Sylvie1968

Members
  • Aantal bijdragen

    50
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    4

Sylvie1968 last won the day on December 30 2017

Sylvie1968 had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

10 Goed

Over Sylvie1968

  • Rang
    Gevorderd
  • Verjaardag 05-01-68

Persoonlijke informatie

  • Gewicht
    56
  • Vetpercentage
    22%
  • Lengte (in cm)
    165
  1. Iedere dag trainen

    Waarom is het niet goed om iedere dag te trainen?
  2. mijn progressie van de rug

  3. Mijn progressie

    Lijkt op scoliose. Wat bij mij heeft geholpen is rugspieroefeningen die ik nog steeds doe en een kwartier per dag zijwaarts op de fitnessbal liggen en helemaal uitstrekken. Bij jou is dat met de linkerkant.
  4. mijn progressie van de rug

    Van de zomer liet ik een foto zien van mijn rug. Ik had scoliose. Wat ik daar voor gedaan heb? Een kwartier per dag zijwaarts op de fitnessbal gelegen en mijzelf helemaal uitstrekken. Ik heb eerst de verkeerde oefeningen gedaan. Met teleurstellingen dat ik maar geen resultaten zag. Maar ik ben door blijven gaan en zoeken. En ik ben eens goed naar mijn rug gaan kijken hoe de kromming liep. Als kadootje train ik ook nog de rugspieren. Ik kan de resultaten nog niet geloven vooral omdat ik volgende week 50 jaar word. En ik ben trots dat ik de oefeningen zelf heb gedaan zonder fysiotherapeut.
  5. Tabata oefeningen

    Wie doet er ook tabata oefeningen? Zeer vermoeiend maar ik krijg een tevreden gevoel.
  6. Wat luisteren jullie onder het sporten?

    Ik luister sinds kort naar muziek tijdens fitness en zing heel hard mee. Dat is het voordeel als ik thuis train. En met muziek op lijken de oefeningen minder zwaar. Ik heb het al eerder gezegd waar ik naar luister. Ja, ik luister naar spotify
  7. Fitnessbal

    Wie heeft de fitnessbal en welk is jullie favoriete oefening? Mijn favorieten zijn de knee tucks en de dumbell press.
  8. Rugspieroefeningen

    Op internet zijn weinig rugspieroefeningen. Welke oefeningen kan ik doen?
  9. Mijn eigen transformatie

    Goed bezig.
  10. Resultaten van mijn biceps en schouders

    Ik doe de knee tucks op de fitnessbal met de push up. Toen ik vanochtend deze foto maakte zag ik dat mijn biceps en vooral mijn schouders dikker zijn dan die op mijn profielfoto.
  11. scoliose

    Ik heb een aantal maanden scoliose. Een knik in de ruggenwervel. Waardoor ik ook pijn aan de zenuw heb onder mijn rechter bil. Welke oefeningen zijn geschikt om een rechtere rug te krijgen? Want ik wil liever zelf de oefeningen doen omdat fysiotherapie duur is.
  12. Gespierde kinderen

    Op internet zie ik geregeld gespierde kinderen. Met werkelijk opgezette spieren. Ik vraag mij af of dat verantwoord is omdat ze nog in de groei zijn.
  13. Mijn resultaat

    Over een half jaar ben ik 50 jaar en ik zorg er voor om geen uitgezakt lijf te krijgen. Naast kracht sport, wat ik thuis doe, wandel ik iedere dag in een stevig tempo. Ik probeer gezond te eten. En ik heb nooit gerookt.
  14. Hoe lang trainen op een dag?

    Ik train zo'n 500, met enkelgewichten verzwaard, tellen op een dag en af en toe zijn dat duizend tellen. Ik doe de russian twist, heel touch, side plank 100 of 80 tellen per zij, de v-up gecombineerd met schaar en de raised legs hold. Maar hoe lang zou ik moeten trainen op een dag?
  15. Transgender en spieropbouw

    Nu is het algemeen bekend dat vrouwen meer moeite moeten doen om zichtbare spieren te krijgen dan mannen maar hoe zit dat bij transgenders?