Advertentie:

Nico

Members
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normaal

About Nico

  • Rank
    Amateur

Personal Information

  • Gewicht
    87
  • Lengte (in cm)
    1m81
  1. Mass gainer

    Bij deze heb ik een vraag ivm een mass gainer, ik train nu zowat 2 maanden ( dit bestaat uit iedere dag 30 - 40 min cardio training op crossfit of fiets en om de 2 dagen krachttraining erbij van ongeveer 40 min) nu ik gebruin enkel een wheyshake maar wil weten of het wel verstandig is om een massgainer te gaan gebruiken aangezien ik toch wel aanleg heb om snel gewicht bij te komen, ik ben 1m80 en weeg nu 85 kg, kan iemand mij hierbij helpen als dit goed voor me is of niet, mass gainer die ik staan heb bevat (op 100g) 370kcal 3,7g vet, verzadigde vetten 1,4g koolhydraten 48,9g eiwitten 34g
  2. Ben een maand geleden thuis begonnen met krachttraining , ik merk nu al wat toename in kracht maar mijn trainingen duren maar ongeveer max 40 min, is dit voldoende of te weinig? Greetingzz
  3. Homegym trainer

    En is cardio eigenlijk noodzakelijk of volstaat 4 a 5 keer krachttraining per week ook?
  4. Homegym trainer

    Ok thx voor de info, maar zijn er dan mogelijkheden om cardio oefeningen te doen thuis (nt lopen of fietsen)
  5. Homegym trainer

    hoi bij deze heb ik een vraag over mijn homegym, ik kan zowat ongeveer 40 oefeningen met de gym waaronder roeien, nu vraag ik mijzelf af buiten krachttraining ik wel cardio erbij wil en moet nemen, heb gezien dat roeien een goede cardio oefening is maar mijn vraag is of dit wel goed is om te doen me de homegym, ik bedoel een échte roeitrainer beweegt het zadel enz mee maar bij mij is het gewoon als het ware voor mijn toestel zitten op een mat, blijft dit dan een goede cardio of is dit slecht voor rug ofzo? Greetingz