Advertentie:

Bart.BB

Members
  • Content count

    44
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Bart.BB last won the day on September 23

Bart.BB had the most liked content!

Community Reputation

13 Goed

1 Follower

About Bart.BB

  • Rank
    Amateur

Personal Information

  • Gewicht
    86
  • Vetpercentage
    9.8
  • Lengte (in cm)
    178
  1. Terug in de sportschool na een lange tijd.

    Ik sluit me aan bij het advies om te beginnen met Full Body, 2/3 keer in de week en dan goed bijhouden of je aankomt of afvalt. Bij voorkeur dmv een vet meeting. Spier weegt meer dan vet, dus aankomen is je uiteindelijke doel. Al is gelijk blijven ook al winst! Zo lang je maar sterker wordt door de weken heen. In het begin is een push up te veel, maar als je eenmaal begint je met een Bench/Dumbell press komt de rest vanzelf! Hoe veel je nu kan drukken is niet belangrijk! Schaam je er niet voor! Maar GA er voor en zet door!
  2. terug van weggeweest

    Sterkte met je herstel, zowel lichamelijk maar zeer zeker ook mentaal!
  3. De wet is niet makkelijk, je vergeet ook te vermelden in welk wetboek de artikelen staan. Google en ik komen er niet uit De grondwet is het iig niet. Ik zou zeggen Boek 7.. maar dan kloppen je quotes niet. Lastig lastig.... Maar als we toch met nummers gaan smijten... "De privaatrechtelijke grondslag staat in het Burgerlijk Wetboek Boek 5. In artikel 5:1 staat dat eigendom het meest omvattende recht is dat iemand op een zaak kan hebben. Dat betekent onder meer dat de eigenaar van een pand bepaalt wie dat pand of het terrein van dat pand mag betreden en onder welke voorwaarden hij daar mag verblijven. De huurder van een pand heeft dezelfde zeggenschap op grond van het huurrecht. Eigenaar of huurder worden ook wel rechthebbende genoemd. Een rechthebbende is ook de zaakwaarnemer die bij afwezigheid van eigenaar of huurder geacht wordt voor zijn belangen op te komen. Hoewel een [iemand] zijn onderneming in de regel voor een ieder open stelt, neemt dat niet weg dat hij bevoegd blijft de toegang aan bepaalde personen te ontzeggen." Hiermee is je hele post in 1 klapt teniet gedaan. PS: Je zou bijna zeggen dat je gestudeerd moet hebben om de wet goed te interpreteren.
  4. Goede protocol voor spiermassa kweken

    10% massa in 4 maanden..... Je vergeet te vermelden welke stack er werd gebruikt. Mocht je er iets aan verdienen, neem dat een cursus punctuatie. Klink hier om er voor te zorgen dat je post leesbaar is! Het werkt gegarandeerd! Binnen 4 maanden maakte ik 90% minder spelfouten en werd ik eindelijk aangenomen voor mijn droom baan!
  5. DE BESTE TIP VOOR PROTEINE INNAME

    En die mooie Fake foto's erbij om het plaatje compleet te maken. Goed eten is zeker belangrijk, jezelf niet op laten lichten ook
  6. Pre workout

    Het idd niks in vergelijking met DMAA Ik erken ook dat een placebo effect heel sterk is. Dus heel netjes gezegd: ik denk wel degelijk verschil te merken t.o.v. niks nemen. Als het echt alleen neemt als je moe bent, dan blijf je altijd effect voelen (zo lijkt me) Als ik deload en geen scoop pak, dan voorkom ik dat ik alsnog zwaarder ga trainen. Zo'n sufferd ben ik dan wel weer. Zonder, kan ik mijzelf veel beter 'relaxen' en loslaten dat ik op 70-80% train. Edit: Wat Peter zegt kan heel goed kloppen... ik ben best gevoelig voor medicijnen (enzo) en simpel gezegd voelde het een beetje alsof ik mdma op had. Maar ik had geen last van de crash.. niet bewust iig... Edit2: Misschien toch maar eens kijken naar DMHA / DMAA. Is me wel eens aangeboden maar ik had het afgeslagen. Ik ken mijzelf
  7. Pre workout

    Heel herkenbaar. Ik ben toevallig net weer begonnen met pre-workout, na enkele weken gestopt te zijn. De focus was minder, doorzetten was zwaarder, maar zeker de moeite waard om te ontwennen. Op leg dag weer begonnen, dus een mooie test voor mij conditie, kracht en doorzettingsvermogen! Het effect knalde er gisteren keihard in en ik ging als een SPEER! Ik denk er nu over om mijn de-load week (wanneer toepasselijk) te combineren met een stop van pre-workout. Eerst wilde ik geen pre-workout, maar vanwege het 'meh' gevoel begonnen met een eenvoudige versie. Om dezelfde reden als jij hebt, wilde ik niet iets sterks. Nu heb ik wel een sterke...Maar man! wat traint het lekker! Ik werd gewoon super fanatiek, kon blijven stampen en was mega positief ik merkte zelf geen dip, of kort lontje oid, waar ik eerst wel bang voor was. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
  8. use mass gainer or whey powder

