Advertentie:

Traveller040

Members
  • Content count

    26
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Traveller040 last won the day on August 31

Traveller040 had the most liked content!

Community Reputation

21 Heel goed

1 Follower

About Traveller040

  • Rank
    Amateur
  1. RAD-140 only log

    Succes kerel👊 ben benieuwd naar je bevindingen. En mooi weer een nieuw logje van een sarm cycle. Altijd leuk om te volgen en zeker met zo'n sheet schema erbij met je afmetingen.
  2. Voeding voor een cut

    Als je cut en dus minder calorieën tot je kan nemen zorg er dan voor dat het gros van je voeding "whole foods" zijn. Onbewerkt voedsel dat je goed vult. Aan je training hoef je weinig tot niets te veranderen in een cut tenzij je echt naar die shredded levels gaat zal je alles wat beter moeten managen qua herstel rust etc maar dat is voor het gros niet van toepassing. Verder zou een voorbeeld van je voedingsschema helpen om beter te oordelen want een aantal producten opnoemen kunnen we niet heel veel mee. Verder is er geen wondermiddel om droog te worden. Minder eten dan je verbruikt, TIJD (rome is ook niet in 1 dag gebouwd), doorzettingsvermogen en de wil om je "droom"fysiek te realiseren + honger hebben hoort er nu eenmaal bij als je al een tijdje aan het cutten bent. Dit kan je manage zoals gezegd met je voeding, extra water/koffie etc drinken. Ik weet niet of je aan calorie tellen/tracken doet maar dit kan ook helpen. Mensen denken altijd dat ze minder eten dan dat ze daadwerkelijk doen.
  3. Rad 140 - Log

    Goed om te horen man. Mijn nakuur zit er net op maar voel me top en alles. Als ik in de spiegel kijk zie ik geen verschil met net na de cycle, lijk iets droger maar ik ben nu ongeveer 3 weken op vakantie en nog zo'n 3.5 te gaan dus al aantal weken niet gewogen of metingen gedaan etc dus kan daar niks over zeggen maar op het oog zie ik niet veel verschil dus dat is top.
  4. Rad 140 - Log

    Succes kerel. Zojuist zelf een rad cycle erop zitten. Ik ga je dus zeker volgen en ben benieuwd hoe het verloop verder gaat
  5. RAD 140 cyle + log

    Er komt sowieso nog een volgende cycle. Deze cycle ging echt lekker en heerlijk van genoten. Ook hier op vakantie krijg ik veel complimenten over mijn fysiek en de bijhorende vragen. Uiteraard is mijn eetschema hier wat anders dan thuis als je moet werken etc en ik weeg hier niks af maar door de jaren heen weet je ongeveer wel welke porties wat zijn etc. Mijn fysiek is iig niet op achteruit gegaan. Mijn vriendin vind me nog iets droger dan toen we gingen zelfs. Ik beweeg hier veel (ongeveer 20k stappen per dag) en pak de gym nog 4 a 5 dagen mee. Wat me opvalt is dat de vasculariteit van de cycle nog steeds volop aanwezig is dus dat is top.De nakuur zit er nu trouwens ook op. Ik ben nog zo'n 3.5 week in het buitenland. Ik heb een aantal dagen na mijn thuiskomt een bloedonderzoek afspraak dus laat dan nog weten hoe die is verlopen. Kijkend naar hoe ik me voel verwacht ik hier wederom niks geks Ik ben in ieder geval alweer aan het kijken wat de volgende cycle word. Planning op dit moment is even een aantal maanden off en ronde het nieuwe jaar weer een nieuwe cycle te starten. Ik heb dus nog wel even om te kijken wat het word.
  6. Hallo

    Hallo, Allereerste is er niks mis met je motivatie aangezien je in het ziekenhuis verblijft en je toch van alles wilt doen voor een beter fysiek ben je al verder dan 75% van Nederland die gewoon thuis is en al met moeite van de bank komt. Terugkomen op wat je vraag is, is niet helemaal een duidelijk antwoord op aangezien wij je doel niet weten. Als je elk uur die workout routine doet verbrand je door de dag heen in ieder geval genoeg calorieën ipv stil in bed liggen dus dat heb je al gewonnen maar nogmaals als je wat duidelijker kan/wilt zijn in wat je doel is kunnen we er wat verder op in gaan. Beterschap iig en hopelijk mag je snel naar huis
  7. RAD 140 cyle + log

