Advertentie:

Jantje

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About Jantje

  • Rank
    Amateur
  1. Advies altijd welkom!

    Hallo Hansie, Ik ga me inlezen. Bedankt voor de respons!
  2. Advies altijd welkom!

    Hallo Shorty, 2080kcal is inderdaad als ik hele dag niks doe. Hartelijk dank voor je reactie en ga ermee aan de slag!🙂
  3. Advies altijd welkom!

    Hallo sporters! Graag ontvang ik advies/handige tips omtrent cutten wat ik in februari wil starten. Evt. Met voorbeeld van voedings- en/of trainingsschema’s, websites etc. Momenteel aan het bulken met 2800kcal voeidngsschema (3000kcal op sportdagen) Ontbijt: vitamine C + magnesium 70gr. havermout eiwitshake Tussendoor: 4 boterhammen met 10 plakjes kipfilet Lunch: 3 spelt crackers met tonijn op water Tussendoor: eiwitreep goodmorning sultana reep 50gr rozijnen Diner: 100gr ongekookt pasta/rijst 100gr biefstuk(trainingsdagen)/kip/vis 200gr groente Tussendoor: 250gr magere kwark (0kcal siroop op trainingspakken en BCAA’s op rustdagen) 2x20gr noten (walnoten/amandelen/cashewnoten) Trainingsdagen: evt. carboloader als vervanging van een maaltijd banaan tijdens sporten eiwitshake na het sporten Trainingsschema: ma: rug biceps di: wandelen wo: borst triceps do: benen vr: wandelen za: schouders buik zo: wandelen 98kg 1.80m 35% vet 2080kcal nodig als ik hele dag niets zou doen. Alvast dank voor de moeite om dit te lezen!