Advertentie:
-
Content count
104 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
20
Everything posted by Jeroen
-
Ik heb ze besteld bij Holland en barrett Als het goed is komen ze morgen binnen gewoon om te proberen Ik zal laten weten of het wat doet voor mij
-
Welkom Over sarms is hier genoeg te vinden , tijdens zo,n kuur voel je jezelf toch weer wat jonger kunt wat zwaarder gaan en groei je lekker
-
Ik wissel ze af, dan kunnen de spieren iets bijkomen en kun je ze daarna weer belasten. Als ik na het bankdrukken meteen een andere borst oefening doe merk ik dat ik minder kan geven
-
Met 3 keer trainen zou ik zelf voor full body gaan Eleke keer een dag er tussen om te herstellen
-
Dat bank je ziet er goed uit die steunen weet ik zo niet je wil toch normaal bijna tot falen trainen kun je dan nog wel de stang zo netjes bovenop leggen ?
-
Ik zou toch adviseren om naar de sportschool te gaan je bent dan even er uit en je kunt bij de sportschool vast wel een spotter vinden die je even helpt om er nog net wat meer uit te halen. Ik heb thuis ook wel gewichten liggen maar geef toch echt de voorkeur om naar de sportschool te gaan
-
Even een oud topic omhoog ik gebruik elke keer sporten pre workout met caffeine nu is mijn bloeddruk hoog en is het verstandig om een vervanging te zoeken. Ik ga lekker op pre workout met dmaa maar die kan ik niet vinden zonder caffeine Weet iemand nog waar ik dmaa kan komen dan kan ik eventueel zelf pre workout maken
-
Je zou nog kunnen kiezen om dag 1 2 en 3 te herhalen op dag 4 5 en 6 Als je elke keer ook een half uur cardio doet ben je dan wel heel veel tijd kwijt dat wordt dan misschien wat te veel van het goede. In de week dat je niet zo vaak kan is een full body training ook een goede optie
-
26 kilo kwijt wees trots. Hoe vaak sport je en hoe is je training opgebouwd ? Cardio, kracht, split schema of full body ?
-
Fijne feestdagen, nog even genieten van een rustige sportschool in januari zal het wel druk worden.
-
Ik doe het je niet na zo lang planken, zelf geef ik de voorkeur aan een buikspieroefening die ik dan een paar sets doe, de dragon fly vind ik een fijne en zware als je met je billen niet op het bankje komt.
-
Heb je die 6 jaar geen krachttraining gedaan ? Dan zou ik eerst maar eens een tijd gaan trainen voordat je aan wat begint.
-
Wil jij een kuur van SARMs of Anabolica starten, lees eerst dit!
Jeroen replied to Shorty's topic in AAS
Volgens mij heb je dan niet zoveel aan je kuur voordat je lekker er op gaat ben je 2 weken verder Een kuur van 12 weken is prima dan heb je een mooie tijd om hard te gaan in de sportschool.- 24 replies
-
- mensen zonder verstand
- hoge doseringen
- (and 4 more)
-
Nee gelukkig niet
-
Ook op je 42e ga je lekker op zo'n kuur hoor. Zo fijn als je zo hard kunt trainen en groter worden. Met de kuur via de bron op dit forum geen bijwerkingen. Alleen kleding lijkt te krimpen
-
Lastig als dit een frustratie wordt dan is het plezier in het trainen weg en dat kan niet de bedoeling zijn. denk aan je ademhaling niet je adem inhouden als de oefening zwaar wordt maar uitblazen tijdens kracht zetten. drink voldoende tussendoor ik maak in een uur krachttraining 2 bidons leeg probeer minder herhalingen en ga dit daarna weer opbouwen
-
Ik zag gisteren iemand bankdrukken met zijn handen andersom op de stang als ik normaal doe. Zijn er meer die dit doen ik heb het even geprobeerd maar voel het meer in mijn schouders dan in mijn borstspieren
-
Welkom , goed dat je het weer oppakt Je hebt het over serieus gewichtheffen wat moet me daarbij voorstellen ?
-
Als ik de foto,s zie zou ik zeggen het gaat goed. In het begin kun je best veel spiermassa aankomen per jaar dat wordt later minder. Lekker zo doorgaan zou ik zeggen. Misschien 2 keer upper en 2 keer lower body tranen per week dan heb je wat meer rust voor je benen.
-
Ik vindt het wel lekker om 's,ochtends een schepje in de kwark te doen. Wat muesli er in prima ontbijt Meestal heb ik vanille smaak Heb nu een zak van bulk maar heb xxl nutrition en body en fit ook gehad
-
Welkom, dat is een vol programma , ik zou zelf die 2 dagen fitness voor full body gaan
-
Ik zou nog even normaal doortrainen voordat je aan een kuur begint. Na 3/4 jaar is er denk ik nog genoeg natuurlijk te halen. Ik weet niet of dat rosé koeken dieet zo'n goed idee is. Om 12 uur 2 broodjes met kipfilet is denk ik een betere optie. Ik ontbijt met kwark met een schepje whey er in met muesli. Zou dat voor jou ook een optie zijn om aan je eiwitten te komen ?
-
Dat je nu slank gespierd bent is denk ik wel een voordeel , je kunt krachttraining gaan doen en wat meer eten. Massa opbouwen kost tijd dat is niet anders. Gewoon lekker zwaar trainen dan komt dat vanzelf
-
Als ik dat zo lees doe je wel heel veel cardio, hierdoor verbruik je natuurlijk ook veel calorieën. als je meer verbruikt dan je eet zullen de spieren ook niet groeien.
-
Hardlopen een dag na het trainen van je benen kan een uitdaging worden. Ik heb het ook geprobeerd maar voor mij werkte het niet. Ik zou kiezen voor 1 lower 2 upper 3 cardio 4 rust
