Advertentie:

Jeffrey_AirMax1

Members
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About Jeffrey_AirMax1

  • Rank
    Amateur
  • Birthday 09/23/1980

Personal Information

  • Gewicht
    0
  1. Sinds mei ben ik weer met regelmaat in de sportschool te vinden, na een afwezigheid van ruim 13 jaar. Nu vind ik het lastig om te bepalen wat goed voor me is. Momenteel ga ik minimaal 5 dagen per week en doe ik per dag 2 spiergroepen met soms benen en of abs er extra bij. Ik probeer hierin per spiergroep een max van 3 a 4 oefeningen te doen met 4 sets van 6-10 reps Mijn schema ziet er grofweg zo uit, ik ga niet in details treden over welke oefeningen ik dan doe maar gewoon per spiergroep. Dag 1: Borst, Biceps, Abs Dag 2: Schouders, Benen en enkele oefeningen specifiek voor traps. (Face pull, Barbel shrug of twee van de andere bekende oefeningen voor de traps) Dag 3: Rug, Triceps, en enkele oefeningen specifiek gericht op je vleugels ( Bijvoorbeeld Straight arm lat pull-down of one handed rows) Dag 4: Herhaling van dag 1 maar dan in ander volgorde en eventueel andere oefeningen. Dag 5: Herhaling van dag 2 maar dan in ander volgorde en eventueel andere oefeningen. Dag 6: (Deze is niet iedere week maar mocht ik zin hebben ) Herhaling van dag 3 maar dan in ander volgorde en eventueel andere oefeningen. In principe pak ik geen rustdag, dit is meestal in het weekend, daar waar ik van ma t/m vrij train neem ik vaak op zaterdag rust en doe ik de zondag wat rustig aan met meer een full body workout. Is dit een goed schema of ben ik teveel aan het doen? Ik ben bang als ik dus iedere spiergroep maar 1 keer per week train dat het niet snel genoeg gaat. Vooral omdat ik weer aan het opbouwen ben. Spiermassa is sinds mei wel aanzienlijk gegroeid, weliswaar met hulp van wat middeltjes maar toch. Alle tips zijn welkom!
  2. Intro

    Hoi allen, zojuist lid geworden en vond een kleine intro wel zo netjes. Vragen ga ik hier niet stellen, deze komen later. Jeffrey is de naam 41 jaar Sinds enkele jaren bezig met mijn lijf na een periode van 12 jaar niets doen waarin ik ruim 28 kilo ben aangekomen, en niet in positieve zin. (kilootje hier, kilootje daar. Zonder dat je het door hebt) 3 jaar geleden op een punt waarin ik dacht, heej dit is niet goed en ben toen begonnen met afvallen. Zo gezegd zo gedaan. (zou je denken haha) 3 jaren met ups and downs bezig geweest om van 99 kilo terug te gaan naar huidig gewicht. Waarin ik vooral om de 3 maanden afvallen heb geprobeerd om enkele maanden te stabiliseren/ momenteel zit ik op een stabiele 74 a 76 kilo en ben sinds mei weer begonnen met krachttrainen. Zo, dit is ff genoeg voor nu. Mijn eerste vraag zal snel volgen ergens op dit forum. Eerst even oriënteren en wellicht kom ik al enkele antwoorden tegen.