Advertentie:

Bart.BB

Members
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Bart.BB last won the day on July 28

Bart.BB had the most liked content!

Community Reputation

10 Goed

1 Follower

About Bart.BB

  • Rank
    Amateur

Personal Information

  • Gewicht
    86
  • Vetpercentage
    9.8
  • Lengte (in cm)
    178
  1. Unique pharma dianabol

    Dus je ontkent niet dat je advies niet klopte? Dan is het maar goed ook dat je post weg is. En als jij vindt dat ik me laat kennen ... Sorry maar dat is voor mij niet zo boeiend . Het is in ieder geval voor alle potentiele lezers duidelijk hoe het zit. Wat we voorkomen hier, is dat jij als een betrouwbare bron wordt gezien en dat er ook maar 1 persoon je woorden overneemt. Dankjewel voor je medewerking tot nu toe
  2. Voorstellen Peter

    Goed zo! En denk maar zo; Goed werk heeft TIJD nodig. Snel er op is ook snel er af (en andersom).
  3. Unique pharma dianabol

    Je had natuurlijk ook een DM kunnen sturen aan shorty zoals gezegd. Maar blijkbaar geef je de voorkeur aan om je dbol only Roid-Rage publiekelijk te ventileren Dus... Als ik de stats uit je profiel zie, ben ik nog niet bijna overtuigd dat je ook maar iets weet van Bodybuilding en de gevolgen van AAS. Je post was ronduit een klote advies, en als je dat niet snap is het jouw probleem als je op je gekrompen ballen getrapt voelt. Ga lekker cros-fitten en valt ons niet lastig, dankjewel. PS: ik doe dit normaal nooit, maar dit voelde wel goed. Shorty kan wel tegen een stootje, maar blijkbaar wil Sjerf gewoon gelijk krijgen en als je lelijk gaat doen tegen anderen hier, dan heb je mij tegen je. Edit: info voor wie wil leren
  4. Voorstellen Marcel

    Hoi Marcel, Klinkt bekend Als je wilt afvallen (vet verliezen, gewicht is niet interessant ivm spier opbouw) en spieren opbouwen, dan is dat prima te doen door wat bekend staat als een Body Recomp(osition). Alles wat je nodig hebt is het welbekende dad-body en een partij inzet en geduld. Veel geduld, want goed werk heeft tijd nodig! Alles en iedereen die iets anders roep liegt of gebruikt!! (of allebei) Door onder je maintenance (benodigde calorie intake) te gaan zitten, maar veel volume te eten kan je met een Vol Gevoel heel makkelijk afvallen. De uitdaging is een dieet zoeken wat werkt voor jou. Schakel hier dan ook zeker iemand voor in als je hulp nodig hebt. Ik ben ook begonnen op met een 'dieet' op basis van allerlei producten die ik nooit zou eten uit mijzelf. Ook nog eens met te veel calorieren omdat ik "toch echt meer zou moeten eten volgens dit stukje software". TIP: Niet doen! Neem een coach/trainer/oom/tante die je dag doorneemt, wat je doet aan beweging en eten. Dan kan hij/zij bepalen wat je intake nu is en wat je 'waarschijnlijk' nodig hebt. Daarbij; een dieet hou je alleen vol als het bij je past, dus ook bestaat uit dingen die je daadwerkelijk eet. Grofweg houdt mijn dieet in; X aan vlees en X aan aardappel/rijst/etc, ONBEPERKT groentes. en wraps met kilo's aan kipfilet! Heerlijk en vol protiene! (De dames thuis eten zelfs mee in de avond, zo lekker kan je het maken). Training... Cardio? ah bah... da's een vrouwensport . Een duursport bouwt geen spieren op zoals krachtsport of bodybulding. Ga zeker voor de laatste opties als je wilt gaan voor een atletisch lichaam (of meer). In het begin maakt het niet heel veel uit of je traint op kracht (minder herhalingen, groter gewicht) of hypertrofie (spiergroei) waarbij je meer herhalingen pakt op een redelijk/zwaar gewicht. Grote kans dat je soms kracht mist voor spiergroei en dus een beetje varieert, dat is normaal. Als je maar figuurlijk 'stuk gaat'. Alles er onder is zonde van je moeite want dat levert je veel minder op dan mogelijk. In het begin ga je full body trainen en ga je direct aan de gang met de Big-3; Benchpress, deadlift en squat. Een goede trainer/sportschool maakt een goed schema voor jou en zal deze zeker aanbieden! Verder. nog wat veelgehoorde uitspraken: Eten en slapen zijn belangrijker dan trainen! Zonder deze is er geen goed herstel. Zonder herstel geen groei! - "Trainen doen we hier, groeien doe je thuis als je slaapt". De allerbeste tip die ik heb; Als het niet goed voelt, luister dan goed naar jezelf en verander je dieet/training. Jij bent de baas! edit: typo's uit er
  5. Ietsepietsie meer eten is niet hetzelfde als Bulken. Sommige noemen het ook wel MainGainen, een mooie mix tussen maintain en gain. Géén bulk, (10-20% overschot) maar 5%.
  6. Voorstellen Peter