    Rad cycle conclusie en beleving: Stats begin van de cycle Gewicht = 80.3 kg Vetpercentage = 9/9.5% (net na een cut) Gewicht = 86.1 kg Vetpercentage: 10.5/11 % Al met al zeer tevreden hiermee. Voornamelijk clean gains gemaakt. Uiteraard wel wat vet erbij gekregen maar dit mooi binnen te perken gehouden met het doel wat ik voor ogen had. Cycle niet perfect kunnen doen maar wat is perfect? Of ik er mss nog iets meer uit had kunnen halen? Ja dat denk ik wel maar dan had ik een aantal dingen moeten laten en dat vind ik het niet waard. Al met al zeer tevreden en ik ben benieuwd hoeveel ik hiervan vasthoud. Op vakantie blijf ik rond onderhoud met voeding en als ik terug ben weer door lean bulken dus verwacht meeste gains wel te behouden. Stats in de gym na de lgd cycle (betere vergelijking vind ik dan begin van de cycle ivm redenen benoemd in de begin post) maar ik zal ook mijn begin stats van begin cycle posten na een half jaar lockdown waar ik wel kon trainen in gym maar niet optimaal (zie begin post) Begin rad cycle: Incline bench press: 6X95 Leg press met free weights: 6X 360 Weighted pull ups: 5X12.5kg Machine chest press: 12X 90kg Shoulder press: 4X 55kg Eind lgd cycle: Incline bench press: 1X 117.5kg 4X 107.5kg Leg press met free weights: 5X 420kg Weighted pull ups: 6X 20kg aan schijven eraan Machine chest press: 12x 95kg Barbell shoulder press: 6X 65kg Stats na de rad cycle: Incline bench press: 1X 131kg 4X 118kg Leg press met free weights: 4X 480kg Weighted pullups: 5X 27.5kg aan schijven eraan Machine chest press: 15x 100kg (maximale stack) Barbell shoulder press: 5X 72.5kg Van begin tot eind genoten van de cycle. Zoals bij eerdere sarm cycle duurt het altijd een dag of 10-12 voor je het echt begint te merken in je prestaties maar eenmaal daar ga het echt lekker. Nergens geen last van gehad tijdens de cycle (hier en daar een wat korter lontje maar dit kan ik niet direct linken aan de rad omdat er ook andere dingen speelden die dat kunnen veroorzaken) sterker nog in merkte dat mijn slaap beter was tijdens de cycle en die is normaal al prima. Ik hield mezelf makkelijker aan mijn eetschema op hier en daar sociale gelegenheden na maar als je al lang traint kan je dit alles prima combineren zonder "schade" op te lopen. Wat mij het meeste aansprak zijn de kracht gains op rad en het gemak waarmee je de sets doorloopt. Ook op lgd had ik dit maar merk zelf dat dit bij mij bij rad meer was. (Kan uiteraard bij een ander niet zo zijn). Wat verder op viel is dat veel meer mensen mij aanspraken of ik iets gebruikte of hoe ik opeens zo kan groeien en kracht en aanzicht. De reden dat dit bij lgd minder was kan uiteraard deels liggen dat ik deze in de winter deed en dus meer kleren aanhad. Wat dnk ik ook meespeelt is dat de gains van rad "clean" zijn en bij lgd hier ook vocht bij zit. Dit merkte ik uiteraard ook op de weegschaal. Ik kwam ongeveer 2x zoveel aan op lgd dan op rad. Ook het beeld in de spiegel veranderde met de week in positieve zin. Ik zag duidelijk dat voornamelijk mijn traps,schouders en borst stuk groter waren en bleven groeien door de cycle heen. Waar ik zelf ook van kan genieten is de vasculariteit tijdens de cycle. Aderen komen naar boven op plekken waar je niet eens wist waar ze liepen. Niet iedereen ervaart dit als prettig maar ik hou er van. Nu post cycle is dit helaas wel wat minder geworden maar meer dan voor de cycle. De verhalen die je soms over rad voorbij zie komen kloppen naar mijn mening totaal niet. 99% van de tijd zullen deze mensen geen rad hebben gebruikt maar een bij elkaar geraapt zooitje van pro hormonen en dergelijke. Hierdoor krijgt rad maar eigenlijk sarms in het algemeen een slechte naam. Ik vind het ook jammer dat er nog te weinig echt goed onderzoek is naar sarms of in ieder geval te weinig duidelijk onderzoek is die voor iedereen te begrijpen is. Na 3 cycles te hebben gedraaid met uiteraard een nakuur geven bloedonderzoek etc aan dat alles goed en gezond is en sommige dingen zoals testosteron beter zijn dan voor de cycles. verder hoop ik dat mensen hebben genoten van deze log en er ook wat uit kunnen halen als ze hieraan willen beginnen of al cycles hebben gehad en zich hierin vinden. Voor mij is rad tot nu toe de meest geslaagde cycle en ik weet voor 99% zeker dat ik nogmaals een rad cycle ga draaien misschien als stack of nog een keer als solo. Time will tell maar wat ik wel weet is dat ik nog niet klaar ben met sarms. Als ik nog iets mis, zeg het gerust of als je nog vragen hebt ben je altijd welkom.
  8. Even voorstellen

