Advertentie:

Sylvie1968

Members
  • Content count

    64
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Sylvie1968 last won the day on May 28 2018

Sylvie1968 had the most liked content!

Community Reputation

11 Goed

1 Follower

About Sylvie1968

  • Rank
    Gevorderd
  • Birthday 01/05/1968

Personal Information

  • Gewicht
    56
  • Vetpercentage
    22%
  • Lengte (in cm)
    165
  1. Miami pro

    Ik ben aan het oefenen voor de Miami pro fitness competitie die in november is. 20190616_105033_s.mp4
  2. Miami pro

    Wie doet er net als ik mee met de Miami pro in Oosterhout op 12 november?
  3. Trapezius

    Wat is een goeie trapezius oefening?
  4. Progessie rug

  5. Resultaat

  6. Expander

    Ik trek de expander met beide handen uitelkaar. Ik voel het niet alleen in mijn triceps maar ook in de trapezius.
  7. Triceps kickback dumbbell

    Zoals de naam al aangeeft wordt de triceps kickback dumbbell voor de triceps gedaan maar ik merk dat het ook een goeie oefening voor de lattissimus dorsi is. Ik doe de oefening staand met een kettlebell van 8kg.
  8. Rugspieroefeningen

    Breedte en stevigheid
  9. Rugspieroefeningen

    Ik doe de shrugs en de dumbell rows.
  10. Asymmetrie

    Min rug is rechts gespierder. Met mooie lijnen van de monnikskapspier. Wat kan ik doen zodat links ook gespierd wordt.
  11. Progressie

    Ik doe de reverse fly. Met dumbells van 2 kg per stuk. 5 min per keer. De fitnessball roll out.10 min per keer de prone cobra 5 min per keer. En de back extension. 5 min per keer. Alle oefeningen 4x per week.
  12. Progressie

    Ik had al eens eerder gepost dat ik scoliose had. Ik ben trots op mijn armen. Maar ik train dan ook met mijn favoriet. En dat is de expander. Alleen met mijn rugspieren wil het niet zo lukken.
  13. Rugspieroefeningen

    Wat zijn goeie rugspieroefeningen?
  14. Waarom is het niet goed om iedere dag te trainen?