Advertentie:

Peter Wouters

Moderators
  • Content count

    530
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    90

Peter Wouters last won the day on August 27

Peter Wouters had the most liked content!

Community Reputation

172 Heel goed

1 Follower

About Peter Wouters

  • Rank
    Semi-expert

Personal Information

  • Gewicht
    85

Recent Profile Visitors

2,424 profile views
  1. Blessure na training

    Als je al bij de huisarts geweest bent zal het wel ok zijn wat hij zegt.
  2. Blessure na training

    Ik zou toch naar die knie laten kijken door een deskundige. Er kan iets gebroken zijn in je knie. Toevallig ken ik iemand die net hetzelfde had opgedaan door gewoon te hurken. Het vocht in zijn knie bleek bloed te zijn. Dit hebben ze tot 2x afgetapt. Bloed wordt weefsel op de lange duur en mag niet blijven zitten.
  3. alternatief voor koemelk

    Ik heb nooit geen problemen gehad met gelijk welke melk. Tegenwoordig drink ik elke dag 1 liter sojamelk. Er zit een stofje in dat mannen beschermt tegen prostaatkanker
  4. ik stel me voor:)

    Hallo Hansie, welkom op dit forum. Zelf doe ik ook een full body schema 2 a 3x per week. Dat je er energieker en krachtiger van wordt is zeker.
  5. Ik stel me voor :)

    MK677. Dat klinkt als een soort Kalashnikov
  6. Collageen

    Mijn vrouw heeft hier nog een doosje oestrogeen staan. Als de Ibuprofen op is ga ik daar eens mee experimenteren. Maar serieus nu, een 9x verhoogde collageensynthese. Is dat dan ook in de huid? Of is dat beperkt tot de spieren en gewrichten? Ik krijg nl hier en daar een rimpeltje.
  7. Collageen

    Interessant. Daarom ook dat met het ouder worden (dalend testosteron) alles begint pijn te doen.
  8. Collageen

    Interessant leesvoer over het gebruik van collageen. https://docs.google.com/document/d/1BtqcewUIAzI9x_Z2JLfqrVKZmWX0dZQDO-oYrpqtCns/edit?fbclid=IwAR1GV3vYmu9GR8V-s8JYrO-xzo7G9fa3Lldv53nNqNZEhGZtFYxSDOI8XCI#heading=h.m8vro2au2dq2
  9. Log/ervaring ostarine en LGD

    Yep, uit verschillende studies blijkt dat proteine synthese niet verder verhoogt bij innames hoger dan 1,6 a 1,8gr/kg. Het is te zeggen, bij naturals. Anabolengebruikers hebben mogelijk meer nodig maar daar zijn geen studies van. Dan komt er nog bij dat hoe verder je 'getraind' bent, hoe minder proteine je nodig hebt. Logisch, hoe dichter je bij je limiet komt hoe minder je spieren nog moeten/kunnen groeien. Wat je stoelgang betreft, google eens op de Bristol stoelgangschaal. Het feit dat deze hard is wijst er op dat er teveel water wordt onttrokken uit de darmen. Tip: verhoog je vezels met meer groenten, fruit, havermout. Alsook koffie. Dit ontspant de darmen.
  10. Ik stel me voor :)

    Halllo Motivator/Sander Welkom op dit forum. Een aardige weg dat je al hebt afgelegd. Gemotiveerd ben je wel Ik herinner mij ook nog dat men mij voorstelde om met een lege stang te beginnen. Het lukte toen ook amper.
  11. Plantaardig diet combineren met krachttraining

    Als je volledig plantaardig gaat eten zijn er een paar zaken waar je, als ik het goed heb, mogelijk een tekort van gaat krijgen. Vitamine b12, creatine en ijzer. Proteine kan je perfect uit soja halen.
  12. Is dit dumbelonderdeel ergens te verkrijgen

    Ik heb dezelfde van Decathlon.
  13. TRT en Ostraine

    Valt te bezien wat Corst zijn TRT-protocol inhoud. Als zijn circulerend testosteron 100% van injecties komt gaat er niets gebeuren. Als er ook maar iets van eigen produktie bij is of doordat er bijvoorbeeld alleen maar Clomiphene wordt gebruikt dan denk ik dat dat toch beinvloed gaat worden. Niet?
  14. Even voorstellen :)

    Hallo Ciedric, Wauw wat een lange voorstelling. Een interessant topic dat jij geopend hebt. Ik doe zelf ook een 2x full body in de week. De reden dat ik dit al een tijdje doe is omdat er in het verleden een studie was door Brad Schoenfeld die aantoonde dat 3x dezelfde spiergroep trainen niet beter was dan 2x in de week. Een belangrijk punt hierin was dat het totaalvolume bij zowel de 2x groep als de 3x groep hetzelfde was. Het totaalvolume (sets x reps x gewicht/week) is dus belangrijk. Of je dit nu doet via een full body of een split programma zoals jij nu doet maakt niet volgens mij niet uit. Zolang het totaalvolume maar hetzelfde is. Het gaat er maar om hoeveel tijd je er wil insteken. Dat is de basis. Ondertussen is er nog een 2e studie geweest die 5x full body vergeleek met 1 a 2x split per week in het voordeel van de 5x full body. Een review hiervan vind je in onderstaande link. Heel interessant om te lezen. https://mennohenselmans.com/high-resistance-training-frequency-enhances-muscle-thickness-resistance-trained-men/
  15. S4 mogelijke bijwerking

    Hallo Lisa, Hier is wat advies van een niet-ervaringsdeskundige. Sarm's zijn op dit moment nog steeds in een experimentele fase. Moesten deze producten zo goed zijn als wat beweerd wordt dan had de farmaceutische industrie vast en zeker wel een weg gevonden om dit op de markt te brengen. De studies die tot dusver bestaan zijn geweest op oudere mensen, ratten, in vitro en op geisoleerde cellen. En in lage doses. Nog nooit in gezonde jonge mensen. Wat men over sarms in het algemeen weet is dat het een milde androgene werking heeft. Dus opletten als je een vrouw bent. Ook zijn ze minder potent dan de gewone anabole steroiden. Je goede cholesterol (HDL) gaat als ik het goed heb met 50% achteruit en je slechte cholesterol gaat omhoog. Dus een bloedanalyse na een kuur is zeker aangeraden. Wat het gele zicht betreft heb ik ook al eens ergens gelezen. Dus dat zal wel kloppen.