    Welkom
  9. RAD 140 cyle + log

    Excuses voor de late update. Slecht nieuws gehad in privé kringen dus even andere dingen aan mijn hoofd. Update van week 11 laat ik even achterwege dit omdat deze hetzelfde is verlopen als de voorgaande. Gister mijn kuur afgerond en vandaag begonnen aan de pct. De update over de cycle, toenames op oefeningen gewicht etc krijgen jullie nog tegoed van mij. Ik vertrek eind van de week op vakantie dus wil de tijd in het vliegtuig een groot deel gebruiken om de gehele cycle te beoordelen etc dus die zien jullie vanzelf wel verschijnen de komende tijd
  10. Cycle LGD 12 weken

    Mijn persoonlijke mening is dat dit persoonsgebonden is of je elke dag weegt of 1x per week. Denk dat je sowieso fout bezig bent als je je teveel focust op alleen het cijfertje wat de weegschaal aangeeft en je daar al je resultaten op baseert zonder dat je wekelijkse metingen doet van omtrekken etc. Zoals shorty al zegt kan je gewicht enorm verschillen van dag tot dag door verschillende redenen. Ik persoonlijk vind het wel fijner om elke dag te wegen maar neem die dagelijkse weging alleen mee om het week gemiddelde te berekenen en til mezelf niet zo aan dat de ene dag kilo verschil is met de ander. Als je al langer bezig bent weet je zelf ook wel dat wanneer je flinke maaltijd met veel koolhydaten/zout etc hebt gehad dat de dag erna de weegschaal stuk hoger aan kan geven zonder dat dit echt extra gewicht is. Ik zou zeggen zoek uit wat jij fijner vind. 1x per week op zelfde moment of dagelijks op hetzelfde moment. Ik heb beide geprobeerd en vind elke dag fijner juist omdat je dan leert en ervaart hoe die schommelingen zijn en waar ze door komen. De ander vind 1x per week fijner en werkt net zo goed. Denk zelf dat het weinig uitmaakt zolang je maar niet alleen van de weegschaal uitgaat maar je ook jezelf meet etc. Meten is weten 🧐
  11. RAD 140 cyle + log

