Advertentie:
-
Content count
212 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
16
Everything posted by Q_inten
-
Topp!! Ik zie 2 maal benen Ben ikzelf erg voorstander van
-
Ja het Is vooral dat ik geen sportbroek met zakken heb dus kan mijn mobiel niet echt kwijt
-
Zelf luister ik wat er in de sportschool word gedraaid Maar die muziek Is niet altijd mijn smaak Ik zou veel liever ook hardstyle horen maarja met oortjes of koptelefoon trainen vind ik niet prettig
-
Hmm raar hopelijk gaat het de volgende keer beter! Zo niet zou jemischien je spieren kunnen oprekken na de squats misschien helpt dat
-
Ooh je dat is vervelend om het even netjes te zeggen
-
Aiii wat dan?
-
Ik zie bij je benen dag eerst leg extension (isolatie) en vervolgens squat (compound) vervolgens leg curl (isolatie) en leg press Het Is verstandiger om leg press- squat (deze 2 kun je ook omdraaien) en daarna pas isolatie te doen: extension en curl Anders zijn na de isolatie oefening eigenlijk al je spieren heel moe waardoor een compound oefening heel lastig gaat worden sinds je benen waar je het het voornaamst mee doet al bijna aan het eind van hun Latijn zijn Verder Is het een mooi schema
-
dit ook en je leert er weer een heleboel over
-
Dankje Dave Ben op het moment op vakantie dus even een weekje geen fitness helaas Voeding Is ook een ravage geworden maar Is niet heel erg
-
Leuk! Ga als ik thuis ben even kijken of ik er een voor mezelf kan maken
- 11 replies
-
- voedingschema
- voedingschema maker
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Erg interessant! Ga dit zeker meenemen wanneer ik mijn huidige schema afgerond heb 
-
Ja klopt je hebt gelijk Jammer van die onderzoeken (niet allemaal maar redelijk wat) altijd hè dat ze nooit samen tot een conclusie komen maar dat ze zodanig verschillen dat Je met nog meer vragen komt te zitten inplaats van antwoorden " Train met verstand wissel vam schema's en zorg dat je continue je spieren weet te prikkelen. Daarbij is rust enorm belangrijk en iets langer rusten is belangrijker dan overbelasten" mooi gezegd Dave! Dit is echt het belangrijkste en ook een onderdeel van je fitness training: naar je lichaam kunnen luisteren en vervolgens de nodige stappen nemen om weer verdere groeie te ontwikkelen.
-
Ik ben het met Peter eens Zeker omdat verschillende spiergroepen ook heel ander zijn zoals kuiten, zijn taaie spieren net zoals je been spieren Kleinere spiergroepen zijn blessure gevoeliger en herstellen ook langzamer dan grote spieren Wat je bovenlichaam betreft Is 1 keer per week genoeg maar als je het goed inroostert kan het ook net 2 keer maar meer ook niet, benen zijn grote spieren en herstellen sneller daarnaast zijn ze ook veel sterker en Is 2 keer per week een goede frequentie
-
Vet verbranden door HIIT training
Q_inten replied to Fit's topic in Vetverbranding en conditietraining
Er zijn inderdaad studies die bevestigen dat de kracht en massa toename van krachttraining kleiner zullen zijn als je daarnaast ook cardio doet dan wanneer je je alleen focused op kracht training Daarin tegen zijn er ook voordelen aan die combinatie het Is een goede manier om droger te worden met het juiste voeding schema Wat Is je doel ?- 10 replies
-
- vet verbranden
- hiit
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Welkom peter, goed sportief Hoelang doe je al aan fitness/krachttraining? 
