Advertentie:

aaron097

Members
  • Aantal bijdragen

    3
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

0 Normaal

Over aaron097

  • Rang
    Amateur

Persoonlijke informatie

  • Gewicht
    69
  • Vetpercentage
    13
  • Lengte (in cm)
    175
  1. nieuwe schema

    Hallo allemaal, Momenteel ben ik al 2 maanden bezig met hetzelfde schema. Mijn vraag is of jullie mij a.u.b kunnen helpen door te kijken welke oefeningen ik zou moeten vervangen en of ik me herhalingen moet aanpassen. Ik ben een skinny dude dus zou me waarschijnlijk moeten focussen op compounts excercise? Maandag: Het schema Oefening Sets Herhalingen Opmerkingen Deadlift 4 8 Lat pulldown 4 8 - Seated cable pull 4 8 Shoulder press 4 8 - Shrugs 4 10 - Crunches - - Woensdag: Het schema Oefening Sets Herhalingen Opmerkingen Benchpress 4 8 Incline benchpress 4 8 - Dumbell chest flys 4 8 Bicep curls 4 8 - Tricep extension 4 8 - Crunches - - Vrijdag: Het schema Oefening Sets Herhalingen Opmerkingen Squads 4 8 Leg press 4 8 - Leg extension 4 8 Leg curls 4 8 - Barbell Lunges 4 8 - Calf raises 4 8 - Crunches -
  2. Hulp met mijn voedingsschema

    Beste Fit, Mijn vraag is nu of het erg is als ik meer koolhydraten wil gaan eten. Mensen die ik in de sportschool spreek vertellen mij dat ik veel meer moet blijven eten om te groeien. Maar ik zelf merkte al dat ik een fat belly kreeg doordat ik eerst elke dag rond de 3700 calorieën at dat voornamelijk bijna rond de 600+gram koolhydraten lag.
  3. Hulp met mijn voedingsschema

    Hallo allemaal, Kunnen jullie kijken of mijn voedingsschema een beetje goed is? Ik ben zelf namelijk een ectomorph en ben van 60kg naar 70kg gegaan door veel koolhydraten te eten. Maar nu merk ik dat ik een fat belly krijgt dus heb ik een nieuwe voedingsschema gemaakt. Ik ben 175cm lang, met een vetpercentage rond de 12-14% en weeg nu 70kg. voedingsschema-3.xls aaron.xls