    When I say something, I always have something to back up my claim. They are available, indeed very true! I could have been a little more clear on that. Thank you for correcting me so nicely All of the gainers have this label Doesn't sound particularly great to my ears either. Some labels of regular weight gainers. I stand by my claim; there are much healthier options to gain weight. Also in your case. Like it or not. EDIT: to be clear(er); a quick intake of high carbs or sugars cause an insuline spike, which you want to prevent if possible. Shakes cause enough spiking as it is and you don't want to overdo it. and to OP: i again forgot to mention that, Whey indeed is the best option for muscle recovery. #oops!
  9. Dat scheelt per persoon, aangezien aanleg een grote factor is. Maar tijdens een echte Cut (na een Bulk), stoppen je spieren met groeien zodra je eengebrek aan voeding voor je spieren krijgt. Wanneer... tsja, alleen ervaring zal het leren. Als je netjes je whey shakes blijft nemen, krijg je voldoende Amino's binnen om het verlies te minimaliseren/compenseren.
  10. use mass gainer or whey powder

    Mass gainers are Carb heavy products (read: sugar!) that help you to gain weight, combined with a lower amount of proteins. Whey powders are 80% proteins, without added sugar. I'm not a fan of gainers, are there are much healthier options to gain weight.
  11. 55 jaar

    Welkom!
  12. Unique pharma dianabol

    Dus je ontkent niet dat je advies niet klopte? Dan is het maar goed ook dat je post weg is. En als jij vindt dat ik me laat kennen ... Sorry maar dat is voor mij niet zo boeiend . Het is in ieder geval voor alle potentiele lezers duidelijk hoe het zit. Wat we voorkomen hier, is dat jij als een betrouwbare bron wordt gezien en dat er ook maar 1 persoon je woorden overneemt. Dankjewel voor je medewerking tot nu toe
  13. Voorstellen Peter

    Goed zo! En denk maar zo; Goed werk heeft TIJD nodig. Snel er op is ook snel er af (en andersom).
  14. Unique pharma dianabol

    Je had natuurlijk ook een DM kunnen sturen aan shorty zoals gezegd. Maar blijkbaar geef je de voorkeur aan om je dbol only Roid-Rage publiekelijk te ventileren Dus... Als ik de stats uit je profiel zie, ben ik nog niet bijna overtuigd dat je ook maar iets weet van Bodybuilding en de gevolgen van AAS. Je post was ronduit een klote advies, en als je dat niet snap is het jouw probleem als je op je gekrompen ballen getrapt voelt. Ga lekker cros-fitten en valt ons niet lastig, dankjewel. PS: ik doe dit normaal nooit, maar dit voelde wel goed. Shorty kan wel tegen een stootje, maar blijkbaar wil Sjerf gewoon gelijk krijgen en als je lelijk gaat doen tegen anderen hier, dan heb je mij tegen je. Edit: info voor wie wil leren
  15. Voorstellen Marcel

    Hoi Marcel, Klinkt bekend Als je wilt afvallen (vet verliezen, gewicht is niet interessant ivm spier opbouw) en spieren opbouwen, dan is dat prima te doen door wat bekend staat als een Body Recomp(osition). Alles wat je nodig hebt is het welbekende dad-body en een partij inzet en geduld. Veel geduld, want goed werk heeft tijd nodig! Alles en iedereen die iets anders roep liegt of gebruikt!! (of allebei) Door onder je maintenance (benodigde calorie intake) te gaan zitten, maar veel volume te eten kan je met een Vol Gevoel heel makkelijk afvallen. De uitdaging is een dieet zoeken wat werkt voor jou. Schakel hier dan ook zeker iemand voor in als je hulp nodig hebt. Ik ben ook begonnen op met een 'dieet' op basis van allerlei producten die ik nooit zou eten uit mijzelf. Ook nog eens met te veel calorieren omdat ik "toch echt meer zou moeten eten volgens dit stukje software". TIP: Niet doen! Neem een coach/trainer/oom/tante die je dag doorneemt, wat je doet aan beweging en eten. Dan kan hij/zij bepalen wat je intake nu is en wat je 'waarschijnlijk' nodig hebt. Daarbij; een dieet hou je alleen vol als het bij je past, dus ook bestaat uit dingen die je daadwerkelijk eet. Grofweg houdt mijn dieet in; X aan vlees en X aan aardappel/rijst/etc, ONBEPERKT groentes. en wraps met kilo's aan kipfilet! Heerlijk en vol protiene! (De dames thuis eten zelfs mee in de avond, zo lekker kan je het maken). Training... Cardio? ah bah... da's een vrouwensport . Een duursport bouwt geen spieren op zoals krachtsport of bodybulding. Ga zeker voor de laatste opties als je wilt gaan voor een atletisch lichaam (of meer). In het begin maakt het niet heel veel uit of je traint op kracht (minder herhalingen, groter gewicht) of hypertrofie (spiergroei) waarbij je meer herhalingen pakt op een redelijk/zwaar gewicht. Grote kans dat je soms kracht mist voor spiergroei en dus een beetje varieert, dat is normaal. Als je maar figuurlijk 'stuk gaat'. Alles er onder is zonde van je moeite want dat levert je veel minder op dan mogelijk. In het begin ga je full body trainen en ga je direct aan de gang met de Big-3; Benchpress, deadlift en squat. Een goede trainer/sportschool maakt een goed schema voor jou en zal deze zeker aanbieden! Verder. nog wat veelgehoorde uitspraken: Eten en slapen zijn belangrijker dan trainen! Zonder deze is er geen goed herstel. Zonder herstel geen groei! - "Trainen doen we hier, groeien doe je thuis als je slaapt". De allerbeste tip die ik heb; Als het niet goed voelt, luister dan goed naar jezelf en verander je dieet/training. Jij bent de baas! edit: typo's uit er