Advertentie:

Traveller040

Members
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normaal

About Traveller040

  • Rank
    Amateur
  1. RAD 140 cyle + log

    Push pull legs 6x per week. Jup 12 weken 25 mg.
  2. RAD 140 cyle + log

    Update week 2: Even kort een paar dingen die ik bij mijn vorige bericht ben vergeten. - tijdens de lockdown hier verbleef ik in het buitenland. Daar waren de gyms op enkele weken na gewoon open. Ik heb dus in deze periode gewoon in een gym kunnen trainen ( wel maar 3x per week ipv 6x) en hierdoor dus weinig tot geen kracht verloren dus ik heb een goede graadmeter voor mijn kracht progressie. - ik heb geen van de "big 3 lifts" in mijn programma dus ik kan jullie hier geen progressie op geven. Vragen of mijn oefenselectie kan je altijd welUpd Update in de gym: Trainingen gaan lekker. In de loop van de week merk ik dat de training "makkelijker" gaat. Ik ga sneller door de sets en oefeningen heen zonder in te leveren op uitvoering en gewicht. Ik heb deze week op vrijwel elke oefening gewicht of reps kunnen toevoegen. De pomp zit er na een workout lekker in en blijft er lang inzitten. Of dit nu al geheel aan rad toe te schrijven is laat ik in het midden omdat ik mijn calorie aan het begin van de cycle verhoogd heb van onderhoud naar klein surplus en dus ook meer vocht vasthoud in de spieren. Update buiten de gym: In het begin van de week wat meer moeite gehad met in slaap komen en vast door te slapen. Ook op mijn vorige cycles had ik hier een paar nachten last van in het begin van de cycle. Ik denk dat het mijn immuunsysteem is die merkt dat er iets nieuws in mijn lichaam aanwezig is. Dit ging zoals bij de vorige cycles na een paar nachten weg en ik slaap nu weer zoals voorheen. Sinds gister begin ik de toenemende vasculariteit te zien. Ik houd van nature heel weinig vet vast op mijn armen en onderbenen. (zelfs in een goede bulk hier nog een goede vasculariteit). Ik houd juist veel vet vast op mijn schouders, onderrug, buik en bovenbenen. Op mijn schouders en boven benen begin ik nu merkbaar meer vasculariteit te zien en zie ik aders opspringen op plekken waar ik ze nog niet eerder zag en dit terwijl vetpercentage redelijk laag is. Ook na een wandeling duidelijk meer veins op mijn bovenbenen. Lekker gevoel Sinds een aantal dagen ook zichtbaar een vollere look in mijn gehele lichaam ondanks dat mijn weekgemiddelde gewicht lager is dan vorige week. (Ik weeg mezelf dagelijks in de ochtend na het opstaan en neem hiervan het weekgemidelde als graadmeter). Ik heb dus zojuist ook 150/200 kcal per dag extra toegevoegd aan mijn voedingschema. Al met al tevreden met de eerste 2 weken. Geen noemswaardige side effects gehad en progressie begint zich al te laten zien op zowel papier als in de spiegel. Tot volgende week
  3. Informatie SARM Testolone / RAD-140

    Zie paar berichten hierboven. Stuur @Shorty even een berichtje. Hij heeft veel info hierover.
  4. RAD 140 cyle + log