-
gisteren ook weer lekker getraint pull ups had ik wijder gepakt dan anders maar toch nog 9 keer achter elkaar gehaald, daarna zakte ik wat in 4-2-2-2-1 maar was wel blij dat ik er 9 rede achter elkaar bend over row 3x15 25 kilo dumbbell row 3x15 8 kilo cable row 3x15 29 kilo pullover 10 kilo old school dbcurl 1x15 8 kilo de hand incline hammer curl 1x15 6 kilo de hand daarna 2 sets van narrow rev grip-wide rev grip-wide norm grip-narrow norm grip to failure als laatste mijn voorarmen met zo'n stok waar een touw aan zit met een gewicht en die oprollen grootste gedeelte met 45 sec rust behalfe het optrekken 30 sec en voorarm oefening 30 sec
-
Netjes, jammer van je buik Als het goed Is heb je met hanging knee raise minder last van je rug, aanrader ook omdat ik die oefening zelf heel fijn vind voor buik 
-
netjes!!!! dat je echt gemotiveerd bent om te trainen is heel fijn om te horen en is meestal al het halve werk ben blij dat ik je heb kunnen helpen, als je wilt kan ik er nog dieper op ingaan en je nog meer toelichten, vraag maar raak als je meer wilt weten! wat ikzelf ervaren heb door eerst een tijdje thuis te trainen is dat je gewrichten en je pezen al redelijk voorbereid zijn op het echte zware werk daarnaast heb je toch zeker wat kracht gekregen en kan je in de sportschool ook al op een iets hoger niveau beginnen wat veel interessanter is dan die beginners schemas
-
heyy ikzelf heb een lange tijd thuis getraind eerst zonder gewichten en later met heb wel een paar dingen voor je denk ik je bent vast wel bekent met push ups en situps, heb je ook mogelijkheid om je op te trekken? leuk filmpje waarin verschillende pushup manieren worden toegelicht ( push up variatie ) je hebt een hele lijst aan verschillende soorten pushups zoals verschillende hand posities voet posities en extra bewegingen die je kunt maken chair dips goed voor je triceps en vergeet je benen aub niet dus squats ook doen, kuiten word lastig trainen zonder gewichten maar wat ik graag deed was: normale pushup 10 keer daarna mijn handen verder uit elkaar plaatsen dus wide pushups 5 keer en dan vervolgend diamand pushups 5 keer achter elkaar doen 3 keer deze set kan je drie keer doen en dan als je mogelijkheid hebt tot optrekken doe je er in totaal 20 dus stel je red er 5 achter elkaar dan wacht je 30 sec en dan doe je er weer een paar tot je bij elkaar 20 pullups hebt gedaan en anders doe je chair dips (bench dips maar dan met een stoel) 3 x 15 of als je kan 3 x 20 buik ook belangrijk je het een hele varia aan situps crunches moet je maar even kijken wat je daarvan fijn vind en dan eindig je met squats 3 keer tot failure met 30 sec tot 1 min pauze tussendoor probeer verder de pauzes tussen elke set en oefening heel kort te laten, niet mer dan 30 seconden om het even net wat intensiever te maken verder raad ik je echt aan om of gewichten te kopen of naar een sportschool te gaan want de gainz die ik in een jaar met bodywieght heb behaald heb ik binnen 6 weken in de sportschool behaalt
-
dan weet je echt zeker dat je goed getraind hebt als je niet meer kan lopen wel jammer van dat apparaat dan, is er geen alternatief?
-
ja joh benen kunnen altijd wel wat meer hebben had eerst 1 dag benen dat was dan leg press squats leg extensions leg curl en calf press maar daarmee trainde ik vooral mijn bovenbenen en mijn kuiten en onderbenen bijna niet, had daar geeneens spierpijn dus vandaar dat het nu verdeeld is over 2 dagen
-
Oooh zo oké ja dan snap ik het Mooie workout dan
-
elke oefening maar 1 keer?
-
vandaag hamstrings gedaan met kuiten, buik en beetje onderrug heerlijk eerst static oefeningen gedaan voor hamstrings daarna leg curls 39 kg 3x15 en daarna 8 keer op 65 kilo met hulp van begeleider vervolgens 7x15 hyperextensions 30 sec rust hierna moeite met lopen kuiten donkey raises gedaan met begeleider op mijn rug 3x20 en als buik oefeningen de 300 challenge gedaan echt lekker en hard getraint, veel fijner/voldaner gevoel na het trainen dan met 2x20 reps
-
netjes, ben benieuwd naar je trainingen!