    Welkom Peter! Ik zat een tijd op 1700 Kc en stoptte met afvallen (voelde me K) Ben naar 1800 Kc gegaan en BAM, Kilo kwijt, riem strakker, etc! (en kracht is gebleven/gegroeid). Maar om eerlijk te zijn is, als je traint op volume/kracht, dan is wegen niet echt meer relevant. Houdt je gewicht bij, maar ga meten op Vet Percentage. Dat zegt veel meer. Voor mij is gewicht een momentopname om mijzelf in de gaten te houden en zorgen dat ik niet te véél cheat. Da's heel snel gedaan zo in de zomer (ijsjes, nom!)
  7. voorstellen

    Welkom!
  8. Q10 ervaringen

    Omdat er nog geen reactie was, ben ik gaan Googlen. Blijkbaar hebben we iets van 3-6gr Q10 p/d wat we nodig hebben, en we krijgen net met name uit vlees. Het moet extra APT opleveren, net als Creatine. Voor power output/cardio doet het blijkbaar goed zijn werk. Ik durf alleen niet te zeggen in hoeverre het overlap heeft met de APT uit creatine....
  9. begonnen met de sportschool

    Goed bezig!
  10. Waarom zijn SARMS zo populair op dit forum?

    Nog ééntje dan!
  11. Duizelig na deadlift

    Korte vraag; met of zonder Belt? Ik heb met belt nl meer last hiervan dan zonder. Maar veelal komt het door ademhaling, bloeddruk, bloedsuiker, etc. Maar kan dus ook komen als je te traag je voorbereiding doet; bloed naar je kop en dan is ineens alles weg i.v.m. zuurstof voor je benen/rug zodra je gaat staan. Dit artikel legt het best goed uit.
  12. Operatie en voeding/sporten hulp

    Er zijn Lactose vrije Proteine shakes te verkrijgen of varianten daarop: https://xxlnutrition.com/nl/eiwitten-proteine/lactosevrij-eiwit?_gl=1*7ecpnb*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjwtvqVBhCVARIsAFUxcRvfrK4Q4hI6PVOeWYZmJKAJ5rwz1ZWrKoC923k0xfw41atxvYdNkUwaAo6PEALw_wcB
  13. Hulp met RAD140 ivm bijwerkingen

    We worden goed opgevoed @Shorty
  14. advies nodig voor Anabool/Steroids gebruik

    Een buik krijg je alleen weg door een laag vetpercentage (Dieeten dus) en niks, maar dan ook niks anders. Een StrongMan heeft meer Abs dan wij spieren in ons hele lichaam, maar je ziet ze niet door hun Vet%. Wat betreft AAS, heb je wel je bloed laten checken ivm je leverwaardes? 2x een oral (afgebroken door de lever) en en een extra klap op je HDL/LDL is best wel iets voor je lichaam. Dit kan zelfs van invloud zijn op je spiermassa; Je test is naar de Kl@t3, dus zodra je stopt verlies je spiermassa, dus ook geen winst als je gestopt bent met kuren. Er is een kans dat je minder Testosteron hebs dan je oma, en dus evenveel spiergroei.
  15. Hallo

    Nou, bij deze! Maar ook veel plezier, en moge de endorfines je om de oren slaan