Dag mensen, mijn naam is Laurens, ik werk nu zo'n 10 jaar aan mijn fysiek waarvan inmiddels 6 jaar naturel, als jonge jongen te snel aan de gear gegaan, we kennen de verhalen😁 gelukkig snel tot inzicht gekomen dat de reden van beginnen met sporten mijn gezondheid was, en me dit niet veel gezonder ging maken. Inmiddels weer 6 jaar naturel bezig. Inmiddels toch een beetje geïnteresseerd geraakt in SARM materie, vandaar mijn aanmelding op dit forum.
Aangenaam!