Advertentie:

Uhmazing

Members
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Uhmazing

  1. Is mijn bulkschema goed genoeg?

    Hallo, ik wil beginnen met bulken. Ik ben 21 jaar, 60 kg en 179 cm. Ik wil 3 dagen per week trainen. Alle gegevens staan in het schema vermeld Gr. Max
  2. Is mijn bulkschema goed genoeg?

    Het trainingsschema heb ik van internet gehaald. Echter heb ik een twee- of drietal oefeningen eruitgehaald zoals bijvoorbeeld pullups, omdat ik deze niet kan doen thuis. Hier wat foto's van mezelf:
  3. Is mijn bulkschema goed genoeg?

    Ik heb dit trainingsschema samengesteld. Aanpassingen nodig? |
  4. Is mijn bulkschema goed genoeg?

    Zodra ik begin, zal ik na een tijdje wel eens een update plaatsen over mijn gewicht Thanks voor de reacties! Nog een vraagje, ik heb nog niet alles in huis gehaald wat op het voedingsschema staat, kan ik toch al beginnen met trainen of kan ik beter wachten totdat ik eerst alles in huis heb qua eten?
  5. Is mijn bulkschema goed genoeg?

    Zou ik het dan wat verlagen? Of gewoon eerst eens proberen? Trainingschema heb ik nog niet gemaakt. In eerste instantie heb ik alleen dumbbells tot mijn beschikking. Ik ga nog niet naar de sportschool aangezien ik komende tijd niet veel thuis ben. Wil dus in het begin een full-body dumbbell schema maken
  6. Is mijn bulkschema goed genoeg?

    Mooi, thanks!
  7. Zelfgemaakte bulking bars

    Hallo, ik heb een vraagje over deze zelfgemaakte bulking bars: https://bbuni.nl/recepten/bulking-bars-eiwitrepen-natural Zijn deze goed te gebruiken in een bulkschema of liever af te raden? Ik zou deze graag willen gebruiken omdat een reep best veel Kcal bevat (616) en een reep krijg je snel binnen. Gr. Uhmazing
  8. Zelfgemaakte bulking bars

    Dus een aanrader?
  9. Zelfgemaakte bulking bars

    Maar ik zou het dus wel gewoon eens kunnen uitproberen?
  10. Zelfgemaakte bulking bars

    Ik weeg 60 kilo en ben vrij dun dus ik wil zowel in spiergroei als een beetje vet aankomen.
  11. Vragen over bulk voedingsschema

    Hallo iedereen,ik wil graag gaan bulken en dus in massa aankomen. Ik ben deze maand 21 jaar geworden, lengte 179 cm en gewicht 60 kg. De reden om te bulken is dat ik toch wel vrij dun ben en zoals jullie waarschijnlijk al denken, dat 60 kg aan de lage kant is voor deze leeftijd en lengte.Om een begin te maken heb ik een halterset gekocht, waarvan er gewichten kunnen worden afgehaald of opgezet. Momenteel is dit maximaal 30 kg in totaal (dus 15 per halter). Ik kan er nog altijd gewichten bij kopen. Echter ben ik met 6 kg per halter begonnen en is dit voor mij al moeilijk genoeg. Vandaar dat het me ook voldoende lijkt om gewoon thuis te beginnen en later naar de sportschool te gaan, ook aangezien ik dun ben en niet veel weeg.Op internet heb ik een thuisschema gevonden voor dumbbells only (halters). Het is een full-body schema dus elke spiergroep wordt ermee getraind.Dan nu met betrekking tot het voedingsschema:Allereerst heb ik mijn BMR berekend, dit komt uit op 1645 kcal.Met het trainingsschema zal ik 4x per week gaan trainen, en verder wil ik ook nog 2x per week joggen, dus blijft er 1 rustdag over. Voor het activiteitsniveau heb ik dan het volgende gekozen:- Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week - x 1.55Het onderhoud komt zodanig uit op 2550 kcal.Ik wil er 500 kcal boven zitten, dus op 3050 kcal per dag.Hierover heb ik een aantal vragen:1. Met deze gegevens, welke hoeveelheid eiwitten, vet en koolhydraten kan ik het beste aanhouden?2. Is het verstandig om naast de krachttraining 2 dagen te joggen? Ik wil dit doen voor mijn conditie en ook om de benen een klein beetje te trainen.3. Is het onderhoud reëel, of moet ik toch het activeitsniveau "Zware training/sport 6-7 dagen per week - x 1.725" aanhouden? (Indien ik uiteraard blijf joggen).Alvast bedankt.Gr. Uhmazing
  12. Vragen over bulk voedingsschema

    Ik heb het volgende voedingsschema gemaakt.Ik wilde uitkomen op 120 gram eiwitten, 508 gram koolhydraten en 60 gram vetten.Het is uiteindelijk het volgende geworden:Is dit goed zo? Moet of kan ik dingen veranderen?Gr. Uhmazing
  13. Vragen over bulk voedingsschema

