Advertentie:

Peter Wouters

Moderators
  • Content count

    701
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    122

Peter Wouters last won the day on July 4

Peter Wouters had the most liked content!

Community Reputation

247 Heel goed

3 Followers

About Peter Wouters

  • Rank
    Semi-expert

Personal Information

  • Gewicht
    85

Recent Profile Visitors

3,687 profile views
  1. Deep fake

    Ja, dat is ook waar
  2. Deep fake

    Wat bedoel je met gevaarlijk?
  3. Deep fake

    Ik kwam deze tegen op youtube. Ik blijf het thema geweldig vinden.
  4. Informatie SARM Cardarine / GW-501516

    Omrekenen naar Human Equivalent Dose lijkt niet zo eenvoudig. Ik ben geen expert in rekenen maar een ruwe omrekening zou je kunnen bereiken met de volgende formule. Ratdosis (mg/kg) / 6,17 (conversiefactor) x gemiddeld menselijk lichaamsgewicht (60kg). De minimale dosis waarbij problemen werden waargenomen in de studie was 3mg/kg bij ratten. https://www.tga.gov.au/book-page/12-cardarine Omgerekend naar de dosis voor mensen is dit 3 / 6,17 x 60 = 29 mg per dag. De maximale ratdosis van 40 mg wordt dan 389mg. Voor info naar conversie zie https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4804402/
  5. hoeveel vitamine D supplementeren is veilig ?

    Ik neem al jaren 25000IE per week behalve tijdens de zomermaanden. Een apothekeres vertelde me dat de maximale grens in Belgie momenteel op 3000IE per dag ligt. Wat overeen komt met 21000IE per week. Bij bloedonderzoek zweven mijn waardes steeds rond 30 ng/ml wat de onderkant van ideaal zou moeten zijn. Die optimale waardes variëren ook tussen labo's onderling. Het labo waar mijn vader zich laat testen hanteren een onderkant van 20 ng/ml. Ik weet ook niet zeker of er al een afgesproken standaard bestaat om vitamine D te meten. Net zoals bij een testosterone meting is dit altijd een probleem geweest. Labo's gebruiken dikwijls verschillende manieren om te meten met toestellen die bovendien niet geijkt zijn(standaard). Op die manier kan je moeilijk gaan vergelijken. Vitamin D waardes lijken sterk beinvloed te worden door Magnesium. Bij mensen met een te laag vitamine D zien we een verhoging met Magnesiumsuppletie. Bij mensen met een te hoog Vitamine D gebeurd het tegenovergestelde. Ik neem al jaren Magnesium, dus ik vermoed dat mijn waardes bij mijn labo optimaal zijn. https://suppversity.blogspot.com/2018/12/magnesium-could-be-in-charge-of-your.html?fbclid=IwAR0n8pObAooCqKgR2NlOHqbQdqWVaqTVNR_QD5sN1q43aI7RnmzH3hLCVXg
  6. Voeding

    Persoonlijk mijd ik zulke producten met veel suiker in. Liever zie ik 0 gr achter suikers. Zelf gebruik ik havervlokken die ik in de bio afdeling vind.
  7. Vrije testosteron waarde versus totaal waarde

    Mag ik weten wat jouw achtergrond is en hoe je tot die conclusie komt? Ik heb weet van mensen wiens testosteronwaarden de helft hoger lagen voor ze aan hormoontherapie gingen en uiteindelijk verbeterden met een vrije testosteronwaarde die 5x hoger ligt.
  8. EMG studie spieractivatie per spiergroep

    Ja dat klopt. Hoe meer spiervezels aangesproken hoe meer groei.
  9. EMG studie spieractivatie per spiergroep

    Ik denk dat hier een onderscheid moet gemaakt worden. Het gaat hier om het percentage spiervezels die geactiveerd worden. Ik denk dat dit los staat van wat men 'voelt'. Denk daarbij aan een bench press waarbij bij oplopend gewicht de triceps meer in het spel komen. Maar voel je dit?
  10. Nieuw hier

    Hoi Alain, welkom hier. Bij mijn weten kan een hoog hematocriet geen kwaad. Ik heb me laten vertellen (door enkele dokters) dat dit ten onrechte bij de meeste dokters als negatief wordt beschouwd. Als dit echt zo moest zijn dan hebben mensen die op grote hoogtes leven een probleem. Zelf ben ik geen specialist maar wat ik wel mogelijk acht is dat je aan slaapapneu lijd. Je lichaam krijgt dan minder zuurstof binnen en anticipeert hierop door het hematocriet te verhogen.
  11. Vitamine D en Covid

    Hier in Belgie haal ik het in de apotheek. Online kan je ook op verschillende plaatsen terecht.
  12. Vitamine D en Covid

    Daar is het bij mij allemaal mee begonnen. Ik merkte dat het een mild rustgevend effect had. Mijn vrouw kan het echter niet verdragen. Ze wordt er lethargisch van. Zelfs van een zeer kleine dosis. Ik ken nog mensen met hetzelfde negatieve effect. Wat de reden mag zijn weet ik niet maar iedereen is blijkbaar verschillend. De kunst is uit te vinden wat voor je werkt en wat niet. Iemand gebruikte eens de term 'Me-search', en dat is eigenlijk wat we moeten doen.
  13. Vitamine D en Covid

    Ja dat klopt. De dosis verspreiden over dagelijkse innames schijnt ook nog beter te werken maar dat wordt uiteindelijk nogal een gedoe voor mij.
  14. Vitamine D en Covid

    Wat ook belangrijk lijkt is inname met een vetrijke maaltijd. Ik zie soms mensen op fora met een dagelijkse inname van 5000 IU die hun niveaus niet omhoog krijgen door dit niet te doen. Ikzelf neem 25000 IU per week. Bij voorkeur na een maaltijd met vettige frietjes. Magnesium inname is ook belangrijk aangezien dit vitamine D actief maakt.