Advertentie:

Sokpop

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normaal

About Sokpop

  • Rank
    Amateur
  1. Mijn verhaal

    Hahaha nee ik eet normaal gewoon kipfilet maar dat was op en mn vrouw eet die grilworst 😂 thanx!
  2. Mijn verhaal

    Ik heb via my fitness pal een nieuwe check gedaan op de gegevens van nu en mijn doel spiergroei en gewichtsbehoud en moet nu 3400 calorieën eten per dag waarvan 180/200 eiwitten. Nu haal ik de eiwitten wel maar moet ik na mijn avondmaal nog 1100 calorieën eten en dat lijkt me best een opgave, dus nu overdag maar wat meer eten en wat meer noten halen. Dit eet ik nu op een dag als vandaag: Nog tips ter aanvulling of juist iets wat ik minder moet eten?
  3. Mijn verhaal

    Hoi allemaal, Ik ben jeroen en sinds 2 maanden “verslaafd” aan fitness. Voorheen was ik ook wel actief in de sportschool maar nooit echt heel serieus en meer “om maar even wat te doen”.. vroeger woog ik 155kg en ben 14 jaar geleden toen ik 21 was afgevallen naar 88kg. Dit zonder te sporten maar wel door bijna niks meer te eten.. gelukkig kan ik nu ook wel weer genieten van eten, maar ik kom snel aan wat dan weer een keerzijde is. begin vorig jaar zat ik weer op 124kg en begin dit jaar weer op 118kg. Toen ben ik begin dit jaar nog wat meer op mijn voeding gaan letten en ging ik naar de 114. Nu na twee maanden 5x per week kracht trainen zit ik nu weer op de 118kg. Ik heb via een app een mooi wisselende 10 weekse schema voor mijn trainingen gevonden. Ik doe en haal mijn voldoening voornamelijk uit kracht training. mijn enige punt is nu nog voeding, ik “doe nu maar wat” maar eet wel voornamelijk kwark en kip en brood en avondeten samen met mijn gezin. Daarnaast nog whey, pre workout, visolie pillen en creatine. zou iemand mij kunnen helpen hier met mijn voeding? Wat en hoeveel heb ik nodig? groetjes jeroen