    Super, thanks! Dan hou ik me om te starten gewoon aan 60 gram vetten en dan kijk ik hoeveel ik aankom per week. Indien ik niet aankom zal ik het aantal vetten verhogen.
  14. Vragen over bulk voedingsschema

    Ik kom inderdaad heel moeilijk aan. Ik weeg al 2 jaar 60 kg. Dus gewoon het joggen helemaal weglaten? Oke dan houd ik die richtlijn aan. Echter vertelde iemand me dat ik minstens 75 gram zou moeten aanhouden. Wat is in dit geval beter? Gewoon 1 gram per kg dus 60?
  15. Vragen over bulk voedingsschema

    Dus na een dag of 10 moet ik kijken of ik iets ben aangekomen, zo niet, moet ik het aantal kcal verhogen?
  16. Hallo, een paar maanden geleden ben ik begonnen met clean bulken. Ik doe dit vanuit thuis met een haltersetje. Ik heb het echter maar een maand gedaan en ben toen gestopt i.v.m. school en voetbal. Nu heb gestopt ben met voetbal heb ik er weer tijd voor en wil ik er ook voor gaan, echter wel gewoon thuis voor het begin. In een later stadium zal ik waarschijnlijk naar de sportschool gaan. Ik heb er een tweetal vraagjes over. 1. Ik heb op internet gezocht voor een thuisschema en heb de volgende schema's gevonden: http://fitnessjunk.nl/fitnessschema/thuis-trainen/dumbbells-only/ http://www.krachttrainingen.com/krachttraining-schema/krachttraining-thuis/ http://www.schemaatje.nl/fitnessschema/thuis-trainen Welk van deze drie schema's kan ik het beste gebruiken? Mij lijkt schema #2 niet echt geschikt ten opzichte van de anderen. Hoe denken jullie hierover? 2. Vanzelfsprekend zijn er ook rustdagen nodig. Stel ik doe de krachttraining 3-4 keer per week, kan ik de overige dagen dan nog erbij joggen als toevoeging? Of kan ik dit beter niet doen en gewoon echt "rustdagen" pakken? Ter info: Het voedingsschema moet nog gemaakt worden maar dat komt nog. Gr. Uhmazing
  17. Welk trainingsschema + joggen erbij?

    Moet ik het gewicht dan ongeveer wekelijks verhogen een beetje? Trouwens, bij het voedingsschema: Ik wil 3 à 4 dagen per week aan krachttraining doen, 2 dagen joggen en dan 1 dag rustBij het berekenen van het BMR, welke van de 2 activiteitniveaus moet ik dan kiezen? Ik wil 4x per week krachttraining doen, 2x per week joggen en 1 rustdag. Moet ik dit dan als zwaar zien aangezien het 6x is? Of toch eerder gemiddeld? Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week — x 1.55 Zware training/sport 6-7 dagen per week — x 1.725
  18. One Arm Dumbbell Row

    Hallo, in mijn schema heb ik de oefening One Arm Dumbbell Row opgenomen. 4 sets, 12, 10, 10, 8 reps. Is het de bedoeling dat ik per arm 4 sets doe? Of die 4 sets verdelen over mijn armen? Dus 2 sets linkerarm en 2 sets rechterarm? Gr. Uhmazing
  19. Welk trainingsschema + joggen erbij?

    En het schema, kan ik die oefeningen per week gewoon aanhouden? Of moet ik elke week varieëren?
  20. Welk trainingsschema + joggen erbij?

    Ik ga beginnen met 8,5 kg per halter. Wanneer moet ik het gewicht ongeveer verhogen?
  21. Welk trainingsschema + joggen erbij?

    Dus als ik dit schema ga volgen: http://fitnessjunk.nl/fitnessschema/thuis-trainen/dumbbells-only/ is het in principe goed genoeg voor een begin?
  22. Welk trainingsschema + joggen erbij?

    Ok super, bedankt voor je reacties. Als er nog meer suggesties / tips zijn, laat maar komen!
  23. Welk trainingsschema + joggen erbij?

    Ik denk dat ik voor dit schema ga: http://fitnessjunk.nl/fitnessschema/thuis-trainen/dumbbells-only/ Zijn die sets genoeg denk je? En kan ik ook in het begin alleen armen en borst trainen, of is dit af te raden?
  24. Welk trainingsschema + joggen erbij?

    Maar voor te beginnen zijn de schijven die ik heb genoeg toch? Na hoeveel weken zou ik het ongeveer moeten verhogen?
  25. Welk trainingsschema + joggen erbij?

    Ik heb halters met 8 schijven van 2,5 kg en 4 schijven van 1,25 kg Voor een begin lijkt mij dit voldoende, toch? Ik weeg sowieso maar 60 kg bij 1.79 meter en ik ben zo dun als maar wat