Advertentie:

Traveller040

Members
  • Content count

    116
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

Traveller040 last won the day on June 15

Traveller040 had the most liked content!

Community Reputation

52 Heel goed

1 Follower

About Traveller040

  • Rank
    Semi-professional
  1. Bulk extreme / creatine

    Enige wat bulk extreme doet is een gat in je portemonnee maken. Lekker links laten liggen want het voegt gewoon 0,0 toe. Voeding slaap en juiste training is key, al die poppenkast rommel die ze verkopen is gewoon je geld weggooien. Creatine zeker blijven nemen omdat dit daadwerkelijk echt iets toevoegt al scheelt dit per persoon in de hoeveelheid wat het toevoegt.
  2. PPL Split Tips

    Op de dinsdag na waar die wel teveel doet is dit echt niet veel. Zeker als die al voorbij de beginner fase is. Er is helemaal niks mis met 6 dagen per week trainen zeker niet met een PPL split. Wat scrato al aangeeft voor leg days mee eens en 1 van de rows die hij zegt weghalen. Als aanvulling, dinsdag doe je wel teveel. De cable crossover en viking press/db shoulder press eruit. Verder prima oefenselectie en keuze. Zou wel wat meer variëren met rep ranges. Je bouwt in principe spieren op tussen de 5-30 reps. Voorbeeld: compounds in de 5-12 rep range. Isolatie in de 12-25 rep range. Zeker de side raises kan je heerlijk pakken in de 20+ range omdat je dan teminste een gewicht pakt waarmee je weinig tot geen momentum hebt ipv de bekende gymbro die 20kg side raises doet en nog net niet opstijgt zo erg dat die swingt met zijn armen
  3. Even voorstellen

    Welkom. Mooi om te lezen dat er ook mensen zijn die toegeven te vroeg/te snel over zijn gestapt
  4. Goede voornemens na vakantie

    Hahaha herkenbaar maar tegelijkertijd hou ik er ook van. Vakantie is er voor mij juist om touwtjes wat losser te laten etc. Welke kuur ga je doen?
  5. Gelukkig leven we nu in 2022 en niet in 1990 waardoor je ongelooflijk veel keuze hebt in glutenvrije opties dan 30 jaar geleden. Je hebt van nagenoeg elk product (uitzonderingen daargelaten) glutenvrije opties. De AH heeft tegenwoordig zelfs op hun graanproducten logo met graan en kruis of streep erdoor. Deze zijn glutenvrij. Verder kan je kijken naar pasta wat gemaakt is met maismeel etc. Als je even op google zoekt vind je denk ik binnen een uur wel tientallen gerechten met glutenvrij. Er zijn ook webshops die alleen glutenvrije producten verkopen. Zoals ik al zei gelukkig leven we nu in 2022 en heb je veel opties. Gebruik het internet en je vind van alles. Succes
  6. Unique pharma dianabol

    Denk dat je er beter aan doet om eerst goed research etc te doen en dingen te vragen voor je zomaar iets besteld. Ben zelf niet heel bekend in de anabolen wereld maar ik zou in ieder geval nooit orale anabolen. Of spuit of niet
  7. Rad+Lgd

    Ben ook benieuwd naar je ervaring. Kan je hier uitgebreider op in gaan? Ik heb ze beide als solo gedaan maar zit nu ook te kijken om ze te combineren dus benieuwd naar alle ervaringen
  8. voorstellen

    Welkom. Geen idee hoeveel dagen per week je te vinden bent in een gym maar ik ben altijd voorstander van elke spiergroep 2x per week of meer aan te pakken dus in dit geval is een upper lower split denk ik meer gewenst. PPL zou je toch 6 dagen moeten gaan of je kiest de middenweg. 3 dagen push pull legs en dan 1 dag upper 1 dag lower zo pak je ook alles 2x. Keuze is reuze dus 😀
  9. Waarom zijn SARMS zo populair op dit forum?

    Precies mijn ervaring dit ja
  10. Waarom zijn SARMS zo populair op dit forum?

    Die studies die gericht zijn op resultaten moet je vaak ook met een korrel zout nemen. Gros van die proefpersonen zijn beginners dan wel mensen die zo af en toe sporten. Ik zoek veel liever naar uitgebreide logs (liefst met bloedonderzoeken) etc op het internet. Dit geeft mij een veel beter beeld en heeft mij uiteindelijk over de streep getrokken. Nooit spijt gehad van de keuze en kijkend naar bloedonderzoeken mijn lichaam ook niet. De vele positieve opmerkingen van mensen om mij heen, mijn eigen resultaten zowel binnen als buiten de gym laten mij zien dat ze echt wel goede resultaten geven.
  11. Hulp met RAD140 ivm bijwerkingen

    Weggooien die zooi en de bron van hier van het forum benaderen ook voor wat extra info. Verder begrijp ik ook al die support supps niet. Gewoon rad (wel echte dan ofcourse) 12 weken 25mg per dag. 4 weken pct clomid en geniet van je gains 😀. Al die poespas met lever supp etc is geld weggooien bij een rad cycle en totaal verwaarloosbaar
  12. Sarms

    Als je online hebt gekocht is het waarschijnlijk lees 90-95% kans dat het geen echte sarms zijn. Trustpilot en al die reviewsites zijn ook gewoon onzin. Als je gaat kijken zal 90% van de mensen die reageren profielen zijn met 1 review. Novadex heb je weinig aan als pct sarms. Clomid moet je hebben. Maak me meer zorgen om dat je begint aan iets zonder je er echt in te verdiepen maar goed zie het maar als een wijze les.
  13. uitbreiding van 3 naar 4 dagen per week

    Upperbody/lowerbody split is hier geweldig voor. Dan pak je meteen ook je spiergroepen 2x per week aan ipv 1.
  14. Hulp met workout program

    Wat meer achtergrond info is wel handig om een betere inschatting te maken. Indien het 3x full body workout programma is vind ik het wel magertjes qua benen oefeningen. Alleen een leg extension op 1 dag gaat je weinig brengen. Bij een 3x full body zou ik toch wel voornamelijk kiezen voor compounds met paar isolatie oefeningen voor wat extra focus op bepaalde spiergroepen te leggen.
  15. SARMs

    Ja dat zouden we allemaal wel graag willen haha. Je zal er toch echt volle bak voor moeten gaan wil je echte resultaten zien