Advertentie:

wannabeshredded

Members
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About wannabeshredded

  • Rank
    Amateur
  1. BEDANKT voor jouw uitgebreide reactie! En wat je zegt is heel interesant en logisch groetjes
  2. HEY IEDEREEN! Bedankt voor de reacties so far, Bij deze eventjes wat progres pics: Foto's genomen 30 minuten geleden post workout.
  3. E N O R M bedankt! Ik apprecieer uw respons Hopelijk zal ik nu een beetje beter vooruit gaan naar mijn doel Ik wens u het beste toe!
  4. Super bedankt voor uw reactie! Het kleine beetje vet die ik heb bevindt zich onderaan mijn buik en op mijn onderrug, zeker 3-4cm als ik het vastneem, in verhouding met mijn gewicht en lage spiermassa is dit veel, en ook voornamelijk in vergelijking met toen ik 18 jaar was, toen had ik dit nog helemaal niet. Eiwitten zitten de laatste weken tussen 80 en 100 gram, Maar ik heb net een ingave gehad en denk dat ik besef dat ik rond de 160 gram zou moeten eten en rond de 1600-2000 calorien en hard trainen en gewoon geduldig zijn en eerst IETS van spiermassa opbouwen zodat ik een hoger BMR heb, want 1000 calorien eten en 100gram proteinen is te weinig voor spieropbouw/behoud en dus verlies ik gewoon spieren ipv vet tijdens mijn 'cut' de laatste weken, hopelijk zit ik met deze gedachte op het juiste spoor? Nogmaals 1000x dank
  5. Ik ben bang om mijn gezondheid nog te verergeren. ik ben redelijk droog qua bovenlichaam en benen ,maar heb veel visceraal vet! alle afbeeldingen zijn van dezelfde dag, eerste is volledig alles hangen preworkout , rest is postworkout geflexed. help me aub!! bedankt voor alle reacties alvast! ik weeg 62 kg ochtendgewicht en ik ben 1 meter 80 centimeter. supermager dus, maar ook 10% hoger lichaamsvet dan ik als kind was, ik ben nu 29 jaar oud. hoop dat deze informatie helpt: normaal gesproken eet ik de laatste 2 maanden ongeveer 1600-1800 calorieën op dagen dat ik werk (8 uur wandelen en soms wat kleine dozen verplaatsen) , op dagen thuis eet ik ongeveer 1200-1400 calorieën, ik heb de afgelopen 3 weken intermittend fasting gedaan volgens 16/8, om makkelijker een calorietekort te creëren. ik heb enkel de afgelopen 1,5 week hard getraind, nadat ik de afgelopen 3 maanden een pauze had gehad van de sportschool.. wat kan ik doen om mijn gezondheid en lichaam te verbeteren? 1 moet ik in een zwaar calorietekort blijven en if & hard trainen elke dag 30 minuten tussen 5-10 reps? 2 eet ik mijn normale onderhoudscalorien ? dus +- 2000 calorien per dag en elke dag 30 minuten hard blijven trainen in het bereik van 5-10 reps? 3 bulken en mijn visceraal vet nog meer verhogen tot nog ongezondere niveaus??? 4 een beter voorstel??? alle hulp is massas gewaardeerd, ik wil van deze lichaamscompositie af! thanks! all the love!