    Update week 9: Na een deload week en een gezellig en fijn weekend met de familie weg te zijn geweest weer de focus op het dagelijks leven en de gym. Ondanks de deload niet echt nodig was lichamelijk merk ik wel dat het bevorderend was voor mijn mindset en motivatie. Dit vertaalde zich dan ook terug in de gym. Omdat ik me goed en sterk voelde deze week mijn max rep testen. Dit bleek de juiste keuze want ik zette een PR op de incline bench press (1X127.5kg), op de barbell bench press na maanden niet te doen (1X150kg) en op de weighted pull ups (1X30kg). Kortom erg blij mee dus. Mijn beste vriendin ging vaak mee naar de gym op zondag met mij maar zij verbleef het afgelopen half jaar in het buitenland dus ging nu weer voor het eerst mee en het eerste wat ze vroeg was of ik "ergens aan zat" omdat ik echt stuk groter leek dan toen ze wegging en ivm de vasculariteit overal. Ik zie het maar als een compliment voor het harde werken en zie zelf ook in de spiegel dat ik stuk groter oog en tegelijk droger. Update week 10: De goede lijn doorgetrokken van de vorige week in de gym. Trainingen gaan lekker, motivatie is heel hoog (dit met name te danken aan de resultaten). In het prive leven loopt alles soepel en dit vertaald zich dan ook terug naar de gym. Als ik een minpuntje mag noemen is dat ik de laatste tijd wat meer van mijn eetschema af wijk zoals hier en daar ijsje etc waardoor mijn gewicht wat harder stijgt dan ik zou willen maar dit zie ik (nog) terug in de spiegel dus ik neem het maar voor lief. Genieten is ook belangrijk. Nog 2 weekjes en dan zit de cycle er weer op. Tijd vliegt voorbij en zou willen dat de cycle nog 12 weken voort zou duren haha. Wat ik in deze weken wel heb geleerd is dat dit niet mijn laatste rad cycle is geweest. Ben zeer tevreden over de LGD cycle en zou deze zeker aanbevelen maar als ik zou moeten kiezen tussen RAD of LGD zou ik voor RAD kiezen omdat ik merk en zie dat dit op mijn persoonlijk beter werkt en beter resultaat geeft. Dit kan bij een ander juist andersom zijn dus bind je niet teveel vast op mijn resultaten. Na mijn cycle van 12 weken ben ik nog 1 week in Nederland waarna ik lekker voor 5 weken op vakantie ga. Ik neem de clomid dus mee op vakantie en maak mijn pct cycle op vakantie af. Als ik hiervan terug ben laat ik mijn bloedwaardes testen. Ook al voel ik me top en heb ik nergens last vind ik het belangrijk om dit alles te checken. Ik zal bij update van week 12 de progressie aangeven op een aantal oefeningen en mijn gewicht etc Fijn weekend
  12. RAD 140 cyle + log

    In mijn eerste bericht heb ik aangegeven dat mijn gewicht rond de 80 kg schommelt en aangegeven dat ik tijdens de lockdown in het buitenland verbleef. Daar wel kunnen trainen in een gym maar niet optimaal dus vind dit dan ook geen goede vergelijking cijfers. Mijn idee is om bij mijn laatste update dus aan het einde van de cycle het merendeel van mijn compound oefeningen de cijfers van einde lgd cycle en deze cycle te vergelijken. Ik zal dan dus mijn gewicht + compounds die ik beide cycles deed delen en vergelijken. Dit geeft denk ik ee. Duidelijker beeld van de progressie dan de cijfers dan aan het begin van deze cycle. Paar simpele redenen daarvoor. Half jaar niet optimaal kunnen trainen zoals ik met de lgd cycle wel kon doen, maanden voor deze cycle een goede strenge cut gedaan waarbij je dus sws wat kracht etc verliest. De lgd cycle een bulk gedaan net zoals met deze cycle alleen deze een lean bulk en bij de lgd een bulk. Foto's deel ik niet, hou ze uiteraard wel zelf bij voor progressie dit i.v.m. privé. Ik heb nogal wat persoonlijke tattoo's etc en hoewel mensen dicht om mij heen weten van de cycles etc hoeft het ook geen uithang bord te worden en je weet nooit wie hier meeleest 😉. Update volgt morgen of woensdag. Nog geen tijd voor gehad
  13. RAD 140 cyle + log

    Hee kerel, Ik heb geen ervaring met HRT dan wel in combinatie met iets dus daar kan ik niks over zeggen. Ik merkte na een paar weken wel dat ik iets sneller aangebrand was of wat korter lontje had (ik ben nogal temperamentvol van mijn eigen) maar heb dit niet als storend ervaren. Ik heb hier de afgelopen 2 geen "last" meer van gehad. Dus bij mij is dat wat sneller aangebrand zijn etc weer weggegaan. Ongeveer 2 weken gemerkt dus ik zou zeggen dat het verwaarloosbaar is maar ieder reageert er anders op of kijkt er anders tegenaan
  14. RAD 140 cyle + log

