Advertentie:

Traveller040

Members
  • Content count

    161
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

Traveller040 last won the day on February 26

Traveller040 had the most liked content!

Community Reputation

68 Heel goed

1 Follower

About Traveller040

  • Rank
    Semi-professional
  1. 12 week LGD4033 logbook

    Prima gains man en 2kg in 12weken met lager in vet is gewoon serieus. Dit ga je natty never nooit voor elkaar krijgen in 12 weken. Bij een eerste keer is het ook altijd nog een beetje zoeken etc. Zeer leuke en duidelijk log ook. Hier hebben andere mensen veel aan. Succes in de nakuur 👊
  2. 12 week LGD4033 logbook

    Leuke log om te lezen en zeer informatief. Als ik je log lees krijg ik meteen weer zin om een cycle te beginnen omdat alles zo herkenbaar is. Veel eten, zieke pomps, kracht omhoog en gewoon een machtig gevoel haha
  3. 12 week LGD4033 logbook

    Zo te zien ga je prima en lekker de eerste weken. Je korte samenvatting komt overeen met wat ik zelf op LGD had en wat men ook vaak beschrijft dus lekker doorgaan met waar je mee bezig bent. Om op je vraag terug te komen. 12 weken cycle dan 4 weken nakuur en dan nog een 4-6 weken niks. Ik zelf doe altijd eerst een bloedtest voor ik aan een nieuwe cycle begin. Is dat verplicht? Nee. Is het verstandig? Ja!. In ieder geval niet meteen na je nakuur starten maar geef je lichaam ook de tijd om weer "normaal" te worden zonder toevoevingen.
  4. Logboek LGD-4033 & RAD-140

    Hahaha idd vooral dat de kleding lijkt te krimpen 🤣
  5. 12 week LGD4033 logbook

    Ik volg. Leuk al die extra logs. 1. Nare bijwerkingen heb ik niet gehad. Eidn van de 12 weken cycle merk wel dat je wat vermoeider etc bent doordat je test wat daalt maar na de nakuur is dit zo weer op oude niveau. Bloedonderzoeken ook nooit iets raars of naars aangetoond. 2. Meeste gains behoud je wel als je serieus bezig blijft. Let wel dat LGD wat meer een wet compound is dus na de cycle kan het wel zijn dat je wat kilo's afvalt maar dit is water gewicht wat je vasthoud tijdens de cycle. 3. Geen idee
  6. Logboek LGD-4033 & RAD-140

    Ik lees mee. Ben benieuwd naar je ervaring. Ik ging heerlijk op deze combi. Ik zou alleen ook vitamine d3 supplementeren, zeker met de wintermaanden op komst.
  7. Eiwit

    He needs powder. If i'm not mistaken body&fit sells egg white protein powder.
  8. Wanneer en welke whey proteïne te gebruiken

    Ik zie whey proteine net als ieder ander supplement. Ter aanvulling van je voeding. Kom ik eiwit te kort pas ik er een shake in maar ik haal eigenlijk altijd alles uit vlees kwark etc en zelden uit whey. Niks mis met whey hoor en prima aanvulling in je dagelijkze voeding. Zoals ze hierhoven al aangeven kan je het op verschillende manieren toepassen.
  9. Offseason Log

    Ik lees mee. Lekkere stats man en top dat je gewoon openlijk bent over gear etc. Welke wedstrijd staat er in de planning?
  10. 5mg LGD, 10mg MK - nakuur nodig?

    Ben benieuwd naar de bloedonderzoeken van je vriend als hij met dat product goede ervaringen heeft. Heeft hij die gedaan? Wat shorty al zegt kijkend naar het product kan je al bijna zeker zijn dat er van alles in zit behalve wat erin zou moeten zitten
  11. Voorstellen

    Onderste alinea gewoon vergeten. Denk dat je sowieso al trots mag zijn dat je met 47 nog veel bezig bent met sport. Die 2 dagen voor kracht gewoon lekker genieten van de trainingen en niet teveel bezig zijn met de kleine details. 1RM is totaal niet nodig om iets te berekenen en naar mijn mening onnodig tenzij je powerlift wedstrijd wilt meedoen.
  12. ub/lb schema, wat is goed/kan anders?

    Ik ben sowieso geen fan van tot falen trainen. In ieder geval niet elke training en zeker niet op bepaalde oefeningen (compounds). Met elke training tot falen trainen bouw je ongeloofelijk snel vermoeidheid op waardoor je veel eerder toe bent aan een deloadweek. Elke deloadweek is een herstel week en dus geen groeiweek. Hoe meer deloads hoe minder groeiweken. Even in jip en janneke taal uitgelegd. Zijn veel goede studies die er heel gedetaileerd op in gaan en ook genoeg seminars en lectures over dit onderwerp. Nu kan je wel eens tot falen trainen bijvoorbeeld op side raises voor de zijkant schouder. Laatste set kan je prima tot falen doen omdat je de zijkant schouders bij 90% van je oefeningen niet of nauwelijks belast. Andere uiterste is succes met elke training je laatste set van bijvoorbeeld squats tot falen te trainen. Dan ben je de volgende training echt nog niet hersteld. Daarbij denken mensen vaak dat ze trainen tot failure maar trainen ze eigenlijk in werkelijkheid maar tot RIR 2 simpelweg omdat het gros niet zover pusht als ze zouden kunnen. Als je al tijd traint en je lichaam goed kent kan je wel eens proberen te trainen tot echt falen op bijvoorbeeld de bench press en dan niet de spotter laten helpen maar gewoon pushen tot je de stang niet meer omhoog krijgt en deze dus op je borst terug valt. Pas dan spotter laten helpen met weer omhoog tillen. Dat is echt trainen tot spierfalen. Weer een heel verhaal maar het is ook een onderwerp waar enorm veel over te vertellen is. Over algemeen ziet mijn RIR er zo uit: deload week gehad week 1: RIR 3 week 2 RIR 2 Week 3: RIR 1 week 4: RIR 1 week 5: RIR 1-0 (deel tot failure, deel niet) Week 6: deload En dan week van vooraf aan. Tijdens een sarm kuur rek ik dit vaak wel een extra week ivm sneller herstel maar meer dan dat ook niet omdat het volume ook hoger ligt dan.
  13. Log RAD140 only

    Heerlijke gains gemaakt hoor mag je trots op zijn 👍 vergelijkbaar met mijn eigen ervaringen. Op RAD ga ik ook bijzonder lekker. Goed om te lezen dat je je kracht hebt kunnen behouden.
  14. Introductie en vragen

    Ergens tussen de 350-500 kcal per dag boven onderhoud zit je altijd prima. Een te klein overschot is bijna niet meerbaar ivm je gewicht dagelijks nogal schommelt. Je wilt dus nie mikken op 100 gram per week aankomen want dit is gewoon bijna niet te meten. 1-2kg aankomen per maand is prima en zolang je niet te gek doet zal dit niet alleen maar vet zijn maar ben ook nie bang om vet aan te komen want dit hoort er nu eenmaal bij
  15. Advies mbt supplementen

    Helft van de dingen op je lijst zijn gewoon zonde van je geld en kan je oplossen met gewoon de juiste voeding. Scheelt je honderden euro's die je dan weer uit kan geven een kwaliteit voeding. Whey/isolate geen must maar wel handig. Creatine helemaal goed Magensium ook goed. Pre workout indien nodig prima. De rest lekker op maken en vervolgens niet meer kopen want het brengt jou niks extra's. Alles in die "geweldige" goedjes vind je ook in gezonde voeding en in veel betere marges. Succes