Advertentie Bodyengymshop

Jolien

Members
  • Aantal bijdragen

    70
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    27

Jolien last won the day on July 26

Jolien had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

43 Heel goed

Over Jolien

  • Rang
    Gevorderd
  • Verjaardag 17-01-94

Persoonlijke informatie

  • Gewicht
    54
  • Vetpercentage
    21,2
  • Lengte (in cm)
    167
  1. wauw, zo had ik het zelfs nog niet bekeken hahaha! Héél goed excuus inderdaad
  2. Vandaag schouders en armen. @Fit, morgen ga ik eens mijn benen-schema omgekeerd doen zoals je aanhaalde. Ik ben razend benieuwd hoe de squats zullen gaan op het einde...
  3. Hey allemaal! Zonet even 2 foto's naast elkaar gezet van mijn onderlichaam en de resultaten zijn toch zichtbaar! Mijn schema voor onderlichaam is ook de zwaarste van ze allemaal en geeft dan ook zoveel voldoening. Ik heb tot nu nooit begrepen waarom mensen (en dan vooral mannen) zo kunnen kreunen en puffen in de gym, maar dat snap ik nu maar al te goed haha je kan dat gewoon niet tegenhouden.
  4. beginnen

    Hey Jaron! Ik volg ook de mening van @P2I omdat ik uit ervaring spreek. Toen ik 2 jaar geleden begon met fitnessen deed ik het ook vooral op eigen houtje, maar toen ik dit jaar weer begon na een revalidatie heb ik besloten bij een personal trainer te gaan (via online coaching). Gelukkig heb ik nooit last gehad van blessures tijdens het 'alleen' trainen, maar de gewenste resultaten bleven uit. Dit kwam doordat ik veel oefeningen niet correct deed en ze dus niet effectief waren en omdat mijn voeding niet was aangepast aan mijn trainingen. Beide problemen werden aangepakt door mijn coach en ik heb nu op 6 maanden tijd al meer vooruitgang geboekt dan de 2 jaar voordien! Trainen bij een personal coach kan erg duur zijn en dus een drempel voor veel jongen mensen wanneer ze nog geen werk hebben. Dit is bij mij ook zo, omdat ik nog student ben, maar online coaching valt erg goed mee van prijs. Na verloop van tijd bouw je ook zelf kennis op en kan je meer op jezelf gaan trainen moest je dat willen. Wat je ook doet, veel succes!
  5. ZALIG IDEE!
  6. Ik zal denk ik nooit vatten waarom. Toch niets leukers dan squats, deadlifts en hip thrusts haha Inderdaad een stevige training, maar die geven je ook het meeste voldoening achteraf!
  7. Goeiemorgen allemaal! Dit is nog een foto die ik met jullie wou delen. Deze is van afgelopen woensdag nadat ik onderlichaam getraind had. Ik heb nog niet de 'ultimate booty' maar ben toch trots op het paar benen onder m'n lijf haha
  8. Hey allen! even om jullie op de hoogte te brengen: met mijn nieren blijkt alles in orde en de oorzaak van mijn verminderde nierfunctie bleken de supplementen die ik nam (creatine en whey proteïne) @Peter Wouters, hierover had je dus gelijk! De nefroloog vertelde me ook dat mensen die geregeld sporten (en dan vooral mensen die aan krachttraining doen) een verhoogde creatinine waarden, en dus ook lagere filtratie waarde, vertonen. Dit omdat elke keer je traint je afbraak van spierweefsel hebt (spieren gaan dus scheurtjes vertonen na inspanning) en je nieren dus meer van dat afbraakproduct gaan produceren. Het kan zijn dat ik dit niet 100% correct vertel, dus correct me if I'm wrong. Daarom worden mensen in verschillende categorieën ingedeeld naargelang hun fysieke activiteit, om te bepalen wat een normale of verwachte waarde is hiervoor. Ik ben nu dus voor eens en voor altijd gestopt met al mijn supplementen. De nodige eiwitten haal ik nu uit gewone eiwitrijke voeding. Ik merk zeker geen achteruitgang tijdens het trainen en herstel even goed. Ik heb dus zeker niet het gevoel dat ik 'iets mis'. Het is bovendien ook iets voordeliger voor mijn portemonnee Dankje allemaal voor jullie input!
  9. Hey Carli! er zit inderdaad vooruitgang in, maar die is er ook pas sinds enkele weken. De tips hierboven komen overeen met de manier die mijn personal trainer toepast om hiernaar toe te werken. Ik deed telkens 4 sets: met een bankje 'opspringen' aan de stang en een negative pull doen. Het doel was om 30 seconden vol te houden. Mijn trainer zei dat als je 4 sets 30 seconden kan volhouden, je 1 chin up kan doen. En hij heeft gelijk! Het duurde 12 weken, maar ondertussen kan ik wel 1 volledige chin up op naar de 2e! Veel succes met deze toch wel loodzware oefening! Maar de aanhouder wint eh!
  10. @Peter Wouters, wat is jouw mening hierover? Het is geweten dat je 'dieet' een hele grote invloed heeft op je fysiek, maar in hoeverre moeten we daar dan echt strict mee omgaan? Ik ken mensen die er zelf heel strict mee zijn en heel geroutineerd kunnen bulken en shredden. Ikzelf ben er niet in die maten mee bezig. Ik eet eerder met het oogpunt mijn lichaam de juiste ne voldoende voedingsstoffen te geven.
  11. goed bezig!
  12. Dankje! Nu gelukkig alles onder controle, dus dat gaan we zo zien te houden eh Kijk alvast uit naar je logboek!
  13. Welkom Wesley! Fijn om te horen dat je het trainen weer hebt opgepikt en enorm proficiat met het vaderschap! Ook je motivatie om initieel te beginnen trainen is mooi, je leven omgooien en een ongezonde levensstijl inruilen voor een gezonde! Bij mij is het iets gelijkaardig geweest dat dat heeft getriggered, maar dan met een meer medische reden. Ben je van plan een logboek bij te houden op het forum? Ben benieuwd naar je transformatie!
  14. Doel is om overal eigenlijk een mooie bespiering te hebben. Bovenlichaam doe ik eigenlijk niet graag, want dat is echt m'n zwakke punt. Hier heb ik wel 'extra' doelstellingen zoals kunnen optrekken en pompen, iets wat veel vrouwen niet kunnen naar het schijnt
  15. Dankje! nu ja, das de vrouw in mij. Training tights moeten comfi zijn, maar toch een een beetje fancy