Advertentie:

Jeroen

Members
  • Content count

    103
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

Jeroen last won the day on February 25

Jeroen had the most liked content!

Community Reputation

27 Heel goed

About Jeroen

  • Rank
    Semi-professional
  • Birthday 01/12/1980

Personal Information

  • Gewicht
    85
  • Lengte (in cm)
    182
  1. Ook maar even voorstellen

    Welkom Over sarms is hier genoeg te vinden , tijdens zo,n kuur voel je jezelf toch weer wat jonger kunt wat zwaarder gaan en groei je lekker
  2. Split; na iedere oefening switchen?

    Ik wissel ze af, dan kunnen de spieren iets bijkomen en kun je ze daarna weer belasten. Als ik na het bankdrukken meteen een andere borst oefening doe merk ik dat ik minder kan geven
  3. 3 dagen krachttraining

    Met 3 keer trainen zou ik zelf voor full body gaan Eleke keer een dag er tussen om te herstellen
  4. Zou dit een goede set zijn

    Dat bank je ziet er goed uit die steunen weet ik zo niet je wil toch normaal bijna tot falen trainen kun je dan nog wel de stang zo netjes bovenop leggen ?
  5. Welk halter/squat rack en bankje

    Ik zou toch adviseren om naar de sportschool te gaan je bent dan even er uit en je kunt bij de sportschool vast wel een spotter vinden die je even helpt om er nog net wat meer uit te halen. Ik heb thuis ook wel gewichten liggen maar geef toch echt de voorkeur om naar de sportschool te gaan
  6. Pré workout

    Even een oud topic omhoog ik gebruik elke keer sporten pre workout met caffeine nu is mijn bloeddruk hoog en is het verstandig om een vervanging te zoeken. Ik ga lekker op pre workout met dmaa maar die kan ik niet vinden zonder caffeine Weet iemand nog waar ik dmaa kan komen dan kan ik eventueel zelf pre workout maken
  7. Voorstel rondje :)

    Je zou nog kunnen kiezen om dag 1 2 en 3 te herhalen op dag 4 5 en 6 Als je elke keer ook een half uur cardio doet ben je dan wel heel veel tijd kwijt dat wordt dan misschien wat te veel van het goede. In de week dat je niet zo vaak kan is een full body training ook een goede optie
  8. Voorstel rondje :)

    26 kilo kwijt wees trots. Hoe vaak sport je en hoe is je training opgebouwd ? Cardio, kracht, split schema of full body ?
  9. Prettige dagen!

    Fijne feestdagen, nog even genieten van een rustige sportschool in januari zal het wel druk worden.
  10. planning en push ups

    Ik doe het je niet na zo lang planken, zelf geef ik de voorkeur aan een buikspieroefening die ik dan een paar sets doe, de dragon fly vind ik een fijne en zware als je met je billen niet op het bankje komt.
  11. Vraag bij heropstart

    Heb je die 6 jaar geen krachttraining gedaan ? Dan zou ik eerst maar eens een tijd gaan trainen voordat je aan wat begint.
  12. Volgens mij heb je dan niet zoveel aan je kuur voordat je lekker er op gaat ben je 2 weken verder Een kuur van 12 weken is prima dan heb je een mooie tijd om hard te gaan in de sportschool.
  13. Logboek LGD-4033 & RAD-140

    Nee gelukkig niet
  14. Logboek LGD-4033 & RAD-140

    Ook op je 42e ga je lekker op zo'n kuur hoor. Zo fijn als je zo hard kunt trainen en groter worden. Met de kuur via de bron op dit forum geen bijwerkingen. Alleen kleding lijkt te krimpen
  15. Training te lang of ander probleem?

    Lastig als dit een frustratie wordt dan is het plezier in het trainen weg en dat kan niet de bedoeling zijn. denk aan je ademhaling niet je adem inhouden als de oefening zwaar wordt maar uitblazen tijdens kracht zetten. drink voldoende tussendoor ik maak in een uur krachttraining 2 bidons leeg probeer minder herhalingen en ga dit daarna weer opbouwen