Advertentie:

mattijs89

Members
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About mattijs89

  • Rank
    Amateur
  1. Full body schema voor beginners

    Mooi schema, fijn voor beginners. Kan dit schema ook eerst 3/4 weken zonder halters en stangen. Zo ja welke oefeningen?
  2. Schema beginner

    Vandaag Abd add geskipt en minuut rust telkens. Rustig toe werken naar losse gewichten. Rest van het schema prima voor nu?
  3. Schema beginner

    Bedankt voor je uitgebreide reactie! Met halters en dumbels nul ervaring, kan je dit zelfstandig zonder (spotter is de term geloof ik?) hulp gaan trainen? Voel nog enige drempel om mij te begeven tussen ervaren trainers en ben tot nu toe veilig bij de machines gebleven Dit zal ik dan toch moeten gaan veranderen. Vond dit zelf ook erg veel oefeningen, mij was verzekerd dat dit wel kon door trainer van de club.. Rusttijd per set 1 a 2 min is dit dan per apparaat / oefening bijvoorbeeld 10 herhalingen dan 1 a 2 m wachten en dit 3x? dan moet ik inderdaad veel veranderen want kost met dit aantal oefeningen heel veel tijd. Ik had ergens gelezen dat 20/30 seconden er tussen prima was. Maar er is zo ongelooflijk veel info. add en abd zit er bij omdat ik dacht zoveel mogelijk verschillende spieren trainen is beter.
  4. Schema beginner

    Begin augustus begonnen met trainen. Geen idee of dit echt goede start is. Volgende basis info zal ik delen voor meer inzicht. 1.75 63 kg Train nu 8 weken Doel is kracht/massa probeer fullbody training. gebruik alleen apparaten tot nu toe. (Wel abb sportschool). Train zoveel mogelijk om de dag. Zo ziet schema er nu uit. Roeien 5 / 10 m Leg press seated leg curl Leg extension Seated Row Overhand latt pull down Chest press Shoulder press Machine Reverse fly Nog een oefening op bovenstaand apparaat (fly) weet naam niet.. Machine abb crunch Back extension ADDUCTOR ABDUCTOR MACHINES Heel benieuwd naar jullie mening Doe alles 3x 10 met 20 seconden er tussen. Probeer om de 3/4 weken zwaarder te trainen. Nu ook focus oo de bewegingen juist uitvoeren.