    Hee, Geen update voor deze week of aankomende week. Ik moest voor mijn werk onverwachts naar het buitenland. Gelukkig een dikke gym vlakbij het hotel en ik heb tijd om elke dag te trainen dus ik volg hier gewoon mijn schema en probeer zoveel mogelijk aan mijn eetschema te houden maar zal hier en daar wat moeten improviseren. Aankomende week heb ik een deload week ingepland. Niet omdat ik het echt nodig heb maar ik kom woensdag terug uit het buitenland en ga vrijdag lang weekend naar centerparcs waar ik dus niet train en lekker wil genieten. Ik train aankomende week dus 3 ipv 6 dagen. Jullie horen dus over 2 weken weer een update hoe alles gaat Fijne zondag nog
  15. RAD 140 cyle + log

    Update week 6: We hebben de helft er alweer op zitten van de cycle. Niet alleen de gewichten vliegen maar ook de tijd dus tijd voor om even op een rijtje te zetten wat we tot nu toe hebben bereikt met de cycle. Afgelopen 6 weken een flinke toename van kracht. Wekelijks op elke oefening gewicht of reps kunnen toevoegen. Uiteraard op de compounds wat meer dan op isolatieoefeningen. Afgelopen week ook PR's neergezet op verschillende compoundoefeningen. Ik doe zelf eigenlijk nooit (mss 1x per jaar) 1 rep max testen dus ik heb het hier gewoon over sets van 4-6 reps met bepaald gewicht. Op de leg press, incline barbell bench press en weighted pull ups meer gewicht gepakt in die rep range dan dat ik ooit eerder had gedaan. Ook merk ik dat ik sneller door de sets heen kan gaan zonder in te leveren op techniek en progressie. In de loop van de weken mijn volume omhoog gevooid door middel van sets toe te voegen. Tot nu toe herstel ik nog steeds hetzelfde ondanks meer volume. In de spiegel zie ik duidelijk dat ik groter ben dan toen ik begon aan de cycle. Ik kwam net uit een cut dus de combinatie van overgaan naar een lean bulk + de cycle valt dit goed op. Ook mensen in de sportschool en buiten de gym om valt dit op. Ik zelf zie het vooral bij mijn traps, schouders en borst. Shirts en broeken zitten echt een stuk strakker. Deze week ook uit een broek gescheurd maar dat zien we als een goed teken haha. Verder voel ik me gewoon goed en lekker. Gwen vermoeidheid of iets merkbaar. Ik heb ook het gevoel dat ik vaster slaap dan gewoonlijk of dit puur door de RAD komt kan ik niet zeggen maar het valt me wel op. Ik ben nu zo'n 3.5kg zwaarder dan toen ik aan de cycle begon. In de eerste weken ging mijn gewicht geleidelijk aan omhoog. Eerste 4 weken zo'n 1.5kg aangekomen. Afgelopen 2 weken minder op mijn voedingschema gelet ivm sociale gelegenheden etc en in de afgelopen 2 weken zo'n 2kg eraan. Logischerwijs is dit niet alleen spiermassa maar zit hier ook wat vet bij voornamelijk van de laatste 2 weken maar dit neem ik voor lief. Ik hou van de gym en ga er graag heen maar niet zover dat het mijn leven gaat leiden. Ik hou ook van genieten op zijn tijd en hier en daar meer eten en af en toe een drankje hierbij. Dit kan ik altijd prima combineren maar dit resulteert bij mij wel wat meer in gewichtschommelingen maar dit trekt vanzelf weer recht als ik weer op mijn schema eet. Aankomende weken volg ik mijn schema weer optimaal dus dan komt dat wel weer goed. Kort samengevat: zeer tevreden over de afgelopen 6 weken met alles eigenlijk wel. Geen last van vermoeidheid of onderdrukking. Geen last van gewrichten door meer belasting. Voel me goed, hier en daar wel een korter lontje dan normaal maar totaal niet storend en mensen om mij heen hebben er geen last van. Slaap is goed, droom wel meer dan gewoonlijk maar lijkt hierdoor vaster te slapen. Libido is duidelijker hoger dan normaal. Progressie gaat goed, cycle gaat goed. Voel me goed in de gym en buiten de gym. Kracht gaat lekker, groeien gaat lekker dus ik kijk uit naar de volgende 6 weken en dat ze maar net zo mogen gaan als de afgelopen 6 weken.