Advertentie:

Traveller040

Members
  • Content count

    75
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

Traveller040 last won the day on January 25

Traveller040 had the most liked content!

Community Reputation

40 Heel goed

1 Follower

About Traveller040

  • Rank
    Gevorderd
  1. RAD 140 log (2de cycle)

    Weer even een korte update: Man wat is het toch 100x beter om in de gym te trainen ipv thuis. Op mijn vorige rad cycle had ik dat ook al maar je voelt je echt als een god op rad man wat een mooi spul haha. Motivatie is in ieder geval weer torenhoog. Lekkere week gehad. Nieuwe PR's op de leg press, incline bench press, bench press behaald dus we mogen niet klagen. Gewicht stagneert al wel ruim een week maar zolang ik progressie maak geen probleem voor mij. Calorieën verhoog ik weer wat maar zal nu voornamelijk liquid kcal gaan worden want krijg moeite met het naar binnenwerken van alles. Qua gewicht en vetpercentage ratio ben ik nu op mijn zwaarst en op mijn sterkst dan ik ooit eerder heb gemeten dus zeer tevreden over. Gewicht: schommelt tussen de 91.5 en 92kg (hoop nog richting de 92.5 en 93kg te gaan) Kcal: tussen de 4800-5000 dit was 4600-4800 (ben erg actief). Vetpercentage: cijfer geven lastig maar abs zijn nog prima zichtbaar ook in de avond na een hele dag eten. Progessie op basis van 4 sets van 8-10 reps op een aantal oefeningen: Leg press (+35kg) Bench press (+20kg) Incline bench (+17.5kg) DB shoulder press (+8kg) Overhead press (12.5kg) Nog iets minder dan 4 weken te gaan dus nog even knallen.
  2. Nieuw op het forum!

    Welkom op het forum 👊
  3. Moet ik mijn nek specifiek trainen?

    Precies. Voeg anders 2x per week shrugs ergens toe. Bijvoorbeeld barbell shrugs in 10-15 rep range en andere dag dumbell/cable shurgs in 15-25 range ofzo. Ontwikkel je ook meteen prima traps dus win win
  4. Moet ik mijn nek specifiek trainen?

    In mijn ogen is je nek apart trainen totaal onnodig en niet relevant.
  5. Herstel tijd /spierpijn

    Je zou ook eens kunnen kijken naar je vitamine D. Mijn zusje (27) traint ook fanatiek maar laatste tijd ook dat ze opeens slechter hersteld dan ervoor zonder duidelijke reden. Bleek uiteindelijk vitamine D te kort te hebben en dit bleek ook de oorzaak. Of dat in dit ook geval is geen idee maar je kan het altijd bekijken. Verder sluit ik me ook bij de rest aan. Magnesium zink omega 3 vitamine d multivit supplementen, slaap op orde, voeding op orde, training op orde, herstel op orde. Als dit alles niet werkt is het misschien iets anders (medisch)
  6. RAD 140 log (2de cycle)

    Ik zal vanaf volgende week zondag de log vervolgen voor de laatste paar weken. Gister upperbody gehad en 0 kracht verloren dus dat is top. Vandaag legday dus ben benieuwd hoe het daar met de kracht staat.
  7. RAD 140 log (2de cycle)

    We mogen morgen weer heeuuuh🥳🥳🥳
  8. Nolva tijdens of na rad 140

    Sarms onderdrukken je test inderdaad wel maar zoals fit zegt is dit geen "shutdown" of dusdanig dat je er problemen van zou moeten ervaren tenzij je drama test waarde levels hebt als baseline maar dan zou je dat eerst moeten aanpakken voor je eraan begint. (Bloedonderzoek zal dit voor je uitwijzen). @Shorty kan je wel verder helpen met vragen over sarms maar hij heeft ok vele topics hier al lopen met info dus daar zou je ook kunnen beginnen
  9. Nolva tijdens of na rad 140

    Sluit me bij sportfanatic aan. Zou sowieso me sarms niet bij dezelfde halen waar je ze vorige keer hebt gehaald. Gyno en testwaardes naar de klote horen niet bij echt sarms. Verder wil je inderdaad clomid hebben als pct. Nolva is meer een pct voor AAS. Hier op het forum zit iemand met veel verstand over de sarm wereld die kan je vast verder helpen
  10. Terug van nooit weg geweest.

    Allereerst respect dat je op jou leeftijd er nog zo mee bezig bent. Moet ik nog maar zien te halen en voor elkaar te krijgen haha. Mooi om te lezen dat krachtsport voor mensen mensen meer is dan alleen "goed" uitzien. Buiten alle gezondheidsredenen om heeft/helpt het mij ook enorm in mijn privé leven. Geen fijner gevoel dan na een klote dag of klote moment toch even die sessie te doen en je hoofd leeg knallen.
  11. RAD 140 log (2de cycle)

    Goed om te lezen dat je eerste cycle goed bevalt en lekker gaat man 👌 komen er zeker dus nog meer? Ja bij mij is mijn libido tijdens cycles hoger als off cycle. Veel logjes geven juist het omgekeerde aan maar bij mij juist niet. Ook het vermoeid gevoel enzo heb ik nagenoeg nooit last van alleen zo tegen eind van cycle welleens.
  12. maximale eiwitten uit zuivel

    Als jij 650 gram aan zuivel producten in je voedingsschema wil gewoon lekker doen. Kan totaal geen kwaad.
  13. RAD 140 log (2de cycle)

    Hee man, ja het is inderdaad klote als je net lekker in zit en totaal onnodig ook mja. Denk dat we trainingsgewijs nu beter mee om kunnen gaan dan met de eerste lockdown. Kijkend naar de resultaten van grote onderzoeken uit UK en denemarken nu naar buiten komen van een milder ziektebed verwacht ik dat deze lockdown niet heel lang gaat duren en hoop stiekem dat het na 14 januari weer deels opengaat en we teruggaan naar de "avondlockdown" mja we gaan het zien. Hoe gaat je cycle tot nu toe? Fijne feestdagen verders iedereen 👍 even paar dagen genieten
  14. RAD 140 log (2de cycle)

    Ja werd tijd dat het onder essentieel zou vallen. In landen als Spanje hebben ze dit bijvoorbeeld al gedaan en meer dan terecht. Hopelijk beslissen ze snel dat dat hier ook moet komen en laten we hopen zsm. Gelukkig zijn er nu de feestdagen en ligt de focus even bij familie en vrienden maar mag toch hopen dat we over aantal weken weer in de ijzers kunnen hangen. Tot die tijd ons thuis maar vermaken al kost het stuk meer moeite om je ertoe te zetten Vind het ook niet te verklaren dat slijteren, coffeeshops etc wel open zijn maar sportscholen niet. Wat is daar nu essentieel aan vraag je je dan af. Droevig beleid voeren ze hier en na 2 jaar corona nog niks geleerd
  15. RAD 140 log (2de cycle)

    Ik stop de log nu de gyms gesloten zijn. Ik trek de cycle nog wel gewoon door maar train nu voornamelijk thuis. Het is natuurlijk geen gym maar kan redelijk goed uit de voeten thuis. Het is wat het is en moeten ons wederom aanpassen aan het onbegrijpelijke beleid wat gevoerd word. Als de gyms weer opengaan open ik de log weer maar op dit moment niet de motivatie om een log bij te houden maar alle motivatie nodig om er komende weken thuis alles uit te halen.