Advertentie:

Wesselfit

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Wesselfit last won the day on September 17

Wesselfit had the most liked content!

Community Reputation

2 Normaal

About Wesselfit

  • Rank
    Amateur
  1. Rad 140 - Log

    Week 3 (11-09 - 17-09) Aankomend weekend ben ik weg vandaar dat ik nu mijn update over week 3 geef. Ik heb de dosis verhoogd naar 25 mg rad 140 dit is de dosis die ik aanhoud voor de rest van de cycle. Alles verloopt eigenlijk heel goed kracht gaat geleidelijk omhoog en ik begin de verschillen in me lichaam te zien. Voor mijn gevoel begin ik een stukje droger te worden en oog ik ook wat groter. Ik kreeg ook de eerste opmerking in de gym te horen wat natuurlijk een goed teken is. Ik verwacht de aankomende weken de grootste veranderingen te zien aangezien het middel dan al een tijdje in het lichaam zit. Iemand hier ervaringen mee? in welke weken van de cycle de meeste veranderingen plaatsvinden? In ieder geval heb ik momenteel geen last van bijwerkingen waar ik uiteraard zeer blij mee ben. Gewicht: 11-09 = 83,8 15-09 = 84,9 16-09 = 84 17-09 = 83,5 Mochten jullie meer willen weten hoor ik dat graag Fijn weekend!
  2. Rad 140 - Log

    bedankt voor de feedback. Ik weeg me vaker zodat ik een week gemiddelde kan pakken. Ik ben me er namelijk van bewust dat het dagelijks schommelt en als ik dan 1 weging per week zou doen kan dat net een weging zijn waar veel fluctuatie is. Ja ik heb het gevolgd en dit was een van de redenen dat ik deze log ben begonnen Hoe is het nu bij jou na de nakuur? alle gains gehouden?
  3. Rad 140 - Log

    Hoi, Ik volg momenteel een rad 140 cycle en dacht dat het leuk zou zijn om mijn resultaten en ervaringen met jullie te delen. Mijn doel is om enkele kilo aan te komen waardoor onder andere het vetpercentage zakt ik eet ongeveer op onderhoudsbehoefte (waar ik af en toe best moeite mee heb). Ik train ongeveer 4/5 jaar ik pakte het direct serieus op ook al heb je in het begin de welbekende beginnersfoutjes. Ik volg een upper/lower schema mocht ik meer tijd hebben in de week wil ik er wel is een push/pull/leg van maken. betreft de compound lifts. 1: bench - i.v.m. pijntjes ben ik een tijdje geleden gestopt met de flat bench ben toen overgestapt op de decline bench press, echter vind ik dit toch een beetje cheaten en wil liever een grotere upper chest en ben ik daarom overgestapt op een incline chest press. 2: Squat - is mijn favoriet voor de beentjes mijn pr is 175 x 3 (ja diepte/form is correct heb me met regelmaat gefilmd) 3: Deadlift - Deed ik eigenlijk nooit maar is ongeveer gelijk aan mijn squat (wil dit misschien oppakken) stats: Lengte: 183 gewicht (start): 83,2 vetpercentage: 15 dit is een schatting leeftijd: 26 ik heb foto gemaakt van te voren ik zal later kijken of ik dit eventueel ga delen zo ja, dan zal ik me hoofd wegkrassen (hoeft niet allemaal op het internet) Week 1 (26-8 / 2-9) Ik begon op 10 mg rad om te kijken hoe mijn lichaam er op reageerde (dit zal later omhoog gaan). Wat ik meteen merkte is dat ik de hele dag een pomp had voor de rest had ik een klein beetje pijn aan de bal. 26-8 = 83,2 27-8 = 83,2 31-8 = 83,8 01-9 = 83,2 02-9 = 83,2 Week 2 (03-9 - 10-09) Dosis verhoogd naar 20 mg rad aan het eind van deze week merkte ik al wel een krachttoename nog niet waar mijn kracht ooit zat, maar het gaat wel die kant op. Begin van de week nog wel een beetje pijn aan de bal, maar dat is nu bijna weg. De voeding probeer ik rond onderhoud te houden echter in het weekend heb ik daar af en toe wel moeite mee er komt langzaam gewicht bij dit zou natuurlijk ook een beetje water kunnen zijn (of normale fluctuatie), ook al is een rad een redelijk droog middel van zich zelf. 04-9 = 82,5 07-9 = 84,1 10-9 = 84,3 Dit is mijn log voor de eerste 2 weken mochten jullie info/tips hebben hoor ik het graag. Ik ben van plan om ieder weekend een update met jullie te delen. Groet, Wessel