Advertentie:

sani

Members
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About sani

  • Rank
    Amateur
  1. PPL Split Tips

    Yes! thanks voor de tips, ik zal even kijken wat ik kan aanpassen, met rep range etc.
  2. PPL Split Tips

    Hey, Thanks voor je tips! Ik zal kijken of ik hem kan bijwerken. Voor de rest is ziet mn Schema er prima uit en train ik hier optimaal al mijn spiergroepen mee?
  3. PPL Split Tips

    Hai, Ik train nu zelf met een PPL split schema voor 6 dagen in de week. Hebben jullie nog tips om deze te optimaliseren? (Alles 3 sets 12 reps) Maandag: Hacksquat Walking Lunges Zittend Ham Curls Calf Raises (Smith Machine) Buikspieren Dinsdag: Dumbell Press Chest Incline Bankdrukken Fly Machine Cable Crossover Laag Viking Press Dumbell Side Raise Dumbell Shoulder Press Tricep Rope Pulldowns Skull Crushers Woensdag: Bent Over Row Seated Row Lat Pull Down Rear Delt Preacher Curl Hammer Curls Bicep Curl Donderdag: Squats Legpress Liggend Hamstring Curl Leg extensions Calf Raises (Smith Machine) buikspieren Vrijdag: Bankdrukken Incline Machine Press Cable Flys Lower & Upper Fly Machine Tricep Rope Pulldowns Skull Crushers Zaterdag: Lat Pull Down Seated Row Bent Over Row dumbell row facepulls Preacher Curl Bicep Curl
  4. Hoi, Ik had een vraag over hoelang je nou moet rusten tijdens je sets en hoelang je moet rusten nadat je al je sets heb gedaan en voordat je weer aan een nieuwe oefening begint.
  5. Cutten in puberteit

    Hoi, Ik had een vraag omtrent het afvallen in de puberteit. Ik ben momenteel 15 jaar oud en ik had overgewicht en was iets te zwaar. Ik wou hier wat aan doen en heb research gedaan en daar uit bleek dat ik in een calorietekort moest gaan zitten. Ik eet nu 1800 kcal per dag 250 gram koolhydraten 130g eiwit en 50g vet per dag gemiddeld. Mijn vraag is kan mijn calorietekort mijn puberteit beinvloeden met groei etc. Ik ben dus 15 170 cm en momenteel 65kg (ik slaap trouwens ook 8 uur per dag)