Advertentie:

Sylvie1968

Members
  • Aantal bijdragen

    62
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    5

Sylvie1968 last won the day on May 28

Sylvie1968 had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

11 Goed

Over Sylvie1968

  • Rang
    Gevorderd
  • Verjaardag 05-01-68

Persoonlijke informatie

  • Gewicht
    56
  • Vetpercentage
    22%
  • Lengte (in cm)
    165
  1. Trapezius

    Wat is een goeie trapezius oefening?
  2. Progessie rug

  3. Resultaat

  4. Expander

    Ik trek de expander met beide handen uitelkaar. Ik voel het niet alleen in mijn triceps maar ook in de trapezius.
  5. Triceps kickback dumbbell

    Zoals de naam al aangeeft wordt de triceps kickback dumbbell voor de triceps gedaan maar ik merk dat het ook een goeie oefening voor de lattissimus dorsi is. Ik doe de oefening staand met een kettlebell van 8kg.
  6. Rugspieroefeningen

    Breedte en stevigheid
  7. Rugspieroefeningen

    Ik doe de shrugs en de dumbell rows.
  8. Asymmetrie

    Min rug is rechts gespierder. Met mooie lijnen van de monnikskapspier. Wat kan ik doen zodat links ook gespierd wordt.
  9. Progressie

    Ik doe de reverse fly. Met dumbells van 2 kg per stuk. 5 min per keer. De fitnessball roll out.10 min per keer de prone cobra 5 min per keer. En de back extension. 5 min per keer. Alle oefeningen 4x per week.
  10. Progressie

    Ik had al eens eerder gepost dat ik scoliose had. Ik ben trots op mijn armen. Maar ik train dan ook met mijn favoriet. En dat is de expander. Alleen met mijn rugspieren wil het niet zo lukken.
  11. Rugspieroefeningen

    Wat zijn goeie rugspieroefeningen?
  12. Iedere dag trainen

    Waarom is het niet goed om iedere dag te trainen?
  13. mijn progressie van de rug

  14. Mijn progressie

    Lijkt op scoliose. Wat bij mij heeft geholpen is rugspieroefeningen die ik nog steeds doe en een kwartier per dag zijwaarts op de fitnessbal liggen en helemaal uitstrekken. Bij jou is dat met de linkerkant.