantal kg wel haalbaar is, natuurlijk als voeding en training in orde is ( in bulk ) of verwacht ik er dan te veel van en is het niet beter om met lgd te beginnen of Rad, uiteraard met clomid nakuur dan.
  3. Ostarine vragen.

    Yooo, Na lang ingelezen te hebben besloten, om mij te wagen aan een Sarms kuurtje. Ik heb besloten voor Ostarine (nakuur wordt een testbooster) Ik wist op voorhand dat Ostarine veel al gebruikt wordt bij het cutten. Ik wil het gaan gebruiken voor de bulk. Nu is mijn vraag heeft dit wel nut of kan ik beter gaan bulken met Rad. Ik wist van te voren natuurlijk dat Ostarine een wat mildere sarm was, daarom ook de keus voor Ostarine, want eerste keer. Alleen nu begint de twijfel in te slaan, wil natuurlijk niet half half het doen, aangezien ik nu wil bulken met ostarine, daarna een rust pauze in te lassen en dan cutten met ostarine. Wat zouden jullie doen, heeft het zin om te bulken met Ostarine of niet?
  4. Mening ppl 6 dagen gevraagd.

    Benen dag A maandag Squat 4 sets Legg extensions 4 sets Hamstring curl 3 sets Lying hamstring curls 3 sets Kuiten 4 sets Push dag A dinsdag Flatt bench bress 4 sets Decline press 4 sets Shoulder press 5 sets Skull crushers 4 sets (BUIK) Pull dag A woensdag Deadlift 4 sets Cable pulldown wijde grip 4 sets Lying machine row4 sets Reverse flie machine 4sets barbel curl 4sets Benen dag B Donderdag/vrijdag Leg press 4 sets Squat4 sets Hamstring curl 3 sets Lying hamstring curls 3 sets Kuiten 4 sets Push dag B Incline press 4 sets Flies 4 sets Db Side raises 4 sets Cable tricep pushdown 4 sets Pull dag B Pull ups 4 sets Smallgrip pulldown 4sets Barbell rows 4 sets Reverse flies 4 sets (back extension?) Bicep cable curls 4 sets