    Goededag mensen, Zoals gister aangegeven in het introductie topic ga ik hier een log bijhouden van mijn rad 140 log. Even kort wat over mezelf en daarna over de cycle. Man, 30 jaar en al sinds ik kan lopen met sport bezig. Vanaf mijn 4de tot 22ste voetbal, van mijn 12 tot 16 vechtsport gedaan. Na mijn vechtsport ben ik op mijn 17de gaan fitnessen. Zoals de meeste jarenlang maar wat aangekloot en niet serieus genomen. Het was meer bezig blijven en fit blijven dan om echt te groeien. Na mijn 22ste toen ik stopte met voetbal echt gaan focussen op krachttraining en alles eromheen. Cursussen gevolgd omtrent voeding en het menselijk lichaam. Veel artikelen, onderzoeken etc lezen en podcasts luisteren om mijn kennis telkens uit te breiden. Dit alles heeft geresulteerd is een fysiek waar ik tevreden mee ben en makkelijk kan onderhouden. Uiteraard ben je nooit tevreden en ben ik nog elke dag bezig met verbeterEn. Vorig jaar mei begonnen met sarms. Ik wilde mijn grenzen en fysiek verleggen en na veel lezen uitgekomen bij sarms. Mijn eerste kuur was ostarine 12 weken lang. Bewust gekozen voor ostarine only cycle ik wilde kijken hoe mijn lichaam reageert op sarms en hoe ik het ervaar voor ik naar de zwaardere sarms ga. Ostarine met een clean bulk gedaan Mijn tweede kuur was LGD4033 12 weken. Met de LGD een bulk met een hoog calorieoverschot gedaan. Na beide kuren een 4 weken nakuur gedaan met clomid. Zeer tevreden over deze kuren en het behaalde resultaat. Ik ben net klaar met mijn cut fase en ik ben nu ruim 4.5kg zwaarder dan toen ik in mei begon en sta wat droger dan toen. Gok een 1-1.5kg aan ostarine overgehouden en 3-3.5kg van de LGD. Geen noemswaardige bijwerkingen gehad. Ik heb bij beide kuren voor en achteraf bloedonderzoek gedaan en alles was dik in orde. (Testosteron is nu zelfs hoger dan voorheen). Als je vragen hebt over deze 2 kuren stel ze gerust ove Nu over deze cycle. 12 weken RAD 140, 25 mg per dag. Dagelijks in de ochtend doseren na het opstaan. Afgelopen maandag begonnen. Bloedonderzoek vooraf was allemaal in orde. Ook na deze 12 weken doe ik een 4 weken nakuur met clomid en hierna weer een onderzoek. Ik heb mijn sarms van een bron hier op het forum. Mijn vorige 2 cycles heb ik ook bij dezelfde bron gehaald omdat ik hier zeer tevreden over ben. Ik ben 180 cm, en mijn gewicht schommeld tussen de 80-80.5kg en rond de 9-9.5% vet. Mijn doel voor deze cycle is een lean bulk in een klein calorieoverschot van 16 weken. Dus alleen pure clean gains te pakken zonder onnodig vet. Na het inlezen over sarms vind ik rad 140 hiervoor het meest geschikt. Ik train 6x per week en volg een PPL schema van dinsdag t/m zondag. Maandag is een rustdag. Week1: deze maandag (31-05) dus begonnen. Eerste week niks noemswaardig. Bij mijn vorige 2 cycles merkte ik van vanaf dag 9-10 dat het begon te werken. Gister en vandaag wel een zichtbaar betere pomp en spieren ogen wat voller maar verder niks bijzonders te melden. Dit had ik ook niet verwacht. Rond dag 10 verwacht ik weer dat ik het ga "voelen". Ik zal wekelijks updaten Veel leesplezier en nogmaals vraag gerust als je vragen hebt in de reacties of prive bericht als je dat liever hebt.
  5. Hulp nodig met trainen traps/schouders

    Sluit me hierbij aan. Met foto's kan je weinig. Ik zie in de gym 75% van de mensen shrugs, face pulls etc verkeerd uitvoeren dus het probleem kan ook bij de uitvoering liggen. Daarbij heeft spieren opbouwen tijd nodig en duurt het jaren voor je een mooi achterkant hebt opgebouwd. Enkele tips: - film jezelf met uitvoeren van de oefening (als je dit niet ongemakkelijk vind) hierdoor kan je beter zien wat je goed/fout doet en verbeteren waar nodig - kies een aantal oefeningen en hanteer deze voor minimaal een maand en kijk bij welke je betere mind muscle connectie hebt/ je goed en beter voelt in de spier waar je hem wilt voelen. ?bijvoorbeeld reageert mijn borst slecht op dumbells oefeningen maar heel goed op barbell/machine oefeningen. Bij mijn shouders is het precies andersom) - tijd. Het is een marathon en geen sprint. Geef jezelf tijd om het fysiek te behalen wat je wilt. Ga niet overhaast te werk en zorg voor een goede uitvoering. Dit scheelt veel blessures voornamelijk in de schouders. (Zie bij veel mensen schouderblessures door verkeerde uitvoering). - kijk niet naar wat voor gewicht andere pakken in de gym. Sommige zijn nu eenmaal verder gevorderd en andere pakken het verkeerde gewicht waardoor de oefening verkeerd uitgevoerd word. Voorbeeld: dumbell lateral side raises. Deze oefening voert 8/10 mensen verkeerd uit. Ze swingen maar een beetje met de dumbells omdat het gewicht te zwaar is en voelen het waarschijnlijk in hun onderarmen ipv in de spier waarvoor de zijn bedoelt. Ik zie liever iemand die met een (te) licht gewicht een oefening (nagenoeg) perfect uitvoerd dan met een (te) zwaar gewicht verkeerd met alle gevolgen van dien. Ook ik was hier in het begin schuldig aan en toen ik mezelf veel meer ben gaan focussen op techniek ben ik flink gegroeid ook al ging het gewicht naar beneden door de betere techniek stimuleerde ik de juiste spieren veel beter. Tot slot geen tip want ieder lichaam is anders en reageert anders maar mijn oefenselectie voor traps/achterkant schouders is: dumbell shrugs (paar sec bovenin vasthouden), face pulls en upright rows (ez bar of straight bar). Hopelijk heb je er wat aan
  6. Introductie

    Goededag allemaal, Ik lees al even mee hier op het forum maar het mailadres waarmee ik hier een account had gebruik ik niet meer dus ik heb een nieuw account aangemaakt. De reden van mijn bericht is dat ik een log ga bijhouden van een RAD140 cycle aangezien hier nog (te) weinig logjes te vinden zijn wil ik deze met jullie delen en hoop dat mensen er wat aan hebben. Dit word mijn 3de sarm cyle. Ik zal deze log delen in het AAS topic dus mochten jullie vragen hebben over de log/cycle stel ze gerust daar. Ik zal waarschijnlijk elke zondag en anders maandag een update plaatsen dus je kan morgen het eerste deel verwachten. Groeten!